Zo, en nu ga ik hier ook eens posten...
Ik ben gister even langs de HA geweest.
Eerst een half uur wachten voor je aan de beurt bent, en dan een: "Ja, leuk. Gefeliciteerd........ toch?" En dat terwijl ze net terug gelezen had dat ik pas nog geweest was, omdat ik zwanger wou worden...
Verder kwam zij met haar schijfje op de datum 16 juni uit, en ik dus op 29 juni... Bij dat schijfje kwamen mijn eisprong en innesteldag ook op heel andere dagen uit. Terwijl dat de datums bij de datumcalculator van Babybrabbel bij mij wel klopten. Dus m.a.w. ik hecht errug weinig waarde aan de datum die zij noemde..
![]()
Vijf minuten ben ik binnen geweest. Wist ik dat, dat je het hier niet hoeft te melden dat je zwanger bent ofzo.. Bij onze HA in ons oude dorp was dat normaal. Even een gezellig praatje over hoe het op dat moment met je ging en dan werd je doorverwezen naar de vlos.
Nah ja, ik heb nu iig m'n verwijsbrief voor de gyn.
Op het moment ben ik 's ochtends veel vroeger wakker dan ik normaal gewend was.
Ik moet erg vaak plassen
(had ik bij Wilyan -volgens mij- lang zoveel last niet van).
En ben bij vlagen misselijk. Zoals mijn onderschift al zegt: Cola, nu m'n grootste vriend... Normaal eet ik tussen de middag zo'n drie broodjes, nu krijg ik er één naar binnen en aan de tweede hoef ik niet eens te denken.
Gek genoeg had ik bij Wilyan helemaal geen last van deze kwaaltjes, maarrrrr... bij Wilyan was ik heel erg veel moe, terwijl ik dat nu reuze mee vind vallen.
(mischien komt het nog?
)Melonovy.... Grappig, Wilyan wil hier ook steeds dansen. Als hij muziek hoort gaat hij rondjes draaien of afwisselend op de maat van de muziek zijn handjes op en neer bewegen.. Alleen krijg ik wel spierpijn in mijn billen van drie dagen achter elkaar dansen..
Ach, wel goed voor de lijn toch?
(alleen vraag ik me bij mij af.. welke lijn?
)