Even wat missverstanden uit de wereld helpen. Volgens mij denken julie nu dat Sandra en ik 1 stoel hebben in een groot betonnen hok, en dat we om de beurt op die stoel mogen zitten, en de katten jaloers wachten tot wij op bed zijn zodat zijj er op mogen...
we hebben 1 LEKKERE stoel, een lekkere hangsteol. Verder hebben we elk ons eigen bureaustoel, ik bij de computer, Sandra bij de lichtbak (een apparaat wat nodig is bij striptekenene). Dan hebben we nog een antiek secretarisbureau, waar Sandra aan tekent, en wara ik een schrijf/opslag gedeelte aan heb. Erg groot en zo. Onder dat bureau staan 2 stoelen. En verder hebben we nog zo'n steol als onder het secretarisbureau staan, en nog twee stoelen zoals je ze in kantines van bejaardentehuizen aantreft.
Dan hebben we nog een wand die helemaal bedekt is met compleet gevulde boekenkasten, en we hebben een verrijdbaar tafeltje.
En dan in de slaapkamer een riant tweepersoonsbed, nieuw gekocht. Op een stoel van een dode bejaarde zitten is nog tot hier aan toe, de gedachte dat er iemand anders in mijn bed heeft geneukt of zelfs is dood gegaan vind ik ranzig. In de slaapkamer staat ook een giga kledingkast, en een kast met videobanden. En dannog wat andere kasten, zoals archiefkasten, voorraadkasten, en CDkasten door het huis verspreid. We zijn echt kastenverslaafd