quote:dat ben ik niet helemaal met je eens, stel je voor dat je een Eucalypta van 88 jaar tegenkomt met een héél mooi innerlijk en het "juiste" trillingsniveau, wat doe je dan???,
Op zaterdag 08 september 2001 13:10 schreef Maggiblokje het volgende:
Het uiterlijk van iemand heeft er weinig mee te maken. Dit zijn zaken van het hart, of zo je wilt, de ziel. Of, zoals ik het zie, trillingen. Het uiterlijk van iemand kan in dat geval zelfs een stoorzender zijn als je iemand zoekt die qua 'trilling' bij je past. Dan heb ik het dus over het diepere aspect hierin. Dus dat je iemand zoekt waarmee je je leven wilt delen. Voor oppervlakkige liefdes komt het uiterlijk wel veel meer op de voorgrond. Tenminste, dit geldt voor mij dus.
Uiterlijk is wel belangrijk, maar is volgens mij niet hetgene wat UITEINDELIJK de doorslag geeft of je wel of niet een relatie met iemand aangaat.
Uiteindelijk is het een totaal pakket (he getver!) dat belangrijk is. Maar alles heeft daarin zijn eigen plaats.
Nog effe en ik snap het zelf niet meer!
quote:nee, oke, daar ben ik het ook mee eens!
Op zaterdag 08 september 2001 14:08 schreef Maggiblokje het volgende:
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk, ik denk het niet.Uiterlijk is wel belangrijk, maar is volgens mij niet hetgene wat UITEINDELIJK de doorslag geeft of je wel of niet een relatie met iemand aangaat.
...
Dus wat YRRAB zegt herken ik zeker. En zo op het eerste gezicht ziet Barry er erg leuk uit! Maar zegt uiterlijk alles? Ik denk het niet. Aangezien ik vaak op karakter val, zou ik Barry dus beter moeten kennen. Hoe je dat doet? Nou, door met hem te gaan praten. En durf ik dat? Nee, daar ben ik erg verlegen in.... dat schiet niet op. Ben ik hopeloos? Misschien! Dus hou ik vast aan mijn levensmotto: Nothing takes the past away like the future... en alleen die toekomst weet hoe het afloopt
quote:bedankt voor je reactie ! wat het uiterlijk betreft , dat is toch het eerste wat men van je waarneemt ook al begrijp ik je heel goed! ik vindt karakter, bewustzijnsniveau, inhoud enz. ook héél belangrijk, maar uiterlijk ook, maar dat betekent bij mij niet de lengte van de penis, of dat iemand wel of geen
Op zaterdag 08 september 2001 19:00 schreef Hapertje het volgende:
Ik herken dit heel erg!
.............
Dus wat YRRAB zegt herken ik zeker. En zo op het eerste gezicht ziet Barry er erg leuk uit! Maar zegt uiterlijk alles? Ik denk het niet. Aangezien ik vaak op karakter val, zou ik Barry dus beter moeten kennen. jeopt
ik vindt het jammer dat ik je geboorte-datum niet weet i.v.m. je astrologische profiel (daaraan kun je toch enigzins zien hoe mensen zich tot elkaar verhouden!)
Maarre... is dat alles wat nodig is om te weten of je bij elkaar past?
Even alle gekheid op een stokje... natuurlijk is uiterlijk wel een bepalende factor, je moet je wel aangetrokken voelen tot iemand... maar het is niet het belangrijkste... dat wilde ik duidelijk maken!
quote:Even zijsprongetje, meen je dat nou werkelijk van die geboortedatum e.d.? Ik geloof ook in astrologie maar met de datum alleen kom je er volgens mij niet.
Op zaterdag 08 september 2001 19:30 schreef YRRAB het volgende:[..]
bedankt voor je reactie ! wat het uiterlijk betreft , dat is toch het eerste wat men van je waarneemt ook al begrijp ik je heel goed! ik vindt karakter, bewustzijnsniveau, inhoud enz. ook héél belangrijk, maar uiterlijk ook, maar dat betekent bij mij niet de lengte van de penis, of dat iemand wel of geen
wasbordbuikje heeft. ik val bijv. wel op mooie ogen (gezichten in het agemeen !) maar niet op "mooie" gezichten met een domme, oppervlakkige uitstraling!!!ik vindt het jammer dat ik je geboorte-datum niet weet i.v.m. je astrologische profiel (daaraan kun je toch enigzins zien hoe mensen zich tot elkaar verhouden!)
quote:ik schreef toch; "enigzins"!
Op zaterdag 08 september 2001 19:59 schreef Hapertje het volgende:
17-3-1974Maarre... is dat alles wat nodig is om te weten of je bij elkaar past?
Even alle gekheid op een stokje... natuurlijk is uiterlijk wel een bepalende factor, je moet je wel aangetrokken voelen tot iemand... maar het is niet het belangrijkste... dat wilde ik duidelijk maken!
natuurlijk weet ik wel dat ik voor een duidelijke horoscoop-analyse ook de geb.tijd nodig heb, (en geb. plaats) maar de meeste mensen weten dat toch niet!!
mijn geb. tijd is 17.55 om 18-12-1971 !!!
en wat dat laatste betreft, uiterlijk is toch geen mindere
"verdienste" dan gedrag en innerlijk, dat vaak ook maar gevormd is door levenservaringen, opvoeding, omgevingsfactoren en (inderdaad!) je persoonlijke astrologische "blauwdruk!!!
ik hoop op een reactie!!!
quote:ja, dat weet ik allemaal allang!!! als je mijn profiel had gelezen dan zou je er uit op kunnen maken dat ik geïnteresseerd ben/me bezig hou met ESOTERIE, dus ik weet alles van huizen, maansknopen, vierkanten, sextielen, mid-hemels , ascendanten en weet ook precies hoe alles in mijn horoscoop-tekening is geplaatst!!! dat geldt ook voor de nummerologie, allemaal open deuren voor mij , dus je reactie is een beetje voorbarig!!!!
Op zaterdag 08 september 2001 20:00 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Even zijsprongetje, meen je dat nou werkelijk van die ....
.
quote:voor zover ik de basis-aspecten in zo'n korte tijd heb kunnen nagaan is dit je astro-profiel;
Op zaterdag 08 september 2001 20:25 schreef Hapertje het volgende:
Om 18.57 ben ik geboren!Ik ben benieuwd
Het enige dat ik begrijp is dat we WEL gemeen hebben, dat we hetzelfde denken over de strekking van dit topic!
quote:verklaar u nader ???!!
Op zaterdag 08 september 2001 20:57 schreef Hapertje het volgende:
Dus we hebben maar weinig gemeen als ik het goed begrijp?
....
quote:Ik had je profiel ook gelezen. Ik denk alleen dat het zo niet werkt (mijn mening). Ik denk dat je meer kans hebt om iemand te vinden die bij je past als je op je gevoel af gaat dan dat alles astrologisch klopt. Vandaar dat beeld van een bonzaiboompje zoeken in een regenwoud. Hoop dat je het snapt c.q. er wat aan hebt.
Op zaterdag 08 september 2001 20:30 schreef YRRAB het volgende:[..]
ja, dat weet ik allemaal allang!!! als je mijn profiel had gelezen dan zou je er uit op kunnen maken dat ik geïnteresseerd ben/me bezig hou met ESOTERIE, dus ik weet alles van huizen, maansknopen, vierkanten, sextielen, mid-hemels , ascendanten en weet ook precies hoe alles in mijn horoscoop-tekening is geplaatst!!! dat geldt ook voor de nummerologie, allemaal open deuren voor mij , dus je reactie is een beetje voorbarig!!!!
Jij zei:
ik vind het jammer dat ik je geboorte-datum niet weet i.v.m. je astrologische profiel (daaraan kun je toch enigzins zien hoe mensen zich tot elkaar verhouden!)
En aangezien wij maar op twee punten overeen kwamen, concludeerde ik dus dat wij niet bij elkaar pasten. Ik denk te simpel hiermee, denk ik nu
Wat houdt het nu precies in wat jij schreef over mijn astrologische profiel?
quote:ik schreef toch dat het "enigzins" meespeelt ; ik schreef toch niet dat elke horoscoop-aspecten precies overéén moeten komen met die van de ander op een rigide, gedetailleerde manier , nou is de zaak voor mij toch echt gesloten, tabee ermee !!!???
Op zaterdag 08 september 2001 21:17 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Ik had je profiel ook gelezen. Ik denk alleen dat het zo niet werkt (mijn mening). Ik denk dat je meer kans hebt om iemand te vinden die bij je past als je op je gevoel af gaat dan dat alles astrologisch klopt. Vandaar dat beeld van een bonzaiboompje zoeken in een regenwoud. Hoop dat je het snapt c.q. er wat aan hebt.
Ineens moest ik aan een tekst denken van een nummer dat ik altijd draai, als ik hieraan denk:
Breathe in, breathe out
I say a little prayer
How the gods above
Could be so unfair
I know there's someone out there
Waiting for me
There must be someone out there
There just has to be
Go on, go on
Don't sit there like a fool
You've graduated from
A different kind of school
I should be glad that I'm alive
It could have been much worse
I might have never loved at all
And never known what I am worth
Ach ja... dat vind ik wel mooi verwoord!
quote:wat dat PRECIES inhoudt, dat kan men echt niet eventjes 1 2 3 uitleggen!! ga eens naar www.astro.com
Op zaterdag 08 september 2001 21:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik moet je bekennen dat ik niet veel kaas heb gegeten van het ontleden van het astrologische profiel....
..........En aangezien wij maar op twee punten overeen kwamen, concludeerde ik dus dat wij niet bij elkaar pasten. Ik denk te simpel hiermee, denk ik nu
Wat houdt het nu precies in wat jij schreef over mijn astrologische profiel?
die 2 punten waar je over schreef, dat heeft niets te maken of mensen wel of niet bij elkaar zouden "passen"!!!!
You should look for a partner whose feet are really on the ground, who will provide a firm base from which to launch your love.
DAT KLOPT!!!
Sun in the Sixth House:
Friendship with a lover is very important to you, and without it the most passionate night will seem somehow empty.
KLOPT OOK!
Moon in Capricorn:
The best relationship for you is one that is long-lasting, so that you have ample opportunities to express your love over a long period of time.
SPOOKY!
Moon in the Fourth House:
You are happiest with a partner who is absolutely true to you, who is always there when needed.
You are not able to give all you have in a single night
OOK HIER KLOPT HET!
You enjoy an artful lover, but one who retains a sense of youthful innocence, for whom experience and technique are not ends in themselves. Love must always retain the purity and beauty of a flower.
NU WORDT HET ECHT ENG!
Mars in Gemini
You are quite sensitive, and you learn the delicate art of lovemaking very quickly. You easily translate thought into action, and therefore you can become quite expert with a minimum of physical experience as long as it is backed up with a maximum of knowledge.
However, you can be too knowledgeable, trying to pack too many different techniques into one night. On the opposite side, however, you grow bored if the physical expression is always the same. Your lover should be willing to experiment or at least go along with whatever you devise for variety's sake
WAAR!
Erg leerzaam dit!
Veel plezier, heren!
En liefs,
Helga
Ps. even een knipoogje erbij want ik maak maar gekheid. Leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden toi toi toi!
quote:Weet jij meer dan ik, Helga?
Op zaterdag 08 september 2001 22:07 schreef Helga het volgende:
Staan wij hier aan de vooravond van een romantisch Fok-avontuur?Veel plezier, heren!
En liefs,
HelgaPs. even een knipoogje erbij want ik maak maar gekheid.
Leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden toi toi toi!
quote:Ha ha, ja ik zit zelf ook al stiekem handewrijvend dit topic te volgen. Jongens: Niet schrikken van reacties zoals deze, doe maar net of ik niet heb gereageerd..
Op zaterdag 08 september 2001 22:07 schreef Helga het volgende:Staan wij hier aan de vooravond van een romantisch Fok-avontuur?
strangers in the night...nanana na...
something in your eyes......etc....
Begin jij ook al hoogl298? Bij mijn weten, ben ik geinteresseerd in een onderwerp. Wat een verbeeldingsvermogen hebben sommige mensen zeg!
Trouwens, hoe kan er iets bloeien als twee mensen elkaar niet eens kennen, laat staan gezien of gehoord hebben?
Dus dank voor jullie inlevingsvermogen, maar mijn geweten is zuiver!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |