quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:05 schreef beefcake het volgende:
Jonnetje!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!![]()
![]()
Echt leuk!
oooooohw ladybos wat duidelijk ...ik ben opslag verliefdquote:
ohw dan heb ik niet op zitten lettenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:05 schreef Ladybos het volgende:
Githa, we wisten al dat het een meisje zou worden, maar we hebben het nog een keertje nagevraagd en ze bevestigde het ook deze keer weer. Vorige keer had ze het ook laten zien maar toen konden we er zelf niet veel van zien, deze keer wel (heb het zelfs op de foto![]()
Bij ons heeft ze ook het hoofdje opgemeten en de omtrek was juist een week te klein (25 weken, ik ben nu 26 wk 3 dgn) dus ik denk dat het wel aardig kan variėren in deze periode.
mag je best hoor Martinekequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:52 schreef Martineke het volgende:
mooie echo ladybos
Githa ik ben erg benieuwd wat jullie krijgenje hoeft nix te zeggen maar mag ik raduh?? ik denk een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Githa op 22-10-2004 23:25:17 ]
zal ik is aardig weze en er een spoiler van maken danquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Ladybos het volgende:
Pas maar op voor TC dan Githa, die vind het niet zo leuk als hij al weet wat het wordt (en wel meer mensen hier geloof ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, een JONGEN, wat leuk![]()
en ik vind het altijd leuk als mensen het vertellen, ben zo nieuwsgierig...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding]
I hate you . . .![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je je nu snel beter gaat voelen meis!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Jonnetje ik zag dat je zwanger bent. Gefeliciteerd meid![]()
En Yfke en Spiro zijn ook al in afwachting![]()
Zo ik maar even snel melden. Ik voel me al weken behoorlijk beroerd. Ontzettend moe, ben heel lang misselijk geweest. En eigenlijk geen puf en zin om ook maar ergens op te reageren. Bleh, vind het dit keer niet bepaald genieten van mijn zwangerschap hoor.
Ben nu ook een beetje verkouden en voel me gewoon yuk. Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger. Volgende week voor het eerst naar de verloskundige en 08/11 naar het ziekenhuis voor de scan.
Ik hoop toch echt dat ik me snel wat beter ga voelen, kan ik ook weer wat meer meelezen, want ik heb niks gevolgt de laatste tijd.
Idd...en de baby komt toch niets tekort zolang je maar aan je vitamines enzo denkt...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:30 schreef texelonia het volgende:
Wow, pas 1 kilo aangekomen, da's weinigIk zit nu op 8 kilo.
Ik ben eerst ook een beetje afgevallen en daarna hele tijd niets aangekomen. Baby groeide wel, en "at" dus van mijn voorraad. Ik merkte toen wel dat ik dunner werd. In m'n armen bijvoorbeeld staken botten meer uit, en m'n ribben kon je bijna tellen.
Daarna met meer eetlust dus wel weer aangekomen, ging toen ongeveer 1 kilo per week...
Wat dat betreft vind ik het niet erg dat ik nu weer weinig eetlust heb, scheelt weer kilo's![]()
sorry dat ik gister niet heb gepost.. ik heb gister hele dag op bed gelegen.. vanwege de pijn...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:47 schreef Githa het volgende:
[..]
Gilry, Hoe gaat het met je ? Ik hoop dat je je lichamelijk snel weer wat beter voelt....beterschap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |