abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:32:29 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22686635
Closer

Plot
An intriguing story of passion, drama, love, and abandonment involving two couples, which only gets more complicated when the man from the first couple gets acquainted with the woman from the second coupling

Cast en crew
De film wordt geregisseerd door Mike Nichols (Who's Afraid of Virginia Woolf, The Graduate en .... wel..... ehm..... The Birdcage).

De 4 hoofdrollen zijn voor

Natalie Portman
Jude Law
Clive Owen
Julia Roberts

Iemand die Natalie laat staan voor Julia. Lijkt me dus een sci-fi of een horrorfilm te worden. Anderzijds kan een film met een paaldansende Portman gewoon niet slecht zijn.

Plaatjes

Trailer
Hier dus

Releasedatum
19 januari in België, 3 februari in Nederland.

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 11-09-2005 11:21:14 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:17:18 #2
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_22689103
Dank je, S K.

Je bedoelt natuurlijk Mike Nichols (Who's Afraid of Virginia Woolf, The Graduate en .... wel..... Catch-22, Primary Colors en Angels in America).

Ik heb vertrouwen in Nichols, hij heeft eerder met succes toneelstukken verfilmd, en hij heeft een interessante cast verzameld. Dat hij eigenlijk Cate Banchett had gecast pleit wat mij betreft ook voor hem; dat zij zwanger werd en moest opgeven, en Roberts haar rol overnam is hem moeilijk kwalijk te nemen.

En wat is dat met semi-jailbait actrices met roze pruiken in stripclubs?

Maar ik wil hem dus zeker zien .
The short weekend begins with longing...
pi_22690736
Hier zie ik erg naar uit

maandag 8 november 2004 @ 18:38:48 #4
67640 SaintOfKillers
pi_23171558
quote:
Damn you Mike Nichols!! The writer/director of the upcoming movie CLOSER actually edited out scenes of Natalie Portman in the nude. They were filmed and he cut them out! Allow me to repeat - damn you Mike Nichols!! Portman, who plays a stripper in the film, reported filmed a scene that featured "raunchy shots of her fully nude" according to IMDB. Nichols however felt that those shots were "gratuitous" and had them edited out of the final cut of the film. Portman explained, "He's as or more protective of me than my parents are." Mr. Nichols, Mike if I may, you have done us all a great disservice my friend. Nudity is a beautiful thing. (At least when that nudity is of Natalie Portman. Alec Baldwin nudity probably not so much.) It should be embraced and allowed into our theaters and then screencapped for home computers and our own "personal" use. Luckily for the entire male population of the world, Nichols didn't edit out other footage of Ms. Portman that reportedly includes her first topless scene. Just how much is shown remains to be seen...and seen...and seen again just for good measure. Portman recently said though that "I never really want to walk down the street wondering who's seen my t*ts," so unfortunately the whole thing might be on the cutting room floor somewhere. Ohhh, to be a cutting room floor... Jude Law, Clive Owen and Julia Roberts co-star in the film that opens on the 3rd of December. The film is rated R for sequences of graphic sexual dialogue, nudity/sexuality.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 2 december 2004 @ 14:49:17 #6
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23714366
Deze film moet ik zien. Al was het alleen maar voor een paaldansende Portman.
  zaterdag 11 december 2004 @ 04:02:15 #7
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_23893845
Nieuwe premièredatum voor Nederland: 27 januari. Niet vroeg genoeg .
The short weekend begins with longing...
pi_23893902
quote:
passion, drama, love, and abandonment involving two couples
Gatverdamme zeg .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 27 december 2004 @ 09:33:52 #9
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_24231199
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 27 december 2004 @ 18:18:45 #10
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24239086
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze film moet ik zien. Al was het alleen maar voor een paaldansende Portman.
quote:
wat n kontje

de film heeft tot nu toe een 7,3 op IMDB. Ben benieuwd of t ook echt wat is
  maandag 27 december 2004 @ 18:21:41 #11
67640 SaintOfKillers
pi_24239133
FTR ---> B&H

pi_24239139
Van de korte beschrijving word ik nou niet zo heel wild eigenlijk
  zondag 16 januari 2005 @ 00:07:17 #13
67640 SaintOfKillers
pi_24590464
Ondertussen gezien en het is een leuke praatfilm. Degenen die geilen op Portman zullen niet teleurgesteld zijn, maar als je enkel en alleen daarin geïnteresseerd bent, blijf je beter thuis, want dan ga je je toch serieus vervelen.
pi_24646709
ik dank je voor de waarschuwing dat t een praatfilm is, was er even zonder subs aan begonnen en dan lukt t me niet zo.
ik heb dus tot nog toe alleen de eerste drie minuten gezien. rest volgt vast wel.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:53:47 #15
76339 woeshie
Let your mind go
pi_24761665
heeft er nog iemand deze film al gezien ?
als je de reviews enzo uit tijdschriften en op tv mag geloven, is dit een héél goeie film
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:18:59 #16
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24762688
Ik heb hem toevallig net gezien:

Sterke performances dragen de film. Met name Clive Owen en Natalie Portman, die ook veel nominaties en awards krijgen, schitteren in de film. Clive Owen mag van mij de Oscar op gaan halen, maar in de categorie van Natalie Portman zie ik liever Cate Blanchett voor haar rol in The Aviator winnen.
De film behandelt thema's als liefde en vertrouwen op een gewaagde, originele, maar niet altijd bevredigende manier, daar is hij misschien wel te zwartgallig voor. We zien voornamelijk de negatieve momenten in de relaties en daardoor ontbrak het gevoel van medeleven gedurende bijna de gehele film, met name in het begin. Behalve qua thematiek is de film dus ook op dat vlak vergelijkbaar met Scener ur ett äktenskap van Ingmar Bergman, waar ik dus hetzelfde kritiekpuntje had, maar daar is alles wel wat sterker uitgewerkt. Wel erg mooie muziekkeuze met Damien Rice en klassieke stukken.
pi_24762920
TVP, ga binnenkort naar de bios, en anders even downen ofzo, maar hij lijkt me iig super. Alle 4 de hoofdrolspelers staan me wel aan .
pi_24763203
Gezien ja. Gisteren.
Naast dat ik het gekwijl over Natalie Portman een beetje zat wordt, al is het, eerlijk, wel een onwijs mooi kind daar niet van. Hij boeit, maar ik vond hem niet uitzonderlijk. Chronologie af en toe ietsje verwarrend. Vermakelijk dus.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_24769624
Ik hoorde ergens dat Portman er zelf voor gekozen heeft om de naaktscenes eruit te halen? Over dat het in d'r contract stond dat ze daar iets over te zeggen had als ze zich er niet comfortabel bij voelde ofzo.
pi_24854781
Ik heb hem vanmiddag gezien, hij viel me eerlijk gezegt best tegen. Heel goed gespeeld en 4 mooie hoofdrolspelers. Maar het verhaal vond ik verwarrend, af en toe wist ik echt niet meer hoe het nou zat. Uiteindelijk heeft iedereen iedereen geneukt.
Niet erg, er zaten ook goede/leuke stukjes in maar het totaal plaatje viel me tegen. Ook het einde was me niet helemaal duidelijk, kan aan mij liggen.

Meer mensen die hem gezien hebben?
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:10:27 #21
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24855684
Toen ik hem zag vond ik de eerste helft erg matig, met scènes als het chat-gedoe die ik zelfs hopeloos kut vond. De tweede helft vond ik wel okay, maar niet meer. Toch is dit een beetje een film die me bijblijft. Zeker de tamelijk open manier waarop Nichols mensen en relaties neerzet die een stuk realistischer overkomen dan gewoonlijk. Fijn vond ik ook dat de personages zo slecht van zichzelf wisten wat ze wilden, ofzo. Ik weet het niet precies, maar de 7- die ik gaf vind ik bij nader inzien wat te laag.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_24857367
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik heb hem vanmiddag gezien, hij viel me eerlijk gezegt best tegen. Heel goed gespeeld en 4 mooie hoofdrolspelers. Maar het verhaal vond ik verwarrend, af en toe wist ik echt niet meer hoe het nou zat. Uiteindelijk heeft iedereen iedereen geneukt.
Niet erg, er zaten ook goede/leuke stukjes in maar het totaal plaatje viel me tegen. Ook het einde was me niet helemaal duidelijk, kan aan mij liggen.

Meer mensen die hem gezien hebben?
Well, in the end, the only one fucked was the one who fucked it all up in the first place.
Portman die heel duidelijk stond voor jeugdige onschuld, naiviteit en schoonheid, werdt weer wie ze was. Het meisje op straat, zorgeloos, bewonderd. Dus in a way, erg mooi.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_24860463
Ik heb hem gister gezien. Ik vind het een leuke film. Beetje apart verhaal maar dat is dan wel weer leuk. Geen mainstream hoop special effects film. Gewoon een back to basics film waar het meer draait om het verhaal en de conversaties. Af en toe ging het allemaal wel erg traag maar dat was verder niet erg storend.

Het einde vond ik erg verrassend, aangenaam einde.

Natalie Portman zag er leuk uit en speelde ook goed en een ontzettend mooi nummer van Damien Rice in het begin en op het einde

7+
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:09:11 #24
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_24881935
Gisteren gezien, mooie film over (liefdes)relaties. Vooral Clive Owen vond ik erg sterk, maar ook Portman, Roberts en Law leveren goede acteerprestaties waardoor het geheel behoorlijk realistisch overkomt. Tussen al het drama door is er ook voldoende ruimte voor humor. (8/10)
pi_25083284
Gistermiddag ben ik er eens voor gaan zitten... En... Ik weet echt niet wat mijn eindoordeel moet zijn... Het is een aparte film, zeker geen mainstream zoals hier al werd gezegd.

Ik vond de chronologie niet echt heel verwarrend moet ik zeggen. Wel vond ik bijvoorbeeld de inhoud van chatsessie tussen Dan en Larry veel te expliciet, ik vond het persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben, net als de grafische beschrijving van Anna's orgasmes tijdens haar buitenechtelijke vrijpartijen met Dan.

Eigenlijk zetten alle acteurs wel een sterke rol neer, maar toch heb ik geen WOW-erlebnis na het zien van deze film... Wel van de Damien Rice-song waarmee de film opende en eindigde!
  Redactie Frontpage zondag 11 maart 2007 @ 11:29:09 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47148694
Ik vond t een intrigerende film maar je zag dat t een toneelstuk was. Nu in de theaters trouwens met Daan Schuurmans. Of is t alweer klaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')