Milan vond ik wel leuk in die tijd met Charlie #1 !! Jullie niet dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom zijn wij het altijd met elkaar eens:{.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat over smaak nu eenmaal niet te twisten valt
(behalve over goeie smaak haha)
nee Milan heb ik altijd al een stomme puber gevonden...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:12 schreef Orginial het volgende:
Milan vond ik wel leuk in die tijd met Charlie #1 !! Jullie niet dan?![]()
Die tas is werkelijk hilarisch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Milan heb ik altijd al een stomme puber gevonden...
met z'n postbodetasje...
van mij had ik met die vreselijke Daantje mee naar Oz gemogen...![]()
Ik vraag me altijd af want hij erin heeft zitten... ik bedoel vrouwen hebben een handtas... das logisch.. maar hij?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:
hilarisch irritant....![]()
Wat post jij de laatste tijd weinig in GTSTquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Leuke titel, tevens tvp
Condooms zullen het niet zijn....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
z'n dj-plaatjes
Ik ga Milan,Morris,Benjamin missenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die tas is werkelijk hilarisch.
eik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat klopt ik ben aan het afkicken, ik plaats eik alleen nog maar tvp's
.
Wie moet anders Sjors flink op haar nummer zetten door haar weeriz te vertellen dat hij is vreemd gegaan?Juist Milanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga Milan,Morris,Benjamin missen![]()
Dat kan gebeuren he...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
eigenlijk
[..]
Ja, het boeit me niet meer zo de laatste tijd. Soms staat het wel aan nog maar echt kijken doe ik niet meer.
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren he...
Misschien wordt je er te volwassen voor.
1999quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?![]()
Ja, ik was al heel lang gestopt met kijken (jaar of 3) en toen was ik vorig jaar om deze tijd weer begonnen. Ik vond het ook echt leuk, maar nu dus niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren he...
Misschien wordt je er te volwassen voor.
Ik heb vanaf het begin gekekenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?![]()
dat was cool, was dat niet om Stan?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kijk het al vanaf de uitzending dat Laura en Linda in zo'n hotelkamer een messen/kussengevecht hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |