quote:Voor de mensen die nog even willen lachen om GB's foto's
Op zondag 09 september 2001 15:10 schreef YRRAB het volgende:[..]
in het gehéél niet, beste Hapertje !
(p.s. ik weet wel zo'n beetje wat je van Gellarboy vindt naar je reacties te lezen, maar hoe vindt je die echtgenoot van ons "zomer-koninkje"?, of doe ik nu wel erg sarcastisch???!!)......
Ron_Jeremy!! Get your ass in here! :(
Helemaal onderaan de pagina
Ik heb hier uiteraard geheel niks mee te maken
On topic graag,
quote:Wij waren de hele tijd on-topic tot sommige mensen de boel moesten bederven. En jij houdt dat soort gedrag een hand boven het hoofd... Fok! is wel een grote incest-bende zo zeg!
Op zondag 09 september 2001 17:19 schreef yvonne het volgende:
Godsamme, kan er nu eens normaal gedaan worden in dit topic
On topic graag,
quote:wat doe je hier dan ?, je reageert anders ook nooit op dit topic en nu ineens wel, als je hier niet tegen kunt dan kijk je toch gewoon niet en ga je toch naar een andere topic, of vindt je het stiekum wel heel interessant allemaal???!!!!
Op zondag 09 september 2001 17:19 schreef yvonne het volgende:
Godsamme, kan er nu eens normaal gedaan worden in dit topic
On topic graag,
quote:*sught*
Op zondag 09 september 2001 17:22 schreef Hapertje het volgende:[..]
Wij waren de hele tijd on-topic tot sommige mensen de boel moesten bederven. En jij houdt dat soort gedrag een hand boven het hoofd... Fok! is wel een grote incest-bende zo zeg!
Post hier dan niet ?
quote:Als ForumAdmin kijk en lees ik overal en vraag ik de mensen zich een beetje te gedragen, that's all.
Op zondag 09 september 2001 17:41 schreef YRRAB het volgende:[..]
wat doe je hier dan ?, je reageert anders ook nooit op dit topic en nu ineens wel, als je hier niet tegen kunt dan kijk je toch gewoon niet en ga je toch naar een andere topic, of vindt je het stiekum wel heel interessant allemaal???!!!!
Harde woorden idd, maar dat getroll naar mede-users is niet erg gezellig
quote:Ik etaleer hier mijn mening en dat wordt door mevrouw de moderator dus niet gewaardeerd... ik wist niet dat Fok! zo werkt?!
Op zondag 09 september 2001 17:43 schreef yvonne het volgende:[..]
*sught*
Post hier dan niet?
quote:ja, moet een mening altijd "gezellig" zijn ????
Op zondag 09 september 2001 17:59 schreef Hapertje het volgende:[..]
Ik etaleer hier mijn mening en dat wordt door mevrouw de moderator dus niet gewaardeerd... ik wist niet dat Fok! zo werkt?!
quote:Je diverse trolls naar mede-users toe wordt niet gewaardeerd.
Op zondag 09 september 2001 17:59 schreef Hapertje het volgende:[..]
Ik etaleer hier mijn mening en dat wordt door mevrouw de moderator dus niet gewaardeerd... ik wist niet dat Fok! zo werkt?!
Ontopic weer?
Is al een paar maanden geleden dat ik voor het laatst wat op FOK! heb gepost, maar ik vond dit topic toch wel heel interessant en herkenbaar.
De problemen van de topicposter (kom ff niet op zijn naam), zijn zeer herkenbaar. Zelf hou ik totaal niet van de nichtenuitgaanswereld. Niet dat ik deze niet ken, heb er een paar jaar intensief in rondgelopen...
Een paar steekwoorden waarom niet: plastisch, dom, te veel regels en kutmuziek. Dat is voor eventjes leuk - uiteraard voor de seks ook, maar een serieuse relatie is daar zeer moeilijk te vinden.
Daarbij speelt ook het probleem dat ik wel erg kieskeurig, terwijl ik van mezelf het idee heb dat 'mijn tegenspeler' daar niet veel voor terug krijgt wat uiterlijk betreft. Welja, alweer het bekende 'ik-ben-niet-knap-genoeg-probleem'. Vrienden hebben vaak gezegd dat je de lat dan maar wat lager moet leggen. Tja, genoegen nemen met een lelijk, dom vriendje is ook niet mijn idee. Klinkt allemaal paradoxaal, nietwaar?
Het (al dan niet) negatieve zelfbeeld + de hoge eisen (redelijk intelligent -dwz: academici of hbo'ers- en knap) maakt de markt wel heel klein zo. Toch heb ik een prachtige relatie achter de rug. Helaas nu naar de klippen.
Hierbij komt ook de clou van dit verhaal: Ga gewoon eens kijken naar bepaalde cafe's in de studentensteden. Je hebt zat cafe's waar de intellinichten komen en die ook met jouw problemen te kampen hebben. Hier gelden uiteraard ook de versierregels, zij het op een andere (voor mij prettigere manier). Een goed gesprek ipv rare kijkregels.
[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster op 09-09-2001 18:21]
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 09-09-2001 18:56]
quote:Dit slaat natuurlijk weer nergens op,
Op zondag 09 september 2001 15:10 schreef YRRAB het volgende:[..]
(p.s. ik weet wel zo'n beetje wat je van Gellarboy vindt naar je reacties te lezen, maar hoe vindt je die echtgenoot van ons "zomer-koninkje"?, of doe ik nu wel erg sarcastisch???!!)......
quote:Nou ja, als je even tussen de kwetsende, flamende, verheven esotherische- en astrologische brei heenkijkt zie je toch een best aardige usericon. (Nieuw, nieuw, nieuw, echoooh...)
Op zondag 09 september 2001 21:50 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Dit slaat natuurlijk weer nergens op,
Ergens begin ik te snappen waarom mensen niet op jouw af stappen
quote:Dit vraagt om een reactie Hapertje....
Op zondag 09 september 2001 10:42 schreef Hapertje het volgende:
Ahum Exploited... ik zie nu zelfs dat je psychologie studeert! Hoe ver ben je al? Afgaande op je inschattingsvermogen heb je je propadeuse nog niet eens binnen!Enne Nielsh26... jij hebt al iemand! Laat Barry dan voor de vrije mannen in de aanbieding!
(GEKSCHEREND BEDOELD EN ERG VOOR DE HAND LIGGEND)
Inderdaad heb ik iemand. Graag mag ik mensen ontmoeten, in tegenstelling tot een algemeen gewekte indrukken dat dit zou zijn voor puur sexuele uitspattingen.
Enne als ik Barry goed begrepen had was dat nu juist zijn probleem, HIJ is in de AANBIEDING voor VRIJE MANNEN, alleen lijken die hem lichtelijk te negeren....
Nielsh26(jeroen)
quote:Ik sluit me er graag bij aan
Op zondag 09 september 2001 17:26 schreef Maggiblokje het volgende:
Het is jammer dat er zulke harde woorden moesten vallen.
Het topic op zich is zeer zeker zinnig en ik denk dat we gewoon weer ontopic moeten gaan en vooral dat er met RESPECT voor elkaar gepost moet worden.
Nielsh26(jeroen)
quote:misschien e-mailen ze me
Op maandag 10 september 2001 11:26 schreef Nielsh26 het volgende:[..]
Dit vraagt om een reactie Hapertje....
Enne als ik Barry goed begrepen had was dat nu juist zijn probleem, HIJ is in de AANBIEDING voor VRIJE MANNEN, alleen lijken die hem lichtelijk te negeren....Nielsh26(jeroen)
quote:Ga je mee ergens wat drinken?
Op maandag 10 september 2001 11:37 schreef YRRAB het volgende:[..]
misschien e-mailen ze me
quote:
Op maandag 10 september 2001 01:44 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nou ja, als je even tussen de kwetsende, flamende, verheven esotherische- en astrologische brei heenkijkt zie je toch een best aardige usericon. (Nieuw, nieuw, nieuw, echoooh...)
Zou ik op afstappen, priemende blik of niet. Zou dat ogenschijnlijke klotekarakter er op de koop toe bijnemen, maar dat klinkt weer zo platvloers. Ik zou het natuurlijk wel effe een beetje inkleden, en in ieder geval m'n blik niet laf en ongeïnteresseerd afwenden. Daar houdt 'ie niet van namelijk. Enige arrogantie is gepermitteerd met zo'n uiterlijk.
quote:YRRAB is echter op zoek naar een long-lasting relationschip, en of je dat uithoudt? Bovendien vind ik het knap dat je bovenstaande kunt afleiden uit twee usericons van 25x25 pixels
Op maandag 10 september 2001 01:44 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nou ja, als je even tussen de kwetsende, flamende, verheven esotherische- en astrologische brei heenkijkt zie je toch een best aardige usericon. (Nieuw, nieuw, nieuw, echoooh...)
Zou ik op afstappen, priemende blik of niet. Zou dat ogenschijnlijke klotekarakter er op de koop toe bijnemen, maar dat klinkt weer zo platvloers. Ik zou het natuurlijk wel effe een beetje inkleden, en in ieder geval m'n blik niet laf en ongeïnteresseerd afwenden. Daar houdt 'ie niet van namelijk. Enige arrogantie is gepermitteerd met zo'n uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |