Klinkt erg gezellig, ben benieuwd!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
knalroze, met wat fotolijstjes, een kitcherige spiegel en een poster van kurt cobain aan de deur. En allemaal gedaan door mn moederZal straks wel even foto's maken als je geinteresseerd bent
Hier ook, inclusief roze bril, en zonder spiegel en poster.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
knalroze, met wat fotolijstjes, een kitcherige spiegel en een poster van kurt cobain aan de deur. En allemaal gedaan door mn moederZal straks wel even foto's maken als je geinteresseerd bent
quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:26 schreef -Xerxes- het volgende:
Jezus Lucille, je klinkt als een wijf
Ik maar maar 1 anus en maar 1 lul; theoretisch gezien zou ik dus meer dan genoeg hebben aan 2 wc's welke dan ook nog eens tamelijk dichtbij elkaar zouden moeten staanquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef Knoekie het volgende:
[pimp]Wij hebben er 3[/pimp]
de wcpot zelf is bij ons nog wel wit, want ja, anders werd het wel heel ergquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier ook, inclusief roze bril, en zonder spiegel en poster.
Ik wil ook nog iets doen met nepbloemen, zodat een wc-bezoekje een fijne hysterische ervaring kan worden.
geverfd... ik zal het vanavond eens aan mijn moeder vragenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Naamah het volgende:
Zijn het roze tegels of heb je ze roze geverfd? en zo ja; hoe verf je tegels?
Als je zit te schijten kan je spelen met dat autootje!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zal maar aftrappen dan met een fotootje
[afbeelding]
Zo, dat ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Dit is m dan:
[afbeelding]
De kleuren kloppen niet helemaal, het is eigenlijk iets donkerder, maar knallender roze.
leuk hoor...maar ik wil wel een beetje rustig/relaxed zitten.... en met die kleuren en Kurt aan je rechterhandquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Dit is m dan:
[afbeelding]
De kleuren kloppen niet helemaal, het is eigenlijk iets donkerder, maar knallender roze.
bolus??quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb schoolbordenverf op de binnenkant van de deur zitten, kun je nog creatief bezig zijn tijdens het draaien van een bolus
Oh, wow!! Ik vind van die koeienvlekken ook erg leuk, gezellig toilet!quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:06 schreef Biancavia het volgende:
Dit is mijn wc:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.kippfest.com/spul/john.htmquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:05 schreef niksan het volgende:
[..]
bolus??
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.kippfest.com/spul/john.htm
Daarom hebben we de badkamer waar ook een wc in is rustiger gehouden, voor de mensen die anders flippen ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:03 schreef niksan het volgende:
[..]
leuk hoor...maar ik wil wel een beetje rustig/relaxed zitten.... en met die kleuren en Kurt aan je rechterhand![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Foto's van onze plee
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen wij hier twee jaar gelden kwamen wonen wist ik ook niet wat ik ermee moest.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:05 schreef Beaver het volgende:
Ik ben van plan om ons toilet een keer te verbouwen, alles is nu zo 'gewoontjes'. Ik zit te denken aan gekleurde tegeltjes en een lekker fel kleurtje op de muur. Hoe ziet jullie toilet eruit? Foto's zouden leuk zijn, evenals tips natuurlijk!
ja man, iedereen heeft een toiletbril,iedereen een wc rol, veel m ensen doen de wc op de foto met de deur half open.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:42 schreef Knoekie het volgende:
Wel grappig dat ik veel dingen herken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:04 schreef B_BOY het volgende:
ja man, iedereen heeft een toiletbril,iedereen een wc rol, veel m ensen doen de wc op de foto met de deur half open.
Omdat niet iedereen even netjes plast misschienquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:27 schreef LoggedIn het volgende:
btw, waarom zitten er altijd tegels tegen de muur in een toiletop de badkamer is dat logisch ivm water, maar op de toilet is dat toch niet het geval?
wie zeikt er nou tegen een muur aan op de wcquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:51 schreef Brennie het volgende:
Omdat niet iedereen even netjes plast misschien
Elke man die staand plast spettertquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wie zeikt er nou tegen een muur aan op de wczelfs als ik dronken ben doe ik dat niet
De deur naast ons toilet die 15 cm links van de pot is gesitueerd is dan ook lichtgeel na verloop van tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:00 schreef pos het volgende:
[..]
Elke man die staand plast spettert
Weet je het inmiddels al?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
geverfd... ik zal het vanavond eens aan mijn moeder vragen
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Weet je het inmiddels al?
Ik ben ook wel benieuwd! Ik ben die stomme bruine tegels hier ondertussen ook weleens zat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |