Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik bedoel dus bijvoorbeeld door Serkan, habib, of Ali of vakantie aan de Turkse Riviéra , of door door een adonis/patser in de discotheek? dus niet perse een one night stand, maar ook wel voor meerdere nachten. Maar wel dat je je hebt laten misbruiken door van die patsers/loverboy achtige types. Dus echt van die foute Brad Pitt, of Hassan figuren met vette auto, of negers met goude ketiingen/gangsterfiguren?
Ik ben benieuwd, maar als ik zo eens om me heen kijk vrees ik het ergste. Bij 9 van de 10 Nederlandse meiden drupt het zaad van meerdere van dat soort figuren nog uit de vagina..
Same here.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:16 schreef Guidoweb5 het volgende:
toen ik dit topic op de FP voorbij zag zeilen wist ik dat jij het was
Nee ik denk dat zelfs die domme blonde snollen wel een condoom gebruiken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij 9 van de 10 Nederlandse meiden drupt het zaad van meerdere van dat soort figuren nog uit de vagina..
Je zult je verbazen hoeveel van niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:21 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zelfs die domme blonde snollen wel een condoom gebruiken.
Als dat dan op de Turkse Rivièra gebeurd is, zal het inmiddels wel kleefpasta geworden zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben benieuwd, maar als ik zo eens om me heen kijk vrees ik het ergste. Bij 9 van de 10 Nederlandse meiden drupt het zaad van meerdere van dat soort figuren nog uit de vagina..
Vind ik niet erg geloofwaardig als je het niet eens juist kunt spellen. Maar ja, kennelijk hoor ik bij de overige 10%quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef Blokhut het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ongeveer 90% van de FOK! meisjes genaait heb?
Dat heeft God alleen maar gedaan omdat hij ervan baalt dat hij zelf niet aards genoeg is om te kunnen neukenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef Jesuz het volgende:
sex voor het huwelijk heeft de heer verboden.
daarom heeft God HIV op de wereld gebracht
na hij heeft wel mijn moeder geneukt dus zo aards is hij welquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat heeft God alleen maar gedaan omdat hij ervan baalt dat hij zelf niet aards genoeg is om te kunnen neuken
Hey, wil je niet spotten met mijn allochtoon zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vind ik niet erg geloofwaardig als je het niet eens juist kunt spellen. Maar ja, kennelijk hoor ik bij de overige 10%
Interesant dat verdient een aparte topic.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef Jesuz het volgende:
sex voor het huwelijk heeft de heer verboden.
daarom heeft God HIV op de wereld gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |