quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, mn vader die krijgt koppijn als hij op onbekende wegen komt.. dus die gaat Friesladn niet uit met de autoEn geen familie in de burt.. Ik zou schoonma kunnen vragn, maar die heeft geen opslagcappaciteit, zoel thuis niet als in haar Ford feest
Dat lijkt me wel, want daar maken we geen winst meequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
Meer dan de opbrengst van 1 stripboekje denk ik die je vriendin verloofde getekent heeft![]()
volgens mij als je naar een willekeurig uitzendbureau gaat heb je echt zo een fulltime baan ergens, leuk is anders misschien maar op een houtje bijten is helemaal nix. Maar dat is mijn gedachte danquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wroet geen 1 dag in de week... Ik ben nog niet opgeroepen helaas... En aardappels sorteren begint pas in decemberVandaag wel een sollicitatiebrief geprint voor orderpicker, wat wel en fulltime baan is
Ik vind het ook jammer Xtreem...
student is dan ook een erg luxieus leventjequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:39 schreef Hugster het volgende:
omg Alexxx
GET A REAL JOB!!
als studenten met hun bijbaantjes al gewoon een huis kunnen meubileren dan gaat er niet in je zelf ergens een belletje rinkelen?
ik heb het druk jong! :')quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
student is dan ook een erg luxieus leventje
ik wel, ik ga dan ook slapen nuquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb het druk jong!
dat snap ik dan idd niet..... niet genoeg ruimte voor meubels... maar een idioot grote krabpaalquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben dus al ingeschreven bij vanalles en nog watEn er passen simpelweg niet meer meubels in huis.. zekr neit als dat gigantische kattenmeubel er in staat
okequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Even wat missverstanden uit de wereld helpen. [ ... ] en een kast met videobanden. En dannog wat andere kasten, zoals archiefkasten, voorraadkasten, en CDkasten door het huis verspreid. We zijn echt kastenverslaafd
Dank jequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
oke![]()
en toch blijf je een raar mannetje.
ik mis je ondertitel 'langharig tuig'quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank jeIk zou niet graag normaal willen zijn
Ja, ik ook wel een beetjequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik mis je ondertitel 'langharig tuig'
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel een beetjeMaar ik zit de laatste tijd wat meer in POL en dan zitten de rechtse mensen meteen te zeuren over mn ondertitel
En Opropwrotter is werkelijk hilarisch.. als je elke dag naar Omrop Fryslan keek het afgelopen jaar....
Misschien dat ik het over een tijdje weer terug verander
dames??quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
ey kerels en dames, nog leven hier?
Dta meubel was slechts 139 euro. Als je een beetje into de kattenmeubels bent weet je dat dat spotgoedkoop is voor zon groot aparaat. Ik betala 50, Sandra 50 en sinterklaas de rest.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:59 schreef BazzoS het volgende:
geen geld voor fatsoenlijke banken, maar wel een kattemeubel van weet ik hoeveel euri?dat had je ook anders kunnen doen, kutkatten
Meervoud jah, er huppelen er iig nog 2 rond..quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
dames??
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:06 schreef ook_gek het volgende:
1. zelf meubels moeten kopen bij een kringloop en je katten een WTC geven![]()
Echt ik mag hopen dat ik nooit zo ver ga komen dat ik meubels moet kopen bij een kringloop. Dat trek ik ECHT niet![]()
2. En katten zal ik al helemaal niet nemen. Kut haar spugende haar verliezende kut katten. Beter word elke kat in nederland dood gereden.
Verder zeg ik niks. Want ik heb een verbod van de modjes om mijn mening te geven over katten![]()
zelf meubels moeten kopen bij een kringloop en je katten een WTC geven![]()
Echt ik mag hopen dat ik nooit zo ver ga komen dat ik meubels moet kopen bij een kringloop. Dat trek ik ECHT niet![]()
En katten zal ik al helemaal niet nemen. Kut haar spugende haar verliezende kut katten. Beter word elke kat in nederland dood gereden.
Verder zeg ik niks. Want ik heb een verbod van de modjes om mijn mening te geven over katten![]()
We hebben al een kleinerequote:Op zondag 17 oktober 2004 22:06 schreef BazzoS het volgende:
"slechts" 139 euro? dat vind ik een aardige bak geld voor een kattemeubelkoop dan een kleinere, die doen het ook wel
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben al een kleinereMaar deze die we nu hebben besteld is een Cats Empire, die is uitbreidbaar
![]()
We willen namelijk een kattenopvangstichting op gana richten... Voor zielige katjes.... Die in Scheveningen de stuipen op het lijf zijn gejaagd door misvormde kakkers of zo
Gast je bedeld in LIF om mijn kleding die ik weg wil gooien. En dan ga je nu vertellen dat je een opvangcentrum voor katten wilt oprichten. Je hebt niet eens geld om je zelf een beetje te onderhouden. Laat staan voer kopen voor katten. Je weet toch wel dat je kattenvoer en een dieren arts niet gaat vinden in een kringloop winkelquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
We willen namelijk een kattenopvangstichting op gana richten... Voor zielige katjes.... Die in Scheveningen de stuipen op het lijf zijn gejaagd door misvormde kakkers of zo
En katten zal ik al helemaal niet nemen. Kut haar spugende haar verliezende kut katten. Beter word elke kat in nederland dood gereden.
Stichting --> Donateursquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast je bedeld in LIF om mijn kleding die ik weg wil gooien. En dan ga je nu vertellen dat je een opvangcentrum voor katten wilt oprichten. Je hebt niet eens geld om je zelf een beetje te onderhouden. Laat staan voer kopen voor katten. Je weet toch wel dat je kattenvoer en een dieren arts niet gaat vinden in een kringloop winkel![]()
Dan moet je voor de deur wachten tot je 10 man bijelkaar hebt die ook naar binnen willen. Dan geef je elkaar een hand, maak je een kring en loop je naar binnenquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
wat is een kringloop winkel![]()
Ik hoop toch zo van harte dat je dat door sparen als grap bedoeldquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag namelijk in de kringloopwinkel een schitternede Fryslan trui voor 5 euro, als ik even doorspaar heb ik die veel liever dan een gratis kakshirt![]()
je herinnert me aan m'n bekeuringquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:43 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dan moet je voor de deur wachten tot je 10 man bijelkaar hebt die ook naar binnen willen. Dan geef je elkaar een hand, maak je een kring en loop je naar binnen![]()
Een kringloopwinkel is een winkel waar men 2e hands spulletjes verkoopt
die heb ik ff nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je herinnert me aan m'n bekeuring![]()
kibbeling.. lekkerbekje.. harinkje..quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
Ik ben geen popi die elke week andere kleding koopt, ik koop liever kwaliteit waar ik langer mee doe en dan wel allemaal met elkaar te combineren valt. Ik koop ook niks op een markt ofzo![]()
2x per jaar winkelen. Dan voor <naar mijn idee> een godsvermogen aan goeie kleren kopen ja....quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
Ik ben geen popi die elke week andere kleding koopt, ik koop liever kwaliteit waar ik langer mee doe en dan wel allemaal met elkaar te combineren valt. Ik koop ook niks op een markt ofzo![]()
Ja en dan je moeder ook nog eens een aantal keer zooi voor je laten kopen. Gaat primaquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2x per jaar winkelen. Dan voor <naar mijn idee> een godsvermogen aan goeie kleren kopen ja....
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kibbeling.. lekkerbekje.. harinkje..
-edit-
Vergeet ik toch bijna de Loempia's
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja en dan je moeder ook nog eens een aantal keer zooi voor je laten kopen. Gaat prima![]()
eensch!quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo van harte dat je dat door sparen als grap bedoeld![]()
Ik mis 5 euro niet eens als ik het kwijt ben. 10 euro ook niet.
Echt met alle respect hoor maar als ik moet sparen voor een trui van 5 euro schiet ik me door m,n kop. Want naar mijn idee kan je niet dieper zinken dan dat.
Ik kan het denk ik niet opbrengen om om te gaan in het dagelijks leven met mensen die moeten sparen voor een trui van 5 euro![]()
Noem me dan maar arrogant of zo. Maar dit is toch echt wel de grens. Dan maar arrogant![]()
wat snap je nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:57 schreef BazzoS het volgende:
BoJo, ik snap je echt niet
Nou hier is de markt altijd op woensdag in het winkelcentrum en mijn middelbare school zit daar gelijk achter dus elke woensdagmiddag pauze was het de markt op voor de loempias met sausquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:03 schreef BazzoS het volgende:
jou woensdagmiddag post
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou hier is de markt altijd op woensdag in het winkelcentrum en mijn middelbare school zit daar gelijk achter dus elke woensdagmiddag pauze was het de markt op voor de loempias met saus![]()
Als ik ga dan betaal ik als m'n ma gaat betaald m'n paquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:06 schreef BazzoS het volgende:
wie betaalt er hier zijn kleding zelf eigenlijk
Ik niet, gewoon omdat ik het niet betalen kanaf en toe als mn moeder iets niet wil kopen omdat het te duur is, leg ik geld bij, of ik haal het van mijn eigen geld, maar dit komt zelden voor.
Nu jullie
Ik betaal alles zelf, ook mijn italiaanse sloffen die aardig hard inslaan op de porto, maar ze zijn het waardquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:06 schreef BazzoS het volgende:
wie betaalt er hier zijn kleding zelf eigenlijk
Ik niet, gewoon omdat ik het niet betalen kanaf en toe als mn moeder iets niet wil kopen omdat het te duur is, leg ik geld bij, of ik haal het van mijn eigen geld, maar dit komt zelden voor.
Nu jullie
Die is sterkquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:11 schreef BazzoS het volgende:
* Hugster vindt StefanP's sig heel erg toepasselijk
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:11 schreef BazzoS het volgende:
* BoJo vindt StefanP's sig heel erg toepasselijk
[..]
Ik heb mijn schoenen ook zelf betaaltquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf, ook mijn italiaanse sloffen die aardig hard inslaan op de porto, maar ze zijn het waard
Nep kartschoentjes dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoenen ook zelf betaalt
Puma replicats
nieuwe brilquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:15 schreef BoJo het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen hebben en een nieuwe bril, dat vind ik toch wat minder.![]()
Schat de kosten maar eens![]()
als je mijn schoenensmaak hebtquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:15 schreef BoJo het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen hebben en een nieuwe bril, dat vind ik toch wat minder.![]()
Schat de kosten maar eens![]()
ik heb nog een complete set voor een half jaar liggenquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nieuwe brilduur, ik heb contactlenzen, veel fijner IMO
vind je niet dat ze veel te snel kapot gaan op de neuzen als je er elke dag op loopt?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:25 schreef BazzoS het volgende:
ik niet
truzzel Baz en de anderequote:Op zondag 17 oktober 2004 23:26 schreef BazzoS het volgende:
Truste BobJo
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
vind je niet dat ze veel te snel kapot gaan op de neuzen als je er elke dag op loopt?
Kleintje!quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:31 schreef BazzoS het volgende:
48, ja, krijg je de roeispanen er bij?
grapje
ik heb maat 42/43, maar ik ben dan ook niet zo heel groot, 1,76 cm
Dat lijkt wel een CrazY Berlingo..quote:
Partner, berlingo allemaal hetzelfdequote:Op maandag 18 oktober 2004 00:15 schreef BazzoS het volgende:
ik krijg een geniaal idee TommyCPP site
en het is trouwens geen berlingo
Dom japans hokquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Partner, berlingo allemaal hetzelfde
die honda is net zo dom als die Parlingo
* Fugie wakker wordt modusquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:57 schreef BoJo het volgende:
maandag
quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
* BoJo wakker wordt modus
BOOJOOOOOOOOOOOOO![]()
* Fugie fluit een vrolijk wijsjequote:Op maandag 18 oktober 2004 09:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee noiu voel ik me ineens stuk beter.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
o ana zat net achter deze pc, als jij je daar niet beter van voelt dan eh tjahquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee noiu voel ik me ineens stuk beter.![]()
nee eigenlijk ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
o ana zat net achter deze pc, als jij je daar niet beter van voelt dan eh tjah
letterlijk of figuurlijk ?quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:21 schreef BoJo het volgende:
waarom moet ik steeds zeiken![]()
letterlijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk ?
niet zoveel bier drinken op zondagquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
letterlijk![]()
word ziek denk ik...
ik 4 telefoontjesquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:46 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog steeds nix gedaan
@Bondquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:39 schreef Bond het volgende:
Goede Morgen
@ Fugie![]()
@ MutZ![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:57 schreef Ballebek het volgende:
Ik lig nog op bed![]()
Blaasontsteking??quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
letterlijk![]()
word ziek denk ik...
nee, je leest toch, gewoon teveel bier gezopenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blaasontsteking??
Jammer dat z'n pc dan niet aanstond...quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, je leest toch, gewoon teveel bier gezopen![]()
hoop het nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blaasontsteking??
hoef je niet te werkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoop het niet
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi
jajquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Heb nieuwe gsm + nieuwe helm![]()
En nieuwe flirt![]()
Helmquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Heb nieuwe gsm + nieuwe helm![]()
En nieuwe flirt![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Helm![]()
ik kan dan ook snowboardequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef BazzoS het volgende:
bomen zijn hard
Denk ook wel dat jij het wintquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook
Ik snowboard 4 a 5 keer per jaar, veel backcountry en veel park.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
snowboarde doe ik zonder helm hoor
Die vindt ik wel hardquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Denk ook wel dat jij het wint
Laatse keer dat ik geskiet heb was ik 6 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:27 schreef BazzoS het volgende:
ik wel, en om de 5 meter ging ik op mn bek
Skiën daarentegen gaat wel goed
* Fugie houdt het gewoon bij alpjes verkrachten in het voorjaar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik snowboard 4 a 5 keer per jaar, veel backcountry en veel park.
Tevens board ik 1x in de 2 weken indoor, en bij beetje railen is een helm aan te raden.
Zonder helm is het gewoon niet slim om nieuwe tricks te leren op een rail of op een big air.
I'z hardcorequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Thermo houdt het gewoon bij alpjes verkrachten in het voorjaar.
leukquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
I'z hardcore![]()
Volgend jaar een jaar naar canada![]()
Ik weet het wel zeker... Lig inmiddels #*(^&*# weer volledig plat...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Denk ook wel dat jij het wint
Nee hoor... Het is gewoon de waarheid...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:29 schreef Bond het volgende:
[..]
Die vindt ik wel hard![]()
ik heb 5 jaar lang geskied en daarvoor ook al maar dat weet ik niet allemaal pcies meer. Daarna paar jaar nix en ik snowboard nu 3 jaar en dat bevalt zeer goed. Carv skieen lijkt me bijzonder saai vandaar dat ik ben gaan snowboarden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga elk jaar skiën![]()
En dat kan ik redelijk goed![]()
Leuk idee voor de meet. Met z,n alle gaan skiën
ik ga aankomend weekend snowboarde in zoetermeerquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:13 schreef BazzoS het volgende:
was vorig jaar een aanbieding in den haag, bij die toko (naam kwijt) voor ¤27 onbeperkt karten, skien enz.
ik ga ook weer binnen kort skiën in zoetermeer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga aankomend weekend snowboarde in zoetermeer
moet je prive les nemen, dan kan je na 3 dagen snowboarden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga ook weer binnen kort skiën in zoetermeer.
Ik doe het al een jaar of 10. Als het niet langer is.
Ik heb vorig jaar ook even op een snowbord gestaan. MAar ik kan het niet goed genoeg dus heb ik daar de pest in en ga ik maar skiën.![]()
Vind het zonde van m,n week om dat dan zo kut door te moeten komen.
DVD al afgekeken?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga ook weer binnen kort skiën in zoetermeer.
Ik doe het al een jaar of 10. Als het niet langer is.
Ik heb vorig jaar ook even op een snowbord gestaan. MAar ik kan het niet goed genoeg dus heb ik daar de pest in en ga ik maar skiën.![]()
Vind het zonde van m,n week om dat dan zo kut door te moeten komen.
ga in je supra rijden dan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
optiefen dan.
stomme zeeuw!quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:24 schreef Fugie het volgende:
saai hier
moet jij zeggen joh maffe wannebe belgquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
stomme zeeuw!
Of samenvoegen met Frieslandquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:46 schreef Alfisti het volgende:
Kunnen ze zeeland niet gewoon afstoten en aan belgie verkopen?
mja mocht je willen lijpo, beetje naar scheveningen tssss wat denk je nouquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Fugie gaan we nog naar antwerpen
Moet je me wel komen ophalen in scheveningen en weer terug bregen![]()
zeeuws-vlamingquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet jij zeggen joh maffe wannebe belg
Kon het proberen tochquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja mocht je willen lijpo, beetje naar scheveningen tssss wat denk je nou
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker wijf en is 16 jaar![]()
zeg dat dan eerder eppoquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kon het proberen toch
Ik heb nog wel een collega daar in antwerpen wonen waar we mee kunnen stappen.
Beter hier dood dan jijquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef MutZ het volgende:
En het is weer dood...
Geboortedatum: 1985-03-04 <--- daar doelde ik opquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
hee dat komt bekend voorquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1985-03-04 <--- daar doelde ik op![]()
Hoe was vakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef ThaFreak het volgende:
middag
Spuit 11...quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was de vakantie?s
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoe was vakantie?
vakantie was erg lekker.....quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was de vakantie?s
Laat Bojo het maar niet horenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bojo ? kwam hier net een alfa 146 met een leuke dame achter het stuur op het werkquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat Bojo het maar niet horen
breezer geven en dan keihard noiken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:26 schreef MutZ het volgende:
Er gedraagt er op m'n msn eentje zich als een BrEeZaH-chick... Wat zouden jullie daarmee doen??
Bekende: Ff lekker vertellen wat je ervan vindt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:26 schreef MutZ het volgende:
Er gedraagt er op m'n msn eentje zich als een BrEeZaH-chick... Wat zouden jullie daarmee doen??
Gozer, ben vandaag nog in de buurt geweestquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Herman![]()
![]()
Moest je naar die prutsers in Bison Spoor?quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gozer, ben vandaag nog in de buurt geweest
Nee, ik moest voor die gasten van t Bisonspoor, naar een of ander bedrijf daar in de buurt (aan de andere kant van de ring. De auto van een turk die niet meer kon betalen terugbrengen, die gek had de auto helemaal laten schoonmakenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moest je naar die prutsers in Bison Spoor?
mischien straks, ze is ff voor me aan het kokenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
laat haar maar hier komen Hugo
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
mischien straks, ze is ff voor me aan het koken![]()
![]()
ik mag niet meer thuis koken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
mischien straks, ze is ff voor me aan het koken![]()
![]()
ik wacht nog steeds op fotos van zusje....quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mag niet meer thuis koken.
ook_gek+brandalarm+hoop rook+ zusje die denkt dat ze dood gaat+ ouders aan de andere kant van de wereld <--- ook_gek mag niet meer koken......
kom me halen en brengen in scheveningen en je weet het.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op fotos van zusje....
like ik heb zin en tijd om naar scheveningen te rijden in de spitsquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom me halen en brengen in scheveningen en je weet het.
Ga ik je voor stellen aan een leuk meisje in antwerpen![]()
En gaan we nog even leuk stappen daar![]()
ik al 1,5 jaar... en ik heb er zelf voor gekozenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet zelf eten koken
Ik ga maar weer eens in de vriezer vroeten, misschien dat ik nog wat vind. Ik baal, ik kan de frituurpan niet meer gebruiken, een of andere mongool heeft er overheen lopen kotsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik al 1,5 jaar... en ik heb er zelf voor gekozen
word vanavond pizza'tje denk ik
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens in de vriezer vroeten, misschien dat ik nog wat vind. Ik baal, ik kan de frituurpan niet meer gebruiken, een of andere mongool heeft er overheen lopen kotsen
Kjik wel uit, dat mag mn broertje doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]en schoonmaken is ook geen optie
taken verdelen en dirigeren... de oplossing van allesquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kjik wel uit, dat mag mn broertje doen
weggooien is eerder een optie dacht ik zoquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]en schoonmaken is ook geen optie
JOH!quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weggooien is eerder een optie dacht ik zo![]()
Mijn vader vertelt me dat de ET waarde wel hoger mag zijn, maar nooit lager dan origineel, omdat de velgen dan het gewicht van je auto niet aankunnen, klopt dit?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand wat de ET waarde inhoud? Mag die verschillen van de originele velgen of juist niet?
ik vind hem fucking irritantquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:01 schreef hermandeperman het volgende:zie ik net die reclame van DE met die twee oude wijven op TMF
GEWELDIG!!!
das toch gewoon leuk geld verdienenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Is er nog wat te beleven hier?
Morgen ben ik gewoon ruim 6u kwijt, voor 1 ritje
ik heb hem nog nooit op TV gezien eigenlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vind hem fucking irritant....
te vaak gezien denk.
quote:beetje user-posting stats deel 8
voordat iedereen gaat vragen, post ik nou nog een keer de volledige lijsten dan:
Elke Weekstand krijgen van mij de users in de top100 punten, nr.1 krijgt 100 punten, nr. 2 99 punten enz. Tot nr. 100 1 punt.
Dit levert bij sommering een stand op van de actiefste users van dit jaar. Hier is die stand. (door de
233. (269) PeuRac -------- 5 noteringen --------------- 174 punten
En de gewone lijst van afgelopen week:quote:beetje user-posting stats deel 8
Elke Weekstand krijgen van mij de users in de top100 punten, nr.1 krijgt 100 punten, nr. 2 99 punten enz. Tot nr. 100 1 punt.
Dit levert bij sommering een stand op van de actiefste users. Hier is die stand mbt het afgelopen kwartaal dus alleen de laatste 13 weken.
200. (281) PeuRac -------- 2 noteringen --------------- 70 punten.
eeuh, ik kom zelden buiten de SC, en al helemaal niet buiten PTA, dat is nl engquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
279. (274) hermandeperman -------- 3 noteringen --------------- 133 punten
ook best aardig voor een puur-PTA'er
same here!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, ik kom zelden buiten de SC, en al helemaal niet buiten PTA, dat is nl eng
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:50 schreef Fugie het volgende:
ik ook bo
Gek he ik heb sinds kort een sociaal levenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
En de gewone lijst van afgelopen week:
0066 (0097) Harry_Sack 322
0067 (0148) Grrrrrrrr 320
0068 (0064) PeuRac 315
0069 (0080) Sauruzin 312
0070 (0151) ondeugend 311
0070 (0127) ook_gek 311
(ik sta hoger als ook_gek)
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek he ik heb sinds kort een sociaal leven![]()
dat dacht ik ook, maar voor een media pc is het wel prijzig jaquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:35 schreef Fugie het volgende:
nou dat valt toch wle mee, 800 euro ?
kast is ook 270 ecxl. btw en dan nog een voeding, hij moet muisstil zijn voor dvd kijken, dus dan zit je ook aan de 90 euro. en dan nog een vga kaart.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar voor een media pc is het wel prijzig ja![]()
Nee ik bedoel maarquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
kast is ook 270 ecxl. btw en dan nog een voeding, hij moet muisstil zijn voor dvd kijken, dus dan zit je ook aan de 90 euro. en dan nog een vga kaart.
En 2 tv kaarten of 1 dual tuner kaart.
Dus je bent nog niet klaar mark![]()
Xbox Media Centerquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:55 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nu een Abit TH7 II
P4 1.5 GHZ
1GB geheugen
GF 3 128MB VGA kaart
Dus dat gaat hij niet trekken als Media PC![]()
En Hugster ik krijg het idee dat Webradio er niet in media center zit![]()
Zwaar gemiste kans![]()
rustig maar schatquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
pfffffff ik ben er weer na een LANGE afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |