En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
1.30: HaaiBaai (staat nog niet op de kaart)
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
Vragen? Gewoon mailen!

.

quote:
op 04-20-2000 om 11:48 PM schreef Calypso het volgende:Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet) 


[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 21 April 2000).]
Is dat nog mogelijk?
* HaaiBaai vindt 7 een mooi getal en bovendien heeft hij dan minder last van buren.
Heb ik ook inspraak over wie er in de andere kamer naast mij komt?
* HaaiBaai overweegt wellicht een optie op 1.07 totdat bekend is hoe de andere paar kamers in die hoek worden ingedeeld...
.
* HaaiBaai gaat nog even overleggen....
[Dit bericht is gewijzigd door HaaiBaai (Datum 21 April 2000).]
quote:
op 04-21-2000 om 12:22 AM schreef HaaiBaai het volgende:
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)
Heb ik vanaf dag 1 gedaan, HaaiBaai.
Heb Broekie ook steeds proberen uit te leggen, dat hij het niet zo autoritair aan moest pakken.
Kan mij niet vinden in deze wijze van omgaan met mensen ( ook niet op een onzin forum ), zo zit ik nu eenmaal in elkaar. ( no heart-feelings ).
<gratis advies modus aan>
O ja Broekie, veel lezen.... en niet alleen de stukjes die je wilt zien
<gratis advies modus uit>
En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 21 April 2000).]
Broekie
Sorry.
Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.
1 vrijheid
2 blijheid
3 broekie
welke hoort niet in dit rijtje
quote:
op 04-21-2000 om 11:12 AM schreef Broekhuizen het volgende:Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.
Wat iedereen hier geloof ik wil, heb je 10 topics lang in het onzinforum kunnen lezen.
Was naar mijn mening vrij duidelijk, maar kon dus niet om een of andere reden. Hier worden topics van mensen die doen wat ze willen zelfs met slotjes beloond, dan houdt het voor mij toch echt op....
Maak 2.08 maar vrij....
kamer 2.10 is leeg
Moet er nou een nieuw eiland bedacht worden???


.
.
.Even alles inladen in de bus rijden naar boot met boot naar eiland. ha ik ben er
Ziet er goed uit
Wie helpt even?
Het is misschien maar beter als je tot de onderhandelingen over zijn bij mij in het huis slaapt. Lijkt me wel wat veiliger namelijk. Ik zal je er ff naar toe brengen.
2 minuten later
Zo, neem die kamer maar. Ziet er ook beter uit dan die pensionkamer niet?
Broekie
Prettig geregeld!
* Machiel weet niet of ie nogwel naar t pension wil
.
.
quote:
op 04-22-2000 om 02:45 PM schreef Machiel het volgende:
wow niete slechte broekiePrettig geregeld!
* HaaiBaai weet niet of ie nogwel naar t pension wil
.
* HaaiBaai bedankt Broekie.
Jij gaat gewoon dat pension in ja! Jouw veiligheid is noch was ook in gevaar, tenzij jij overduidelijk heulde met de, inmiddels ex-(??), authoriteiten.
* HaaiBaai gaat maar eens overleggen met Jolanda over de inrichting, wellicht dat er wat gezamelijk kan worden ingekocht.
* HaaiBaai pakt alvast zijn Jaws-dekbed uit, het is hier 's nachts verdomde koud op dit eiland! 
.
quote:
Jij gaat gewoon dat pension in ja! Jouw veiligheid is noch was ook in gevaar, tenzij jij overduidelijk heulde met de, inmiddels ex-(??), authoriteiten
It was an offer I couldn't refuse
quote:
op 04-23-2000 om 01:15 AM schreef PLAE@ het volgende:ik vind 25 graden celcius ander warm zat.
O maar ik slaap natuurlijk op de zolder van het cafe he
Weet niet of jij de hitte-afvoer van alle stokerijen langs je kamer krijgt ofzo, maar 's nachts daalt het naar een graad of 5 *bibber*! 

quote:
op 04-23-2000 om 04:52 PM schreef Machiel het volgende:
It was an offer I couldn't refuse
U valt tegenwoordig op Broekies? Of op macht?

* Calypso is ook zo'n grote Gino Vannelli fan..

* Calypso voelt zich weer jong, en rent naar de kast om de plaat te pakken, en hem knoerhard op te zetten..
* Calypso zegt gewoon tegen de buren dat het door HaaiBaai kwam, omdat me altijd per definitie onschuldig is..

quote:
op 04-24-2000 om 12:00 AM schreef HaaiBaai het volgende:
U valt tegenwoordig op Broekies? Of op macht?![]()
![]()
![]()
Give me power!
Broekie's huis heeft veel voordelen hoor
quote:
op 04-24-2000 om 02:37 AM schreef Calypso het volgende:*Calypso loves de nieuwe sig. van HaaiBaai.
*Calypso is ook zo'n grote Gino Vannelli fan.
*Calypso voelt zich weer jong, en rent naar de kast om de plaat te pakken, en hem knoerhard op te zetten.
![]()
*Calypso zegt gewoon tegen de buren dat het door HaaiBaai kwam, omdat me altijd per definitie onschuldig is.
![]()
![]()


Calypso!
Bedankt...
Is dat dan van Gino Vanelli? Ik dacht (oorspronkelijk) van een andere groep?
Trouwens, zo oud ben je toch niet...? 
En geef mij maar de schuld inderdaad, ik ben het wel gewend...


Calypso!
Bedankt...* Calypso moet toegeven dat HaaiBaai voor de volgende ronde door mag zwemmen.

Trouwens, zo oud ben je toch niet...? 
* Calypso wordt zo oud dat ze Gino Vanelli en de groep Santa Esmaralda ( zanger Leroy Gomez ) al door elkaar gaat halen....
* Calypso heeft beiden nog in LP-uitgave..

En geef mij maar de schuld inderdaad, ik ben het wel gewend...
* Calypso willen ze ook altijd de schuld geven...., gedeelde schuld is halve schuld, zullen we maar zeggen..
wie helpt?
quote:
op 05-02-2000 om 03:57 PM schreef Machiel het volgende:
En dan is t nu tijd om te verhuizen naar t pensionwie helpt?
Kom maar Machiel, je koffers staan al klaar? Dan zal je je even snel overvliegen naar het pension, je kamer kraken we wel als die door een ander ingepikt is.
puf puf puf, fladder fladder fladder.
Heb je de sleutel van de voordeur, ze hebben @#@grmkdpirn;gjk;jpotverjanblotekont3@##$@#$$ de deur op slot gedaan ...
Mag ik kamer 1.17 ?
Lekker rustig, hebben jullie ook neit zo'n last van mijn nachtelijkste activiteiten 
Greetz!
hoe ben jij nou binnengekomen, ik sta met Machiel al sinds gisteren voor een dichte deur.
Mooi, dan kan die jongen eindelijk zijn kamer betrekken.
Broekie & Joey
Alles op 1 universele afstandbediener.
Machiel, ik hoop dat het een beetje naar je zin is zo. 
Als je nog wat nodig hebt, dan trek je maar aan de bel.

Dat heb je mooi geregeld
En Yvonne bedankt voor t lenen va je koepoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |