Deze wedstrijd begint aansluitend aan Feyenoord. Om 22:15 Nederlandse tijd is de aftrap..quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat deze op televisie komt. Ben geen Benfica-fan natuurlijk, als Porto-aanhanger. Dus Heerenveen moet wel winnen. Maar gewoon leuk om Benfica op TV te zien.
Goede voorhoede hebben ze.
Mooi,kan ik nog de 2e helft zien als ik uit Rotterdam terug komquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Deze wedstrijd begint aansluitend aan Feyenoord. Om 22:15 Nederlandse tijd is de aftrap..
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,kan ik nog de 2e helft zien als ik uit Rotterdam terug kom
Dacht het niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]dan hoor je in de pub te zitten
Waarschijnlijk al op de woensdag,onze wedstrijddag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dus je loopt de NUFC en Boro supporters tegen het lijf op het Atheense vliegveld?
Toch vind ik dat je dan net zo goed kan thuisblijven, je komt toch niet voor het voetbal?
Ohja tuurlijk, haalde ff wat data door mekaar. Goede planning van de UEFA.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al op de woensdag,onze wedstrijddag.
Meestal komen de Engelsen een dag voor de wedstrijd al aan
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
Wat nou puntje jullie hebben net van de beste club van europa gewonnen.
22 zeggen we danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef popolon het volgende:
Komt 't live ?
-edit
Aha, vanaf 10.15 live op 2.
Ik ben aan het oefenen joh: PM dus.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
22 zeggen we dan![]()
Tja we moeten toch dat extra UEFA-Cup plekkie voor jullie veiligstellen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:54 schreef The_Hives het volgende:
toch gun ik het jullie
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja we moeten toch dat extra UEFA-Cup plekkie voor jullie veiligstellen..
Waarom is de wedstrijd zo laatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef popolon het volgende:
Komt 't live ?
-edit
Aha, vanaf 10.15 live op 2.
Siesta's enzo. Hoe zou de vriendin van MM dat oplossen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:50 schreef SCH het volgende:
Het is daar vroeger en ze eten daar later
Scherp... scherpquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Eerst bal op de paal, nu op de lat.... en tussendoor een wereldgoal van de Portugezen.
Offtopic: ik zoek nog een filmpje van die actie van Adrianoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef VoreG het volgende:
We worden wel verwend qua doelpunten en mooie acties de laatste tijd trouwens.
Gister een VDV'tje een Gonzalesje. De beweging van Adriano en Ronaldinho.
http://www.uefa.com/compe(...)77190/Report=RP.htmlquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Offtopic: ik zoek nog een filmpje van die actie van Adriano.
en twee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
Dat is één.
Als je tegen Heerenveen speelt is het al een wonder dat er een speler uberhaupt geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:48 schreef plugger het volgende:
Kansloze missie natuurlijk. Maar goed, als er 1 Portugees met een gebroken been van het veld moet ben ik al tevreden.
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:53 schreef Toewan het volgende:
Haha, net was er een Portugese tussenstand, volgens de Portugezen was het 3-0. (Ik hoop niet dat het een voorspellende tussenstand is).
Wanneer beginnen jullie daar meequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja we moeten toch dat extra UEFA-Cup plekkie voor jullie veiligstellen..
ga dan ook slapen man, dat speelt een stuk beterquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
alle ogen in Europa zijn nu op jullie gericht.
Doe 'es iets goeds.
Zie je wel dat bidden niets helpt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik hoop en bid voor een stuntje: 1-2
Aha, u bent ook al geen liefhebber van Portugeese voetballersquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:48 schreef plugger het volgende:
Kansloze missie natuurlijk. Maar goed, als er 1 Portugees met een gebroken been van het veld moet ben ik al tevreden.
God heeft herfstvakantiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat bidden niets helpt.
Stelletje huilebalken altijdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, u bent ook al geen liefhebber van Portugeese voetballers![]()
Als dit geen Heerenveensupporter is weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:19 schreef popolon het volgende:
Hoera !
Turkijequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:19 schreef HeyFreak het volgende:
Yildirim in Oranje!
Ook goed voor feest bij mij in de buurt!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Turkije.
hij is al eens voor turkije uitgekomen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Turkije.
Nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hij is al eens voor turkije uitgekomen?
Owja, jij was Godenzoonquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat bidden niets helpt.
dan zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee.
Hij wil voor Turkije uitkomenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dan zie ik het probleem niet
Hij wilt niet uitkomen voor Oranje, voelt zich meer een Turk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dan zie ik het probleem niet
wat een lulquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij wilt niet uitkomen voor Oranje, voelt zich meer een Turk.
Dan neem ik aan dat hij in Turkije is opgegroeid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij wilt niet uitkomen voor Oranje, voelt zich meer een Turk.
Trappatoni aan de telefoon, wat ie nou moet doen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
telefoontje uit het stadion
Nee in Nederland, maar wat zegt dat nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat hij in Turkije is opgegroeid.
Nope, geboren en getogen Apeldoorner.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Noca het volgende:
Dan neem ik aan dat hij in Turkije is opgegroeid.
Dan is het logisch, daar zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, geboren en getogen Apeldoorner.
Mjah, das waar...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee in Nederland, maar wat zegt dat nog tegenwoordig?
En wat was dan dat huishoudelijk herstelklusjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:28 schreef plugger het volgende:
WTF! Ben ff een huishoudelijk herstelklusje aan het doen, kom terug: 2 - 2 ?!?!
Zich neerleggen bij de almacht van SCH, heb ik gezegdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Trappatoni aan de telefoon, wat ie nou moet doen?
och, toch beter dan Mandyquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:34 schreef RayMania het volgende:
Wat een kut voorzet van die Oranje Turk.
Alleen jammer dat Panathinaikos gelijk heeft gespeeldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:38 schreef StarGazer het volgende:
Als SCHveen nou ffkes wint, dan is het echt een topweek voor het NL'se voetbal. Alleen pusrecht zou dan hebben gefaald.
Helaas.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:38 schreef StarGazer het volgende:
Als SCHveen nou ffkes wint, dan is het echt een topweek voor het NL'se voetbal. Alleen Utrecht zou dan hebben gefaald.
Ik denk dat Golfer hier wel iets van in de faq zal herkennen. Of je Ajacied-schap je hieruit redt ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:38 schreef StarGazer het volgende:
Als SCHveen nou ffkes wint, dan is het echt een topweek voor het NL'se voetbal. Alleen pusrecht zou dan hebben gefaald.
Spellingsfoutjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:41 schreef okee6 het volgende:
Heerenveen op weg naar een sensatie. Als zelfs deze er niet ingaat
[..]
Ik denk dat Golfer hier wel iets van in de faq zal herkennen. Of je Ajacied-schap je hieruit redt ?
Die jongen wordt ook maar voor de leeuwen gegooid. Amper wedstrijdervaring.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef VoreG het volgende:
Vanderbussche gaat totaal NIET naar de bal toe trouwens.
Je bedoelt voor de poule in het algemeen? Want er is namelijk geen thuiswedstrijd tegen Benficaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef popolon het volgende:
Twee uitdoelpunten is in ieder geval mooi meegenomen.
Het kan nog.
Heeft er niks mee te maken, dit hoor je op de training ook te doen. Het is een gigantische afgang voor een keeper en het ziet er ook niet uit, als hij zich gewoon om laat vallen. Dat deed hij hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die jongen wordt ook maar voor de leeuwen gegooid. Amper wedstrijdervaring.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:47 schreef Toewan het volgende:
Kijk dan hoe Benfica probeert uit te verdedigen, ik zie de 3-3 nog wel vallen hoor.
Ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt voor de poule in het algemeen?
en de 4-2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:48 schreef pascalheister het volgende:
jammer van de 3-2
denk niet dat ze het redden voor het weekend terug in Heerenveenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:49 schreef Spideyman het volgende:
Voor straf naar huis lopen.
Van Benfica kant wel ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef popolon het volgende:
Na ja, vermakelijk was het wel.
Benieuwd of hij de enige is die verkocht wordt na dit seizoen. Heerenveen speelt zich opnieuw in de kijker vanavond na de eerdere zege op Ajax.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:09 schreef cultheld het volgende:
Yildirim blijft een superspeler, jammer dat PSV hem niet heeft gehaaldMaar gelukkig zal ie ook niet naar Ajax gaan, want het buitenland houdt 'm nu vast in de gaten
klopt helemaal, maar daarom is het achteraf toch wel weer een beetje een teleurstelling.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
Toch wel trotSCH is - we zijn niet weggespeeld, er hing zelfs even een kleine sensatie in de lucht.
In de tweede helft hadden ze veel minder ontzag voor de tegenstander. Hopelijk hebben ze goed geleerd van deze partij, en vegen ze de rest van de poule van de matquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
Toch wel trotSCH is - we zijn niet weggespeeld, er hing zelfs even een kleine sensatie in de lucht.
Ik vond vooral die Haarala slecht spelen, in het begin stond hij met knikkende knieen te verdedigen. In de loop van de wedstrijd is het wel wat beter geworden maar het was nog steeds niet echt goed.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:09 schreef Againzender het volgende:
Toch jammer dat ze het achterin niet zo goed dicht kunnen houden, voorin hebben ze flink wat klasse zitten. Heerenveen heeft toch best veel kansen gekregn.
Dat wordt nog een hele dobber, Heerenveen is nog te wisselvallig. Maar op de momenten dat het vertrouwen er is (2e helft tegen Ajax, begin 2e helft vanavond) dan kan het ineens lopen als een tierelier.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:14 schreef Againzender het volgende:
Hopelijk hebben ze goed geleerd van deze partij, en vegen ze de rest van de poule van de mat
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:18 schreef Suijk het volgende:
Kun je je ondertitel wijzigen, sch?
Zat er geen enkele verdediger op de bank?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef MaxPower het volgende:
die vervanger was er niet...
dat is een ander rasquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:07 schreef MaxPower het volgende:
het is trouwens hondenlul... [gecheckt op vandale.nl]![]()
Volgens mij was Drost ook mee, en Drost heeft inmiddels bewezen het niveau goed aan te kunnen. Hopen dat Bakatti er snel weer bij is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef MaxPower het volgende:
die vervanger was er niet...
Dom geblaat, dat geldt alleen als het een KO ronde is en niet in een eerste wedstrijd van een poulesysteem.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Tegen zo'n club moet je eigenlijk minimaal 500 man mee moeten brengen ondanks dat het doordeweeks is en in Portugal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |