abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:31:53 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22798388
Ik heb vandaag mijn eerste baby-wasje gedaan!
En bij gebrek aan ruimte om alles op te hangen, heb ik de leukste dingetjes over de verwarming in de huiskamer gehangen kan ik er nog even naar kijken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_22798520
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:05 schreef beefcake het volgende:
Jonnetje!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt leuk!
gefeliciteerd

Ik had dit gewoon gemist
pi_22798558
quote:
29 juni 2005: Jonnetje
OMG we zitten alweer in juni

wat gaat het toch snel
pi_22804335
Kruimeltje in 3D:
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:45:27 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22804943
Wat raar om te zien eigenlijk, zo duidelijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:47:17 #256
81992 Githa
pi_22804994
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 21:24 schreef Ladybos het volgende:
Kruimeltje in 3D:
[afbeelding]
oooooohw ladybos wat duidelijk ...ik ben opslag verliefd
weet je nu het geslacht ook ?

Ik ben vandaag ook geweest voor een echo enne ik heb smurfje een half uur lang op band staan :')
Hij wilde geen minuut stil liggen dus soms was het wat moeilijk om duidelijk naar iets te kijken.
maaruh inmiddels weten we het geslacht ook
Ik plaats morgen wel de echo maar ik heb geen scanner dus wordt het een foto van een foto
ohwja, op de band stond bij het opmeten van het hoofdje ineens 26 weken en 4 dagen terwijl het vandaag 24 weken en 4 dagen is kan het zijn dat het hoofdje tijdelijk de groote heeft van een kindje van twee weken ouder of ben ik toch eigenlijk 2 weken verder ? ...... ik zag dit thuis eigenlijk pas en heb het dus niet gevraagd ... stom stom stom

Gilry, Hoe gaat het met je ? Ik hoop dat je je lichamelijk snel weer wat beter voelt....beterschap
pi_22805440
Githa, we wisten al dat het een meisje zou worden, maar we hebben het nog een keertje nagevraagd en ze bevestigde het ook deze keer weer. Vorige keer had ze het ook laten zien maar toen konden we er zelf niet veel van zien, deze keer wel (heb het zelfs op de foto

Bij ons heeft ze ook het hoofdje opgemeten en de omtrek was juist een week te klein (25 weken, ik ben nu 26 wk 3 dgn) dus ik denk dat het wel aardig kan variėren in deze periode.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:08:13 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22805513
Oh gossie echofoto's
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:26:01 #259
81992 Githa
pi_22806121
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:05 schreef Ladybos het volgende:
Githa, we wisten al dat het een meisje zou worden, maar we hebben het nog een keertje nagevraagd en ze bevestigde het ook deze keer weer. Vorige keer had ze het ook laten zien maar toen konden we er zelf niet veel van zien, deze keer wel (heb het zelfs op de foto

Bij ons heeft ze ook het hoofdje opgemeten en de omtrek was juist een week te klein (25 weken, ik ben nu 26 wk 3 dgn) dus ik denk dat het wel aardig kan variėren in deze periode.
ohw dan heb ik niet op zitten letten ...ik wist niet dat jullie al wisten dat het een meid werdt valt dit onder zwangerschaps dementie ?

wat beterft mijn uitreken datum...eigenlijk maakt het ook niet veel uit want het is nog maar de vraag of het zich houdt aan de uitgerekende datum ...zullen we nooit weten
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:52:41 #260
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22806868
mooie echo ladybos

Githa ik ben erg benieuwd wat jullie krijgen je hoeft nix te zeggen maar mag ik raduh?? ik denk een jongen
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:17:06 #261
81992 Githa
pi_22807564
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:52 schreef Martineke het volgende:
mooie echo ladybos

Githa ik ben erg benieuwd wat jullie krijgen je hoeft nix te zeggen maar mag ik raduh?? ik denk een jongen
mag je best hoor Martineke we houden het niet geheim.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Githa op 22-10-2004 23:25:17 ]
pi_22807672
Pas maar op voor TC dan Githa, die vind het niet zo leuk als hij al weet wat het wordt (en wel meer mensen hier geloof ik
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:21:58 #263
43556 miss_dynastie
pi_22807709
Githa, een JONGEN, wat leuk en ik vind het altijd leuk als mensen het vertellen, ben zo nieuwsgierig...

Wat een geweldige foto van jullie meiske ladybos
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 23:24:04 #264
81992 Githa
pi_22807786
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Ladybos het volgende:
Pas maar op voor TC dan Githa, die vind het niet zo leuk als hij al weet wat het wordt (en wel meer mensen hier geloof ik
zal ik is aardig weze en er een spoiler van maken dan
*probleem opgelost*
pi_22808054
Jonnetje ik zag dat je zwanger bent. Gefeliciteerd meid
En Yfke en Spiro zijn ook al in afwachting

Zo ik maar even snel melden. Ik voel me al weken behoorlijk beroerd. Ontzettend moe, ben heel lang misselijk geweest. En eigenlijk geen puf en zin om ook maar ergens op te reageren. Bleh, vind het dit keer niet bepaald genieten van mijn zwangerschap hoor.

Ben nu ook een beetje verkouden en voel me gewoon yuk. Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger. Volgende week voor het eerst naar de verloskundige en 08/11 naar het ziekenhuis voor de scan.

Ik hoop toch echt dat ik me snel wat beter ga voelen, kan ik ook weer wat meer meelezen, want ik heb niks gevolgt de laatste tijd.
pi_22809710
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, een JONGEN, wat leuk en ik vind het altijd leuk als mensen het vertellen, ben zo nieuwsgierig...

I hate you . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2004 @ 09:09:35 #267
81992 Githa
pi_22813877
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:23 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

[afbeelding]

I hate you . . .
geweldig
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:05:57 #268
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22814142
een jongen wat leuk

ik ga het over 2 1/2 week weer vragen of ze willen kijken, en als ze dan hetzelfde zeggen als de vorige keer geloven wij pas dat het dat word best verwarrend als ze je de eerste keer wat vertellen en de tweede keer is het wat anders
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:00:13 #269
81992 Githa
pi_22814531
Martineke,
Dat kan ik me voorstellen
Ik had gevraagd of het niet mogelijk was dat het uiteindelijk toch een meisje zou zijn maar ze zei dat het zo duidelijk was dat die kans wel heel erg klein is.
Nu hadden ze in het ZH ook net het nieuwste echoapparatuur staan waarmee ze met kleur de navelstreng konden zien waardoor het duidelijker werd dat dat andere streepje dan was
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:40:09 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_22814999
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 23:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Jonnetje ik zag dat je zwanger bent. Gefeliciteerd meid
En Yfke en Spiro zijn ook al in afwachting

Zo ik maar even snel melden. Ik voel me al weken behoorlijk beroerd. Ontzettend moe, ben heel lang misselijk geweest. En eigenlijk geen puf en zin om ook maar ergens op te reageren. Bleh, vind het dit keer niet bepaald genieten van mijn zwangerschap hoor.

Ben nu ook een beetje verkouden en voel me gewoon yuk. Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger. Volgende week voor het eerst naar de verloskundige en 08/11 naar het ziekenhuis voor de scan.

Ik hoop toch echt dat ik me snel wat beter ga voelen, kan ik ook weer wat meer meelezen, want ik heb niks gevolgt de laatste tijd.
Ik hoop dat je je nu snel beter gaat voelen meis!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:48:43 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22815105
Ladybos, wat mooi die echo! Echt heel duidelijk

Githa, wat leuk dat jullie een zoontje krijgen!! Dacht je dat zelf ook, of had je geen idee?

ThunderChild

Martineke, sommige meisjes hebben hele dikke schaamlippen ofzow en dan is het wel eens moeilijk te zien of het een meisje of jongen is. Of de navelstreng zit ervoor en denken ze dat dat een piemeltje is. Hoop dat je de volgende keer wat meer zekerheid krijgt

Girly, hoe gaat het met jou? Is de pijn al minder?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:17:37 #272
45621 Suzanna
Mama van...
pi_22815516
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 12:30 schreef texelonia het volgende:
Wow, pas 1 kilo aangekomen, da's weinig Ik zit nu op 8 kilo.
Ik ben eerst ook een beetje afgevallen en daarna hele tijd niets aangekomen. Baby groeide wel, en "at" dus van mijn voorraad. Ik merkte toen wel dat ik dunner werd. In m'n armen bijvoorbeeld staken botten meer uit, en m'n ribben kon je bijna tellen.
Daarna met meer eetlust dus wel weer aangekomen, ging toen ongeveer 1 kilo per week...
Wat dat betreft vind ik het niet erg dat ik nu weer weinig eetlust heb, scheelt weer kilo's
Idd...en de baby komt toch niets tekort zolang je maar aan je vitamines enzo denkt...
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:19:25 #273
45621 Suzanna
Mama van...
pi_22815548
Ik verloor trouwens net wat vocht, misschien vruchtwater...ik heb gelijk de verloskundige gebeld en ze wilde dat ik langskwam om het te controleren....betekent dat dat ze me gaat toucheren??? (tenminste, zo wordt dat toch genoemd? Ik hoop van niet zeg...

Heeft iemand anders dat ook gehad, met 32 weken al vruchtwater verloren? Ik vind het nogal raar als het zo is, en hoop niet dat dat betekent dat ik een vroeggeboorte krijg of zoiets.

Nou ja...we zien wel.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:33:31 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22815790
Het kan ook gewoon afscheiding zijn Suzanna. Tegen het einde van de zwangerschap kan dat heel vloeibaar worden en zelfs langs je benen naar beneden stromen.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat toucheren is of wat de verloskundige gaat doen...

Ik hoop dat het iets onschuldigs is, sterkte bij de verloskundige!

[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 23-10-2004 12:51:19 (typo) ]
©Dumbo
pi_22816419
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 21:47 schreef Githa het volgende:

[..]
Gilry, Hoe gaat het met je ? Ik hoop dat je je lichamelijk snel weer wat beter voelt....beterschap
sorry dat ik gister niet heb gepost.. ik heb gister hele dag op bed gelegen.. vanwege de pijn...

dat opgeblazen gevoel is weg eindelijk.. het probleem lag waarschijnlijk omdat ik gevulde darmen had.. en de pijn van de baarmoeder dat dat doortrok.. eindelijk naar de wc.. . darmen geleegd om zo maar te noemen wat echt een helse pijn was.. heb ik gelukkig daar geen last meer van.. wel dus van mijn baarmoeder nog.. want als ik hoest en me bepaald beweeg heb ik nog wel last enzo.. dus het is gewoon dat het door mijn lichaam doortrekt..
ik had trouwens ook 2 dagen last van ontzettend brandend maagzuur.. zal er ook wel mee te maken hebben.. ik heb het nu soms.. het is gelukkig al minder

verder gaat het nu wel goed eigenlijk.. ik verlies sinds gister geen bloed meer.. heb alleen nog wat krampjes en last van gevoelige baarmoeder.. maar dat trekt wel weg met de dagen... dus nog ff wat rusten

wat geweldig trouwens dat je een jochie krijg zeg *eigenlijk wist ik dit gewoon al toen je net zwanger was hihihi.. geen idee het was gewoon voorgevoel* ben benieuwd naar je echo

lewis hoop dat je je snel beter voelt

ladybos wat een mooie echo heb je zeg... erg duidelijk.. echt mooi dat ze dit hebben uitgevonden

meiden ik ga weer ff liggen.. iedereen een hele dikke knuffel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')