In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:22 schreef pos het volgende:
Zo vervelend dat als ze espreso drinken ze het kopje boven of buiten zetten, grrr
Ik wil een verjaardagstaart kopen maar kan het nergens onder vinden. Volgens mij heb ik alles afgelopen??? Kan iemand mij vertellen waar hij staat?
Nou heel raar, kan de balonnen, speelgoed, kledingkasten ect makkelijk vindenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de catagorie waar je ook kledingkasten, kinder-zooi enzo kan kopen. Daar zie je n plaatje met balonnen staan en daar zit ie tussen.
dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed isquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef DaMart het volgende:
Even uit de vorige topic:
Hoe kun je de bloemperkjes die je via het menuutje bouwen hebt aangelegd weer evrwijderen? Delete, slecteren met ctrl en zo werkt niet.
kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat wetenquote:En kun je ook verhuizen met het hele gezin? Na veel pogingen komt het kroost ineens heel rap achter elkaar, en de huidige kavel biedt niet echt heel veel utibreidingsmogelijkheden meer.
Nee, dan krijg ik de melding dat ik dat object nioet kan deleten...quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
dan ga je weer naar het menu bouwen en als het goed is kun je ze dan met het handje oppakken. Als je dan op delete drukt issie weg als het goed is.
[..]
Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.quote:kan wel maar ik kan nu even niet kijken hoe dat ook alweer ging. Maar er zullen er wel meer zijn die dat weten. Binnen dezelfde buurt is iig niet echt moeilijk.
quote:Gebruiksaanwijzing staat het ook in geloof ik.
je moet eerst je familie uit hun huidige huis zetten.. als je in de betreffende buurt zit, klik je onderin op het familie icoontje en dan staat er links van de families die je kan kiezen om in een huis te doen iets van: familie verplaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het al gevonden geloof ik. Voordat je de familiem selecteert om mee te spelen, klik je in de buurt op een huis dat te koop staat. Dan op het familie icoontje (links in menu), en dan zit er links tussen menu en de te selecteren families een knop waarmee je mensen kunt verhuizen. Dan selecteer je het huis van de familie die je wilt verhuizen, en voila, ze zouden verhuisd moeten zijn.
In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:03 schreef DaMart het volgende:
![]()
Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
In dat geval helpt DM de andere DM maar niet meer.
Ah je hebt hem dus welquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees nooit handleidingen... tenzij ik er echt niet uitkom...
'If everything else fails, read the manual'
'Probleem' is, als ik dat beu ben kan ik waarschijnlijk, net als deel 1, nog jaren zoet zijn met skins makenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef woutabest het volgende:
Oke zitten we nu pas in deeltje 17, ik ben niet de enige op een gegeven moment is uitgespeeld.
Schuine muur bouwen en dan een deur pakken en die in je muur plaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:37 schreef Troel het volgende:
Als ik kijk in de standaard huizen die al in de game zitten dan heb je daar soms ook deuren in de schuine wanden, maar dat kan ik zelf niet bouwen, hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |