We hebben je zelfs nog een sms-je gestuurd om je toch een beetje in onze vreugde te laten delenquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef ondeugend het volgende:
Goed idee... ik ga ze jonger pakken !
Maar dit ging er om dat ze samen curryworst eten zonder mij ! ik ben jaloers
Ja PCIES !quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
We hebben je zelfs nog een sms-je gestuurd om je toch een beetje in onze vreugde te laten delen![]()
Yep ben thuis en zet de koffie aanquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Ralf... ben je zo thuis ?
Kom ik even een bakkie doen als het goed is
* vrijwillig zichzelf aanbiedt *quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:15 schreef ondeugend het volgende:
[...]
Goed idee... ik ga ze jonger pakken !
Ik ga er mee stoeien, heb nog een half uurtje voor The bourne supremacy weggefikt moet worden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:33 schreef PatrickM het volgende:
Lars, ben klaar met uppen. Als jij ze dan alleen nog ff unzipt op je server dan is alles weer
[sub]Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.quote:Valentino Rossi became the first rider to win the MotoGP World Championship on a Yamaha since Wayne Rainey in 1992 with his eighth victory of the year at the Cinzano Australian Grand Prix. Rossi completed an amazing first season with the Japanese factory after a controversial switch from their great rivals Honda at the end of last year with an exciting victory over Sete Gibernau, his only remaining title challenger, which went right to the final corner.
Rossi becomes only the second rider in history to win the championship with different manufacturers in consecutive seasons behind Eddie Lawson and has broken Lawson and Rainey’s joint record of seven wins in a season for Yamaha.
“This is a fantastic day for us, we didn’t expect this,” said Rossi, who adds to three previous MotoGP titles as well as the 125cc and 250cc crowns. “It was a hard battle, Sete was very fast today but in the end I won. From the very beginning we have worked hard to put the Yamaha M1 at the top and we have achieved it today. I would like to say thanks to everybody at Yamaha for all their hard work.”
Heb het vanmorgen gezienquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Tís trouwens een historische dag.
Valentino Rossi wereldkampioen
[..]
Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.
Wat deed'ie dan? Ik heb alleen gezien dat'ie meer dan hevig teleurgesteld was.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
Heb het vanmorgen gezien
Erg mooie en sportieve reactie van Sete Gibernau na afloop![]()
![]()
Gibernau negeerde Rossi compleet, en Yamaha in totaal negeerde Gibernau compleetquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat deed'ie dan? Ik heb alleen gezien dat'ie meer dan hevig teleurgesteld was.
Verder lieten ze niets meer zien.
Ah .. u was cynisch in de vorige post.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef PatrickM het volgende:
Gibernau negeerde Rossi compleet, en Yamaha in totaal negeerde Gibernau compleet
Ook op het podium
Rossi en Biaggi zijn weer vriendjes, en nu is het dus oorlog tussen Rossi en Gibernau
Ja, maar wel de terechte winnaar. Volgend jaar Max maar weer een goede machine.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:14 schreef Makster het volgende:
Vind Rossi maar een sjappie![]()
Was wel een verdiend kampioenschap. Mooie laatste race. Al heb ik er niet veel van gezien behalve een korte samenvatting. Zo op studio sport komt er nog een korte samenvatting.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Tís trouwens een historische dag.
Valentino Rossi wereldkampioen
[..]
[sub]Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.![]()
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld isquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:14 schreef Makster het volgende:
Vind Rossi maar een sjappie![]()
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen wordenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, maar wel de terechte winnaar. Volgend jaar Max maar weer een goede machine.![]()
Ik heb zo'n idee dat Rossi zelfs op een spartamet nog kampioen wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen worden![]()
Is geloof ik niet helemaal gelukt![]()
![]()
Tja vroegâh kon je nog opkijken naar de helden: Eddy Lawson, Wayne Rainey, Kevin Schwantz (reed altijd het goede merk: Suzukiquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:19 schreef ploderus het volgende:
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld is![]()
Hoe 'sjappig' hij ook is..![]()
Ach ja, allemaal problemen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:21 schreef ploderus het volgende:
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen worden :')
Is geloof ik niet helemaal gelukt![]()
![]()
Klopt, maar neemt niet weg dat ik het een sjappie vindquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld is![]()
Hoe 'sjappig' hij ook is..
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:25 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Rossi zelfs op een spartamet nog kampioen wordt.
idd! Kan wel eens de opvolger van Rossi worden.. Maar ja, MotoGP is toch weer ff heel wat anders dan 250ccquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Daniel Pedrosa zich gaat ontwikkelen .. heeft het tot nu toe zelfs nog beter gedaan dan Rossi in zijn debuutjaar in de 250 cc.
Het zou me niet verbazen, maar powersliden met een spartamet wordt toch moeilijk, met name door de beperkte grondspeling..quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Rossi zelfs op een spartamet nog kampioen wordt.
Wiequote:Op zondag 17 oktober 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja vroegâh kon je nog opkijken naar de helden: Eddy Lawson, Wayne Rainey, Kevin Schwantz (reed altijd het goede merk: Suzuki)
[..]
Ach ja, allemaal problemen.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef Makster het volgende:
Of Schwantz![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:40 schreef ploderus het volgende:
Hevige strijd is altijd mooi om te zien!
Ik vind het toch wel getuigen van lef om op een 'minderwaardige' motor te gaan rijden..quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik had toch nog liever Rossi dan Gibernau als wereldampioen.
![]()
Eerlijk is eerlijk inderdaad .. hij verdiende het gewoon.
Het zal Rossi's supertalent wel zijn idd, want ieder ander die overstapt moet eerst een jaartje wennen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:51 schreef ploderus het volgende:
Ik vind het toch wel getuigen van lef om op een 'minderwaardige' motor te gaan rijden..
Dat zie ik Michael Schumacher nog niet zo snel doen![]()
En dan wordt hij nog kampioen ook![]()
Ik denk een combinatie van durf en poenquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zal Rossi's supertalent wel zijn idd, want ieder ander die overstapt moet eerst een jaartje wennen.![]()
Maar is het durf of kreeg'ie heeel veel meer centen.
Het was in ieder geval wel een uitdaging. Nu volgend jaar maar op Ducati proberen.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:03 schreef ploderus het volgende:
Ik denk een combinatie van durf en poen![]()
quote:Maar hoezo Ducati? Kawasaki is er ook nog..Wil Kawa wel eens kampioen zien worden
![]()
Dat is ook niet gek.. Ik heb het verschil in prijs gezienquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Die Kawa's komen inderdaad nergens mee .. in het WSBK ook al niet.
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef ploderus het volgende:
Dat is ook niet gek.. Ik heb het verschil in prijs gezien![]()
Was een keer op BBC na een BSB;quote:
Ze zouden er wat meer geld tegenaan mogen gooien idd. Maar ja, voor de raceklassen is het toch goed dat er 'budget'-motoren mee doen. Zo krijgen minder vermogende rijders ook nog een kans..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
Doe dan niet mee als je niet mee kan komen .. dit is een afgang.
![]()
Maar ja die budgetten zijn wel triest ja .. 10.000 voor een mooie fiets is toch genoeg.
Echt jammer dat er zo veel poen voor nodig is om hogerop te komenquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
Paar jaar geleden kwam Jurgen van Den Goorbergh nog in aanmerking voor een fabrieks Honda 500c.
Alleen moest Team Arie Molenaar wel eerst even 150.000 gulden overmaken voor de lease motor.
Ik vind het dus geen reclame, en je kan mij niet wijs maken dat Kawasaki Heavy Industrie's geen geld kan vrijmaken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:18 schreef ploderus het volgende:
Ze zouden er wat meer geld tegenaan mogen gooien idd. Maar ja, voor de raceklassen is het toch goed dat er 'budget'-motoren mee doen. Zo krijgen minder vermogende rijders ook nog een kans..
Alleen een beetje jammer dat ze nauwelijks kans maken :')
quote:Career Highlights: riding with Factory Harley-Davidson team in 2000. 1999 - Russell's best AMA Superbike result was 10th-place at Pikes Peak...Rode with the Harley Davidson team. 1998 - Raced in the FIM World Superbike series with Yamaha...Entered the MBNA Superbike race at the Daytona 200 by Arai, taking victory for a record fifth time. 1997 - Campaigned in World Superbike with Yamaha. 1996 - Competed in World 500cc Grand Prix with Lucky Strike Suzuki. 1995 -Raced with Lucky Strike Suzuki team in World Grand Prix series, as Kevin Schwantz' replacement. 1994 - Finished second in World Superbike Series with Muzzy Kawasaki team. 1993 - Won the FIM World Superbike Championship with the Muzzy Kawasaki team. 1992 - Won the AMA Superbike title, taking three wins. 1991 - Won the AMA 750 SuperSport Championship for the second year in a row. 1990 - Won the AMA 750 SuperSport Championship. 1989 - Competed in AMA Superbike and SuperSport series. 1988 - Raced AMA Superbike and SuperSport series... Russell also raced Western/Eastern Roadracer Association (WERA) and Suzuki Cup races in the late eighties.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:19 schreef ploderus het volgende:
Echt jammer dat er zo veel poen voor nodig is om hogerop te komen
Het is idd niet echt goede reclame. Maar ja, aan de andere kant; de R1 staat ook al jaren bekend als DE supersport. En dat terwijl hij in de SBK niet echt heel veel laat zien..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het dus geen reclame, en je kan mij niet wijs maken dat Kawasaki Heavy Industrie's geen geld kan vrijmaken.
Ze hebben nog nooit echt een raceklasse gedomineerd. Jaren geleden zouden ze het wel even gaan maken in het WSBK.
(Wat ze wel 1 jaar volhielden met Scott Russel way backdaarna helaas doffe ellende met de groenen)
http://www.screamingchief.com/
[..]
Idd is hij wel een successtory geworden. Ik blijf alleen wel altijd in mijn achterhoofd houden dat de beste rijders van de wereld misschien om deze reden niet eens een kans krijgen, omdat ze geen goede geldschieters kunnen vinden. En dat is toch wel jammer.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat is al heel lang. Nicky Lauda (don't mind the spelling) is meervoudig wereldkampioen F-1 geweest.
Zonder zijn tomeloze inzet was het nooit gebeurt. De man had 3 leningen lopen om maar te kunnen racen, alles moest ervoor wijken.
Tussen die leningen door heeft hij helemaal aan de grond gezeten en overwoog zelfmoord omdat hij het niet meer zag zitten.
Uiteindelijk kreeg hij weer een lening van 80.000 gulden voor elkaar bij de bank, en de rest is historie.
Wel een succesverhaal dus uiteindelijk .. van een kansloze positie het hoogst haalbare eruit slepen.
Never give up..
Als je maar niet met je 'gijzelaar' doen wat die gasten in Iraq ermee doen. Dat kan voor jou ook nog wel eens een 'schokkende' ervaring worden..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb Ralf zijn pc gegijzeld
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb Ralf zijn pc gegijzeld
Eensz .. ik zeg al 10.000 voor een mooie fiets is toch wel genoeg.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:00 schreef ploderus het volgende:
Idd is hij wel een successtory geworden. Ik blijf alleen wel altijd in mijn achterhoofd houden dat de beste rijders van de wereld misschien om deze reden niet eens een kans krijgen, omdat ze geen goede geldschieters kunnen vinden. En dat is toch wel jammer.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:07 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel :
Ik bedank je hier even want ik wil geen slowchat in dit : Muziek met erotische teksten. topic,
Helemaal superTnx !
Aan de andere kant............ misschien zit mijn haar dan eindelijk eens vanzelf goed !quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Als je maar niet met je 'gijzelaar' doen wat die gasten in Iraq ermee doen. Dat kan voor jou ook nog wel eens een 'schokkende' ervaring worden..![]()
Hmmmmmmmmquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn filmpje gisteren niet aangekomen bij hem via de MSN.
![]()
Zouden er verder net zulke grote geheimen opstaan als van de openbare aanklager wiens PC bij het grof vuil gevonden was.![]()
MotoGP is waar de aandacht van Yamaha naar uitgaat.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:57 schreef ploderus het volgende:
Het is idd niet echt goede reclame. Maar ja, aan de andere kant; de R1 staat ook al jaren bekend als DE supersport. En dat terwijl hij in de SBK niet echt heel veel laat zien..
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aan de andere kant............ misschien zit mijn haar dan eindelijk eens vanzelf goed !
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:12 schreef ondeugend het volgende:
Ja, ik spem .......er passen nog pcies 6 ondeugernde teksten in
idd! Maar dat is alleen nog maar voor de avondklassen voldoende geloof ikquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eensz .. ik zeg al 10.000 voor een mooie fiets is toch wel genoeg.
Een paar slicks onder een standaard motor en wat aangepaste vering en gaan met dan ding.![]()
Tot dit jaarquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
MotoGP is waar de aandacht van Yamaha naar uitgaat.![]()
En dat is sinds 12 jaar ook vrij kansloos geweest.
Het is toch net zo spectaculair als Rossi een pak slaag van Max krijgt op een standaard motor als op een MotoGP machine?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:
idd! Maar dat is alleen nog maar voor de avondklassen voldoende geloof ik![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:16 schreef ploderus het volgende:
Tot dit jaar![]()
![]()
Of het nu een MotoGP machine is of een SpartaMet, als het maar een beetje gelijke machines zijn waar ze op rijdenquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is toch net zo spectaculair als Rossi een pak slaag van Max krijgt op een standaard motor als op een MotoGP machine?![]()
Als het op televisie komt zie je toch geen verschil. Affijn even ons idee mailen naar Dorna en de Fia.![]()
Misschien hebben ze nog een belonging ingesteld voor goede ideeen.![]()
Ehm foto's, webcam enz?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:22 schreef RB het volgende:
Ik heb Ondeugend overmeesterd.
Vastgebonden op een stoel met een prop in de mond
Ben ik nu medeplichtig aan een misdrijf?quote:Voordat ze door Pep op het idee komt om mijn geheimen op de lap te gaan zoeken![]()
![]()
Nou het moet wel een beetje snel zijn he .. Spartamet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:24 schreef ploderus het volgende:
Of het nu een MotoGP machine is of een SpartaMet, als het maar een beetje gelijke machines zijn waar ze op rijden![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:43 schreef ploderus het volgende:
Nou ja, ik ga zo maar afsluiten. Niet al te laat slapen![]()
Truste allemaal!![]()
Niet meer als andersquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm foto's, webcam enz?![]()
[..]
Ben ik nu medeplichtig aan een misdrijf?
Jammer voor je.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:52 schreef RB het volgende:
[..]
Niet meer als anders
Ze is net ontsnapt![]()
watch out armed and dangerausquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jammer voor je.
Dan kan ik d'r gaan gijselen via de msn![]()
Gezellig met z'n allen hier komen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:18 schreef RB het volgende:
Luc hoe had je het in gedachten 13 nov?
je wilde toch ook nog een stukje rijden.?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen hier komen.
Lekker hapje eten (grote pan macaroni oid), paar potjes bier erbij, lekker wijntje.
Wie wil komen moet maar komen. Slaapplaats genoeg mits luchtbedden of matjes mee komen
Dat ligt er maar net aan hoeveel drank in de mannnen en vrouwen is gegaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:29 schreef ZX9R het volgende:
Groningenmeet is op zaterdagavond in de stad.
Mij lijkt het wel leuk om daar ook ff te gaan kijken(heb me er eens voor opgegeven zelfs)
Maar nog leuker is het om dan de motorvriendjes mee te nemen daarheen. Kunnen ze ook eens zien hoe gezellig het hier in de stad is. Kroegen die nooit sluiten en dat soort dingen.
Voor de zondag, het zou leuk zijn om een riyje te doen maar dat is weersafhankelijk en zeker geen verplichting.
iddquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:34 schreef RB het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel drank in de mannnen en vrouwen is gegaan.![]()
Als het bij iedereen zo is als bij ons, dan wordt het niet voor 14:00 om te gaan rijden.![]()
zoveel als waar het lichaam om vraagt
![]()
Nee, je mag niet kankeren.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:38 schreef stinkie het volgende:
Mag ik hier ff kankeren op het oer-Hollandsche weer? Ben verdomme netd e straat uit vanmiddag en het barst los. 2 straten, zeiknat
gewoon verhuizen naar het hoge noordenquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:38 schreef stinkie het volgende:
Mag ik hier ff kankeren op het oer-Hollandsche weer? Ben verdomme netd e straat uit vanmiddag en het barst los. 2 straten, zeiknat
wat is er mis met duitslandquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, je mag niet kankeren.
Wij hebben lekker gestuurd vandaag.
Welliswaar in Duitsland. Maar toch![]()
kunnen we beter voor de macaronie de ommelander route doenquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
idd![]()
Waarschijnlijk wordt het dan ook niet eens voor 14.00 uur wakkerworden![]()
dat is waar.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:44 schreef RB het volgende:
[..]
kunnen we beter voor de macaronie de ommelander route doen![]()
je moet ook altijd twee nemen voor het evenwichtquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
dat is waar.
En er is niks mis met dld. Ze hebben er lekkere worsten.
eensch isquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:51 schreef RB het volgende:
[..]
je moet ook altijd twee nemen voor het evenwicht![]()
![]()
truste.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef RB het volgende:
bier is op ik duik lekkel m`n bedje in
succes met je gijzel poging
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jammer voor je.
Dan kan ik d'r gaan gijselen via de msn![]()
geluktquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
helaasquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:38 schreef ondeugend het volgende:weer ontsnapt !
Biaggi heeft het idd nodig jahquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou het moet wel een beetje snel zijn he .. Spartamet.![]()
En Biaggi mag best een iets betere machine hebben.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 06:19 schreef ploderus het volgende:
Biaggi heeft het idd nodig jah![]()
Mijn handschoenen waren ook nog zeiknat van gisteren.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:38 schreef stinkie het volgende:
Of niet, nu blijft ie tenminste zitten op zijn fiets.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien wel.
![]()
Biaggi is nooit een crasher geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:19 schreef hollander172 het volgende:
Of niet, nu blijft ie tenminste zitten op zijn fiets.![]()
Dinsdag bezorgen bij de Fiero specialist in Wormer, 102 kilometer verderop.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
En wat gaan ze nou doen met die Fiero ?
Maar dit valt onder die 10% denk ik.quote:ANWB repareert 90% van de pechgevallen langs de weg,
vind ik eigenlijk een hele goede score![]()
Mijn brommer werd ook gratis en voor nop helemaal naar Groningen gebracht vanuit Fijnaart.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dinsdag bezorgen bij de Fiero specialist in Wormer, 102 kilometer verderop.
[..]
Maar dit valt onder die 10% denk ik.
Voor een koppelingscylinder moet je specifiek de onderdelen van Pontiac hebben.
Maar het is een feit dat er alleen een sleper langs kwam gelijk.![]()
Wel goede service dat hij zo ver weggebracht wordt.![]()
![]()
Aankomend weekend ouders gecharterd om weer eens op bezoek bij oma te gaan.
Die woont daar zo'n beetje om de hoek. (scheelt maar 5 kilometer)
Kijk Faster nog eens, hebben ze een mooie compilatie er van gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Biaggi is nooit een crasher geweest.![]()
Kee, maar in mijn geval stond de auto voor de deur .. hij kon natuurlijk ook naar een garage in de buurt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Mijn brommer werd ook gratis en voor nop helemaal naar Groningen gebracht vanuit Fijnaart.
Zelfs daags daarna!
Aha....quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zei nog tegen mijn vrouw: kijk dat zijn nou onze verkopers!![]()
![]()
Morgen is hij dus pas bij de garage, en ik kan hem toch niet eerder ophalen dan het weekend.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, je hebt ook niet erg lang plezier gehad van je Fiero. Moet je 'm nu een hele week missen dan?
Er is echt zo'n tweestrijd tussen mensen in de fabriek en mensen op kantoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:41 schreef ZX9R het volgende:
Aha....
Betrapt!
Jij bent zo'n gladde![]()
Dat is ook geen prettig werk sfeertje daar danquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is echt zo'n tweestrijd tussen mensen in de fabriek en mensen op kantoor.
Cultuurtje .. dus ik ben inderdaad bij voorbaat tot een groep veroordeeld door de produktielui.
Op zich jammer..![]()
Ik ga na een half jaar ook geen koffie meer halen als de kantine vol zit met mensen uit de fabriek.
Kan iedere keer weer allemaal dingen lopen verklaren .. frustratie zit ze heel hoog.. en je praat dan echt tegen een muur.
Heb het hier wel eens aangekaart op kantoor .. dat die mensen in de fabriek nooit horen als ze iets goed doen .. alleen maar als het fout gaat .. constant onder de produktiedruk staan .. maar de directie doet er niets mee.
Uitjes van de zaak zijn ook alleen maar het kantoorpersoneel.
Afgelopen 9 maanden 2 keer naar het Sparta stadion (businesslounge) geweest voetballen kijken en 3 keer uit eten in een restaurant.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Aha....
Betrapt!
Jij bent zo'n gladde![]()
Nee lijkt me ook niet prettig daar. Wij hadden ook een vervelend sfeertje bij mijn vorige baan. Op het laatst zaten we allemaal in stilte voor ons uit te staren. En dat werd nog maar door 1 verziekt, kun je nagaan!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cultuurtje .. dus ik ben inderdaad bij voorbaat tot een groep veroordeeld door de produktielui.
Op zich jammer..![]()
Ik ga na een half jaar ook geen koffie meer halen als de kantine vol zit met mensen uit de fabriek.
Kan iedere keer weer allemaal dingen lopen verklaren .. frustratie zit ze heel hoog.. en je praat dan echt tegen een muur.
Heb het hier wel eens aangekaart op kantoor .. dat die mensen in de fabriek nooit horen als ze iets goed doen .. alleen maar als het fout gaat .. constant onder de produktiedruk staan .. maar de directie doet er niets mee.
Afgelopen 9 maanden 2 keer naar het Sparta stadion (businesslounge) geweest voetballen kijken en 3 keer uit eten in een restaurant.![]()
Verdeel en heers .. alles wat wij uitschrijven aan orders zien ze in de fabriek als een last. Als je de expeditie belt dan hebben ze het over jouw order waar ze problemen mee hebben (en dat het dan jouw schuld is wat zij moeten oplossen ..terwijl zij de logistieke kant gewoon moeten regelen) .. niet over onze order.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is ook geen prettig werk sfeertje daar dan![]()
de voordelen van het kantoorridderschap hequote:Op maandag 18 oktober 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op zich jammer..![]()
Er zitten zeker voordelen aan .. dat voetballen was ook wel leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:03 schreef stinkie het volgende:
de voordelen van het kantoorridderschap he
Voor altijd?quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:03 schreef Makster het volgende:
Morgen, best lekker nog een weekje vrij. Nog 7 dagen dan ben ik vooral tijd 40 uur per week de lul
Sja, hier hetzelde verhaal tussen commercie en backoffice. Wij mogen de verslagen lezen over hoe leuk het allemaal wel niet was, maar er aan mee doen (als we dat al zouden willen) ho maarquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ze vinden op kantoor de annekdote over de busbaan helemaal niet leuk: dat iemand uit de fabriek mij gezien heeft en tegen zijn vrouw zei: kijk dat is nou een verkoper van ons.
Ze vinden echt dat we er boven moeten staan.![]()
Tijdje geleden had ik iemand uit de fabriek iets gevraagd over een wiskundige berekening van iets.
Die man moest het maken, en ik wilde even weten hoeveel materiaal er bij komt kijken en hoe hij dat doet.
Dat had ik nooit mogen doen zei de chef, want dan was het net alsof we op kantoor dom waren.
Even overleggen is er dus niet bij.. afstand houden..![]()
Niet vergeten dat ik net wakker was heh, sluwe vosquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor altijd?![]()
Maar waarom mag je het lezen dan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:50 schreef stinkie het volgende:
Sja, hier hetzelde verhaal tussen commercie en backoffice. Wij mogen de verslagen lezen over hoe leuk het allemaal wel niet was, maar er aan mee doen (als we dat al zouden willen) ho maar
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:54 schreef Makster het volgende:
Niet vergeten dat ik net wakker was heh, sluwe vos![]()
Dan zal ik het deze keer maar door de vingers zien, bij een volgende keer zullen er passende maatregelen genomen wordenquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bedoelde het niet als verbetering maar het stond wat overdreven.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:13 schreef Makster het volgende:
Dan zal ik het deze keer maar door de vingers zien, bij een volgende keer zullen er passende maatregelen genomen worden![]()
Tja, denk niet dat ik het heel zwaar zal krijgen. Werkte de laatste tijd ook al redelijk veel en was zo ie zo elke dag om 7 uur wakker. Enige verschil dat ik kan bedenken is dat ik nu nuttig werk ga doen waar ik ook nog is een goed salaris voor krijgquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blijft een feit dat het wel even afzien zal worden in het begin.
Van strandjutter in een relaxed land tot account manager (of zoiets) bij een prestatiebedrijf.![]()
Wat voor golf of astra krijg je?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, denk niet dat ik het heel zwaar zal krijgen. Werkte de laatste tijd ook al redelijk veel en was zo ie zo elke dag om 7 uur wakker. Enige verschil dat ik kan bedenken is dat ik nu nuttig werk ga doen waar ik ook nog is een goed salaris voor krijg
Maar idd, paar maanden geleden was ik een beachboy en nu ben ik 40 uur per week de sjaak in een prestatiecultuur land![]()
Luc gaat het anderom doen toch?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:58 schreef Makster het volgende:
Maar idd, paar maanden geleden was ik een beachboy en nu ben ik 40 uur per week de sjaak in een prestatiecultuur land![]()
Hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Luc gaat het anderom doen toch?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:05 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha :')
ik ga niet in een bananenrepubliek achter een bar staan iig.
Wel wil ik naar afrika als supervisor bij een civieltechnisch project staan
Bar EN Beachboy hehquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hahaha![]()
ik ga niet in een bananenrepubliek achter een bar staan iig.
Wel wil ik naar afrika als supervisor bij een civieltechnisch project staan
Dat is echt TE ergquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
Butler Extreme Motorcycle Mug Holders New Improved Desing Now Shipping!Altijd al willen hebben .. slechts 50 euro dus waarom niet he.
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zouden ze ook een Europees modelletje voeren .. bijvoorbeeld voor een ZXR-400.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:29 schreef Makster het volgende:
Dat is echt TE erg![]()
Dat is dan wel weer stoerquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Misschien hebben ze ook een witte porno uitvoering met blinkende gouden letters.
![]()
En dan hangjeugd uitdagen door er stoer bij te gaan staan .. en even relaxed wat te drinken nemen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:40 schreef Makster het volgende:
Dat is dan wel weer stoer
Met een verguld rietje erbij voor extra "Bling Bling" effect
Hij is compleet te koop.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:56 schreef Makster het volgende:
een vergulg rietje van 80 cm naar mijn helm
LOLquote:
Inplaats van uit de bocht vliegen door een duif tegen je hoofd vlieg je uit de bocht doordat je je verslikt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zou dat ding bij 160 ook blijven zitten ??
dat zou wel relaxt zijn lekker even drinken tijdens het hard rijden![]()
![]()
Daar is het prima meequote:Op maandag 18 oktober 2004 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inplaats van uit de bocht vliegen door een duif tegen je hoofd vlieg je uit de bocht doordat je je verslikt.![]()
Mark, hoe is het trouwens met je 400 cc vrienden van het forum waar je voor de wereldreis moddereter was?
dan moet je geen Bier in je beker doen, ben je voordat je de straat uit ben al zat,quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL![]()
Dat is inderdaad ook een oplossing
Misschien wat voor de moterclub .. om op locatie te werven leden dronken te voeren.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan moet je geen Bier in je beker doen, ben je voordat je de straat uit ben al zat,![]()
![]()
Hmmm dat is wel een hele goede tip zeg,quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien wat voor de moterclub .. om op locatie te werven leden dronken te voeren.![]()
![]()
Rietje heeft toch een Bandit 400quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:20 schreef Makster het volgende:
Het is tegenwoordig wel wat drukker als vroeger maar echt actief "werk" kan je het modereten niet noemen daar. Afgelopen week maar eens alle topics doorgelopen en hier en daar een slot gegooid
Had je een gps bij je dat je zover van huis durfde.quote:Ben pas met hun nog wezen rijden, was echt een goeie route. Ergens in de veluwe waren we volgens mij![]()
Ehm .. gezien de doelgroep rode Breezâh maar ..quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmm dat is wel een hele goede tip zeg,
Zal ik hem dan met bier of met Breezah vullen ??
Paar druppels GHB erin is veel goedkoper hoor,quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm .. gezien de doelgroep rode Breezâh maar ..
.. en ik heb nog wel een fles rode wodka staan om hem wat sterker te maken.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Paar druppels GHB erin is veel goedkoper hoor,![]()
ik heb geen kloon,quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een kloon?
Maarr ik moet van dat spul af, is al 3 jaar oud.. staat in de koelkast dat wel.
Ik had het de laatste keer aan Raus moeten geven, die hoefde toch niet te rijden.
volgens mij kan je beter zeggen doodstil,quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:53 schreef Makster het volgende:
Tis niet druk hiero............
Zorg ook dan ff voor een frituurpan en patat enzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen hier komen.
Lekker hapje eten (grote pan macaroni oid), paar potjes bier erbij, lekker wijntje.
Moet ik ook een luchtbed meenemen dan?quote:Wie wil komen moet maar komen. Slaapplaats genoeg mits luchtbedden of matjes mee komen
Macaroni gevecht dan maar ..quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
* Patrick281 ook niet gek op macaroni is![]()
* PatrickM is niet de enigequote:Op maandag 18 oktober 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zorg ook dan ff voor een frituurpan en patat enzo
* PatrickM geen fan is van macaroni
Pfiew, hoef ik iig geen luchtbedje achterop te binden.quote:Ik was de laatste met aanmelden, iedereen na mij moest een luchtbed meenemen.
Of achterin de Fiero.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:12 schreef PatrickM het volgende:
Pfiew, hoef ik iig geen luchtbedje achterop te binden.
Frituurpan aanwezig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zorg ook dan ff voor een frituurpan en patat enzo
* PatrickM geen macaroni lust
[..]
Moet ik ook een luchtbed meenemen dan?
Evolutietechnisch worden we met uitsterven bedreigt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij kan je beter zeggen doodstil,
ik heb het nog nooit zo rustig gezien,![]()
Ben lekker even aan het lurken om te zien of jullie zonder mij kunnen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Evolutietechnisch worden we met uitsterven bedreigt.
Geen aanwas nieuwe leden, er valt altijd wel iemand weg in de loop der tijd.
Vandaag OPM en Lars nog niet gezien, dus samen met Riet zijn dat al 3 belangrijke leden die geregeld posten.
![]()
volgens mij heb je de smileys per ongeluk verwisseldquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben lekker even aan het lurken om te zien of jullie zonder mij kunnen.![]()
Niet dus, dat blijkt wel weer.![]()
Ja niet iedereen heeft zo'n Fiero soundsystem.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey
vandaag radiootjes ingebouwden die valt dus een beetje tegen
maar goed, ik heb iig geluid in de auto
dat rijdt wel stukken lekkerder
Met of zonder kloon.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
Ben lekker even aan het lurken om te zien of jullie zonder mij kunnen.![]()
Niet dus, dat blijkt wel weer.![]()
Ik vind het wel kunnen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij heb je de smileys per ongeluk verwisseld
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ja niet iedereen heeft zo'n Fiero soundsystem.![]()
![]()
het kan ook wel maar andersom was aardiger geweestquote:Ik vind het wel kunnen hoor.
quote:Vroegâh kwam zelfs een knipoog er niet uit .. moet je nu kijken hoe erotisch'ie is.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Met of zonder kloon.
Erotisch?quote:Ik vind het wel kunnen hoor.![]()
Vroegâh kwam zelfs een knipoog er niet uit .. moet je nu kijken hoe erotisch'ie is.![]()
Mag ik je daarbij een Sinuslive kistje aanraden? Je houdt geen kofferbak meer over maar wat een geluid(sdruk) komt daar uit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ben benieuwd
(volgende week denk ik een compo setje van DLS halen, ik wil toch wel een beetje geluid hebben
)
nog nooit van gehoord, sinuslive. zal wel prijzig zijn? als ik al een sub erin ga zetten dan wordt het een pijpquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:04 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik je daarbij een Sinuslive kistje aanraden? Je houdt geen kofferbak meer over maar wat een geluid(sdruk) komt daar uit.![]()
Heb in een vlaag van verstandsverbijstering ooit eens de 20cm driver vervangen door een JBL 25cm maar uiteindelijk de oorspronkelijke driver weer teruggezet, heerlijke bas gewoon.
In de Fiero zit rondom een speciaal systeem.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ben benieuwd
(volgende week denk ik een compo setje van DLS halen, ik wil toch wel een beetje geluid hebben
)
quote:het kan ook wel maar andersom was aardiger geweest![]()
Kost misschien meer dan de hele auto.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog nooit van gehoord, sinuslive. zal wel prijzig zijn? als ik al een sub erin ga zetten dan wordt het een pijp
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, sinuslive. zal wel prijzig zijn? als ik al een sub erin ga zetten dan wordt het een pijp
kwaliteit is belangrijker dan kwaliteitquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:12 schreef Patrick281 het volgende:
In de Fiero zit rondom een speciaal systeem.
Je zit precies tussen 4 kanalen in. Dat geeft wel een apart effect.
De boekjes zitten erbij, schijnt iets speciaals te zijn. boekje ligt helaas in de auto die nu niet hier is.![]()
Echt heel hard kan het spul echter niet, het is meer een hoge kwaliteit van muziek dan kwantiteit.
zou ik zo laten idd, gewoon origineelquote:Gelukkig had de vorige eigenaar nog net geen baskast gemaakt tussen de stoelen. . stond wel op de planning.
Ik wil het liever gewoon origineel houden die middenconsole.
Meer ruimte voor speakers is er ook niet, er past niets meer bij in de auto, dus dan moet er idd wat uit.
boos is boosquote:JIj hebt iets met booskijk smileys.. ik zag er de humor wel van in.
Papieren conus in de auto?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:15 schreef hollander172 het volgende:
Ze zijn nog wel te vinden voor weinig alleen is de conus van de driver van papier/karton en je doet er dus goed aan deze meteen te coaten.
ik zat zelf te denken aan een sub van infinityquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:15 schreef hollander172 het volgende:Sinuslive was een soort van huismerk van Conrad. Kistje koste me 5,5 jaar terug nog geen 150,- ouderwetse guldens. De kist zelf is van het gevouwen hoorn principe en geeft daardoor een behoorlijk geluidsdruk. Ze zijn nog wel te vinden voor weinig alleen is de conus van de driver van papier/karton en je doet er dus goed aan deze meteen te coaten.
ja ok maar een pijp galmt zo lekkerquote:Een pijp is ook wel aardig maar versterkt alleen een klein frequentiegebied, een hoorn versterkt over de hele linie.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boos is boos![]()
Ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:12 schreef Patrick281 het volgende:JIj hebt iets met booskijk smileys.. ik zag er de humor wel van in.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
Kost misschien meer dan de hele auto.
http://www.sinuslive.com/
Het is een vrij goedkoop merk'ie.
weet ik johquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] In deze context had het echt een hele andere lading. Sarcastisch.![]()
zal ik zeker doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Deze moet je hebben: D250 Ik heb hier dan de 20cm versie van, de D200. Maar ga er vooral eens naar luisteren, je zal versteld staan van wat het kistje kan.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet ik joh![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Deze moet je hebben: D250 Ik heb hier dan de 20cm versie van, de D200. Maar ga er vooral eens naar luisteren, je zal versteld staan van wat het kistje kan.
Nooit van gehoord (ik werk toch al vrij lang met allerlei speakers.) maar het principe van een gevouwen hoorn in je toch wel bekend? Daar komt geen luchtje uit hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Papieren conus in de auto?Zal niet zo goed tegen vocht kunnen.
![]()
En het leuke van papier is dat als je een tijdje met hoog volume hebt gedraaid je achteraf brandlucht ruikt.![]()
Free air? Niks mis met spul van Infinity maar het is veel te duur voor wat je er voor terugkrijgt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zat zelf te denken aan een sub van infinity
quote:ja ok maar een pijp galmt zo lekker![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik zeker doenthx voor de tip
als er echt zo'n geweldig geluid uit komt is het niet veel geld. hoeveel Watt RMS heeft ie eigenlijk?
quote:2 x 100 W rms
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
... en zekerquote:Vast.
zwartig isquote:
2X 100 watt, heb er zelf een versterker aan hangen die (bridged) 350 watt toevoerd en tot nu toe gaat alles goed.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal ik zeker doenthx voor de tip
als er echt zo'n geweldig geluid uit komt is het niet veel geld. hoeveel Watt RMS heeft ie eigenlijk?
free air suckt (behalve als je echt goed spul hebt maar dat is veel te duur) dus nee, geen free airquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Free air?
ik zal sinuslive eens goed gaan beluisteren deze weekquote:Niks mis met spul van Infinity maar het is veel te duur voor wat je er voor terugkrijgt.
nouja voornamelijk is een groot woord maar wel regelmatig en dus is een pijp ideaalquote:Als je dat mooi vindt moet je inderdaad een pijp hebben, draai je vooral R&B e.d. in de auto?
Is algemeen bekend als nadeel bij papieren conussen. Maar goed bij een gevouwen hoorn moet je het volume nog iets extremer zetten voor een brandluchtje.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Nooit van gehoord (ik werk toch al vrij lang met allerlei speakers.) maar het principe van een gevouwen hoorn in je toch wel bekend? Daar komt geen luchtje uit hoor.![]()
En bij hardrock?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:Als je dat mooi vindt moet je inderdaad een pijp hebben, draai je vooral R&B e.d. in de auto?
had ik zo snel niet gezien...sorry hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
er staat een link bij..
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had ik zo snel niet gezien...sorry hoor![]()
2 x 100 W?? zitten er 2 woofers in dat kistje?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:34 schreef hollander172 het volgende:
2X 100 watt, heb er zelf een versterker aan hangen die (bridged) 350 watt toevoerd en tot nu toe gaat alles goed.Wel heb ik er zelf een limiter tussengeplaatst omdat ik vaak grote stukken moet rijden en door gewenning het geluidsniveau dan al snel boven het toelaatbare uitkomt.
dat is wel hard ja, wat mij betreft iets te hard.quote:SPL is bij die van mij 94db "los", een meting gaf overigens om en nabij de 110db aan in de auto.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
o?quote:Volgens mij ben jij ooit begonnen met dat soort aanwijzingen.
quote:Ondertussen booskijk therapie uitoefent.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en, hoe doe ik het tot nu toe?
Ik moet eigenlijk al 2 weken administratie doen .. dus stop'es met posten jullie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, zin om te knutselen met een avatar?
Ik heb in ieder geval van jouw de kunst afgekeken hoe ik het zelf moest doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
o?
eerst is het te stil hier en nu moeten we weer minder gaan postenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet eigenlijk al 2 weken administratie doen .. dus stop'es met posten jullie.
quote:![]()
quote:Met welke ingredienten kom je aandragen voor een Avatar?
Ik wil best wat proberen.
ja ik geef graag het goede voorbeeldquote:Ik heb in ieder geval van jouw de kunst afgekeken hoe ik het zelf moest doen.![]()
Dat was een ander die dat zei.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eerst is het te stil hier en nu moeten we weer minder gaan posten
Even gisteren checken dus .. je had hem ook gelijk hier kunnen linken natuurlijk.quote:mijn autootje, de huidige...probeer es iets cools ermee, ik zat zelf te denken aan koplampen die schijnen ofzo
thxquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar ik zal morgen ofzo nog wel's een animatie maken bij belangstelling.
1) Precies recht ervoor of 2) recht erachter.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx![]()
![]()
ik kan ook wel een foto maken morgen die geschikter is
zeg maar hoe enzo
hmm zal morgen es kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
3) Een mooi detail van de auto zoals de achterlichten misschien?
wel vd wieldoppenquote:(schildje op de velgen zal je wel niet hebben)
![]()
Roger thatquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm zal morgen es kijken
[..]
wel vd wieldoppen
[..]![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef ondeugend het volgende:
Weltrusten vroegslapers
Dat mag ik lekker zelf weer wetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe laat mag jij er uit morgen?
![]()
Dat mag iedereen zelf weten .. maar ja ..quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Dat mag ik lekker zelf weer weten
De stofzuiger wilde geen tijd afspreken voor morgenvroeg. Net zo lui als zijn baasjequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag iedereen zelf weten .. maar ja ..toch maar weer aan de slag op kantoor om 8:00 ..
Nope, 1 woofer met dubbele spoel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2 x 100 W?? zitten er 2 woofers in dat kistje?
Heb hem zelf met de limiter wat lager afgesteld, tijdens het rijden heb je vaak niet door dat je hem te hard zet en dat is niet zo best voor de oortjes.quote:dat is wel hard ja, wat mij betreft iets te hard.
creatiefquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Voorkant is beter ja .. hier kick ik wat irritante zooi op het forum.
1) ambulance uitvoering.
2) politie uitvoering
3) flashy cool lights
4) the k-i-t
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
doe ikquote:Misschien moet je nog een foto van iets hoger standpunt maken.
Wel recht van voren, maar dan vanaf een stoel o.i.d.
Dan komt de auto beter uit.
doe mij jouw stofwisselingquote:Ik ben nog niet maffen want ik heb een vreetbui
En dat terwijl ik vandaag al 3 gebakjes op mijn werk op heb.
Er waren er namelijk 8 over na het uitdelen van de gulle jarige.
En dat is zonde om weg te gooien.![]()
Niemand keek er naar om na de eerste .. en ik heb de rest nog bewaard in de koelkast voor morgenochtend.![]()
Of die van mij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe mij jouw stofwisseling![]()
nah da vin'k weer iets tequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
Of die van mij?Nog een tikkie extremer.
![]()
Eentje, staat ook op de website. Foutje, niet dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga straks ff naar de tunnel in nijmegen, ff kijken of ze er een sinuslive woofer hebben staan(sinuslive zal toch ook wel pijpjes hebben?)
Hmm ja net voorgesteld of iemand anders nog gebak wilde, maar ik moest (letterlijk) oprotten met mijn gebak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe mij jouw stofwisseling![]()
Stond je met pech dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik mag vanavond ( of beter gezegd einde van de dag ) ook weer op motor rijden, [afbeelding][afbeelding]
ff lekker ritje naar IJsselstein, voor afstelling CeeeBeeeR met open Laser uitlaat,
hij is echt veel te rijk afgesteld nu, was vorige week zondag helemaal verzopen![]()
Vluchtgedrag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:52 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga vanavond weer eens met m'n kop tussen de snoeken liggen.
Veel plezier. Ik moet binnenkort ook maar eens kijken of de verlichting og werktquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:52 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga vanavond weer eens met m'n kop tussen de snoeken liggen.
Kan ik mijn nieuwe lampje uitproberen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
Vluchtgedrag?![]()
![]()
Dank. Heb er wel zin in maar het zal wel koud zijn als ik het water uit kom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:58 schreef stinkie het volgende:
Veel plezier. Ik moet binnenkort ook maar eens kijken of de verlichting og werkt
Welke lamp heb je?
nou was op een parkeer terrein, door mijn jarenlange ervaring met onwillige auto's heb ik hem toch aan de praat gekregen,quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Stond je met pech dan?
http://forum.fok.nl/topic/614915/4/50#22661335quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:58 schreef stinkie het volgende:
Veel plezier. Ik moet binnenkort ook maar eens kijken of de verlichting og werkt
Welke lamp heb je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou was op een parkeer terrein, door mijn jarenlange ervaring met onwillige auto's heb ik hem toch aan de praat gekregen,![]()
![]()
de benzine kwam al uit de uitlaat gelopen![]()
Ik zeg: droogpak. Maar ik duik normaal dan ook de hele winter door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dank. Heb er wel zin in maar het zal wel koud zijn als ik het water uit kom.
Tis een Beuchat-kloon.
[afbeelding]
300quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 116] steun hier Rietvaerder
Net te laat ..
[..]
Van mij wel hoor,quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:Mag ik aan je uitlaat ruiken.
Junkysmiley even niet werkt bij Eenbergen.com![]()
Ik zag net dat de servert down is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Junkysmiley even niet werkt bij Eenbergen.com![]()
Uitlaat en benzinelucht fetisjist.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Van mij wel hoor,maarre wat is daar lekker aan ?
![]()
![]()
Vandaar dat mijn vorige post even duurde, was druk aan het proberen .. en werken tussendoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:29 schreef ZX9R het volgende:
Ik zag net dat de servert down is.
Had vanochtend al geen internet thuis maar ik dacht dat er verder niet veel aan de hand was.
Dus wel.![]()
Vraag het eens aan de mensen in dit topic, ze weten er alles van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Van mij wel hoor,maarre wat is daar lekker aan ?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Vraag het eens aan de mensen in dit topic, ze weten er alles van.
quote:Het Keldertje
Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles. Voor toegang: jolanda@fok.nl
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:verkeerde topic.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
Wie heeft er eigenlijk toegang tot het fameuze keldertje hier?![]()
Maar wie is het? Of is dit een verkapte bekentenis?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat maar 1 van 10.
![]()
Ik kan er niet mee zitten, maar 1 op 10 .. ik schat alleen jij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef hollander172 het volgende:
Maar wie is het? Of is dit een verkapte bekentenis?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
De rest doet niet aan "rare" spelletjes.![]()
Ik heb geen toegang, vond het eerst wel leuk omdat ik samen met een andere fokker een SM verhaal aan het schrijven was maar verder interesseert het me weinig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan er niet mee zitten, maar 1 op 10 .. ik schat alleen jij.![]()
Correctie: 2 op 10 .. ene dame is er ook toe in staat.
Anders gezegd: de rest is saai.quote:De rest doet niet aan "rare" spelletjes.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
Wie zegt dat?![]()
Jullie happen zo lekker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wie zegt dat het rare spelletjes zijn ??
Ach ja misschien praten juist de mensen die wat tekort komen erover.quote:maarre ik mag er ook niet indus ik ben saai
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Anders gezegd: de rest is saai.
Moet ik nu ook al op die klote-smilies gaan letten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
Check de smiley bij de vorige post.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:53 schreef ZX9R het volgende:
Moet ik nu ook al op die klote-smilies gaan letten?
Dan heb je mijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
Het leven is zwaar ..
Ben je nou aan het Rellen ???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan heb je mijn-smilie toch ook wel gezien?
![]()
Ikke?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ben je nou aan het Rellen ???![]()
![]()
Wel bij de post dat je niet aan rare spelletjes deed .. niet bij de post waar ik nu op reageerde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef ZX9R het volgende:
Dan heb je mijn-smilie toch ook wel gezien? :')
Ik dacht toch echt dat ik een REL voorzetje voorbij zag komen hoor....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ikke?![]()
Neuh, daar ben ik niet goed genoeg in.![]()
Maar ik heb wel goede voorbeelden gehad hier @ topic![]()
Lees (en kijk vooral) dan nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
Wel bij de post dat je niet aan rare spelletjes deed .. niet bij de post waar ik nu op reageerde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:05 schreef ZX9R het volgende:
Lees (en kijk vooral) dan nog maar eens goed.
Je hebt hem zelfs gequote!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik zeg ..
Ik zie er niets fout in hoor ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht je er ook zo tegen te kunnen komen, nu sta ik in dilemma. Geen ondeugend in de kelder, wel of niet aanmelden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww en ik heb geen toegang tot het keldertje.... mocht ik bedoeld worden met die dame die er toe in staat zou zijn.
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Luc je moet mijn tieten weer repareren hoor !![]()
![]()
Als je geen kloon aanmaakt .. zou je dan wel de topics in iemands active's kunnen zien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Ik dacht je er ook zo tegen te kunnen komen, nu sta ik in dilemma. Geen ondeugend in de kelder, wel of niet aanmelden?
Natuurlijk ben ik er wel in staat maar vooralsnog vermaak ik me prima zonderquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht je er ook zo tegen te kunnen komen, nu sta ik in dilemma. Geen ondeugend in de kelder, wel of niet aanmelden?
Klonen maak ik alleen aan om te trollen/rellen/whatever, aanmelden gewoon onder mijn eigen naam. Ik vrees dat je je dan toch aan moet melden, in de AT zie je er niks van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je geen kloon aanmaakt .. zou je dan wel de topics in iemands active's kunnen zien?![]()
Ik zal straks als ik thuis ben wel eens met je tieten gaan spelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Luc je moet mijn tieten weer repareren hoor !![]()
![]()
Niet per definitie nee ..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:35 schreef hollander172 het volgende:
Overigens is het best leuk als je wat ruimdenkender bent, het is niet eng/vulgair/oid.
.. dus dan niet?quote:Vooral die knopenleggers maken altijd geweldige foto's, echt meesterwerkjes.![]()
Smaakvol is vandaag het toverwoord.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
.. dus dan niet?Als het maar artistiek verantwoord is.
![]()
Inmiddels via de Torrents erachter gekomen dat Japanners daar meester in zijn.![]()
Dat ben ik met je eens, maar dat wil nog niet zeggen dat iets heel vulgair altijd smaakvol kan worden alleen maar door de manier van opnemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef hollander172 het volgende:
Ook nette dingen kan je heel vulgair in beeld krijgen en dat geld andersom ook maar jij bent toch de fotograaf in ons midden?![]()
Zou ik niet willen zeggen, ik kan iets als een facial oid nog wel heel netjes in beeld brengen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat wil nog niet zeggen dat iets heel vulgair altijd smaakvol kan worden alleen maar door de manier van opnemen.En dan nog moet je er wel een beetje voor openstaan. OPM die een -wat jij smaakvolle foto noemt van een bondage te zien krijgt blijft over zijn nek gaan .. als'tie al wil kijken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
Zou ik niet willen zeggen, ik kan iets als een facial oid nog wel heel netjes in beeld brengen.
Nou een beetje goede fotograaf kan met heel weinig heel veel.quote:Mits ik beschikking heb over digitaal materiaal en photoshop oid.
Ik moest zomaar iemand aangrijpen voor een voorbeeld.quote:OPM is inderdaad een aardige gozer maar zijn wereld is wat dat betreft wat kleiner. Ach maakt het uit als we maar lol hebben met zijn allen.
Ehm .. dit strookt niet helemaal met een eerdere uitspraak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga me zo maar weer eens aanmelden, ben benieuwd wat er in de tussentijd bij is gekomen.
Verloopt dat dan na een tijdje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb geen toegang
Jij weet er wel veel van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja volgens mij heb ik in een of ander topic gelezen dat je daar dan ook regelmatig moet posten anders word je gewoon weer verwijderd,
je heb geen idee wat ik allemaal leesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij weet er wel veel van.![]()
Ik heb ook een lichtehekel aan lurkers .. en dan zeker daar zo kan ik mij voorstellen.![]()
Iemand heeft mijn gebakje uit de koelkast weggegooid ..
Hoe kom ik nu de middag door ..
Asjebleift:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand heeft mijn gebakje uit de koelkast weggegooid ..
Hoe kom ik nu de middag door ..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
je heb geen idee wat ik allemaal lees![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben er vandoor
ff lekker motorrijden met dit mooie zonnetje,
Ach je moet wat toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Wat een voorbeeld weer.
Ik denk dat je met zoiets meer de kunst van het weglaten moet verstaan.quote:Nou een beetje goede fotograaf kan met heel weinig heel veel.
Beetje met licht spelen he, de rest zijn handige lapmiddelen.
Paul Huf kon ook zonder.
Ja en nee, eerst was het keldertje niet zichtbaar in de index en kwamen er dus alleen mensen die via via wisten dat het bestond langs. Er is toen besloten het keldertje wel weer te geven in de index maar de inhoud achter een toegangssyteem te zetten. Om dat te kunnen doen moest de usertable leeg en ik heb toen besloten me niet weer opnieuw aan te melden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm .. dit strookt niet helemaal met een eerdere uitspraak.![]()
Verloopt dat dan na een tijdje.![]()
Kee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Geachte chello classic abonnee,
Wij werken constant aan een optimale dienstverlening.
Daarom zijn wij blij te kunnen aankondigen dat de snelheden van uw chello classic abonnement nogmaals fors verhoogd worden, zonder dat u hiervoor meer hoeft te betalen.
Hiermee onderscheidt chello zich opnieuw!
Voor u betekent dat straks nóg sneller surfen, foto's en films up- en downloaden en supersnel gamen.
In de onderstaande tabel kunt u de nieuwe snelheden van chello classic zien.
Nieuwe download 4 Mbps
Nieuwe upload snelheid 1024 Kbps (1 Mbps)
Ik ben de 29ste de gelukkigequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ook weer on-line .. design modem en met een leuke snelheidsverhoging ..
[..]
Dus ik kan je inhuren als monteur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:44 schreef Makster het volgende:
Zo ben ook weer thuis.[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:27 schreef Makster het volgende:
Ik ben de 29ste de gelukkige
Dat kan je inderdaad doen maar als je zeker wilt weten dat je niet ineens met een kapotte rem staat, of met een lekkend koelsysteem ofzo kan je toch beter naar de gecertificeerde monteur gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dus ik kan je inhuren als monteur.![]()
![]()
wat dat betreft ben ik missch wel wat ouderwets iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
OPM is inderdaad een aardige gozer maar zijn wereld is wat dat betreft wat kleiner.
damn, dat wordt een prijzige operatie als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
De garage belde net .. de drukgroep is in ieder geval kapot van de Fiero ..
Morgen gaan ze de motor uitbouwenen dan hoor ik over er nog andere dingen gevonden worden zoals defecte koppelingsplaten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat dat betreft ben ik missch wel wat ouderwets iddmij maak je er iig niet blij mee
Dat valt wel tegen ja als je alleen aan een defecte koppelingscylinder denkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, dat wordt een prijzige operatie als ik het zo hoor
Euhmquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:54 schreef Patrick281 het volgende:Ach ja tijden veranderen .. je kan nooit weten hoe je over 5 jaar denkt.
Lars is vast ook niet altijd zo geweest.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef hollander172 het volgende:
Het gaat me overigens niet eens om de bezigheden maar om het menselijke gedrag wat er achter zit. Wat dat betreft staan er nog wel wat dingen op het verlanglijstje maar die vallen zover buiten de algemeen geaccepteerde normen dat dit voorlopig niet haalbaar is.
Wilde er net over beginnen.quote:edit: toegang is aangevraagd.
Ik denk dat je prima snapt wat ik bedoel ouwe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:Wat .. wat .. wat .. zou hij bedoelen ..
Het is niks geheims hoor dus vraag gerust toegang aan. Je moet het wel motiveren he?quote:Wilde er net over beginnen.![]()
Kan ik het daar straks lezen .. moet ik ook even een login vragen.
Tja ik heb eigenlijk weinig wensen .. en verder zie ik ook geen sensatie in dingen waar anderen het wel zien. Ik vind het maar eigenlijk vrij gewoon allemaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:15 schreef hollander172 het volgende:
Het is niks geheims hoor dus vraag gerust toegang aan. Je moet het wel motiveren he?
Enne, je kan er zelf ook je ei kwijt. Niks verlaat het keldertje dus het blijft tussen ons.
Je kan ook DVDX player pakken, die doet het ook. Voor het recompilen van DVD's kan je IMGtool pakken en die fikt ze ook meteen voor je weg. Voor echt goeie software moet je helaas weer niet bij het windowsplatform zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe multimedia player, misschien kennen jullie hem al maar ik vermeld hem toch maar even.Hij kan ook slechte of incomplete files afspelen die Windows Mediaplayer niet aankan. http://www.bsplayer.org/
![]()
Ik ook, vandaar dat het af en toe leuk is te vertoeven tussen mensen die dezelfde mening toegedaan zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
Tja ik heb eigenlijk weinig wensen .. en verder zie ik ook geen sensatie in dingen waar anderen het wel zien. Ik vind het maar eigenlijk vrij gewoon allemaal.![]()
Ik heb geen DVD speler.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:21 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook DVDX player pakken, die doet het ook. Voor het recompilen van DVD's kan je IMGtool pakken en die fikt ze ook meteen voor je weg.
Licht dat eens toe.quote:Voor echt goeie software moet je helaas weer niet bij het windowsplatform zijn.
Ga er dan eens eentje halen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb geen DVD speler.![]()
Neem een kijkje op bijv. sourgeforge.net en je snapt prima wat ik bedoel.quote:Licht dat eens toe.![]()
Brander bedoel ik .. maar ja die kosten ook geen drol meer..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Ga er dan eens eentje halen.Die dingen kosten geen drol meer.
Werkt niet ..quote:Neem een kijkje op bijv. sourgeforge.net en je snapt prima wat ik bedoel.
Brandertje heb ik midden september gekocht, 70,- was ik kwijt. Gisteren DVD's besteld voor 30,- voor een spindel van 100 en 18,- voor 100 DVD doosjes. Ik vind het niet veel geld maar als je niks te besteden hebt is dat natuurlijk een vermogen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Brander bedoel ik .. maar ja die kosten ook geen drol meer..
Ik heb alleen geen drol meer uit te geven tot December.![]()
Leve de vakantie naar Kroatie en een terugheffing van Eneco.
quote:Werkt niet ..![]()
Traag zeg .. maar je bedoelt toch niet die pinguin software he .. want dat is een beetje een dooddoener.
Het is al lang en breed automatisch afgeschreven door ze.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:42 schreef hollander172 het volgende:
Kleine tip: Eneco gaat vrij ver om hun centen te krijgen, zodra je dreigt niet te betalen omdat je een regeling wil dan kan er ineens een hele hoop.
Nee, maar daar hoef je niet geheimzinnig over te doen.quote:Maar wel waar. Releases voor dat platform zijn er sneller, stabieler en makkelijker in gebruik mits je een beetje overweg kan met Unix varianten.
Ik vind het ook een dooddoener maar het is daarom niet minder waar.
Eenmalige inhoudingen mogen ze niet automatisch incasseren, je kan het tot 30 dagen laten storneren. Als je slim bent bel je ze eerst even met die mededeling en kijk of je meteen een betalingsafspraak kan maken. Ze mogen tot een half jaar gaan zonder toestemming van "boven".quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is al lang en breed automatisch afgeschreven door ze.
Maar daarna moest ik nog 700 euro aan FS schuiven om de vakantie terug te betalen.
En dan had ik al wat dingetjes betaald tijdens de vakantie zelf ..
Met name boehoequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:02 schreef ondeugend het volgende:
Luc belde vanmiddag dat hij mijn tieten niet kon repareren omdat hij even geen toegang meer heeft tot het internet voorlopig
Dat betekent dat de server ook niet meer werkt en dat dus alle plaatjes gehost door Luc rode kruisjes gaan geven. Gelukkig ben ik wel een beetje nerd zodat ik ZEzelf weer werkend heb gekregen
Met name voor Rietje die hier vervelende gevolgen van ondervinden gaat, zijn welgemeende excuses
Einde mededeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |