Jahquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
Mooi buikkie op je userpic, Tex. Is dat Babylonia?
Een inwendig onderzoek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:36 schreef Githa het volgende:
* miss_dynastie weet eigenlijk ook niet wat toucheren is![]()
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ie anders ging liggen ? ....kan ik dat ook uitproberen bij de mijnequote:Op zondag 24 oktober 2004 10:44 schreef Xanthe het volgende:
In tegenstelling tot sommige anderen hier , slaap ik op het moment best wel goed.
Word 1 tot 2 keer in de nacht wakker omdat ik moet plassen en slaap voor de rest best wel veel.
Zo lag ik er gisteren om half 12 in en ben er pas even na 10 uur weer uitgekomen.
Heerlijk!
Beebje is gisteren wel heel anders gaan liggen , meestal lag die op 1 manier en op dezelfde plek te stompen/trappen maar ben gisteren in Hellendoorn geweest met de Kids For Animals (leuk voor de kids maar ik kon bijna nergens in) en toen is ie anders gaan liggen en vond ie het leuker om naar beneden te trappen/stompen waardoor het zelfs zeer deed. Gelukkig is ie nu weer een beetje anders gaan liggen en is het weer wat rustiger in mijn buik (hij trappelt wel , maar niet meer pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |