Je zei: Nog steeds niet onder een tram gekomen toen ik een reactie plaatse!quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had
Okee, je hebt gelijk, het was wel tegen jou.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je zei: Nog steeds niet onder een tram gekomen toen ik een reactie plaatse!![]()
Koste da nou zoveel moeite?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, je hebt gelijk, het was wel tegen jou.
Dat vind ik dan wel weer een grappige opmerkingquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Koste da nou zoveel moeite?![]()
Ik ook niet... Maarja,heb jij al wat gehoord over de nieuwe spelers?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:25 schreef Frey het volgende:
Ik snap niet waarom je die info over jeroen stam quote en dan over een nieuwe familie begint![]()
Dian komt niet terugquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef _bigmac_ het volgende:
JE zei 3: nou Karel hebben wel al. Dan die dude die Jim gaat vervangen. 1tje nog (Dian?)
Zondag is juist de ultieme niksdoen dagquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Misschien omdat het zondag is![]()
![]()
Hey,hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:36 schreef Nano het volgende:
Allemaal even luisteren!
Er is iets misgegaan met mijn gegevens waardoor ik opnieuw heb moeten registreren.Ik kon dus de naam Noa-Lynn niet meer nemen.Ik heet voortaan Nano,maar ben dus eigenlijk Noa-lynn.Misschien is het even wennen,maar goed.Het kon niet anders!
Ik ben 15,bijna 16.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hey,hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |