Dan eetie Dorothea maar op.Daar zit genoeg vlees aanquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien ligt Sil wel ergens dood of zwaar ondervoed in een hoekje van Laura's huis, omdat ze de laatste tijd alleen bij Harmsen doorbrengt
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
Kunnen jullie 25 reacties met zijn allen plaatsen binnen een paar minuten?
Inderdaad, ik heb hem klaargezet.quote:Topic 96 is namelijk net klaar![]()
Nee ik was aan de beurt! Ik heb samen met Iwan een Milan-Topic gemaakt! Jij hebt deze al gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen..
[..]
Inderdaad, ik heb hem klaargezet..
Maar ik heb een hele mooie en het is me eerste!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mensen, het is maar een GTST-topic![]()
Anders maak ik er wel een hoor![]()
Toestemming geven om een plaatje te gebruiken en samen een topic maken zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
Nee ik was aan de beurt! Ik heb samen met Iwan een Milan-Topic gemaakt! Jij hebt deze al gedaan
Gaaf... Maar Carel staat er dus niet opquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toestemming geven om een plaatje te gebruiken en samen een topic maken zijn twee verschillende dingen.
BTW: Het vernieuwde GTST-logo...
[afbeelding]
Die nieuwe Morris is dom!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er blijven maar erg weinig acteurs over zo..
Pieter Claasen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:42 schreef Orginial het volgende:
Btw: Maar wel nieuwe acteurs zoals: Nieuwe Morris,Arnie terug,Carel Kortenaer,Amy...Pieter Claasen!
ThanQ Digispeed!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:43 schreef digispeed het volgende:
Samenvatting van Maandag 18.10.2004
Sjors is boos op Milan.
Isabella heeft grote moeite met het feit dat Karel Kortenaar weer in de stad is, ze denkt dat hij iets voor haar verborgen houdt en haar alleen maar komt controleren.
[afbeelding]
Ze spreekt hem hier op aan, maar hij zegt zich alleen maar een beetje zorgen te maken en nodigt haar mee uit eten.
[afbeelding]
Ludo bespreekt zijn plannen met Barbara om partners te worden.
Echter heeft zij haar twijfels.
[afbeelding]
Maar later op de avond blijkt Barbara toch om te gaan.
[afbeelding]
Janine belt Ludo met de mededeling dat het beter gaat met zijn dochter.
[afbeelding]
Ze belt echter op een verkeerd moment en snauwt Ludo gelijk weer af.
[afbeelding]
Sjors zoekt troost bij Martine en spreekt haar problemen door met haar moeder, die
zegt tegen haar dat ze een keuze moet maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen zijn Karel en Martine ontzettend aan het flirten en komt Karel erachter dat Martine de grootaandeelhouder van Meerenpark is, waar hij zo graag een hotel wil bouwen. Gaan de twee samen zaken doen ? Dat is even afwachten, dat ze elkaar leuk vinden wordt wel duidelijk in de sauna als ze elkaar nogal verliefd aankijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjors gaat langs bij Milan en maakt het uit.
[afbeelding]
En zo eindigd GTST op maandag 18 Oktober 2004.
Het schijnt dat hij Sjors gaat oplichten ofzoietzquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pieter Claasen?
Wie's dat?
dan zal martine wel in aktie komen, want als je aan haar dochter komt, knipt ze zo je ballen eraf, in ieder geval wel bijna (vraag maar aan nickquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij Sjors gaat oplichten ofzoietz![]()
Sorry ik zal me na dit topic rustig houden!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:44 schreef karoltje het volgende:
Godsamme Original ga gauw weer eens weg ofzo. Je zit het hele topic te verkloten gast!
Whaha jah toen pieste hij in zijn broek!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
dan zal martine wel in aktie komen, want als je aan haar dochter komt, knipt ze zo je ballen eraf, in ieder geval wel bijna (vraag maar aan nick)
Oke ik zal na dit topic stoppen oke?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
ik gun original zijn topic niet, hij.zij zit alleen maar lulkoek te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |