ik weet niet of mensen wel eens tv kijken via hun pc, en of ze dan ook rechtstreeks kunnen opnemen, want vanavond komt om kwart voor 1 motorsport weekend (eurosport)...en daar zal vast die laatste ronden te zien zijn!!!quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
ik heb dat filmpje hier ergens uit een topic gehaald, maar ik weet niet meer waar....quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
mja denk et niet op zo'n manier,, die Rossi heeft gewoon grotere ballen om steeds zo laat in de bocht te remmen etc,,, het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenenquote:
ik denk dat het eerder wachten is op hayden, over een aantal races. als je ziet hoe hij er op vooruit is gegaan, op technisch gebied met z'n machine en mentaal. vroeger raakte hayden z'n concentratie kwijt..de 1e 4 rondes kon die goed met de kopgroep mee rijden...nu rijd ie (als ie blijft zitten) de hele race in de kop groep. ik denk dat hayden snel genoeg een groote rivaal word van rossi. Al zal hayden nooit het seizoen winnen als rossi nog mee doet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenen![]()
Hoop het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef TheRipper het volgende:
Dus nog 1 jaar MS in de Ferrari en daarna neemt Rossi het stuurtje over.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Ninjoo het volgende:
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
Gibernauquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Ninjoo het volgende:
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
Sete had is toch al een keer kampioen geweest?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Ninjoo het volgende:
Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGPquote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef DAMH het volgende:
[..]
Sete had is toch al een keer kampioen geweest?
Ik hoop trouwens ook dat Rossi gewoon blijft en dan hope dat Pedrosa tegen em kan strijden
Je bedoelt zeker 500cc lolquote:Op zondag 29 mei 2005 15:17 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |