quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:58 schreef Nouk het volgende:
"Wees eens een keer groter dan je eigen ego" Way to go Klaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
het zou trouwens humor zijn als hij meteen werd overreden door een auto.....
Ja, inderdaad. Ik ben ook benieuwd wat ze straks moeten doen om terug bij de groep te komen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:58 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet dat ze meer mensen willen daar op het verstekelingen eiland, dat is alleen maar concurentie voor de finale
Idd dat snap ik ook niet..quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:58 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet dat ze meer mensen willen daar op het verstekelingen eiland, dat is alleen maar concurentie voor de finale
evenwichtsbalkje ofzo, dat brengt vaak een beslissing in ERquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben ook benieuwd wat ze straks moeten doen om terug bij de groep te komen.
Daar heeft die Ernestine dan een week voor in de modder geslapen, om vervolgens van de evenwichtsbalk af te waggelen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
evenwichtsbalkje ofzo, dat brengt vaak een beslissing in ER
Ik hoop op een veldslag. Braveheart-style! De overlevenden mogen op het eiland blijven.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben ook benieuwd wat ze straks moeten doen om terug bij de groep te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |