Voor jou wel, 't is dat ik Heerenveen ook een leuke club vind.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:57 schreef SCH het volgende:
Ben je blij voor me popolonnetje?
Ik ook van jouquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor jou wel, 't is dat ik Heerenveen ook een leuke club vind.
Ziggy Marley, moest in de Melkweg zijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef SCH het volgende:
Wie was trouwens dat grappige rasta-mannetje dat zijn debuut maakte bij Ajax (en meteen een lelijke overtreding maakte).
Ligt eraan hoe lang het bestuur Koeman gedoogd. Ik verwacht niet dat Koeman zelf opstapt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:59 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben op zich best wel tevreden, want dit heeft het verblijf van Koeman toch wel ietsjes korter gemaakt, denk ik zo.
Hij had in de pauze zeker een joint doorgegevenquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
Ziggy Marley, moest in de Melkweg zijn
Dit kan toch niet lang meer duren? Alle krediet moet zo ongeveer wel op zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ligt eraan hoe lang het bestuur Koeman gedoogd. Ik verwacht niet dat Koeman zelf opstapt.
Was het er maar één.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had in de pauze zeker een joint doorgegeven![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:18 schreef popolon het volgende:
In mijn geval mag je lang zoeken
Weer even door de zure appel heenbijten, minder siezoen kan gebeuren.
Gewoon blijven steunen.
Ajax !![]()
![]()
Ik blijf het tegen mezelf zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
Die jongens doen toch hun best![]()
Als ze zo ruzie blijven maken is het tegen iedereen lastig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:28 schreef SCH het volgende:
Wordt dinsdag nog lastig - die club heeft laatst met 2-=0 verloren van de club waar Heerenveen ook weer met 5-0 van gewonnen heeft maar Heerenveen heeft met 3-1 van ajax gewonnen dus het kan wel. Ofzo
Vind je het gek? Het wat echt een drama pot zeg vandaag... Bijna niemand die een voldoende haalde.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ajaxpubliek ging ook wel erg snel morren zeg.
En tien minuten voor tijd weggaan vind ik zo bekrompen. Die jongens doen toch hun best![]()
dat is wel erg makkelijk. Dit is natuurlijk een gevolg van elkaar. Logisch toch dat het publiek klaagt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:34 schreef rubbereend het volgende:
nu is toch wel voor iedereen duidelijk dat het aan alle kanten rammelt bij ajax, bestuur/directie/trainer/spelers/publiek
genieten hequote:Op zondag 17 oktober 2004 05:34 schreef rubbereend het volgende:
nu is toch wel voor iedereen duidelijk dat het aan alle kanten rammelt bij ajax, bestuur/directie/trainer/spelers/publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |