Dat was de duurstequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef snoopy het volgende:
Weer raden? Nou ik weet het niet hoor maar ik vind vooral het spijkerrokje errug leuk![]()
en dat is al gedurende die 2 jaar zo ?? Hoevaak is dat contract al verlengd ? want er is een mazimum aan het wettelijk mogen verlengen van een contract, het zoveelste contract is daardoor een vastcontract (zo kwam ik ook aan mijn vaste contract, was een foutje) In WGR lopen er meer die er verstand van hebben, misschien daar eens vragen of jij daar ook onder valt (onder die regeling)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had dus een oproepcontract van iedere keer 3 maanden en m'n baas kan er verder niks aan doen, te weinig omzet dus er wordt bezuinigd op het personeel, dus mij
Wat Phil zegt dus... Wij zitten er op mijn werk op dit moment precies mee. Althans, iemand heeft 3 tijdelijke contracten gehad als invalster voor een langdurig zieke en nu is ze aangenomen voor een andere functie. Ze begint dus pas op 1 December omdat er 3 maanden tussen die eerste 3 contracten en de volgende moet zitten, anders zou ze meteen een vast contract hebben. Het gaat hier om andere werkzaamheden dan voorheen, dus vandaar dat we ervoor kiezen om eerst voor een jaarcontract te gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:11 schreef phileine het volgende:
Luchtbel, je hoeveelste contract is/was dit? Als je namelijk drie keer achter elkaar in opeenvolgende perioden een contract krijgt voor hetzelfde werk, wordt er vanuit gegaan dat je een vast dienstverband hebt. Dat wil zeggen dat je dus bepaalde rechten hebt en niet zomaar ontslagen kunt worden. Had je tijdens je zwangerschapsverlof ook een contract daar? Of kreeg je toen een uitkering van het UWV?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
nee......... waar waar waar? en hadden ze ook leuke jongenskleding?
Vanmiddag rond 14 uur was ie gewoon openquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef Joene het volgende:
ik had vandaag ook graag kleren willen kopen in den helder ,alleen de n99 is het hele weekend zo dood als een pier
Er staat bij ons een groot bord dat er tussen vrijdag 15-10-04 20:00 uur en maandag 18-10-04 05:00 uur geen autoverkeer mogelijk is , ga ervanuit dat dat zou kloppenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 14 uur was ie gewoon openOf die vrienden van ons zijn langs de borden gecrost
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:34 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds dames
Ik heb kleertjes voorbij zien komen en een mooie slaapkamer die gevuld moest worden ??![]()
![]()
Leuk Clauwheee! Eindelijk dan een jas!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Zo leuk zeg Moussy!!!
Ik heb zeeeeeere benen en voeten..dat willen jullie niet weten. En een spierpijn in mn achterste..dat willen jullie al helemaal niet weten
Maarre het was supergezellig, zus geslaagd, ik eindelijk een jas, enne...een kort spijkerrokje
Details wil ik!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:39 schreef Zabb het volgende:
Mijn pasta-experiment is zeer geslaagd! Het was echt heerlijk! Een blijvertje dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |