quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:52 schreef Jeroenus het volgende:
Delayed
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:42 schreef Jeroenus het volgende:
Yeee, Bernie HR
Pedoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:44 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Lekker pijpbekkie heeft de God Bless Of America zangeres![]()
En zo geschiede het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:36 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Let op, komt hij aan, de 4-4
Nee dat zijn de Yankees al met hun record aan come-back-from-behind overwinningenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:42 schreef Jeroenus het volgende:
Gvd, het zijn net moffen
Wacht maar totdat Ortiz straks weer aan slag komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:03 schreef Jeroenus het volgende:
He, wat jammer nou Damon![]()
Ortiz werkt elke keer tegen. Hij lijkt op Tyrone uit Snatchquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:09 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Ortiz straks weer aan slag komt.
Dan is het over![]()
Ahh sissy.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:16 schreef Jeroenus het volgende:
Nou, ik ga maar is slapen, wie weet hoe lang dit nog duurt he. Het kan morgen maar beter zo zijn dat er staat dat de Yankees hebben gewonnen.
Wel godverdommequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 05:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ortiz!!![]()
![]()
![]()
Ploppertje over het infield heen.
5-4 SOX![]()
![]()
In 14 innings, de langste play-off wedstrijd ooit 5 uur en 50 minuten![]()
Is nog nooit eerder voorgekomenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Zou toch wat zijn, mochten de Red Sox na een 3-0 achterstand deze series winnen.
Hoho, watch the languagequote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Wat een boefje die A-Rod!![]()
De Yankees verdienen het gewoon om Game 7 te verliezen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:36 schreef Jeroenus het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat 2x de underdog gaat winnen.
Klopt, die zoeken het meestal warmer op, in Florida bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:43 schreef Jeroenus het volgende:
Edit: ik lees dat die grapefruit league (AL) niet in hun eigen stadions wordt gehouden. Dat is klote.
Dus vóór april is er niks in eigen huis te doen? Geen andere league's of vriendschappelijke wedstrijden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:50 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Klopt, die zoeken het meestal warmer op, in Florida bijvoorbeeld.
Nee, ik denk dat als je 162 wedstrijden gespeeld hebt je wel even toe bent aan rust.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:52 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dus vóór april is er niks in eigen huis te doen? Geen andere league's of vriendschappelijke wedstrijden?
Zal je zwaar tegen vallen hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:58 schreef Jeroenus het volgende:
Zo extreem intensief is het nou ook weer niet
Verstandigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Watjes...
Beltran opzettelijk 4 wijd
Wat wil je met zo'n naamquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:27 schreef mitt het volgende:
Is het toch weer Isringhausen die het verneukt
Jajajaja, althans het staat in het boekje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:42 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Komt Sox tegen de Yankees eigenlijk op Anaal + ?
Toch wel met Amerikaans commentaar he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:46 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jajajaja, althans het staat in het boekje.
Je Jersey's al verbrand?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 04:07 schreef Jeroenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote-klote-klote-#*%&*#$+#*$#)$#)-wedstrijd
Waar zijn de fuckin homers van Williams, Godzilla, A-rod, Jeter en Sheffield?
Die coach die het best wel weer zit te verneuken. (Vazquez)
Waar de fuck is El Duque eigenlijk?
Ik ga mezelf in slaap huilen als jullie het niet erg vinden
Nog net niet me reet mee afgeveegd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:26 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Je Jersey's al verbrand?![]()
Ja, lekker kut en dan is de laatste keer ook nog tegen de Metsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:54 schreef mitt het volgende:
Altijd lekker, exit Yanks
Nu al 4 jaar geen kampioen
Misschien kunnen ze ruilen voor A-Rod, hoewel niemand zo'n achterbaks mannetje wil hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:10 schreef Jeroenus het volgende:
Misschien moeten ze Beltran, Puhols en Schilling maar overnemen![]()
Voorspellende geestquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:52 schreef snellejelle het volgende:
Tering, wat een prestatie van de rooie sokken! Hopelijk tegen de cardinals in de finale, dat belooft wat!!!
Leer eerst goed lezen voordat je begint te blatenquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:29 schreef i-spy24 het volgende:
Ja ff iets heel anders ( en kom niet muggeziften dan het fout is want plaats het dan maar in de andere zone!)
Wat een onzin in DEZE TOPIC om hem te sluiten omdat er al een topic over is. Deze MLB topic gaat over het PRE SEIZOEN heeft niks te maken met de Worldseries waar nog helemaal geen topic over was en dus ONTERECHT is gesloten door "mitte" .Dus heropenen die gewoon en leer eerst goed na te denken alvorens je een topic sluit.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:49 schreef Leatherface het volgende:
Boston wint ook 2e duel: 6 - 2.
Volgende wedstrijd dinsdagnacht in St. Louis.
Inderdaad GO Red Sox!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
![]()
woohoo 2-0 in de series
Inderdaad, als je de WS wint is er niemand die op het aantal veldfouten letquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Die 8 veldfouten in 2 wedstrijden is wel slecht
Maarja het resultaat telt
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
En toen stonden de Red Sox al met 3-0 voor in de series.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
En toen stonden de Red Sox al met 3-0 voor in de series.![]()
Hij werd verkocht.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan me precies uitleggen hoe het ook alweer zat met the curse of the bambino??
babe Ruth moest weg bij Red Sox en ging toen naar NY? En zweerde toen dat Boston nooit meer kampioen zouden worden?
maar toch winnen de BOSOX de WSquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:25 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hij werd verkocht.
Btw, saaie WS, viel echt tegen. Ook geen enkel sluggfest, alleen maar kleine overwinningen. Yankees naaide de Sox nog met 19-8, dat zijn pas overwinningen.
Yep.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 03:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
BTW Inwoners van St. Louis zullen inmiddels wel een goede hekel opgebouwd hebben tov van Boston. 2 jaar geleden waren het toch The Patriots die die St. Louis een mooie loer draaiden in de NFL
Dit heeft niks met MLB te maken hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:15 schreef Stpan het volgende:
Die NFL pot tussen St. Louis en Bosten was de eerste en laatste NFL pot die ik live heb gekeken. In de laatste seconde struikelde er iemand in de endzone........
Zoals er zo fraai in Sports Illustrated stond: sinds het laatste kampioenschap van de Red Sox vond er een wereldoorlog plaats, waren er mensen op de maan geland, was er de grote depressie, en de opkomst en ondergang van de Sovjetuniequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:51 schreef erikh het volgende:
Beetje laat maar evengoed
BOSTON RED SOXWHOOHOO
Echt gaaf man, na 86 of 87 jaar droog weer de world series winnen, fantastisch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Vind het ook mooi dat zo'n traditieclub weer eens wint, ipv van die expansieteams als Arizona en Florida of van die franchises die van de ene stad naar de andere zijn verhuist, zoals de Braves.
Het is geen onbekend verschijnsel dat er in de MLB stimulerende middelen gebruikt worden. Het word volgens mij zelfs gedoogd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:42 schreef Eilanden het volgende:
-knip-
Klopt, McGwire heeft het ook toegegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:55 schreef Leatherface het volgende:
Was toch ook zo met McGwire?
Inderdaad vreemd als WS winnaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:43 schreef Jeroenus het volgende:
Waarom zitten er geen Sox tussen?
wat heet leven na het Yankee debaclequote:Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef mitt het volgende:
leef je nog Spank?
Was je zo erg gefrustreerd?quote:Op woensdag 10 november 2004 02:37 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Clemens wint zijn 7e Cy Young award
leuk,maar gaat Roger nou nog door voor zijn 8e ????
[..]
wat heet leven na het Yankee debacle
ik had het ff helemaal gehad met baseball
Maar Vizquel lijkt mij toch zeker een aanwinst voor de Giants. Defensief erg goed, offensief heel behoorlijk en een zeer professionele speler die snel geliefd zal zijn bij het publiek.quote:Op maandag 15 november 2004 10:19 schreef Almighty het volgende:
Vizquel naar de Giants, voor 3 jaar en $12.25 million.
Nou, het lijkt wel een bejaardentehuis ondertussen. Vizquel is 37, en zal dus tot zijn 40e verbonden zijn, en Barry is zeker ook niet meer de jongste.
Terecht of wat..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:17 schreef Almighty het volgende:
AL MVP: Vlady
Blijkt honkbal dus toch een teamsport te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:43 schreef Jeroenus het volgende:
Overigens valt het mij op dat de Red Sox weinig awards incasseren als WS-winnaar.
...en toch kun je een winnend TEAM niet kopen. Zie de D'Backs, Anaheim, Marlins en de Red Sox in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Almighty het volgende:
Typisch Yankees.
Starting rotation:
Mike Mussina $17M
Randy Johnson $16M
Kevin Brown $15M
Carl Pavano $9M
Jaret Wright $7M
= $64 miljoen, hoger dan 13 teams' payroll...
Beltran komt daar misschien nog bijquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Almighty het volgende:
Typisch Yankees.
Starting rotation:
Mike Mussina $17M
Randy Johnson $16M
Kevin Brown $15M
Carl Pavano $9M
Jaret Wright $7M
Precies!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en toch kun je een winnend TEAM niet kopen. Zie de D'Backs, Anaheim, Marlins en de Red Sox in de afgelopen jaren.
Ome George investeert tenminste nog wat geld in zijn team,wat is daar mis mee???quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Almighty het volgende:
Typisch Yankees.
Starting rotation:
Mike Mussina 12-9 ERA 4.59
Randy Johnson $16M
Kevin Brown $15M
Carl Pavano $9M
Jaret Wright $7M
ik durf wel te wedden dat de Yankees met A-Rod komend seizoen toch wel een wedstrijdje of 90 gaan winnen waarvan een stuk of 10 tegen die al even arrogante Red Sucksquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:45 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Precies!
Yankees winnen niet komend seizoen!![]()
Yankees winnen helemaal nooit meer iets zolang die arrogante A-roddaar rond loopt.
Ach ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik durf wel te wedden dat de Yankees met A-Rod komend seizoen toch wel een wedstrijdje of 90 gaan winnen waarvan een stuk of 10 tegen die al even arrogante Red Sucks![]()
volgens mij zitten de Yankees en de Red Sox al sinds 1903 in dezelfde leaguequote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Van mij mogen ze die divisions wel eens een keer omgooien...
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
eejj mitt
The Lost Angeles Angels of Anaheim
ook zo blij met die naamswijzeging
Wat nou Los Angeles en Anaheim? Zijn toch 2 aparte steden?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
eejj mitt
The Los Angeles Angels of Anaheim
jazekers wel,het is ook een beetje een retro-actie gezien de vorige namen van de club,Los Angeles Angels en de California Angelsquote:Op maandag 3 januari 2005 20:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat nou Los Angeles en Anaheim? Zijn toch 2 aparte steden?
Why?quote:
We'll see, misschien trekken ze nog wat interessante spelers aan en kunnen Beltran en Pedro een 'sleeptouw effect' veroorzaken.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:28 schreef SpankSpankeronie het volgende:
omdat het de Mets zijn, zelfs de eigen fans weten dat
zouden ze met Beltran en Pedro erbij 25 wedstrijden meer weten te winnen voor de wildcard* ???
ik denk het niet
en dan speelt ook nog het Piazza/DL verhaal mee en dan hebben we het nog niet eens over de BP gehad
Subwayserieskansloos
* NL East spot -->Braves
Pedro en iemand op sleeptouw nemenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:34 schreef Jeroenus het volgende:
We'll see, misschien trekken ze nog wat interessante spelers aan en kunnen Beltran en Pedro een 'sleeptouw effect' veroorzaken.
Hmmm, Al Leiter en Piazza zitten er nog. Leiter nog zien spelen. Dit zijn nou niet echt toppers waarvan je zegt, die zijn weggekocht door een topploeg en spelen daar op dit moment nog. Of zijn het wel toppers?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
http://www.baseball-reference.com/teams/NYM/2000.shtml
C Mike Piazza
1B Todd Zeile
2B Edgardo Alfonzo
3B Robin Ventura
SS Mike Bordick
LF Benny Agbayani
CF Jay Payton
RF Derek Bell
DH Matt Franco
SP Mike Hampton
SP Al Leiter
SP Rick Reed
SP Glendon Rusch
SP Bobby Jones
en Armando Benitez was goed voor 41 saves
Wat een naam.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
eejj mitt
The Los Angeles Angels of Anaheim
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Beltran nog naar de Mets?
iddquote:Op maandag 10 januari 2005 16:50 schreef Terreros85 het volgende:
Al Leiter is toch verhandeld naar Florida ?
Josh Beckett hielp de Marlins eerst nog aan hun WS, maar je hoort dan ineens vrij weinig meer van hem.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
idd
He joins a rotation that features right-handers Josh Beckett and A.J. Burnett, plus left-hander Dontrelle Willis.
en nu willen de Mets zelfs Sammy Sosa ruilen tegen Cliff Floyd
al moeten de Cubs dan wel flink bijbetalen
De Braves kunnnen hopelijk de NL East op hun buik schrijven.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:09 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Krijgen de Braves in elk geval eens wat weer stand
Welnee die winnen gewoon voor de 14de keer achter elkaar de division en knikkeren er in de play-offs weer uitquote:Op maandag 10 januari 2005 20:42 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
De Braves kunnnen hopelijk de NL East op hun buik schrijven.
en Roger weet nog niet eens OF die wel doorgaat met strikes gooien of toch maar met pensioenquote:Roger Clemens filed for a record $22 million in salary arbitration on Tuesday, and the Houston Astros offered the seven-time Cy Young Award winner $13.5 million.
En dan zeiken op het salaris dat de Yankees verdienenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:09 schreef SpankSpankeronie het volgende:
The Rocket gaat voor de jackpot
[..]
en Roger weet nog niet eens OF die wel doorgaat met strikes gooien of toch maar met pensioen
en de Astros hebben Clemens echt wel nodig
time for some arbitration
er lopen nog altijd 2 Yankees rond die beter betaald wordenquote:At $18 million, Clemens tied Sammy Sosa and Barry Bonds for the fourth-highest average salary in the major leagues, trailing only Alex Rodriguez ($25.2 million), Manny Ramirez ($20 million) and Derek Jeter ($18.9 million).
Woohoo, A-Rod. Daar kun je een mooi pand voor kopen aan Central Parkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:
At $18 million, Clemens tied Sammy Sosa and Barry Bonds for the fourth-highest average salary in the major leagues, trailing only Alex Rodriguez ($25.2 million), Manny Ramirez ($20 million) and Derek Jeter ($18.9 million).
NL east gaat interessant wordenquote:MIAMI -- An unrelenting pursuit of Carlos Delgado came to a successful conclusion on Tuesday as the Florida Marlins landed their biggest free agent catch since Ivan Rodriguez.
But unlike the splash the Marlins made when they signed Rodriguez to a one-year, $10 million contract in 2003, Florida lured in Delgado for the richest contract in franchise history. MLB.com has learned that the deal is for $52 million for four years with a vesting option for a fifth year at an additional $12 million.
de Red Sox krijgen hem geloof ik voor een jaar om hem tentoon te stellen, daarna gaat ie terug naar Doug. En hij zegt dat ie er geeen financieel belang bij wil hebben... jaja.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:07 schreef SpankSpankeronie het volgende:
als Mientkiewicz naar de Mets verhuist zien die Red Sox die WS bal nooit meer terug
Na de zomer Spank. Ben van plan om tijdens mijn trip naar Amerika dit jaar Fenway Park te bezoeken en hun shop leeg te kopen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef SpankSpankeronie het volgende:
kan die kansloze neprapper niet heel snel weer zijn Sixers en Phillies meuk aantrekken
toch vreemd dat ik hier in den lande nooit iemand met Red Sox merchandise zie lopen
Nee hoor! Ik heb me zojuist aangemeld bij 'Ultimate Salary Cap Baseball 2005', zonder probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:38 schreef Jeroenus het volgende:
![]()
Je moet US/Canada resident zijn om deel te nemen.
genoeg baseball dvd's in mijn bezit maar deze dvd collectie ken ik niet,lijkt me wel een aanrader al is het bouwjaar wel 1994quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:25 schreef Almighty het volgende:
Baseball - A Film by Ken Burns
http://www.symbolicorder.(...)lm_by_Ken_Burns.html
ik sla ff een jaartje over met de fantasyleaguequote:Op donderdag 17 februari 2005 00:27 schreef Almighty het volgende:
Er zijn een aantal varianten van Fantasy baseball, wij spelen altijd via Yahoo. Ik denk dat Spank wel weer wat opzet, en anders doe ik het wel.
Tsssssssquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
ik sla ff een jaartje over met de fantasyleague
hoef ik me tijdens de wedstrijden ook niet te ergeren aan mijn sluggers die weer eens met drie slag afdruipen,gepakt worden met het stelen van een honk of me pitcher een grand slam om zijn oren krijgt of nog erger,de HBP te voorschijn haalt
kijkt iig een stuk rustiger
want wat heb ik afgelopen jaar staan schelden op die A-Rod als die weer eens met 3 slag richting dug-out hobbelde
tok, toktok, tok, tok toktok, tokquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
ik sla ff een jaartje over met de fantasyleague
hoef ik me tijdens de wedstrijden ook niet te ergeren aan mijn sluggers die weer eens met drie slag afdruipen,gepakt worden met het stelen van een honk of me pitcher een grand slam om zijn oren krijgt of nog erger,de HBP te voorschijn haalt
kijkt iig een stuk rustiger
want wat heb ik afgelopen jaar staan schelden op die A-Rod als die weer eens met 3 slag richting dug-out hobbelde
Dan kan hij rustig thuis aan de drugs gaan zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
Springtraining.
En nu hopen dat Bonds zijn arm breekt.
Bedoel je je fantasy league team? Nee dat begint pas op 4 april, het reguliere seizoen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:55 schreef Jeroenus het volgende:
Houden ze je team nu ook bij, op MLB.com?
vrij kansloze uitspraak gezien Barry's armprotecionquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:48 schreef pfaf het volgende:
Springtraining.
En nu hopen dat Bonds zijn arm breekt.
die match heb ik ook ff gemistquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:38 schreef Jeroenus het volgende:
Gratis NYM - WSH nu op MLB.com. Dit heb ik gemist.
3-5 tegen die groentjes
Cooperstown-tv kun je ook via het net bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:56 schreef Jeroenus het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het kijken van wedstrijden via internet heb gemist.
och het is nog maar springtraining hoor...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:13 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag Mets - Braves. Kunnen we is kijken hoe de krachtverhoudingen liggen.
Spank is een wankerquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:32 schreef Almighty het volgende:
beetje jammer spank, dat je geen 'tijd' hebt voor fantasy baseball... of durf je niet meer?
Hey wanker, kom je ook weer eens langs in VBL?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:58 schreef CAZZO het volgende:
Spank is een wanker
Maareuh Almighty heb je nog plannen voor een Fok-league of ga je dit jaar je titel niet verdedigen ????
Yankees gaan zeer goed in springtraining
0-4-1
lang leve de prospects
Ik zet maandag een fok!league op, ik ga zeker voor titel #3quote:Op maandag 7 maart 2005 23:58 schreef CAZZO het volgende:
[..]
Spank is een wanker
Maareuh Almighty heb je nog plannen voor een Fok-league of ga je dit jaar je titel niet verdedigen ????
Yankees gaan zeer goed in springtraining
0-4-1
lang leve de prospects
das mooiquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:56 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ik zet maandag een fok!league op, ik ga zeker voor titel #3en mijn eigen Dynastie hehe
Zegt Spank; tonight Dodgers tegen de Cubs via MLBTVquote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:57 schreef Terreros85 het volgende:
California Angels als ik het goed heb
ja hallo ik zie naar een paar bier ook het verschil niet meer tussen de LAA of de LADquote:Op zondag 13 maart 2005 01:08 schreef CAZZO het volgende:
[..]
Zegt Spank; tonight Dodgers tegen de Cubs via MLBTV
Staan ineens de Angels op het veld en niet de Dodgers
29 spelers draften,das wel extreem veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:41 schreef Almighty het volgende:
Fok!League2005
Ik kan nog het een en ander aanpassen,
ok even wat aanpassingen gemaakt, ik heb hem nu op 8 teams staan, dus mochten we snel vol zitten dan maak ik nog een paar plaatsjes vrij.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef CAZZO het volgende:
[..]
29 spelers draften,das wel extreem veel.
Dan zou ik het aantal teams terugschroeven naar 10 of 8 anders heb je wel een hele lange draft en veel crap op je roster.
Minimum aantal innings voor een pitcher moet echt omhoog,12 innings ofzo.
De IBB is ook zo'n vage categorie,alleen leuk als je Bonds hebt gedraft.
En ik mis de HBP
En dan op naar de Subway Seriesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:44 schreef Almighty het volgende:
14 days 4 hours 21 minutes 15 seconds totdat het 2005 seizoen gaat beginnen!!!
bedoel je in de world series, of gewoon interleague?quote:
geen ideequote:Op zondag 20 maart 2005 13:38 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Kan iemand mij even helpen?
Mijn MLB TV subscription van vorig seizoen loopt nog door, terwijl ik dat niet wil.
Weet iemand dit toevallig ?
World Series. NYM leiden overigens hun pre-season competitie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
bedoel je in de world series, of gewoon interleague?
pre-season blijft pre-season...resultaten zeggen mij niet veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
World Series. NYM leiden overigens hun pre-season competitie.
Marlins zeer goed bezig in pre-seasonquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:09 schreef fanneke het volgende:
pre-season blijft pre-season...resultaten zeggen mij niet veel.
Ik ga voor een Marlins-Angels world series
Marlins staan nu laatste, ook al zegt het niet heel veel. Delgado heeft nog niet veel laten zien, al 14 keer verloren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
pre-season blijft pre-season...resultaten zeggen mij niet veel.
Ik ga voor een Marlins-Angels world series
De Braves hegemonie zal toch wel een keer worden doorbroken...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Marlins zeer goed bezig in pre-season![]()
Marlins en de Mets maken elkaar af en de Braves gaan weer met de NL East aan de haal
Er wordt elke maand 3 euro van mijn credit card afgehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
geen idee
maareuh hebben ze je weer voor een dollartje of 80 aangeslagen of kijk je gewoon gratis ????
ik heb iig gewoon weer betaald,de dollar is tegenwoordig toch bijna gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |