abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22691572
[PC Sims 2 Deeltje 16 is vol...
Dan gaan we hier gewoon verder met deel 17

The Sims 2 (NL)
The Sims 2 (ENG) (EA Games)
The Sims 2 Inside (uitleg van het maken van o.a bruggen, kelders)

[ Bericht 25% gewijzigd door -CRASH- op 18-10-2004 00:08:50 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 18 oktober 2004 @ 06:52:42 #2
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_22695145
GVD wil ik net nog even lekker gaan spelen, krijg ik ineens de melding dat ie enkele bestanden mist Ik heb voorzover ik weet helemaal niets gedelete of wat dan ook en ineens doet ie het gewoon niet meer. Nu kan ik hem dus gewoon weer opnieuw gaan instaleren. Eerst maar eens kijken of ik mijn zelfgemaakte sims en gedownloade zooi (huizen, sims enz)nog kan redden.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_22695342
Zo vervelend dat als ze espreso drinken ze het kopje boven of buiten zetten, grrr

Ik wil een verjaardagstaart kopen maar kan het nergens onder vinden. Volgens mij heb ik alles afgelopen??? Kan iemand mij vertellen waar hij staat?

[ Bericht 24% gewijzigd door pos op 18-10-2004 10:02:22 ]
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22696322
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 08:22 schreef pos het volgende:
Zo vervelend dat als ze espreso drinken ze het kopje boven of buiten zetten, grrr

Ik wil een verjaardagstaart kopen maar kan het nergens onder vinden. Volgens mij heb ik alles afgelopen??? Kan iemand mij vertellen waar hij staat?
In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.
  maandag 18 oktober 2004 @ 10:37:36 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_22696602
Als ik kijk in de standaard huizen die al in de game zitten dan heb je daar soms ook deuren in de schuine wanden, maar dat kan ik zelf niet bouwen, hoe zit dat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_22697056
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.
Nou heel raar, kan de balonnen, speelgoed, kledingkasten ect makkelijk vinden
maar de taart is verdwenen

Oja nog iets, hoe krijg je het schoolhoofd aan het eten? Eten gemaakt voor iedereen maar
hij neemt niet en heeft wel honger. Kan hem ook niets geven want als je hem aanklikt
kan je alleen maar slijmen ect.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22697188
Als je zelf gaat zitten eten moet je op m klikken en dan op "meedoen" of zoiets klikken. Zelfde als met die tour.
pi_22702235
OOPS....... 4 dooie en een wees
LOL die grim reaper.

Blijven die nu rondspoken als ik er
nieuwe sims inzet
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Moderator maandag 18 oktober 2004 @ 18:12:52 #9
42184 crew  DaMart
pi_22705454
Even uit de vorige topic:

Hoe kun je de bloemperkjes die je via het menuutje bouwen hebt aangelegd weer evrwijderen? Delete, slecteren met ctrl en zo werkt niet.

En kun je ook verhuizen met het hele gezin? Na veel pogingen komt het kroost ineens heel rap achter elkaar, en de huidige kavel biedt niet echt heel veel utibreidingsmogelijkheden meer.
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:38:41 #10
50442 DaMook
pi_22707229
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef DaMart het volgende:
Even uit de vorige topic:

Hoe kun je de bloemperkjes die je via het menuutje bouwen hebt aangelegd weer evrwijderen? Delete, slecteren met ctrl en zo werkt niet.
dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed is .
quote:
En kun je ook verhuizen met het hele gezin? Na veel pogingen komt het kroost ineens heel rap achter elkaar, en de huidige kavel biedt niet echt heel veel utibreidingsmogelijkheden meer.
kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat weten . Binnen dezelfde buurt is iig niet echt moeilijk. Gebruiksaanwijzing staat het ook in geloof ik.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  Moderator maandag 18 oktober 2004 @ 20:03:08 #11
42184 crew  DaMart
pi_22707844
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:38 schreef DaMook het volgende:

[..]

dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed is .
[..]
Nee, dan krijg ik de melding dat ik dat object nioet kan deleten...
quote:
kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat weten . Binnen dezelfde buurt is iig niet echt moeilijk.
Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.
quote:
Gebruiksaanwijzing staat het ook in geloof ik.

pi_22708240
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:

Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.
je moet eerst je familie uit hun huidige huis zetten.. als je in de betreffende buurt zit, klik je onderin op het familie icoontje en dan staat er links van de families die je kan kiezen om in een huis te doen iets van: familie verplaatsen

daarop klikken, dan klikken op de familie die je uit het huis wilt hebben, accepteren en dan komen ze onderin bij de andere families te staan.. vervolgens klik je op de familie en op een nieuw huis om die te betrekken..
pi_22708312
Probeer het eens met de code: moveobjects on als het echt niet anders wil
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:21:27 #14
50442 DaMook
pi_22708369
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:

In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meer .

Moderator maandag 18 oktober 2004 @ 20:30:35 #15
42184 crew  DaMart
pi_22708595
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:21 schreef DaMook het volgende:

[..]

In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meer .
Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...

'If everything else fails, read the manual'
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:39:34 #16
50442 DaMook
pi_22708815
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...

'If everything else fails, read the manual'
Ah je hebt hem dus wel Dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je het spel niet echt in de winkel gekocht had

pi_22710551
Nou, dit gaan denk ik echt roommates from hell van elkaar worden. Een Clint Eastwood en een hippie die ik maar Dafodil heb genoemt

Ze zijn te downloaden
http://thesims2.ea.com/ex(...)pe=lot&user_id=49890
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:23:03 #18
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_22711581
geweldig spel maar ik krijg dus echt geen licht in me huis leuk huisje gebouwd ramen er in en dan nog geen licht binnen echt compleet donker
pi_22712642
Mocht iemand lang haar voor mannen willen; download ze hier
http://www.nighttimesims.no/forum/index.php?showtopic=442
pi_22712714
Oke zitten we nu pas in deeltje 17, ik ben niet de enige op een gegeven moment is uitgespeeld.
pi_22712761
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef woutabest het volgende:
Oke zitten we nu pas in deeltje 17, ik ben niet de enige op een gegeven moment is uitgespeeld.
'Probleem' is, als ik dat beu ben kan ik waarschijnlijk, net als deel 1, nog jaren zoet zijn met skins maken En dan blijft het wel leuk
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:00:49 #22
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_22718005
Gisteren is Edje jr. opgehaald door de kinderbescherming omdat ie z'n huiswerk niet wou maken

Is er nog een mogelijkheid Edje jr. terug te krijgen, hij staat bij de ouders nog wel in de lijst van relaties.
pi_22719156
Probeer hem eens uit te nodigen zou ik zeggen?

Ik betwijfel alleen dat je een keuze "kom terug bij de familie" krijgt o.i.d
pi_22721378
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:37 schreef Troel het volgende:
Als ik kijk in de standaard huizen die al in de game zitten dan heb je daar soms ook deuren in de schuine wanden, maar dat kan ik zelf niet bouwen, hoe zit dat?
Schuine muur bouwen en dan een deur pakken en die in je muur plaatsen net als bij een rechte muur dus.

je kunt ook sommige voorwerpen op een schuine muur hangen, gordijnen en volgens mij ook schilderijen, maar dat weet ik neit zeker
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:32:59 #25
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_22729114
quote:
Ik speel het eigenlijk alleen nog maar om huizen te bouwen
The night hides a world, but unveils a universe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')