Weet ik zo niet meer....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Welke verhaallijn?
Dat was eng!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef dunn0w het volgende:
Dat Robert door de spiegel viel heb ik op DVD..
Idd dat laatste stukje spiegel dat geluid dat je dan hoort! ik ril er nog van als ik het weer zie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:11 schreef babette21 het volgende:
ja da's een ogen-dichtknijp-moment...
daar moet ik even een nachtje over gaan slapen, ik heb thuis het GTST boek en daar staan een helehoop verhaallijnen in, ik post morgen wel even watquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
Staat mij ook weer wat van bij, dat Frits spijt kreeg..
Lijkt me wel een leuke lijn voor het tournament..
Weet jij eigenlijk nog wat Rien bijv. heeft meegemaakt?
Leuk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
daar moet ik even een nachtje over gaan slapen, ik heb thuis het GTST boek en daar staan een helehoop verhaallijnen in, ik post morgen wel even wat
welterusten allemaal
Alle personages uit de eerste 12 jaarquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Dank je..
Wie staan er nog meer op?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle personages uit de eerste 12 jaar![]()
..quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
[..].
* dunn0w kijkt Frey lief aan en vraagt of hij er nog een paar kan en wil plaatsen..
.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..
Ik kan nu al raden van wie..
Martine Bowien Yasmin en Ludoquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor..
Wil het vooral vanwege het Favoriete Verhaallijn tournament.. En vind het ook erg leuk om te lezen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |