abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:08:36 #51
43556 miss_dynastie
pi_22719695
Girly, je bent helemaal geen zeikerd! Heel veel sterkte en liefs Jammer dat je geen steun kunt vinden bij je vrienden

Tex, complete onzin hoor! Een dna-test? Wie moet dat betalen? De overheid? Het kan de overheid echt niets schelen hoor, of de vader op het papiertje wel de echte vader is Een dna-test wordt doorgaans alleen uitgevoerd als er bij een van de ouders twijfel is over de vraag wie de vader is, maar daar is bij jullie geen sprake van. Een erg vreemd verhaal.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:09:03 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22719702
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:38 schreef Stiekemurd het volgende:
Tex ik vind het ook een vaag verhaal van je schoonmoeder, volgens mij wil ze stiekem dat jullie gaan trouwen
Een vriendin zei dat m'n schoonmoeder misschien denkt dat Micha niet de vader is en wil dat we zo'n test doen

Ik heb nog even gegoogled, en kan er ook niks over vinden. Behalve dus dat mensen het zelf zouden willen weten. Maar niet verplicht ofzow. Lijkt me dat als het verplicht was geweest we sowieso daar wel wat over te horen hadden gekregen toen we bij de Gemeente waren voor de erkenning...

Dan nog een vraagje. Micha heeft het kind dus erkend, en we hebben gekozen voor zijn achternaam voor de kleine. Nou denkt Micha erover om misschien zijn achternaam te veranderen. Weet iemand of het nog mogelijk is de achternaam van de kleine (voor de geboorte) te veranderen? Want we zien het allebei niet zitten dat we straks allemaal een andere achternaam hebben
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:10:40 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22719731
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Een dna-test wordt doorgaans alleen uitgevoerd als er bij een van de ouders twijfel is over de vraag wie de vader is, maar daar is bij jullie geen sprake van. Een erg vreemd verhaal.
Zoals ik al zei, misschien twijfelt m'n schoonmoeder
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:13:25 #54
43556 miss_dynastie
pi_22719781
Dan zeg je haar dat je best zo'n test wil doen.... als zij betaalt
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:16:15 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22721103
geen idee of dat nog kan eigenlijk,de naam veranderen. ken je beste denk ik ff gemeente bellen en navragen voor de zekerheid.

Stiekumerd, dit is wel de laatste hoor die ik krijg, kreeg er standaard 3 (1 met 12 weken, 20 weken en 30 weken) maar deze is nu extra uitgebreid, das wel leuk en fijn extra lang genieten van kleintje

vanmorgen weer vlos geweest voor suiker prikken en urine check, urine was goed suiker was niet betrouwbaar genoeg aangezien ik al 1 uur en 45 min ervoor gegeten had terwijl het 1 uur moest zijn het was nu 5.4 en dat was goed. ze verwacht geen probs dus mag ik opnieuw geprikt worden bij de volgende controle. tis ook altijd wat
pi_22721164
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:06 schreef Martineke het volgende:
kleintje deed het goed,
*grijns*
Kleintje's doen het altijd goed!

Nee, ff serieus, fijn dat het zo goed ging!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:20:37 #57
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22721192
thanks
pi_22721228
Snakelady, heel veel sterkte!

Girly, jij ook veel sterkte. We zullen hier aan je denken.
pi_22721832
Girly, je hebt alle reden om je zo rot te voelen, en het is helemaal klote dat je vrienden je zo laten vallen... Veel sterkte hoor

Martineke, wat een gezeur... Maar Tex dr schoonmoeder overtreft het hoor
Sterkte allemaal!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22723473
bedankt allemaal jullie zijn allemaaaal zooo lief

gister had ik zoiets raars.. had al paar daagjes last van pijnlijke borsten en jeukerig en harde tepels.. en gisteravond kwam ik tot de ontdekking dat er vocht uit kwam..
ze denken aan mijn hormonen.. schok er wel beetje van. je zou haast denken dat die hormonen al weg zijn. als het vandaag aan bleef houden moest ik bellen naar ha.. maar dat vind ik beetje overdreven.

mel klote dat je je zo rot voelt.. hoop dat het snel over is

tex gaat ook al beter met je ??

iedereen een dikke knuf

pi_22723833
Girly:

En je zeurt niet, en je zal hier ook nooit teveel klagen... lucht je hart en droog je tranen hier!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:01:59 #62
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22724682
Ik kom tussen Kai's huilbuien door even snel spieken in mijn oude topicje.

Girly, heel veel sterkte en je zeurt echt niet

Alle nieuwe aanstaande mama's, gefeliciteerd!

Stiekemurd, doe het rustig aan en geniet van de laatste loodjes want ze zijn voorbij voor je er erg in hebt!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_22725674
Dank je M@x
Gaat goed komen
pi_22731192
Ook de goede berichten even melden! Vandaag, ondanks de slechte nachtrust toch een hoop energie om van alles en nog wat te doen! Chiara en ik zijn lekker het dorp in geweest en hebben bij de Etos de kadoos opgehaald, er zaten een hoop geinige goodies in
Verder lekker gedanst met Chiara en ik ben weer bij in het huishouden!
Nu hoop ik niet dat ik vandaag weer te veel heb gedaan, dat ik morgen weer last heb van mijn lichaam, maar voor vandaag heb ik weer super genoten!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:23:25 #65
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22731618
JONNETJE wat een supergeweldigfantastisch nieuws lees ik Gefelicijompels en een hele dikke zoen op je buik
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22732074
Zo, en nu ga ik hier ook eens posten...

Ik ben gister even langs de HA geweest.
Eerst een half uur wachten voor je aan de beurt bent, en dan een: "Ja, leuk. Gefeliciteerd........ toch?" En dat terwijl ze net terug gelezen had dat ik pas nog geweest was, omdat ik zwanger wou worden...
Verder kwam zij met haar schijfje op de datum 16 juni uit, en ik dus op 29 juni... Bij dat schijfje kwamen mijn eisprong en innesteldag ook op heel andere dagen uit. Terwijl dat de datums bij de datumcalculator van Babybrabbel bij mij wel klopten. Dus m.a.w. ik hecht errug weinig waarde aan de datum die zij noemde..

Vijf minuten ben ik binnen geweest. Wist ik dat, dat je het hier niet hoeft te melden dat je zwanger bent ofzo.. Bij onze HA in ons oude dorp was dat normaal. Even een gezellig praatje over hoe het op dat moment met je ging en dan werd je doorverwezen naar de vlos.
Nah ja, ik heb nu iig m'n verwijsbrief voor de gyn.

Op het moment ben ik 's ochtends veel vroeger wakker dan ik normaal gewend was.
Ik moet erg vaak plassen (had ik bij Wilyan -volgens mij- lang zoveel last niet van).
En ben bij vlagen misselijk. Zoals mijn onderschift al zegt: Cola, nu m'n grootste vriend... Normaal eet ik tussen de middag zo'n drie broodjes, nu krijg ik er één naar binnen en aan de tweede hoef ik niet eens te denken.
Gek genoeg had ik bij Wilyan helemaal geen last van deze kwaaltjes, maarrrrr... bij Wilyan was ik heel erg veel moe, terwijl ik dat nu reuze mee vind vallen. (mischien komt het nog? )

Melonovy.... Grappig, Wilyan wil hier ook steeds dansen. Als hij muziek hoort gaat hij rondjes draaien of afwisselend op de maat van de muziek zijn handjes op en neer bewegen.. Alleen krijg ik wel spierpijn in mijn billen van drie dagen achter elkaar dansen..
Ach, wel goed voor de lijn toch? (alleen vraag ik me bij mij af.. welke lijn? )
W ~ H ~ T
pi_22732600
Jammer Jonnetje dat de sfeer in je nieuwe dorp toch heel anders is dan in Appelscha...
En die klachten, ach ja, lang leve het zwanger zijn, het hoort er bij en ze kunnen soms erg lastig zijn...
Waarom moet je naar de gyn? Is er geen VK in de buurt, of om medische redenen enne, bij de gyn. zul je vast een termijnecho krijgen, kun je daarop zien wanneer het kindje gemaakt is, dan wel uitgerekend is. Succes met alles, geniet er van!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22732937
Ja, ik moet naar de gyn.
Natuurlijk voor de termijnecho, maar ook omdat Wilyan via een keizersnede is geboren, en dan moet je bij de volgende zwangerschap in het ziekenhuis bevallen.

Bij de nacontrole van de keizersnee vertelde mijn gyn me toen ook dat als ik weer zwanger zou zijn, dat ik me meteen even moest melden.
Omdat Wilyan namelijk zo groot was bij de geboorte (9,1 pond, 55cm), en het vaak voorkomt dat een volgend kindje nog zwaarder is, wou mijn gyn een plan opzetten om de volgende (deze) zwangerschap in de gaten te houden. Zodat als dit weer zo'n groot kindje mocht wezen, ze eerder ingrijpen. Dan willen ze waarschijnlijk gaan inleiden.

Ik moet dit dus voorleggen aan mijn nieuwe gyn, en we zien wel wat die er van vind..
W ~ H ~ T
pi_22732982
Oja, de vrouwelijke huisarts hier vind ik nog al een muts..
Met de huisarts zelf kan ik het ook veel beter vinden.

En wat die kwaaltjes betreft.. Merk je tenminste dat je zwanger bent, en ze gaan vanzelf wel weer een keer over........................... toch?
W ~ H ~ T
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:15:12 #70
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22736473
Tex het eerste wat me door me hoofd schoot was, is je schoonmoeder helemaal van de pot gerukt
Dat van die achternaam daar zou ik dan maar snel mee opschieten met navragen want volgens mij heb je daar niet veel tijd meer voor daar gaat nog een beste tijd overheen en als de naam voor je kind staat dan is die voor vast. Andere oplossing is toch jou naam aannemen dat Micha later die naam ook neemt zeg maar.

Jonnetje misschien is het wel een teken van een meisje in je buik
pi_22736961
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 21:12 schreef Jonnetje het volgende:
Oja, de vrouwelijke huisarts hier vind ik nog al een muts..
Met de huisarts zelf kan ik het ook veel beter vinden.
de vrouwelijke huisarts is geen huisarts?
pi_22737061
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:33 schreef bixister het volgende:

[..]

de vrouwelijke huisarts is geen huisarts?
Het is Huisartsenpraktijk G.F. Wieringa....
Meneer Wieringa is dus de huisarts hier in het dorp, de vrouwelijke arts is er als Wieringa voor spoed weg is of om andere redenen niet aanwezig kan zijn.

(Weet ook niet hoe ik het anders even uit moet leggen)
W ~ H ~ T
pi_22737780
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:15 schreef Rottdog het volgende:
Tex het eerste wat me door me hoofd schoot was, is je schoonmoeder helemaal van de pot gerukt
Dit is nog niks, ik zou een heel topic over d'r kunnen vullen

Micha weet nog niet of ie zn naam wil veranderen, maar we willen allebei niet dat we straks alledrie een verschillende achternaam hebben. Dan is het net alsof het kind van een andere man is ofzow Maar erg veel mogelijkheden zijn er dus eigenlijk niet.
©Dumbo
pi_22738285
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 00:05 schreef texelonia het volgende:
Micha weet nog niet of ie zn naam wil veranderen, maar we willen allebei niet dat we straks alledrie een verschillende achternaam hebben. Dan is het net alsof het kind van een andere man is ofzow Maar erg veel mogelijkheden zijn er dus eigenlijk niet.
Ken het gevoel, zit zelf ook met een naam opgescheept die ik al jaren wil veranderen. Als m'n vrouw nog geleefd had, dan was het allang en breed verandered en hadden onze kinderen die nieuwe naam van mij gekregen
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22738388
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 00:23 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ken het gevoel, zit zelf ook met een naam opgescheept die ik al jaren wil veranderen. Als m'n vrouw nog geleefd had, dan was het allang en breed verandered en hadden onze kinderen die nieuwe naam van mij gekregen
Wat houdt je nu nog tegen dan?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')