Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in dit topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen.
Edit: Ik heb de originele tekst weer gevonden:
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-09-2001 10:14]
En he Marky.....K'dacht dat jij niet ging kijken?
Je kunt het niet laten he?
Maandag a.s. zendt RTL 4 om 18.30 uur hier beelden van uit
Ik zal dit jaar wat het streamen betreft verstek moeten laten gaan, daar ik gevloerd ben door een tennisarm
Misschien tot de bewoners er echt in gaan
quote:Ik denk tot dat de site geupdate is.
Op zaterdag 08 september 2001 14:49 schreef clowntje het volgende:
* clowntje meldt dat de streams al weer minutenlang uit zijn
[afbeelding]Misschien tot de bewoners er echt in gaan
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 14:58 schreef cos-micV het volgende:
Is er een modje in de buurt die iets aan het het geslowchat in de streamverslagen kan doen????
Zeurkous
quote:gaat volgens mij een beetje moeilijk zonder beeld en dan posten wat er gebeurt
Is er een modje in de buurt die iets aan het het geslowchat in de streamverslagen kan doen????
En ik vroeg om een Modje...dus niet om jou
Groetjes van de zeurkous.
quote:Jazeker, ik ben in de buurt!
Ik heb dan ook al een paar keer het verzoek gedaan commentaar en vragen in het commentaar-topic te plaatsen. Slowchatten is idd niet gewenst in de streamverslagen-topics. Maar het is allemaal nog nieuw en ik denk dat het straks wel beter wordt als iedereen er aan gewend is.
Ik ben iig verheugd dat er ook weer nieuwe 'streamverslaggevers' zijn! Bedankt iedereen!
quote:________________________________
Op zaterdag 08 september 2001 15:04 schreef StephanL het volgende:[..]
gaat volgens mij een beetje moeilijk zonder beeld en dan posten wat er gebeurt
![]()
Streamverslagen maken....betekend dat je verteld wat je ziet.
Niet wat je er persoonlijk van vind, dat is commentaar geven en daar hebben we dit topic voor.
quote:Geen arme dagboek-kamer... wat vreemd
Op zaterdag 08 september 2001 13:38 schreef cos-micV het volgende:
Voor FokGekkie
quote:_______________________________
Op zaterdag 08 september 2001 15:07 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Jazeker, ik ben in de buurt!
Ik heb dan ook al een paar keer het verzoek gedaan commentaar en vragen in het commentaar-topic te plaatsen. Slowchatten is idd niet gewenst in de streamverslagen-topics. Maar het is allemaal nog nieuw en ik denk dat het straks wel beter wordt als iedereen er aan gewend is.
Ik ben iig verheugd dat er ook weer nieuwe 'streamverslaggevers' zijn! Bedankt iedereen!
Oke dan laat ik het verder aan jou: wat kan en wat niet kan.
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 18:01 schreef Tinkerbell het volgende:
En wat weten jullie allemaal al goed wie wie is.* Tinkerbell moet er even inkomen hoor
*Uit hoofd gaat memoreren *
Kelly schijnt een "bekende" travestiet te zijn
Ze is ook wel erg overdreven vrouwelijk.
Ik kan niet wachten dat die Frank er achter komt
quote:Ze is een transsexueel, das anders. Zie persconferentietopic van VictorVictor.
Op zaterdag 08 september 2001 19:13 schreef itsme het volgende:
http://www.clubs.nl/ClubsData/reality/incoming/kelly.jpg
Kelly schijnt een "bekende" travestiet te zijn
Ze is ook wel erg overdreven vrouwelijk.
Ik kan niet wachten dat die Frank er achter komt
quote:gewoon BBspy, heb de link van sanne in dat ene topic gebruikt......
Op zaterdag 08 september 2001 23:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Knorretje.. welk proggie gebruik je voor de streams? Mijn bbspy heeft 2x dezelfde streams nml.. er zijn er toch 4?
Heel veel camera posities hebben ze eigenlijk niet he. Zit op 3 streams tegen een of ander hek aan te kijken waar vaag wat achter gebeurd.
Dus houdt al die nonsens uit dat topic
Alles wat niet streamverslag is, hoort HIER !!
En stream1 heeft verkeerd geluid eronder staan.. uit de keuken of zo.
quote:hij doetet weer ja...
Op zondag 09 september 2001 00:07 schreef Li0nHeart het volgende:
soms helpt opnieuw verbinden dan.En stream1 heeft verkeerd geluid eronder staan.. uit de keuken of zo.
Ze teistert al veel te lang m'n trommelvliezen.
Die (Kelly zit zoals zo vaak in de spiegel te kijken)en lrico is samen met haar in de slaapkamer.
Gaat een van hen t eerst naar bed?
Die Kelly heeft n sexy babydolletje aan getrokken. whoehaha
Helaas vooral van Kelly, die een duidelijke dubbele agenda heeft, met andere woorden, zij is er in gezet om de boel te provoceren en dan later te onthullen dat ze een transsexueel is.
Trouwens, die Kelly zuipt als een kerel. Om een uur of zeven verkondigde ze al dat ze dronken was en nog steeds is ze wakker. Ik was allang gecrasht!
quote:Ik denk dat je dat goed ziet, misschien zijn er een paar die er wel voor gaan betalen en een paar keer per dag een algehele samenvatting geven... Maar zo'n samenvatting zie je natuurlijk ook op tv!
Op zondag 09 september 2001 12:18 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat er niet veel Fok!kers zijn die voor de streams gaan betalen, of zie ik dat verkeerd?
Is het Andries gelukt om wakker te blijven? Ik kan dat niet zo goed uit de verslagen halen. En zitten ze nu nog in arm of rijk?
[sorry, comp.problemen ]
En is er een manier om geluid op te nemen. Ik heb nou al twee keer net gemist dat Fok! noemden en als ik nou gewoon een recordertje zou kunnen laten meelopen. Ik weet alleen niet of je dat wel kunt vanaf streams?
Hoe je geluid moet opnemen zou ik helaas niet weten.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-09-2001 14:05]
quote:Vol, beneden
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef cos-micV het volgende:
Ben ik nou gek?
Waar zijn de streamverslagen deel 1 van vandaag gebleven.?
quote:Die zijn van gisteren 8 september....
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Vol, beneden
Even compli's voor de streamers.... hou vol, het is echt geweldig, compleet met al die shots erbij
enneh...Cynix® , ik zal me dit jaar gedragen
quote:Haha jij ook al?
Op zondag 09 september 2001 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Inderdaad... die Aldrico gaat eruit als het aan mij ligt.. dit hou ik echt niet vol.
quote:Vertel
Op zondag 09 september 2001 17:00 schreef clowntje het volgende:
Is er behoefte naar geluid bij de streamverslagenIk heb net ontdekt hoe dat moet, en ben bezig uit te vinden hoe je zelfs video erbij kunt plaatsen
Met Camtasia kun je van alles wat je op het scherm ziet een filmpje maken. Dus ook van de streams. Echt ideaal is het niet omdat je dan, met mijn computer iig, weer geen geluid kan opnemen. En het duurt te lang voor hij eindelijk eens het goede opneemt (je moet eerst vakje tekenen op het scherm etc.) waardoor je het vaak al hebt gemist wat je wilde hebben... Voor dit laatste zoek ik dus eigenlijk een beter programma...
quote:TnkX voor de info
Op zondag 09 september 2001 17:17 schreef clowntje het volgende:
Met het bijna legale programma Total Recorder kan ik, ook met mijn computer, streams opnemen. Dit heb ik via tweakers gevonden..Met Camtasia kun je van alles wat je op het scherm ziet een filmpje maken. Dus ook van de streams. Echt ideaal is het niet omdat je dan, met mijn computer iig, weer geen geluid kan opnemen. En het duurt te lang voor hij eindelijk eens het goede opneemt (je moet eerst vakje tekenen op het scherm etc.) waardoor je het vaak al hebt gemist wat je wilde hebben... Voor dit laatste zoek ik dus eigenlijk een beter programma...
quote:Leraar... elke dag anders
Op zondag 09 september 2001 19:39 schreef clowntje het volgende:
[19:36]
Andries draait zich om en laat zijn leuter zien
Die Provider die er geloof ik meer uit dan in ligt. Daarom is Fok/Tweakers toch verhuisd naar een echte?
Btw.. Je kunt je eigen bericht editten .. worden ze iets langer ipv steeds 1 regel
quote:Mjah ben ik het er wel mee eens. Lijkt momenteel wel alsof iedereen maar 1 regel post om maar de eerste te zijn die het doet. Jammer.
Op zondag 09 september 2001 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:Btw.. Je kunt je eigen bericht editten .. worden ze iets langer ipv steeds 1 regel
quote:Vindt ik eigenlijk ook, yvonne doet dat ook heel erg. Beetje te erg als het aan mij ligt, ieder regeltje dat gezegd wordt, wordt meteen gepost. De rest heeft eigenlijk ook geen kans nog iets nieuws te posten. Zo poste Cynix om 20:10 een verhaal met daarin allemaal dingen die al waren gezegd in een stuk of 10 kleine posts. En toch is een groter verhaaltje duidelijker omdat de hoofdlijnen en de sfeer dan duidelijker zijn...
Op zondag 09 september 2001 20:14 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Mjah ben ik het er wel mee eens. Lijkt momenteel wel alsof iedereen maar 1 regel post om maar de eerste te zijn die het doet. Jammer.
Aan de andere kant: je krijgt zo wel een heel nauwkeurig verslag, en het is een leuke manier om je aantal posts op te krikken (alsof Yvonne die nog niet genoeg heeft)...
Maar ik stop toch voor vandaag, want ik vindt er niets aan als de streams het niet goed doen...
quote:*Kan foute opmerkingen gaan maken maar laat dit achterwege*
Op zondag 09 september 2001 21:55 schreef Marble het volgende:
Ik vindt het een beetje verdacht dat Kelly het zoveel over Pippi Langkous heeft. Waar wil ze naartoe?
quote:
Op zondag 09 september 2001 22:00 schreef Sanshine het volgende:
Kel: Weet je wie er van mij hier mag komen? Madonna! Dan ga ik met hem naar bed. OOw, Madonna, Madonna, Madonna!
Diane: Met hem naar bed?
Kel: Met haar
Diane: Je zei met hem
quote:Klopt, 't is Gert-Jan die zit te ouwehoeren over toen Philips de cd uitvond
Op zondag 09 september 2001 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke man zit er nou te praten over muziek? Gertjan? Want hij valt net buiten beeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 09-09-2001 22:08]
Wat weet Kelly dat wij niet weten?????????????
over de streams chatten is momenteel veel leuker
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 10-09-2001 01:00]
quote:HOPELOOS!! crasht m'n systeem een keer niet op video beelden, KRIJG JE DIT!!! Ik overweeg sterk te gaan sloapen!
Op maandag 10 september 2001 00:54 schreef Cynix ® het volgende:
Tjees, die Diane!
Kan nou niemand een stoel ik die klep van haar schuiven? Het mens ambieert vast om zangeres te worden, maar dit is niet te harden.
BB heeft gelijk, dit jaar is het een echte battle! hoe versnij je deze gekken tot een tv-uitzending die boeit?
welke gek gaat er nu met dit weer buiten om deze tijd Anita Meijer nazingen..teiltje !!
Diane is uit beeld, en Aldrico richt zich tot Andries. Aldrico noemt twee van de bewoners Willem-Alexander en Maxima.
Ze praten over geheimhouding over de kandidaten en het noemen van namen.
Stream gaat nu ineens naar Kelly in de slaapkamer; ze gaat slapen.
Op de achtergrond hoor ik vaag de stem van Aldrico. Het gesprek (of de monoloog?) is niet te volgen.
Maar ga er nu even tussenuit. Kom later terug! Iemand anders zin om het bij te houden?
Succes
quote:Idd... thkx iedereen en welkom bij FOK!, Katie
Op maandag 10 september 2001 09:09 schreef ART het volgende:
Prachtig streamwerk vannacht Katie. Dank! (en ook de andere streamers natuurlijk).
quote:En een Robin-wannabe
Op maandag 10 september 2001 01:35 schreef Sanshine het volgende:
Diane is een Cyrille-wannabe
quote:Sorry, ik moet er weer even inkomen, wilde voor continuiteit zorgen
Op zondag 09 september 2001 20:14 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:[..]
Mjah ben ik het er wel mee eens. Lijkt momenteel wel alsof iedereen maar 1 regel post om maar de eerste te zijn die het doet. Jammer.
Ik heb nu alleen geen beeld meer
het lijkt af en toe wel een musical daar in het huis deze morgen
Een radioverslag vind ik trouwens ook vaak spannender dan een tv-uitzending.
Mateloos knap dat de posters meteen alle namen kennen, en nauwkeurig alles kunnen beschrijven, zelfs midden in de nacht. Zodat ik niets hoef te missen, zelfs mijn nachtrust niet.
Ik heb het moment gemist maar het is nu bij de bewoners bekend dat Kelly vroeger een Ferry was????
Zo ja.....Waar kan ik dat moment terug vinden???
quote:Nee de bewoners hebben het nog steeds niet door...
Op maandag 10 september 2001 10:17 schreef fashionably_late het volgende:Ik heb het moment gemist maar het is nu bij de bewoners bekend dat Kelly vroeger een Ferry was????
Zo ja.....Waar kan ik dat moment terug vinden???
quote:niet????
Op maandag 10 september 2001 10:20 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Nee de bewoners hebben het nog steeds niet door...
wow! dat gaat leuk worden!
--------------------------------------------------------------------------------
Aldrico en kelly nog steeds buiten...
aldrico:"ik hoef geen aandacht, maar ik mis 1 ding wel en dat is Aldrico, ik hoop op vrolijkheid... ik ga geen produkt worden van wat u wil, ik wil aldrico blijven.... als ik alleen ben, het is jammer dat er cameras zijn, ben ik mezelf"
kelly:" het is jammer dat wordt gedacht dat jij dit doet om bekend te worden omdat je zo goed kan dansen"
aldrico:" ik mis natuurlijk de mensen om me heen waarvan ik hou... nee... die mis ik nog niet"
kelly:" ja lekker..."
Aldrico:" ja fijn gesprek is dit"
kelly :" ja ik ben 21, maar ik heb veel kennissen van rond de veertig, vin ik lekker.... ik ben een stier"
Aldrico: "het is leuk zo met je te praten... je bent een meisje of een jongen of wat dan ook,maar dan toch van die gemeeschappelijke dingen"
Kelly gaat slapen, ik ook.
--------------------------------
Wat is dit dan???????????????????
Hij weet het niet, en toch weer wel, denk ik
quote:ik vind het wel leuk om te zien steeds
Op maandag 10 september 2001 13:06 schreef franka het volgende:
Aarch, moet er echt weer even inkomen....vreselijk zeg wat een ramp als die andrico praat!!!!Hij is zo bezig met zichzelf, en probeerd het steeds goed te praten blegh.
dat je vrouwelijk wilt overkomen, ok, maar zo
quote:Wat ik me nu steeds afvraag is: zou ik ook allemaal van die 'te overdreven proberen vrouw zijn' dingetjes opmerken als ik niet had geweten dat........????
Op maandag 10 september 2001 14:46 schreef scarefreak het volgende:
toen ze het rijke deel weer in mochten zat Kelly iets te opvallend te huppelen met armen wijddat je vrouwelijk wilt overkomen, ok, maar zo
ik ga gewoon twijfelen aan mezelf hahahaha
maar nu ik het wel weet vind ik als echte vrouw het wel overdreven net als van die homo'vrouwtjes' ze praten lopen en doen vrouwelijker dan welke vrouw dan ook!
quote:Wat helemaal leuk gaat is opnemen met StreamBox VCR, je kan zelfs een tijd instellen wanneer er opgenomen moet worden. Ik ga hier geen link plaatsen, maar zoeken met google geeft wel resultaat.
Op zondag 09 september 2001 17:17 schreef clowntje het volgende:
Met het bijna legale programma Total Recorder kan ik, ook met mijn computer, streams opnemen. Dit heb ik via tweakers gevonden..
Edit: onee,toch niet! Stream 1 laat alles gewoon zien, 4 stond op de tuin.
[Dit bericht is gewijzigd door VictorVictor op 10-09-2001 17:20]
*haalt het interview met Andries van de officiele site erbij*
Quote:
"Ik verlaat het Big Brother huis als...
alle vrouwen ineens mannen blijken te zijn."
Waar heeft zij/hij haar verstand?....laat die jongen pitten...
quote:Tussen zijn benen...
Op maandag 10 september 2001 17:32 schreef cos-micV het volgende:
Waar heeft zij/hij haar verstand?....laat die jongen pitten...
Die jongen kan zo geen les meer geven. Wordt nooit meer serieus genomen door zijn leerlingen.
Arme Andries.
quote:Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost?
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef cos-micV het volgende:
Ben ik nou gek?
Waar zijn de streamverslagen deel 1 van vandaag gebleven.?
quote:Jawel. hoor....sexuele voorlichting...
Op maandag 10 september 2001 17:35 schreef Katie het volgende:
Naast Diane is Andries nou denk ik ook z'n carriere aan het verpesten.Die jongen kan zo geen les meer geven. Wordt nooit meer serieus genomen door zijn leerlingen.
Arme Andries.
ik heb t idee dat hij het niet lang meer voor zich gaat houden. wat jullie?
even gevraagd in de db kamer of hij het mag zeggen?
eh zij
quote:De bijna-sex volgens mij
Op maandag 10 september 2001 17:50 schreef scarefreak het volgende:
GVD loop ik de hele dag die streams te bekijken, ga ik een half uurtje eten en doesjen, jahoor net de sex gemist![]()
Yorin the Clinic
Waarom bekruipt me nu het gevoel dat we kijken naar 6 acteurs (dit krijg je toch niet gecast?), en dat deze straks vervangen worden door de echte BB'ers?
Het lijkt **** GTST wel!
quote:
Op maandag 10 september 2001 18:10 schreef FuTilE het volgende:
Hahahaha.. wat 'n briljant concept man.. Je pakt 'n paar labiele mensen, laat ze 42 uur niet slapen, en vervolgens lever je 'n kist champagne af..Yorin the Clinic
Op de een of andere manier voel ik me toch genaaid.
Ik vertrouw het niet helemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 18:14]
quote:dit gevoel heb ik ook de hele tijd...
Op maandag 10 september 2001 18:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ben net een kwartiertje binnen. Heeft zich in Almere een nucleaire explosie voorgedaan? Allemaal snotterende mensen...Waarom bekruipt me nu het gevoel dat we kijken naar 6 acteurs (dit krijg je toch niet gecast?), en dat deze straks vervangen worden door de echte BB'ers?
Het lijkt **** GTST wel!
quote:Perfect toch... gaat nog harder dan in Denemarken
Op maandag 10 september 2001 18:10 schreef FuTilE het volgende:
Hahahaha.. wat 'n briljant concept man.. Je pakt 'n paar labiele mensen, laat ze 42 uur niet slapen, en vervolgens lever je 'n kist champagne af..Yorin the Clinic
Maar welke zieke ziel heeft dan dit script geschreven.
En hoelang heeft Aldrico zich dan wel niet mogen voorbereiden op zijn rol. Hij heeft behoorlijke lappen tekst.
Ik doe vanavond ook weer een stukje mee. Ik pak bij voorkeur de incourante uurtjes, zeg maar rond middernacht.
edit (typo's)
Andries krijgt een hartaanval als ie hoort dat ie met een van oorsprong man heeft liggen zoenen.
En Kelly een blauw oog..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 10-09-2001 18:57]
quote:Diana is de enige die het weet.
Op maandag 10 september 2001 18:54 schreef Soena het volgende:
Wat ik me nu afvraag (kan best dat dat al afgevraagd is ik heb niet alles gelezen sorry)
Weten ze daar in het huis dat kelly een man geweest is?
En is zo'n nieuw gemaakte vagina niet anders qua gevoel en ikke d8 dat kelly een vriendje had?????
quote:Whaaaaaaa heerlijk om dit soort dingen volg ik dit nou gniffel gniffel
Op maandag 10 september 2001 18:56 schreef dyna18 het volgende:[..]
Diana is de enige die het weet.
Dat wordt dus schrikken voor Andries
quote:Volgens mij is hier meer aan de hand...
Op maandag 10 september 2001 18:58 schreef misterDre het volgende:
Kelly is inmiddels in de badkamer en zegt hardop:
Patty B. ik wou dat je hier nu was dan kon ik ff met je praten en tegen je aanleunen.
quote:Ik denk met zichzelf in de knoop om het feit dat ze nog niet mag zeggen van BB
Op maandag 10 september 2001 19:04 schreef Marble het volgende:[..]
Volgens mij is hier meer aan de hand...
quote:Patty is al een dweiltje halen
Op maandag 10 september 2001 19:05 schreef Darklight het volgende:
Dit is eigenlijk best wel sick, maar volgens mij zit Hummie nu te soppen van genot in de regiekamer
quote:Waarschijnlijk heb je gelijk....
Op maandag 10 september 2001 19:09 schreef misterDre het volgende:[..]
Ik denk met zichzelf in de knoop om het feit dat ze nog niet mag zeggen van BB
quote:er is toch niks meer om in de knoop te raken:)
Op maandag 10 september 2001 19:09 schreef misterDre het volgende:[..]
Ik denk met zichzelf in de knoop om het feit dat ze nog niet mag zeggen van BB
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:11 schreef Soena het volgende:[..]
er is toch niks meer om in de knoop te raken:)
(sorry kon t niet laten)
[ img]http://forum.fok.nl/voorbeeld.jpg[ /img]
Maar dan zonder spatie achter de haakjes
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 20:25]
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 10-09-2001 20:26]
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 10-09-2001 20:56]
En die Aldrico, komt geen einde aan he.
quote:hahahahaha die aldrico heeft vorig jaar niet gekeken, ik krijg opeens allemaal van die terugblikken van een steeds maar doorzeikende Darius............ AHHHHHHHHH
Op maandag 10 september 2001 20:55 schreef Mike het volgende:
Hoe hoog kun je je irritatiegrens optrekken? Een uit z'n nek lullende Aldrico met daar tussendoor een zingende Diane...
Hoe lang zal het duren voordat Diane Aldrico aanvalt?
Place your bets please...
Even voor de statistieken hoeveelste keer was dit nu?
quote:Diane ook..
Op maandag 10 september 2001 23:40 schreef misterDre het volgende:
Kelly gedraagt zich behoorlijk sletterig zeg!
quote:Heb ik ff niet op gelet werd er een beetje hyper van
Op maandag 10 september 2001 23:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Diane ook..
DAT ZINGEN, PLZ, CUT IT OUUUHOUT!
Ik zou het niet vreemd vinden als Adrico binnenkort per ambulance het huis verlaat. Dit kan toch niet goed voor je hart zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 01:00]
Allesjesus
een paar quotes binnen een kwartier luisteren:
"ik ben ook een intelligente man, ik kan spelen als een kind van 2"
"het is geen misverstand, het is een kwestie van moeheid"
"het is geen teken van kritiek, ik bedoel het als een eye-opener"
die kerel: "kijk naar mij, je bent toch nuchter nu?"
de ander:(gj "ja jij loopt ook verdomme de hele kamer door"
ik mag toch hopen dat ie binnen een paar weken uit het huis is.
Laat maar eens je fotografisch geheugen zien! Dit gaat de goeie kant op, en ik dacht dat het vannacht heel saai zou worden.
GJ is toch wel een goeie kerel. Ik vond 'm hiervoor een beetje saai, maar hij is de enige die Aldrico een beetje tegengas geeft. Ik snap niet dat de anderen zo aardig tegen 'm kunnen blijven.
quote:Dat denk ik ook, die kerel (is 't nu gert-jan
Op dinsdag 11 september 2001 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voorspel dat er binnenkort klappen gaan vallen. Wat is die Aldrico een lichtgeraakt mannetje, zeg.
Die donkere kerel wil niks horen, wil 't alleen maar over foto's en alter-ego's hebben. Andere vragen kan ie niet echt hebben, hoogst irritant. Ik weet niet hoe ie overdag is maar als ie zichzelf dan ook neerzet als een hyperactieve nicht met oogkleppen dan kan 't toch niet lang goed gaan.
En dan toch zo cool blijven. Hij wordt steeds leuker.
Ik zou moeten slapen!!! Maar het intrigeert me TOCH weer, zou de derde keer toch weer beter moeten weten. Wedden dat ik me verslaap en m'n vlucht mis!! (Kan ik natuurlijk wel 3 weken 24/7 streamen...)
quote:Het is inderdaad onverstelbaar wat een geduld die GertJan ten toon spreidt. Die Aldrico wauwelt maar door en hij blijft luisteren en sussen.
Op dinsdag 11 september 2001 01:35 schreef Katie het volgende:
Oke GJ. (n.a.v. water-cassatachips incident)En dan toch zo cool blijven. Hij wordt steeds leuker.
Wij kunnen tenminste het geluid nog uitzetten. GJ mag van mij nu sowieso 3 weken in het rijke gedeelte blijven.
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 01:46 schreef milagro het volgende:
Waarom kijk ik er eigenlijk nog naar?????
Die Aldrico spoort iig niet helemaal. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen.
Het was boeiend, vooral de confrontatie Aldrico / GJ, maar ik kan het niet meer volgen nu.
Morgen weer een poging
bedankt!
quote:Yep Num, linkje staat hier: FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewers
Op dinsdag 11 september 2001 10:06 schreef Num het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Is er al weer een bbspy beschikbaar?
(En dan wel even gezegd dat mooi zijn ook met smaak te maken heeft, op de foto is kelly wel een 'mooie' meid maar zo in de streams kan ik echt niets moois vinden!?!? ben benieuwd hoe ze het op de televisie doet...)
OHHHHHHHHH geef me Karin! en Maurice die iets in elkaar knutselt... ah toe? Hollandsche gezelligheid, saaiheid! Laat zitten die battle!
quote:Forget it baby, this is the battle
Op dinsdag 11 september 2001 11:00 schreef jjanet het volgende:
Diane bwaaaaaaaaaaaaaaaah! zeikwijf zeikt maar door!
Aldrico gekgekgek! die vent is gek!
Kelly dragqueen.... kijkkijk ik ben een vrouw vrouw vrouwOHHHHHHHHH geef me Karin! en Maurice die iets in elkaar knutselt... ah toe? Hollandsche gezelligheid, saaiheid! Laat zitten die battle!
Hoelang kan je jezelf blijven optutten en 'mooier' maken???? (ik zie weinig veranderen eerlijk gezegd....)
En dat aan de ontbijttafel terwijl de rest zit te eten.......
Sjeesus als het zoveel moeite kost om er een beetje vrouwelijk uit te zien dan heeft ze de naam: BigBrotherBabe wel verdiend! Moeite doet ze er iig genoeg voor.
zit vage dans pasjes te doen, in zichzelf te praten
quote:Niet te vergeten dat hij in het roze gekleed gaat
Op dinsdag 11 september 2001 11:25 schreef scarefreak het volgende:
Aldrico is echt homo hezit vage dans pasjes te doen, in zichzelf te praten
![]()
(is het een soort ballet ofzo???)
quote:Gewoon geluid hier
Op dinsdag 11 september 2001 12:34 schreef StephanL het volgende:
ik heb geen geluid, wie wel
quote:damm ligt aan mij computer winamp geeft ook geen geluid
Op dinsdag 11 september 2001 12:42 schreef misterDre het volgende:[..]
Gewoon geluid hier