Deze foto? Die origineel in je OP staat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ach ja viggo waas is ook niet grappig, verander de foto wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deze foto? Die origineel in je OP staat?
[afbeelding]
adriaan is ruig man...wacht maar totdat hij jouw post ziet..komt hij met z'n KKK vrienden je afmeppenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
en adriaan kan ik ook niet uitstaan
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nouhouuuuuuuu
verwarrend topic hequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we in KLB ook een TTT topic maken, deze past er wel in.
Maar inderdaad, hij was vanavond in kopspijkers absoluut niet leuk, en dat geldt ook voor Viggo. Die bakte er helemaal niks van, behalver die roze koek die hij bestelde tijdens de aftiteling.
edit: Verdomme, nu ben ik ook helemaal van slag.
Wel verdomme, het is inderdaad Seedorf....ik dacht altijd dat dat Patrick Kluivert wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef fayakill het volgende:
Clarence Seedorf dat is pas een lozer
[afbeelding]
Kluivert? Seedorf? Van Hooijdonk das tog duidelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:16 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Wel verdomme, het is inderdaad Seedorf....ik dacht altijd dat dat Patrick Kluivert was :')
LOLquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:in vind die balkenende ook zo'n sukkel
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:44 schreef RemCOW het volgende:
[..]
LOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |