En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
1.30: HaaiBaai (staat nog niet op de kaart)
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
Vragen? Gewoon mailen!

.

quote:
op 04-20-2000 om 11:48 PM schreef Calypso het volgende:Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen.
Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!!
Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen.
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet) 


[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 21 April 2000).]
Is dat nog mogelijk?
* HaaiBaai vindt 7 een mooi getal en bovendien heeft hij dan minder last van buren.
Heb ik ook inspraak over wie er in de andere kamer naast mij komt?
* HaaiBaai overweegt wellicht een optie op 1.07 totdat bekend is hoe de andere paar kamers in die hoek worden ingedeeld...
.
* HaaiBaai gaat nog even overleggen....
[Dit bericht is gewijzigd door HaaiBaai (Datum 21 April 2000).]
quote:
op 04-21-2000 om 12:22 AM schreef HaaiBaai het volgende:
Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet)
Heb ik vanaf dag 1 gedaan, HaaiBaai.
Heb Broekie ook steeds proberen uit te leggen, dat hij het niet zo autoritair aan moest pakken.
Kan mij niet vinden in deze wijze van omgaan met mensen ( ook niet op een onzin forum ), zo zit ik nu eenmaal in elkaar. ( no heart-feelings ).
<gratis advies modus aan>
O ja Broekie, veel lezen.... en niet alleen de stukjes die je wilt zien
<gratis advies modus uit>
En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.05: Raiden
1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30)
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei & bigben04
1.30: Heel misschien HaaiBaai
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 21 April 2000).]
Broekie
Sorry.
Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.
1 vrijheid
2 blijheid
3 broekie
welke hoort niet in dit rijtje
quote:
op 04-21-2000 om 11:12 AM schreef Broekhuizen het volgende:Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden.
Wat iedereen hier geloof ik wil, heb je 10 topics lang in het onzinforum kunnen lezen.
Was naar mijn mening vrij duidelijk, maar kon dus niet om een of andere reden. Hier worden topics van mensen die doen wat ze willen zelfs met slotjes beloond, dan houdt het voor mij toch echt op....
Maak 2.08 maar vrij....
kamer 2.10 is leeg
Moet er nou een nieuw eiland bedacht worden???


.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |