We hebben je zelfs nog een sms-je gestuurd om je toch een beetje in onze vreugde te laten delenquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef ondeugend het volgende:
Goed idee... ik ga ze jonger pakken !
Maar dit ging er om dat ze samen curryworst eten zonder mij ! ik ben jaloers
Ja PCIES !quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
We hebben je zelfs nog een sms-je gestuurd om je toch een beetje in onze vreugde te laten delen![]()
Yep ben thuis en zet de koffie aanquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Ralf... ben je zo thuis ?
Kom ik even een bakkie doen als het goed is
* vrijwillig zichzelf aanbiedt *quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:15 schreef ondeugend het volgende:
[...]
Goed idee... ik ga ze jonger pakken !
Ik ga er mee stoeien, heb nog een half uurtje voor The bourne supremacy weggefikt moet worden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:33 schreef PatrickM het volgende:
Lars, ben klaar met uppen. Als jij ze dan alleen nog ff unzipt op je server dan is alles weer
[sub]Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.quote:Valentino Rossi became the first rider to win the MotoGP World Championship on a Yamaha since Wayne Rainey in 1992 with his eighth victory of the year at the Cinzano Australian Grand Prix. Rossi completed an amazing first season with the Japanese factory after a controversial switch from their great rivals Honda at the end of last year with an exciting victory over Sete Gibernau, his only remaining title challenger, which went right to the final corner.
Rossi becomes only the second rider in history to win the championship with different manufacturers in consecutive seasons behind Eddie Lawson and has broken Lawson and Rainey’s joint record of seven wins in a season for Yamaha.
“This is a fantastic day for us, we didn’t expect this,” said Rossi, who adds to three previous MotoGP titles as well as the 125cc and 250cc crowns. “It was a hard battle, Sete was very fast today but in the end I won. From the very beginning we have worked hard to put the Yamaha M1 at the top and we have achieved it today. I would like to say thanks to everybody at Yamaha for all their hard work.”
Heb het vanmorgen gezienquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Tís trouwens een historische dag.
Valentino Rossi wereldkampioen
[..]
Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.
Wat deed'ie dan? Ik heb alleen gezien dat'ie meer dan hevig teleurgesteld was.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
Heb het vanmorgen gezien
Erg mooie en sportieve reactie van Sete Gibernau na afloop![]()
![]()
Gibernau negeerde Rossi compleet, en Yamaha in totaal negeerde Gibernau compleetquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat deed'ie dan? Ik heb alleen gezien dat'ie meer dan hevig teleurgesteld was.
Verder lieten ze niets meer zien.
Ah .. u was cynisch in de vorige post.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef PatrickM het volgende:
Gibernau negeerde Rossi compleet, en Yamaha in totaal negeerde Gibernau compleet
Ook op het podium
Rossi en Biaggi zijn weer vriendjes, en nu is het dus oorlog tussen Rossi en Gibernau
Ja, maar wel de terechte winnaar. Volgend jaar Max maar weer een goede machine.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:14 schreef Makster het volgende:
Vind Rossi maar een sjappie![]()
Was wel een verdiend kampioenschap. Mooie laatste race. Al heb ik er niet veel van gezien behalve een korte samenvatting. Zo op studio sport komt er nog een korte samenvatting.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
Tís trouwens een historische dag.
Valentino Rossi wereldkampioen
[..]
[sub]Ik heb begin van de middag nog de herhaling zitten bekijken.![]()
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld isquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:14 schreef Makster het volgende:
Vind Rossi maar een sjappie![]()
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen wordenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, maar wel de terechte winnaar. Volgend jaar Max maar weer een goede machine.![]()
Ik heb zo'n idee dat Rossi zelfs op een spartamet nog kampioen wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen worden![]()
Is geloof ik niet helemaal gelukt![]()
![]()
Tja vroegâh kon je nog opkijken naar de helden: Eddy Lawson, Wayne Rainey, Kevin Schwantz (reed altijd het goede merk: Suzukiquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:19 schreef ploderus het volgende:
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld is![]()
Hoe 'sjappig' hij ook is..![]()
Ach ja, allemaal problemen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:21 schreef ploderus het volgende:
Volgens eigen zeggen zou hij op deze motor zo kampioen worden :')
Is geloof ik niet helemaal gelukt![]()
![]()
Klopt, maar neemt niet weg dat ik het een sjappie vindquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hij heeft wel even laten zien dat hij ongeveer de beste van het veld is![]()
Hoe 'sjappig' hij ook is..
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:25 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Rossi zelfs op een spartamet nog kampioen wordt.
idd! Kan wel eens de opvolger van Rossi worden.. Maar ja, MotoGP is toch weer ff heel wat anders dan 250ccquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Daniel Pedrosa zich gaat ontwikkelen .. heeft het tot nu toe zelfs nog beter gedaan dan Rossi in zijn debuutjaar in de 250 cc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |