abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2000 @ 23:21:00 #1
3174 Fok!Eiland-Autoriteiten
Respect Our Authority ;-)
pi_9004
De kamers in het Fok!Pension zijn gratis, net zo als de meeste andere dingen op Fok!Eiland.
Je mag zelf je eigen kamer uitkiezen zolang de voorraad strekt, dit op http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/pension.html

En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
1.30: HaaiBaai (staat nog niet op de kaart)
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

Vragen? Gewoon mailen!

  donderdag 20 april 2000 @ 23:47:00 #2
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_9005
* bigben04 deelt even mee dat hij ook in kamer 1.25 logeert, samen met .
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2000 @ 23:48:00 #3
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9006

Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  vrijdag 21 april 2000 @ 00:22:00 #4
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9007
quote:
op 04-20-2000 om 11:48 PM schreef Calypso het volgende:

Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.


Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_9008
/me gaat kamer 1.05 alvast in orde brengen. Dat wordt dus mijn kamer...

[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 21 April 2000).]

  vrijdag 21 april 2000 @ 00:36:00 #6
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9009
* HaaiBaai wil bij nader inzien eigenlijk kamer 1.07.

Is dat nog mogelijk?
* HaaiBaai vindt 7 een mooi getal en bovendien heeft hij dan minder last van buren.

Heb ik ook inspraak over wie er in de andere kamer naast mij komt?

* HaaiBaai overweegt wellicht een optie op 1.07 totdat bekend is hoe de andere paar kamers in die hoek worden ingedeeld... .


* HaaiBaai gaat nog even overleggen....

[Dit bericht is gewijzigd door HaaiBaai (Datum 21 April 2000).]

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2000 @ 00:45:00 #7
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_9010
quote:
op 04-21-2000 om 12:22 AM schreef HaaiBaai het volgende:
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)

Heb ik vanaf dag 1 gedaan, HaaiBaai.
Heb Broekie ook steeds proberen uit te leggen, dat hij het niet zo autoritair aan moest pakken.
Kan mij niet vinden in deze wijze van omgaan met mensen ( ook niet op een onzin forum ), zo zit ik nu eenmaal in elkaar. ( no heart-feelings ).

<gratis advies modus aan>
O ja Broekie, veel lezen.... en niet alleen de stukjes die je wilt zien
<gratis advies modus uit>

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_9011
Ik hoop dat ik het goed doe en dat het allemaal kan zo:

En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 21 April 2000).]

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 21 april 2000 @ 10:48:00 #9
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9012
* Rhiannon ramt ff op het belletje bij de receptie.

Checkout! De ballen Hè!
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 21 april 2000 @ 10:54:00 #10
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9013
He Rhiannon, wat ga jij nou weer doen?

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_9014
Oh mooi, er is iemand aanwezig bij de receptie
Checking out please

eveneens de ballen......

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:01:00 #12
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9015
Nou Broekie, eerst had ik een pappa en mamma, toen had ik een juf, toen had ik een meneer. Daarna volgde een hele batterij docenten en ander gespuis. Nu heb ik een baas en een huurbaas die me de regels voorschrijven.
Als ik hier dus voor m'n lol wil komen, wil ik dus zo min mogelijk aan die lui (behalve pappa, mamma en de juf uit de 1e, want die was ook lief) herinnerd worden.
Vandaar, er zijn hier teveel regeltjes en er blijft veel te weinig ruimte over voor de Fok!ers om te doen wat ze willen en wat ZIJ leuk vinden.

Sorry.

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:12:00 #13
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_9016
Ho even, niet weg gaan. Jullie mogen doen wat jullie willen, het gaat mij om die criminelen, die mot ik hier niet.

Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:22:00 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9017
Dus alleen mensen die hetzelfde denkbeeld als jij hebben mogen hier posten???
tut tut tut...

1 vrijheid
2 blijheid
3 broekie

welke hoort niet in dit rijtje

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:32:00 #15
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_9018
quote:
op 04-21-2000 om 11:12 AM schreef Broekhuizen het volgende:

Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.


Wat iedereen hier geloof ik wil, heb je 10 topics lang in het onzinforum kunnen lezen.
Was naar mijn mening vrij duidelijk, maar kon dus niet om een of andere reden. Hier worden topics van mensen die doen wat ze willen zelfs met slotjes beloond, dan houdt het voor mij toch echt op....

Maak 2.08 maar vrij....

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_9019
Beter als Rhiannon zou ik het niet kunnen verwoorden.
Als het geoorloofd is, zou ik nu ook graag per direct van de lijst willen
(moet voor een forumleider toch te doen zijn
gelet op het restrictieve "beleid" hier)

kamer 2.10 is leeg

  vrijdag 21 april 2000 @ 11:44:00 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9020
Doet mij denken aan de aflevering van friends..
Die waarin Monica een poppenhuis erft.. Hier vervolgens met Phoebe mee wil gaan spelen.
Phoebe neemt haar eigen attributen mee als een dino en een ietwat groot uitgevallen hond. Met enige creativitiet passen die volgens phoebe wel bij het victoriaanse huis (iets met een indase begraafplaats en chemisch afval stortplaats) maar Monica stuurt haar weg.
Vervolgens maakt Phoebe haar eigen poppenhuis wat een groot succes is bij de andere vrienden...

Moet er nou een nieuw eiland bedacht worden???

pi_9021
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_9022
* pucky wil graag kamer 2.14 reserveren.

  vrijdag 21 april 2000 @ 14:30:00 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9023
* Frenkie wil graag een huisje in de duinen!.
  vrijdag 21 april 2000 @ 14:37:00 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_9024
Ik wil graag uitchecken.... eeh...ik zat in de kelder.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_9025
* pucky heeft vlakbij het pension een oude eik met een boomhut gezien..

* pucky gaat in de boomhut wonen, maar..
wil toch ook kamer 2.14 hebben. Voor als het regent..

pi_9026
Hallo! Nog autoriteiten aanwezig?
Ik kom me even uitchecken. Kom wel terug als ik een jaar of 80 ben. Denk dat ik het hier dan wel erg naar mijn zin zal hebben.
  vrijdag 21 april 2000 @ 15:37:00 #24
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_9027
* HaaiBaai heeft, na ampel overleg met Jolanda, definitief gekozen voor kamer 1.07! .

* HaaiBaai vraagt zich af of, gezien de leegloop, hij niet een paar kamertjes bij elkaar kan trekken! .

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_9028
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai
1.08: Jolanda
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.14: pucky
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
Nobody ever seems to remember life is a game we play
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')