abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26126405
Ik vond dat Gibernau zelf naar binnenstak en werd opgevangen. Dan is het logisch dat als Rossi niet omvalt, hij zelf richting grindbak moet. Goed geraced inderdaad en een terechte zege
pi_26127565
Prachtige finish(en laatste ronde) vandaag en ook in mijn ogen terecht gewonnen.
pi_26127782
Foto's van Motorforum

Mooi slot gewoon, als hier een vervolg op komt (kwa regels) gaan we net als in de formule 1, dan neemt niemand meer risico en zien aleen maar optochten.

Ik mag die sete gibernau al helemaal niet zo, altijd dat stome "versje" in de camera en dat omhoog gewijs. Nu weer dat toneelstuk met die arm.

Wel mooi dat rossi zo liep van kijk die aansteller toen ze de trap op liepen.

Rossi verdient het gewoon, had gibernau maar moeten wachten tot de laatste bocht

Nu ik die foto's hierboven zie had gibernau hem op de 3e foto al kunnen zien en had ie iets uit kunnen wijken, of tenminste zijn motor iets rechtop kunnen zetten.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_26129338
Ik heb het gezien, echt fenomenaal van begin tot eind
Alleen dat Spaanse publiek die hem voor hoerenzoon uitschold, diep triest en dan die burgemeester van Jerez die Gibernau wel zoende maar Rossi niet
En Gibernau zag Rossi aankomen en had hem gewoon de ruimte moeten geven maar dat deed ie niet dus nam Rossi die zelf maar

Om 20:45 uur op Ned.2 een samenvatting van deze schitterende openingsrace...

Toen waren het nog vriendjes...

[ Bericht 8% gewijzigd door ilona-scuderia op 10-04-2005 20:40:45 ]
pi_26131281
De NOS liet alleen de laatste ronde zien
Zo'n mooie race en dan maar 1 minuutje aandacht...
pi_26133865
nou hoeven we gibernau ook niet helemaal af te kraken, wan topz ich zijn reactie die die gaf...rossi zou precies het zelfde gedaan hebben. Maar ik vind dat dan ook niet meer dan logisch als je weet wat er voorgaande jaren is gebeurd. Laten we het spaanse publiek afkraken, want iemand voor hoerenzoon binnen halen met de middelvinger omhoog...dat is geen sport meer!!!!!!
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_26136677
Kerel wordt met de dag arroganter...
pi_26151265
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
pi_26155232
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
ik weet niet of mensen wel eens tv kijken via hun pc, en of ze dan ook rechtstreeks kunnen opnemen, want vanavond komt om kwart voor 1 motorsport weekend (eurosport)...en daar zal vast die laatste ronden te zien zijn!!!

dus... mensen die tv kijken via hun pc... anders moeten we w8en tot het jaar overzicht in november
pi_26155513
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
ik heb dat filmpje hier ergens uit een topic gehaald, maar ik weet niet meer waar....
Dus ik heb het filmpje online gezet :
>>>>KLIK<<<<
pi_26165706
Die blik van Gibernau bij het langslopen naar Rossi. Priceless.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:35:59 #42
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26169688
Gibernau pakt Rossi nog wel terug..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:25:30 #43
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_26172229
Geweldige wedstrijd weer
Die laatste paar rondes waren echt briljant, dit beloofd wat voor het komende seizoen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:14:58 #44
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_26176113
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:35 schreef TimoBasso het volgende:
Gibernau pakt Rossi nog wel terug..
mja denk et niet op zo'n manier,, die Rossi heeft gewoon grotere ballen om steeds zo laat in de bocht te remmen etc,,, het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_26177451
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef DAMH het volgende:

[..]

het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenen
ik denk dat het eerder wachten is op hayden, over een aantal races. als je ziet hoe hij er op vooruit is gegaan, op technisch gebied met z'n machine en mentaal. vroeger raakte hayden z'n concentratie kwijt..de 1e 4 rondes kon die goed met de kopgroep mee rijden...nu rijd ie (als ie blijft zitten) de hele race in de kop groep. ik denk dat hayden snel genoeg een groote rivaal word van rossi. Al zal hayden nooit het seizoen winnen als rossi nog mee doet.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:44:13 #46
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26974729
La Gazetta meldt vandaag dat Il Dottore vanaf 2007 in de Formule 1 gaat racen!

Hij verlengt dus zijn contract voor de MotoGP met 1 jaar en gaat dan op 4 wielen racen.

Ik ben benieud!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27128573
Dus nog 1 jaar MS in de Ferrari en daarna neemt Rossi het stuurtje over.
Bij Hoevelaken linksaf
pi_27134877
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef TheRipper het volgende:
Dus nog 1 jaar MS in de Ferrari en daarna neemt Rossi het stuurtje over.
Hoop het niet
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:55:02 #49
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27442049
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
Keeper of the Umbrella of Doom
pi_27442313
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Ninjoo het volgende:
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
ik ben het totaal met je eens...
pi_27445370
quote:
Gibernau . Tegen die tijd zal er toch wel weer een andere concurent voor hem zijn hoop ik, edwards of hayden
  zondag 29 mei 2005 @ 12:05:28 #52
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27448291
Is te hopen van wel ja! *lol* desnoods Biaggi ofzo. Alles beter dan Gibernau, wat mij betreft!
Nicky of Marco, die het ook verbazingwekkend goed doet tot nu toe, zouden wel waardige opvolgers zijn. Al ga ik er liever niet van uit dat Vale weg gaat, natuurlijk!
pi_27449637
als rossi weg is, en gibernau word wereld kampioen..dan komt rossi meteen terug naar de GP, want hij kan dat toch niet uitstaan..
pi_27449720
gaan er hier trouwens mensen naar de Dutch TT..? ik kan niet en ik baal er flink van... want stel dat rossi weg gaat...is het dit jaar of volgend jaar nog de kans om hem te zien..
  zondag 29 mei 2005 @ 13:47:31 #55
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27450993
Nee, en daar baal ik ook flink van! En ik kan het ook niet eens op tv volgen!
  zondag 29 mei 2005 @ 13:48:45 #56
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_27451021
ik ga naar de TT
Kon vorig jaar ook al met gratis kaarten, maar het feestje de avond ervoor was ietsje te heftig

Dit jaar moet en zal ik het gewoon meemaken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 29 mei 2005 @ 14:59:21 #57
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_27452875
quote:
Sete had is toch al een keer kampioen geweest?

Ik hoop trouwens ook dat Rossi gewoon blijft en dan hope dat Pedrosa tegen em kan strijden
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_27453311
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef DAMH het volgende:

[..]

Sete had is toch al een keer kampioen geweest?

Ik hoop trouwens ook dat Rossi gewoon blijft en dan hope dat Pedrosa tegen em kan strijden
Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGP
pi_27461707
Criville is de enige Spaanse wereldkampioen in de 500cc/motogp.
pi_27462676
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:17 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGP
Je bedoelt zeker 500cc lol
Volgens de berichten wil rossi helemaal niets weten van een overstap naar de F1:
http://www.eurosport.com/(...)9321_sto719260.shtml
(k zal voor de verandering, sinds 4 jaar de Dutch TT gaan zien vanaf de tv, k hoop voor goed weer voor de mensen die wel gaan, k blaas die regenbuien wel even weg ofzo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')