abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2000 @ 23:21:00 #1
3174 Fok!Eiland-Autoriteiten
Respect Our Authority ;-)
pi_9004
De kamers in het Fok!Pension zijn gratis, net zo als de meeste andere dingen op Fok!Eiland.
Je mag zelf je eigen kamer uitkiezen zolang de voorraad strekt, dit op http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/pension.html

En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
1.30: HaaiBaai (staat nog niet op de kaart)
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

Vragen? Gewoon mailen!

  donderdag 20 april 2000 @ 23:47:00 #2
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_9005
* bigben04 deelt even mee dat hij ook in kamer 1.25 logeert, samen met .
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2000 @ 23:48:00 #3
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9006

Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  vrijdag 21 april 2000 @ 00:22:00 #4
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9007
quote:
op 04-20-2000 om 11:48 PM schreef Calypso het volgende:

Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.


Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_9008
/me gaat kamer 1.05 alvast in orde brengen. Dat wordt dus mijn kamer...

[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 21 April 2000).]

  vrijdag 21 april 2000 @ 00:36:00 #6
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9009
* HaaiBaai wil bij nader inzien eigenlijk kamer 1.07.

Is dat nog mogelijk?
* HaaiBaai vindt 7 een mooi getal en bovendien heeft hij dan minder last van buren.

Heb ik ook inspraak over wie er in de andere kamer naast mij komt?

* HaaiBaai overweegt wellicht een optie op 1.07 totdat bekend is hoe de andere paar kamers in die hoek worden ingedeeld... .


* HaaiBaai gaat nog even overleggen....

[Dit bericht is gewijzigd door HaaiBaai (Datum 21 April 2000).]

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2000 @ 00:45:00 #7
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9010
quote:
op 04-21-2000 om 12:22 AM schreef HaaiBaai het volgende:
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)

Heb ik vanaf dag 1 gedaan, HaaiBaai.
Heb Broekie ook steeds proberen uit te leggen, dat hij het niet zo autoritair aan moest pakken.
Kan mij niet vinden in deze wijze van omgaan met mensen ( ook niet op een onzin forum ), zo zit ik nu eenmaal in elkaar. ( no heart-feelings ).

<gratis advies modus aan>
O ja Broekie, veel lezen.... en niet alleen de stukjes die je wilt zien
<gratis advies modus uit>

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_9011
Ik hoop dat ik het goed doe en dat het allemaal kan zo:

En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 21 April 2000).]

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 21 april 2000 @ 10:48:00 #9
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9012
* Rhiannon ramt ff op het belletje bij de receptie.

Checkout! De ballen Hè!
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 21 april 2000 @ 10:54:00 #10
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9013
He Rhiannon, wat ga jij nou weer doen?

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_9014
Oh mooi, er is iemand aanwezig bij de receptie
Checking out please

eveneens de ballen......

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:01:00 #12
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9015
Nou Broekie, eerst had ik een pappa en mamma, toen had ik een juf, toen had ik een meneer. Daarna volgde een hele batterij docenten en ander gespuis. Nu heb ik een baas en een huurbaas die me de regels voorschrijven.
Als ik hier dus voor m'n lol wil komen, wil ik dus zo min mogelijk aan die lui (behalve pappa, mamma en de juf uit de 1e, want die was ook lief) herinnerd worden.
Vandaar, er zijn hier teveel regeltjes en er blijft veel te weinig ruimte over voor de Fok!ers om te doen wat ze willen en wat ZIJ leuk vinden.

Sorry.

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:12:00 #13
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9016
Ho even, niet weg gaan. Jullie mogen doen wat jullie willen, het gaat mij om die criminelen, die mot ik hier niet.

Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:22:00 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9017
Dus alleen mensen die hetzelfde denkbeeld als jij hebben mogen hier posten???
tut tut tut...

1 vrijheid
2 blijheid
3 broekie

welke hoort niet in dit rijtje

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:32:00 #15
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9018
quote:
op 04-21-2000 om 11:12 AM schreef Broekhuizen het volgende:

Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.


Wat iedereen hier geloof ik wil, heb je 10 topics lang in het onzinforum kunnen lezen.
Was naar mijn mening vrij duidelijk, maar kon dus niet om een of andere reden. Hier worden topics van mensen die doen wat ze willen zelfs met slotjes beloond, dan houdt het voor mij toch echt op....

Maak 2.08 maar vrij....

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_9019
Beter als Rhiannon zou ik het niet kunnen verwoorden.
Als het geoorloofd is, zou ik nu ook graag per direct van de lijst willen
(moet voor een forumleider toch te doen zijn
gelet op het restrictieve "beleid" hier)

kamer 2.10 is leeg

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:44:00 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9020
Doet mij denken aan de aflevering van friends..
Die waarin Monica een poppenhuis erft.. Hier vervolgens met Phoebe mee wil gaan spelen.
Phoebe neemt haar eigen attributen mee als een dino en een ietwat groot uitgevallen hond. Met enige creativitiet passen die volgens phoebe wel bij het victoriaanse huis (iets met een indase begraafplaats en chemisch afval stortplaats) maar Monica stuurt haar weg.
Vervolgens maakt Phoebe haar eigen poppenhuis wat een groot succes is bij de andere vrienden...

Moet er nou een nieuw eiland bedacht worden???

pi_9021
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_9022
* pucky wil graag kamer 2.14 reserveren.

  vrijdag 21 april 2000 @ 14:30:00 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9023
* Frenkie wil graag een huisje in de duinen!.
  vrijdag 21 april 2000 @ 14:37:00 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_9024
Ik wil graag uitchecken.... eeh...ik zat in de kelder.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_9025
* pucky heeft vlakbij het pension een oude eik met een boomhut gezien..

* pucky gaat in de boomhut wonen, maar..
wil toch ook kamer 2.14 hebben. Voor als het regent..

pi_9026
Hallo! Nog autoriteiten aanwezig?
Ik kom me even uitchecken. Kom wel terug als ik een jaar of 80 ben. Denk dat ik het hier dan wel erg naar mijn zin zal hebben.
  vrijdag 21 april 2000 @ 15:37:00 #24
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9027
* HaaiBaai heeft, na ampel overleg met Jolanda, definitief gekozen voor kamer 1.07! .

* HaaiBaai vraagt zich af of, gezien de leegloop, hij niet een paar kamertjes bij elkaar kan trekken! .

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_9028
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai
1.08: Jolanda
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.14: pucky
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 22 april 2000 @ 12:04:00 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9029
* Machiel gaat zijn kamer 1.01 maar is inrichten.

Even alles inladen in de bus rijden naar boot met boot naar eiland. ha ik ben er Ziet er goed uit Wie helpt even?

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 22 april 2000 @ 12:09:00 #27
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9030
* Broekhuizen pakt alle spullen van Machiel weer in.

Het is misschien maar beter als je tot de onderhandelingen over zijn bij mij in het huis slaapt. Lijkt me wel wat veiliger namelijk. Ik zal je er ff naar toe brengen.

2 minuten later

Zo, neem die kamer maar. Ziet er ook beter uit dan die pensionkamer niet?

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  zaterdag 22 april 2000 @ 12:41:00 #28
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_9031
* jolanda gaat d'r kamer ook maar 's inrichten.

hmm, eerst mijn nijntje-dekbed maar 's plaatsen
  zaterdag 22 april 2000 @ 14:45:00 #29
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9032
wow niete slechte broekie Prettig geregeld! * Machiel weet niet of ie nogwel naar t pension wil .
* Machiel bedankt Broekie.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 23 april 2000 @ 01:02:00 #30
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9033
quote:
op 04-22-2000 om 02:45 PM schreef Machiel het volgende:
wow niete slechte broekie Prettig geregeld! * HaaiBaai weet niet of ie nogwel naar t pension wil .

* HaaiBaai bedankt Broekie.

Jij gaat gewoon dat pension in ja! Jouw veiligheid is noch was ook in gevaar, tenzij jij overduidelijk heulde met de, inmiddels ex-(??), authoriteiten.

* HaaiBaai gaat maar eens overleggen met Jolanda over de inrichting, wellicht dat er wat gezamelijk kan worden ingekocht.

* HaaiBaai pakt alvast zijn Jaws-dekbed uit, het is hier 's nachts verdomde koud op dit eiland! .

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  zondag 23 april 2000 @ 01:15:00 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9034

ik vind 25 granden celcius ander warm zat.
O maar ik slaap natuurlijk op de zolder van het cafe he
  zondag 23 april 2000 @ 16:52:00 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9035
quote Haaibaai
quote:
Jij gaat gewoon dat pension in ja! Jouw veiligheid is noch was ook in gevaar, tenzij jij overduidelijk heulde met de, inmiddels ex-(??), authoriteiten

It was an offer I couldn't refuse

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 23 april 2000 @ 23:59:00 #33
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9036
quote:
op 04-23-2000 om 01:15 AM schreef PLAE@ het volgende:

ik vind 25 graden celcius ander warm zat.
O maar ik slaap natuurlijk op de zolder van het cafe he


Weet niet of jij de hitte-afvoer van alle stokerijen langs je kamer krijgt ofzo, maar 's nachts daalt het naar een graad of 5 *bibber*!

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  maandag 24 april 2000 @ 00:00:00 #34
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9037
quote:
op 04-23-2000 om 04:52 PM schreef Machiel het volgende:
It was an offer I couldn't refuse

U valt tegenwoordig op Broekies? Of op macht?

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  † In Memoriam † maandag 24 april 2000 @ 02:37:00 #35
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9038

* Calypso loves de nieuwe sig. van HaaiBaai..

* Calypso is ook zo'n grote Gino Vannelli fan..

* Calypso voelt zich weer jong, en rent naar de kast om de plaat te pakken, en hem knoerhard op te zetten..

* Calypso zegt gewoon tegen de buren dat het door HaaiBaai kwam, omdat me altijd per definitie onschuldig is..

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  zaterdag 29 april 2000 @ 16:39:00 #36
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9039
quote:
op 04-24-2000 om 12:00 AM schreef HaaiBaai het volgende:
U valt tegenwoordig op Broekies? Of op macht?


Give me power! Broekie's huis heeft veel voordelen hoor

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 30 april 2000 @ 02:40:00 #37
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9040
quote:
op 04-24-2000 om 02:37 AM schreef Calypso het volgende:

*Calypso loves de nieuwe sig. van HaaiBaai.

*Calypso is ook zo'n grote Gino Vannelli fan.

*Calypso voelt zich weer jong, en rent naar de kast om de plaat te pakken, en hem knoerhard op te zetten.

*Calypso zegt gewoon tegen de buren dat het door HaaiBaai kwam, omdat me altijd per definitie onschuldig is.



Calypso! Bedankt...
Is dat dan van Gino Vanelli? Ik dacht (oorspronkelijk) van een andere groep?
Trouwens, zo oud ben je toch niet...?
En geef mij maar de schuld inderdaad, ik ben het wel gewend...

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  † In Memoriam † zondag 30 april 2000 @ 16:16:00 #38
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9041
[quote]op 04-30-2000 om 02:40 AM schreef HaaiBaai het volgende:
Calypso! Bedankt...
Is dat dan van Gino Vanelli? Ik dacht (oorspronkelijk) van een andere groep?

* Calypso moet toegeven dat HaaiBaai voor de volgende ronde door mag zwemmen.

Trouwens, zo oud ben je toch niet...?

* Calypso wordt zo oud dat ze Gino Vanelli en de groep Santa Esmaralda ( zanger Leroy Gomez ) al door elkaar gaat halen....

* Calypso heeft beiden nog in LP-uitgave..

En geef mij maar de schuld inderdaad, ik ben het wel gewend...

* Calypso willen ze ook altijd de schuld geven...., gedeelde schuld is halve schuld, zullen we maar zeggen..


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  dinsdag 2 mei 2000 @ 15:57:00 #39
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9042
En dan is t nu tijd om te verhuizen naar t pension wie helpt?
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 2 mei 2000 @ 22:44:00 #40
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_9043
quote:
op 05-02-2000 om 03:57 PM schreef Machiel het volgende:
En dan is t nu tijd om te verhuizen naar t pension wie helpt?


Kom maar Machiel, je koffers staan al klaar? Dan zal je je even snel overvliegen naar het pension, je kamer kraken we wel als die door een ander ingepikt is.

puf puf puf, fladder fladder fladder.
Heb je de sleutel van de voordeur, ze hebben @#@grmkdpirn;gjk;jpotverjanblotekont3@##$@#$$ de deur op slot gedaan ...


  Admin woensdag 3 mei 2000 @ 11:11:00 #41
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_9044
Is er nog een kamer vrij?
Ik zou graag een onverwacht bezoekje aan mijn zoontje Blauwe brengen.
Hij schrijft zulke leuke brieven over een klein cafeetje bij de haven en dat hij van die lieve vriendjes heeft.
Dus graag een klein rustig kamertje....
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 3 mei 2000 @ 19:54:00 #42
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_9045
Pffft, sta al uren te wachten, stomme onbemande receptie...
Ting, ting, nog maar een keertje proberen....VOLK.....
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 3 mei 2000 @ 19:58:00 #43
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_9046
Tjoo, die snackbar begint steeds meer tijd te kosten, tijd voor een plekkie in dit pension.

Mag ik kamer 1.17 ?

Lekker rustig, hebben jullie ook neit zo'n last van mijn nachtelijkste activiteiten

Greetz!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  woensdag 3 mei 2000 @ 20:14:00 #44
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_9047
He Yvonne,

hoe ben jij nou binnengekomen, ik sta met Machiel al sinds gisteren voor een dichte deur.
Mooi, dan kan die jongen eindelijk zijn kamer betrekken.

  Admin woensdag 3 mei 2000 @ 20:22:00 #45
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_9048
??? Deur gewoon met een koevoet opengebroken, hoor, trucje van m'n kind geleerd.
Maarre...waar is iedereen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 3 mei 2000 @ 20:27:00 #46
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_9049
Volgens mij liggen ze allemaal lazarus in de kroeg, omgekocht door dat fijne zooitje dat zich maffioso noemt.
  woensdag 3 mei 2000 @ 23:55:00 #47
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9050
O, ja, sorrie, de pensionhouders (Joey & Ik) mochten van jullie niet meer zoveel doen op Fok!Eiland, omdat we anders weer te bazig zouden zijn. sorrie. Maar goed, kies zelf maar een kamer hoor

Broekie & Joey

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  Admin donderdag 4 mei 2000 @ 00:12:00 #48
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_9051
Ja, pfffft, nou, mmmmm, ik ben al een oudere dame die graag een boy wil om haar koffers te helpen sjouwen.....dat kan ik allemaal niet meer op mijn leeftijd, hoor
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 4 mei 2000 @ 13:12:00 #49
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_9052
Machiel had kamer 1.01 gereserveerd en daar hebben we hem nu netjes geinstalleerd. Vanmorgen de gordijnen opgehangen.
Door een locale techneut zijn de volgende aanpassingen gedaan:
1. drempels weggehaald.
2. schuifpuien of afstandsbediening.
3. gordijnrails op afstandsbediening.
4. deur electronisch te openen middels knop.
5. uiteraard TV met afstandsbediening, zo
ook de video.
6. verstelbaar bed.

Alles op 1 universele afstandbediener.

Machiel, ik hoop dat het een beetje naar je zin is zo.
Als je nog wat nodig hebt, dan trek je maar aan de bel.

  donderdag 4 mei 2000 @ 17:35:00 #50
2465 De Parasiet
How about no?
pi_9053
* De Parasiet komt het Pension binnenlopen.

Ze gaat achteloos bij de balie staan en kwakt een duizendje neer.
"Kamer!" roept ze op bevelende toon
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 4 mei 2000 @ 19:50:00 #51
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9054
Niete slechte Killer Tweety! Dat heb je mooi geregeld En Yvonne bedankt voor t lenen va je koepoot
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')