quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:47 schreef Xante het volgende:![]()
![]()
Ja, maar was er heilig van overtuigd dat ie gestolen was. Wat kon het anders zijn? Neem aan dat men hem niet per ongeluk meeneenmt en later terug zet. Wou dus eerst aangifte doen en daar bellen (had ook 0.0 beltegoed)..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:56 schreef hielkej het volgende:
Je had ook eerst ff naar huis kunnen bellen
Maar het is natuurlijk niet netjes van je ouders
Kijk dát is de keerzijde van dit verhaal. Uit journalistiek oogpunt leek het me niet verstandig dit te vermelden aangezien dat het vermakingsniveau naar beneden zou brengenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Had je wel toestemming van je ouders om de auto mee te nemen?
Of neem je hem soms wel eens zomaar mee, dat je ouders jou nu maar eens een keer hebben laten schrikken.
Andre Hazes pompte uit m'n speakers, je weet toch, chillllquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:07 schreef _GdR_ het volgende:
"waggie"
gruuuuuw-lijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:09 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Andre Hazes pompte uit m'n speakers, je weet toch, chillll
doe moeilijk...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:12 schreef _GdR_ het volgende:
ej ik ben je bitch niet,.
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:52 schreef Dirkh het volgende:
Gaan jouw ouders altijd zo met je om?
Kom je thuis, is het huis leeg. Dus je belt naar de politie: Ze hebben al m'n spullen gejat.
Dan bel je je ouders en die zeggen: Ja, we zijn verhuisd.
"Daar gaat m'n leermoment" (twas een broekie in opleiding)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:24 schreef Gelderland het volgende:
whehehe, geflashed!!
prachtig
wat zeiden die agenten daar?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:52 schreef Dirkh het volgende:
Kom je thuis, is het huis leeg. Dus je belt naar de politie: Ze hebben al m'n spullen gejat.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef Strijkplank het volgende:
Kwam vanmiddag terug van school op het station. Ik naar de parkeerplaats op zoek naar m'n waggie. Wat schetst mijn verbazing: geen auto!!! Ik nog 100 keer langs lopen.. nee, staat er echt niet. Echt balen, auto is van m'n pa en ma en was niet goedkoop (Saab 95). Dus je begint te twijfelen: had ik hem nou echt wel op slot gedaan, stond ie wel echt hier? Ik vervolgens 3 a 4 km(!) lopen naar het politiebureau om meteen aangifte te doen (té vrolijke agenten daar trouwens!). Bel ik daar naar huis op om het kenteken te vragen: "Ja eh, de auto staat gewoon hier." Hadden ze hem van het station gehaald omdat ze hem nodig hadden. Handig!!! INFORMEER MIJ DAN OOK FF OFZO![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |