Mee eens.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:37 schreef ArmaniXL het volgende:
Zowel "The Shawshank Redemption" als "The Green Mile" steken met kop en schouders boven de rest uit.
The Green Mile vond ik heel goed. Wat er zo goed is aan The Shawshank Redemptiom heb ik nooit begrepen, afgezien van die onverwachte plotwending.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:37 schreef ArmaniXL het volgende:
Zowel "The Shawshank Redemption" als "The Green Mile" steken met kop en schouders boven de rest uit.
Carrie vond ik echt huiveringwekkend, vooral die scène met die emmer varkensbloed.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:44 schreef Weakling het volgende:
Wow, moelijke keuze
- Carrie
- The Shining
- The Dead Zone
- Stand By Me
- Misery
- The Shawshank Redemption
- Dolores Claiborne
- Apt Pupil
- The Green Mile
Allemaal goede films in mijn ogen. Poeh. Ehmmm. Carrie dan maar, omdat het de eerste goede verfilming was ... denk ik .... mjah
JOEHOEquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Waarom noemt niemand Storm of the Century? Kennen jullie die niet of vinden jullie die slecht?
Ik vind hem super
Dat zijn er best wel een heleboel (goeie, bedoel ik) Ben het bijna met alles eens, behalve met The dead zone en Apt pupil, die vond ik maar zozo.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:44 schreef Weakling het volgende:
Wow, moelijke keuze
- Carrie
- The Shining
- The Dead Zone
- Stand By Me
- Misery
- The Shawshank Redemption
- Dolores Claiborne
- Apt Pupil
- The Green Mile
Allemaal goede films in mijn ogen. Poeh. Ehmmm. Carrie dan maar, omdat het de eerste goede verfilming was ... denk ik .... mjah
Die dus.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:02 schreef placebeau het volgende:
The Shining was een miskleun
Viggo is te jong denk ik.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:08 schreef _Abu_ het volgende:
The Stand, maar die heb ik al erg lang geleden gezien. Misschien denk ik er nu anders over als ik hem weer zie. Ik wil ook De Donkere Toren, dit jaar nog laatste boek. Wat leuk is, maar ook niet leuk. Viggo Mortensen als Roland?
vigo te jong.. zo jong lijkt ie me niet, maar waarschijnlijk wel te jong om de hoofdrol in the stand te spelen, mijn toppertjes van King zijn: Rose Red, The Green Mile en Storm of the Century..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:35 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Viggo is te jong denk ik.....
lijkt me meer iets voor Clint Eastwood
Wordt de donkere toren verfilmd dan??? Dat klinkt goed, als het goed gedaan wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:08 schreef _Abu_ het volgende:
The Stand, maar die heb ik al erg lang geleden gezien. Misschien denk ik er nu anders over als ik hem weer zie. Ik wil ook De Donkere Toren, dit jaar nog laatste boek. Wat leuk is, maar ook niet leuk. Viggo Mortensen als Roland?
Nee hij wordt niet verfilmd, tenminste nog niet. Maar er zijn een hoop mensen die dat willen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Wordt de donkere toren verfilmd dan??? Dat klinkt goed, als het goed gedaan wordt.
De stand was een film van 8uur lang volgens mij, die vond ik ook wel goed. (toch blijven de boeken altijd beter)![]()
Ja, Clint Eastwood als roland. Daar zou ik me wel in kunnen vindenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:16 schreef _Abu_ het volgende:
[..]
Nee hij wordt niet verfilmd, tenminste nog niet. Maar er zijn een hoop mensen die dat willen.
En Clint Eastwood, vond ik ook erg voor de hand liggen. Ok Clint it is. Nu alleen nog een producent, regisseur, CGI artists, figuranten en een Eddie, Jake en Suzanna. Oy is uiteraard CGI. Dan is het Ka-tet good to go.
Maar goed, duurt natuurlijk nog wel 25 jaar.
Ik heb de engelse toch gekocht, ben nu ongeveer op pagina 250, gelukkig is hij lekker dik. Erg goed is hij ook! Maar alle 7 boeken verfilmen is denk ik geen doen, tenminste niet op een manier die die boeken waardig is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:22 schreef HuubTuub het volgende:
Ik wacht nu een beetje op het laatste boek van DT (volgend jaar pas in het Nederlands en als mijn moeder mijn boeken niet zou lezen, dan had ik nu wel de engelse versie gehaald, maar ach...)
Ik denk dat het bijna onmogelijk is om van DT een film of serie te maken. Als film serie zou die te lang zijn als ze het goed willen doen. 6 films? en als TV serie denk ik dat het te duur zou worden.
Wie weet, nu King zijn DT boeken serie af heeft gaat hij er misschien wel een script van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |