quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef Strijkplank het volgende:
Kwam vanmiddag terug van school op het station. Ik naar de parkeerplaats op zoek naar m'n waggie. Wat schetst mijn verbazing: geen auto!!! Ik nog 100 keer langs lopen.. nee, staat er echt niet. Echt balen, auto is van m'n pa en ma en was niet goedkoop (Saab 95). Dus je begint te twijfelen: had ik hem nou echt wel op slot gedaan, stond ie wel echt hier? Ik vervolgens 3 a 4 km(!) lopen naar het politiebureau om meteen aangifte te doen (té vrolijke agenten daar trouwens!). Bel ik daar naar huis op om het kenteken te vragen: "Ja eh, de auto staat gewoon hier." Hadden ze hem van het station gehaald omdat ze hem nodig hadden. Handig!!! INFORMEER MIJ DAN OOK FF OFZO![]()
![]()
Okééééquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef blieblie het volgende:
uit: Auto gestolen.. (dacht ik..)
[..]![]()
Dan heb je naaiouders.
Is verboden in Nederland... sorryquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:10 schreef blieblie het volgende:
Wauw, ik verzin zowaar een gat in de markt.
Bier met Cafeïne.
Ik zit aan het bier, maar ben moe en wil niet slapen, maar als ik aan de cafeïne houdende dranken ga dan smaakt het bier dadelijk ranzig.
Jaaaquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:33 schreef Inu het volgende:
Het werkt
Vast wel ergens een friettent open.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:36 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Loze zondag... Is er niets open?
blablablaquote:Op zondag 17 oktober 2004 02:33 schreef blieblie het volgende:
Management mag ik hopen.
lees ff pagina 6 van het vorige topic, vooral de post van je ex (die met die gaytezza'squote:Op zondag 17 oktober 2004 14:00 schreef _DeBje_ het volgende:
En moet waterplanning niet toevallig aqua-planing zijn, o arbeider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |