Dat was de duurstequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef snoopy het volgende:
Weer raden? Nou ik weet het niet hoor maar ik vind vooral het spijkerrokje errug leuk![]()
en dat is al gedurende die 2 jaar zo ?? Hoevaak is dat contract al verlengd ? want er is een mazimum aan het wettelijk mogen verlengen van een contract, het zoveelste contract is daardoor een vastcontract (zo kwam ik ook aan mijn vaste contract, was een foutje) In WGR lopen er meer die er verstand van hebben, misschien daar eens vragen of jij daar ook onder valt (onder die regeling)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had dus een oproepcontract van iedere keer 3 maanden en m'n baas kan er verder niks aan doen, te weinig omzet dus er wordt bezuinigd op het personeel, dus mij
Wat Phil zegt dus... Wij zitten er op mijn werk op dit moment precies mee. Althans, iemand heeft 3 tijdelijke contracten gehad als invalster voor een langdurig zieke en nu is ze aangenomen voor een andere functie. Ze begint dus pas op 1 December omdat er 3 maanden tussen die eerste 3 contracten en de volgende moet zitten, anders zou ze meteen een vast contract hebben. Het gaat hier om andere werkzaamheden dan voorheen, dus vandaar dat we ervoor kiezen om eerst voor een jaarcontract te gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:11 schreef phileine het volgende:
Luchtbel, je hoeveelste contract is/was dit? Als je namelijk drie keer achter elkaar in opeenvolgende perioden een contract krijgt voor hetzelfde werk, wordt er vanuit gegaan dat je een vast dienstverband hebt. Dat wil zeggen dat je dus bepaalde rechten hebt en niet zomaar ontslagen kunt worden. Had je tijdens je zwangerschapsverlof ook een contract daar? Of kreeg je toen een uitkering van het UWV?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
nee......... waar waar waar? en hadden ze ook leuke jongenskleding?
Vanmiddag rond 14 uur was ie gewoon openquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef Joene het volgende:
ik had vandaag ook graag kleren willen kopen in den helder ,alleen de n99 is het hele weekend zo dood als een pier
Er staat bij ons een groot bord dat er tussen vrijdag 15-10-04 20:00 uur en maandag 18-10-04 05:00 uur geen autoverkeer mogelijk is , ga ervanuit dat dat zou kloppenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 14 uur was ie gewoon openOf die vrienden van ons zijn langs de borden gecrost
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:34 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds dames
Ik heb kleertjes voorbij zien komen en een mooie slaapkamer die gevuld moest worden ??![]()
![]()
Leuk Clauwheee! Eindelijk dan een jas!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:10 schreef clauwheee het volgende:
Zo leuk zeg Moussy!!!
Ik heb zeeeeeere benen en voeten..dat willen jullie niet weten. En een spierpijn in mn achterste..dat willen jullie al helemaal niet weten
Maarre het was supergezellig, zus geslaagd, ik eindelijk een jas, enne...een kort spijkerrokje
Details wil ik!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:39 schreef Zabb het volgende:
Mijn pasta-experiment is zeer geslaagd! Het was echt heerlijk! Een blijvertje dus!
Het was een ovenschotel van maccheroni, witte kool, kernhemkaas, kastanjechampignons, knoflook en salieblaadjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Details wil ik!
spindizzy_73(AT)yahoo.comquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:45 schreef Zabb het volgende:
Als je graag het hele recept wil, wil ik je dat wel mailen!
De heenweg konden ze er niet langs, vanmorgen vroeg, en op de terugweg konden ze er gewoon langs, zonder bordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Er staat bij ons een groot bord dat er tussen vrijdag 15-10-04 20:00 uur en maandag 18-10-04 05:00 uur geen autoverkeer mogelijk is , ga ervanuit dat dat zou kloppen
Oh naja misschien werken die mensen maar een halve dag hahahahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:52 schreef moussy het volgende:
[..]
De heenweg konden ze er niet langs, vanmorgen vroeg, en op de terugweg konden ze er gewoon langs, zonder bordenZe kwamen trouwens van de afsluitdijk en daar stond niks meer.
Altijd al geweten dat jij een paar onderdelen mistquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef ThunderChild het volgende:
Effetjes wat tussendoor: Ben ik nou de enige die onderdelen mis (achtergrondplaatjes, -kleuren en zo) ??![]()
Hoe heb je het nu opgelost voor 's nachts eigenlijk? Ben je wel gewoon online?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:18 schreef Zabb het volgende:
Straks moet ik snel mijn tas pakken, want ik ga tot en met volgend weekend naar mijn ouders. Ze gaan op vakantie en dan moet ik in het hotel zijn. Vanavond hebben we eerst een verjaardag en dan gaan we vanuit daar meteen door naar mijn ouders.
Nou er is iemand die in het hotel zelf slaapt, die kan ik dan altijd bellen. verder ben ik dus wel alleen thuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe heb je het nu opgelost voor 's nachts eigenlijk? Ben je wel gewoon online?
Hahahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Altijd al geweten dat jij een paar onderdelen mist![]()
Bij mijn wel. Ach, ze zullen wel aan het rotzooien zijn, vermoed ik zo . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Zo ziet het er bij mij in elk geval niet uit![]()
Jij kickt gewoon op dat rokjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef ThunderChild het volgende:
Effetjes wat tussendoor: Ben ik nou de enige die onderdelen mis (achtergrondplaatjes, -kleuren en zo) ??![]()
Ssst !!! Hoeft niet iederen te wetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:49 schreef moussy het volgende:
Jij kickt gewoon op dat rokje![]()
Have funquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:53 schreef Zabb het volgende:
Nog een fijne avond allemaal! Ik ga er nu vandoor!![]()
wil je mij ook het recept melen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:45 schreef Zabb het volgende:
Het was een ovenschotel van maccheroni, witte kool, kernhemkaas, kastanjechampignons, knoflook en salieblaadjes.
Errug lekker, de geur alleen al!!
Als je graag het hele recept wil, wil ik je dat wel mailen!
Ja is goed! Doe ik morgen ok!? Ik heb mijn notebook al uit namelijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
wil je mij ook het recept melen?![]()
Speaking of which, hoe is het nu met je ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:22 schreef Syrena het volgende:
En ik heb ze allebei al gezien. Vorige week was er nog Dalziel en Pascoe op de BBC, maar deze week weer niet. Gelukkig heb ik nog 14 kattenboekjes, de rest heb ik gelezen toen ik ziek was.
Ik hoest alleen nog een beetje, en verder zit er nog steeds bloed bij mijn snotquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe is het nu met je ??
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor Snoop, wij zijn bij je!
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Coolbabe, gefeliciteerdKrijg je ook korting
![]()
Hulp nodig ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:25 schreef Syrena het volgende:
* Syrena probeert wanhopig om eileiders tot stilte te manen..... shit, waarom ben ik nou weer met een nieuwe strip begonnen, ik had gewoon moeten stoppen, en dan over twee weken lekker stappen in Maastricht, en dan, en dan, en dan.....I wish!
Zullen ze blij mee zijn . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:27 schreef Syrena het volgende:
Ik hoest alleen nog een beetje, en verder zit er nog steeds bloed bij mijn snot![]()
Maar ik zit niet meer potdicht met bonkende koppijn enzo, dus ik kan maandag weer mijn collega's gaan vervelen![]()
Ik heb wel Ruby Fruit Jungle van haar gelezen, maar deze klinken ook heeeeeeel erg leuk!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:28 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena ken jij de detectives van Rita Mae Brown al? Heb er 1 in de kast staan en die was hartstikke leuk. Er zijn er meer maar kan ze steeds niet vinden
Naaaahhh, ik vertrouw wel op mijn mannenradarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hulp nodig ??![]()
![]()
Bummerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:32 schreef Syrena het volgende:
Naaaahhh, ik vertrouw wel op mijn mannenradargenoeg keus in Maastricht
![]()
tnx, ga gelijk deze week ffies snuffelen bij prenatal en V&D.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:28 schreef Luchtbel het volgende:
Knor! Bij VenD, ze zijn nu in de aanbieding, van 8,99 voor 5 euro. Je hebt ze ook lichtgroen en lichtblauw met dezelde kleuren stipjes. 100% katoen, ik vind flanel echt vreselijk aanvoelen zelf!
Bij Prenatal hebben ze lieveheersbeestjes pyjama's, maar echt leuk waren ze niet
Dat kan ik helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:25 schreef Syrena het volgende:
Die bovenste foto!! Ooooooooooooowwwww !!! Jolietje wat een lekker stuk ben je! Dat je mama nog van je af kan blijven !
Nederlandse. Volgens mij is de rest gewoon nooit vertaaldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:31 schreef Syrena het volgende:
Heb je de Engelse of de Nederlandse versie?
Is badstof dan niet warmer? Ik had vroeger altijd die hele dikke van de Hema. Ik weet niet wat voor maat Alicia heeft, maar volgens mij liep het maar tot 86...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
tnx, ga gelijk deze week ffies snuffelen bij prenatal en V&D.
Flanel is zo enorm lekker warm in de winter voor Alicia (die ligt op 'zolder' zonder kachel en isolatie en dus 'koud' Maar dan doen we er gewoon weer lekker een maillot onder
Gaaf, kunnen we samen wat beurzen afstruinenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nederlandse. Volgens mij is de rest gewoon nooit vertaaldEr is ook een detectiveserie met in de hoofdrol een vrouw die een cateringbedrijf heeft. Worden de moorden afgewisseld met heuse recepten
Daar heb ik er ook maar 1 van
Jij wilt hoofd aankopen van de bieb worden Ik droom van mijn eigen boekenwinkel met alleen maar engelse pockets. Ga ik alleen maar thrillers, horror en fantasy verkopen. Oja, en breigaren![]()
Verheug me al op na Caspers laatste wandeling. Duik ik met Jack Frost mijn bed inquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:36 schreef Syrena het volgende:
ik wil boeken lezen !!
Blijf dan lekker thuis maandag (which reminds me, moet maandag ook weer beginnen)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:36 schreef Syrena het volgende:
Ik wil helemaal nog niet naar m'n werk, ik wil boeken lezen !!
alicia past nog met gemak in 86quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is badstof dan niet warmer? Ik had vroeger altijd die hele dikke van de Hema. Ik weet niet wat voor maat Alicia heeft, maar volgens mij liep het maar tot 86...
Ik ben al bijna twee weken thuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Blijf dan lekker thuis maandag (which reminds me, moet maandag ook weer beginnen)
Meen je? Nou dat moet vast nog wel gaan lukken hoor, die eerste prijs is binnen handbereik als ze zo blijft poseren!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Jah maar een echte portretfoto is niet gelukt Clau
O nee he, toch niet ook al een relatiecrisis he!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:34 schreef easy-going het volgende:
Hmz, is het hier een relatieburo of zo?
Oke. Ze zijn vaak wel saaier maar wel ontzettend warm, alhoewel ze bij de Hema meestal wel leuke dingen hebben!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:40 schreef Knorretje het volgende:
[..]
alicia past nog met gemak in 86
Geen idee of badstof warmer is dan flanel. Nooit bij stil gestaan om dat eens te testen. Wel vind ik de pyjama's van badstof 'saaier' is meestal shirtje/broekje idee. (of ik zoek niet hard genoeg naar andere modellen, dat kan ook)
Een X aantal keer al gezien, maar blijft leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:40 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de Fantasyliefhebbers: Willow begint net op RTL5![]()
Virussen hebben inweze ook weinig vat op me, loop meer met m'n rug to kloten en vast zittende spiertjes en zo . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:41 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al bijna twee weken thuis![]()
Ik ben normaal ook nooit ziek, of niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar dit was echt een ontzettend klote-virus zeg. Zelfs mijn ouders waren onder de indruk van m'n zieke ik.
Oja, Beau is er zo op hequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:43 schreef jessie het volgende:
Spindizzy gaan we dalijk weer lekker kwijlen
ik zal het onthouden, als ik dan toch naar V&D rol kan ik net zo goed ffies bij de hema gluren, zover is dat nou ook weer niet van elkaar afquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke. Ze zijn vaak wel saaier maar wel ontzettend warm, alhoewel ze bij de Hema meestal wel leuke dingen hebben!
We hebben nog 2 dagenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meen je? Nou dat moet vast nog wel gaan lukken hoor, die eerste prijs is binnen handbereik als ze zo blijft poseren!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:43 schreef jessie het volgende:
[..]
O nee he, toch niet ook al een relatiecrisis he!
Wij hadden vroeger ook geen verwarmoing op de slaapkamer ik ben een boer.. en ik sliep als het kouyd was gewoon in een joggingpak soms, die heb je tegenwoordig ook charmanter dan toendertijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:45 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik zal het onthouden, als ik dan toch naar V&D rol kan ik net zo goed ffies bij de hema gluren, zover is dat nou ook weer niet van elkaar af
Voel je je in de steek gelaten dan ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:48 schreef easy-going het volgende:
Maar ik had meer het idee dat iemand dit bankje bezoekt met het idee zich op iedere vrijgezelle dame te storten........t komt een beetje sneu over eigenlijk![]()
das inderdaad ook nog een idee. Goeie tip.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook geen verwarmoing op de slaapkamer ik ben een boer.. en ik sliep als het kouyd was gewoon in een joggingpak soms, die heb je tegenwoordig ook charmanter dan toendertijden lekker warm ook!
voel jij je aangesproken dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voel je je in de steek gelaten dan ??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voel je je in de steek gelaten dan ??![]()
![]()
O gelukkig maar!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:48 schreef easy-going het volgende:
[..]nee hoor, gelukkig niet jessie
Maar ik had meer het idee dat iemand dit bankje bezoekt met het idee zich op iedere vrijgezelle dame te storten........t komt een beetje sneu over eigenlijk
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Vriendje net: Zeg, is dat Jolie? Ikke: Ja!! Hij: Wat een schatje!!!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voel jij je aangesproken dan?
Ook dat nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Ze is al wel bezet
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Ze is al wel bezet
las over je heenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:44 schreef jessie het volgende:
Knorretje hoe is het met je.
Ik las ergens wat over een val.
Wat heb je precies en red je je een beetje?
zit in getapet dat heeft net zoveel effect als gips.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Jakkes Knor, zit je in het gips of moet dat 'zo' genezen?
dat gaat wat lastig met een handenbindertje van 2,5 en een gillert van 6 weken en een vent die van 8 tot 7 weg is. Maar s'avonds zit ik netjes met mijn beentje om hoog en nu in het weekend ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:15 schreef Anitra het volgende:
Oh bah Knorretje, maar hou je je wel aan de "rust"die je voor geschreven is?
Moet je daar permanent mee rondzeulen of mag het s'nachts eraf of als je in bad gaat ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:16 schreef Knorretje het volgende:
zit in getapet dat heeft net zoveel effect als gips.
permanent en eigenlijk een zak erom heen tijdens douchen, maar aangezien ik toch douche met douche stoel smokkelen we daar gewoon mee en halen we het er wel af (proberen we althans).quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je daar permanent mee rondzeulen of mag het s'nachts eraf of als je in bad gaat ??
vast wel, we hadden die indicatie al in de zwangerschap en ook voor de weken erna maar het loopt uiteindelijk stuk bij ons op een geldkwestie. Ik geef lieer dat geld op een andere manier uit aan de kids dan dat ze uit ons het ritme getrokken worden door een of andere muts (die volgens mij sowieso gillend gek wordt van onze levensstijl volgens mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:36 schreef Lois het volgende:
Jeetje Knorwat ben je kloterig gevallen zeg.
Kunnen jullie geen thuishulp/zorg krijgen?
Heb je geen biefstukkie liggen? Vindt die van mij ook wel bestquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
3 dagen vrij en dan nog vergeet je met je stomme kop kattevoer te halen, ik heb dus echt nog maar tot aan morgen... Dus morgen maar even bij de benzinepomp langs.
Mijn schoonmoeder had van haar werk een pakket gehad met mixen en bakvormen en dat kreeg ik cadeau, omdat zij niet bakt. Er zat een mix bij voor kruidenkoek en dat leek ons wel lekker, maar daar moest dus karnemelk in. Gewoon jammer, geen kwestie van leven op dood of zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ben best benieuwd waar je karnemelk voor nodig kan hebben op zondag![]()
Misschien op station Gouda, bij de Wizzl dat ze wat hebben wat je mormels wel willen blieven ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm ja, bij de benzinepomp hier hebben ze wel brokjes, ik weet alleen niet of mijn mormels liefjes dat eten, want normaal krijgen ze dus het zgn hoogwaardige voer. Ik heb ook nog wel wat van die 1-dags zakjes, maar die krijgen ze normaal hooguit eens per maand ofzo, dus ik moet toch maandag voor 6 uur bij de dierenwinkel zien te zijn, want ik ben laatst speciaal overgestapt op ander voer omdat ze vreselijk veel kotsten. Oh well, ze zullen het wel overleven, maar ik vind het gewoon stom!
Geen 'normale' melk ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn schoonmoeder had van haar werk een pakket gehad met mixen en bakvormen en dat kreeg ik cadeau, omdat zij niet bakt. Er zat een mix bij voor kruidenkoek en dat leek ons wel lekker, maar daar moest dus karnemelk in. Gewoon jammer, geen kwestie van leven op dood of zo![]()
Nee, karnemelk. Stond tenminste op de verpakking. De volgende dag hebben we karnemelk gehaald en het daarmee gemaakt en dat smaakte heerlijk, dus het zal wel goed geweest zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen 'normale' melk ??![]()
Neuh... dat denk ik niet. Ze krijgen normaal gesproken Royal Canin, dat verkoopt de dierenwinkel die het dichtst in de buurt zit bij mijn werk niet eens! Stomme zaak! Moet ik dus echt vroeg mijn bed uit maandag, echt op tijd op mijn werk en vroeg weer weg... Ach... komt allemaal wel goed, is geen drama ofzo, maar toch...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Misschien op station Gouda, bij de Wizzl dat ze wat hebben wat je mormels wel willen blieven ??
Hallo zeg, die mormels worden ff verwend . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Neuh... dat denk ik niet. Ze krijgen normaal gesproken Royal Canin, dat verkoopt de dierenwinkel die het dichtst in de buurt zit bij mijn werk niet eens! Stomme zaak! Moet ik dus echt vroeg mijn bed uit maandag, echt op tijd op mijn werk en vroeg weer weg... Ach... komt allemaal wel goed, is geen drama ofzo, maar toch...
Om het brood heen eten? Meneertje van mij is dol op broodquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:18 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je smeerleverworst in huis BE? Wat op een boterham smeren, in stukjes snijden en ze zijn weer een poosje zoet met om het brood heeneten
Ja, ik ga wel even naar mijn vriendinnetje, die heb ik laatst de overgebleven zak RC gegeven, van de soort waar ze dus niet zo heel erg goed tegen kunnen sinds een paar weken. Dat moet dan maar voor een of twee daagjes hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Heb je geen andere kattenliefhebber in de buurt die wat kan doneren?
U heeft zeker een great mind ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
BE, je kunt ook proberen of er ergens een tuincentrum open is morgen. Die hebben vaak ook diervoer.
Is een tuincentrum (ben gewend beestjes bij het naampje te noemen), net zoals de Intratuin (zegt je zeker ook niks ??)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ranzijn zegt me helemaal niets. Eigenlijk best een dorp, dat Gouda.![]()
Nou... we hebben er dan weliswaar geen een in Gouda, maar zo wereldvreemd ben ik nou ook weer niet hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is een tuincentrum (ben gewend beestjes bij het naampje te noemen), net zoals de Intratuin (zegt je zeker ook niks ??)
Niet meer, maar er zijn een aantal vestigingen door het land heen. Weet niet meer waar ze allemaal zitten en of ze een website hebben . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:28 schreef snoopy het volgende:
Ranzijn zit volgens mij alleen in Heiloo toch?
Ach, je doet eens wild en... http://www.ranzijn.nl/quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet meer, maar er zijn een aantal vestigingen door het land heen. Weet niet meer waar ze allemaal zitten en of ze een website hebben . . .![]()
Nou ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... we hebben er dan weliswaar geen een in Gouda, maar zo wereldvreemd ben ik nou ook weer niet hoor!![]()
geen varkens iigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:31 schreef Lois het volgende:
[rtl 4 mode]
Wat eet/drinkt/doet Georgina in godsnaam dat ze ineens zulke mooie volle borsten heeft gekregen?
Ze is aan de pil (yeah, right)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:31 schreef Lois het volgende:
[rtl 4 mode]
Wat eet/drinkt/doet Georgina in godsnaam dat ze ineens zulke mooie volle borsten heeft gekregen?
Dr. Schoemacher? Of hoe heet die plastische chirurg ook alweer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:31 schreef Lois het volgende:
[rtl 4 mode]
Hihihi, daar was hier laatst een topic overquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:31 schreef Lois het volgende:
[rtl 4 mode]
Ik noemde ze na de zwangerschap van Djen leeg gezogen boterhamzakjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:12 schreef jessie het volgende:
Ik had ze voor mijn zwangerschap. Nu zijn ze NOG groter en hangen ze er verschrikkelijk bij bah!
Jeetje, lees jij eigenlijk weleens wat ik post?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:17 schreef jessie het volgende:
Rewimo wat krijgt Christan eigenlijk voor zijn verjaardag?
Ik bedoelde ook geluk, want ze doet er geen fluit voorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:22 schreef jessie het volgende:
Nou ja is niet altijd een kwestie van knap soms ook van geluk. Maar wel fijn voor dr
Rewimo
Dat wilde ik ook al de hele tijd zeggen, maar ik vergat het steeds !! Heb je nog in een topic uitgelegd hoe je het gedaan hebt? Link, link, link!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef babyfeet het volgende:
BE je slaapkamer is leuk zeg....mooi gedaan ook
Wij staan nu 2,5 jaar ingeschreven en eindigen elke keer op plek 70/80 ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Syrena het volgende:
Ik stond voor 1 woning "al' op plaats 16 bij de woningvereniging. Was eerst altijd ergens in de 30.
Kijk, dat schiet tenminste op (hoewel je straks weer ergens in de 40 terecht kan komen). Heb ik je overigens al eens verteld dat ik nummer 2 was voor m'n flatje ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Syrena het volgende:
Ik stond voor 1 woning "al' op plaats 16 bij de woningvereniging. Was eerst altijd ergens in de 30.
Hoe lang stond je ingeschreven?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet tenminste op (hoewel je straks weer ergens in de 40 terecht kan komen). Heb ik je overigens al eens verteld dat ik nummer 2 was voor m'n flatje ??![]()
![]()
Zeven jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:42 schreef clauwheee het volgende:
Hoe lang stond je ingeschreven?
Ik had eerder wat kunnen krijgen (denk ik), maar dan zat ik niet meer in het dorp en ik wou gewoon in het dorp blijven en de max leeftijd werd van 27 naar 30 opgeschroefd, waardoor ik een bonusjaar van inschrijving bij kreeg (en nog dingetjes die in m'n 'voordeel' werkte). Ik weet niet of daar ook van die zogenaamde bonus regelingen van kracht zijn, maar je zou kunnen kijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef clauwheee het volgende:
Dat bedoel ik... *zucht*
quote:Hoe lang sta je al ingeschreven dan?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij staan nu 2,5 jaar ingeschreven en eindigen elke keer op plek 70/80 ofzo![]()
*zucht*
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:16 schreef mallemeid het volgende:![]()
hahahah Martineke. Ik was er vandaag en het was idd druk. Waar ik me aan ergerde was aan de mensen met kinderwagens die midden in het pad op hun plattegrondje gaan staan kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
Hallo
vandaag naar de jonge gezinnenbeurs geweest, wat een commerciële shit is dat zegwerkelijk 1 uur binnen geweest en snel wegwezen daar. heb niet zo veel leuke aanbiedingen gezien. gratis cadeautjes sloegen nergens op
en het was wayyyyyyyyy to druk met al die kinderwagens in bepaalde paden. iedereen klagen daar
gek he als iedereen met de kinderwagen perse door dat paadje wil
dit was echt 1 x maar nooit meer
dan dat parkeergeld10 euro parkeren, achterlijk gewoon. wij zijn casino binnen gevlucht om lekker rustig wat te drinken, en daar een parkeerkaart gekocht voor 4.50
scheelt enorm
nog ff gespeeld ook, al met al vonden we het casino leuker dan die beurs. maar ja...hebben we ook weer gezien he
zijn wij toch niet de enige die dat vondenquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar de beurs zelf viel tegen en was blij dat ik gratis kaarten had. Van het voorjaar gewoon weer de 9 maandenbeurs
De 9 maanden beurs is rond maart/april en daar staan bv ook de luiers, prenatal, meerdere echo-stands, meerdere aparte kledingstandjes enz... De ruimte is groter en ik vind de 9 maandenbeurs leuker dan de jonge gezinnen, Maar de 9 maanden beusr bestaat al 10 jaar en de jonge gezinnen is dit de 2e keer. De 1e keer was de 9 maanden beurs ook klein, weet nog dat ik er toen met Djen ben geweest en daar Sabbel heb gekocht, die antroposofische knuffeldoekjes/popjes en die heeft ze nog met slapen alleen is dit nummer 5 alquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:32 schreef Martineke het volgende:
[..]
zijn wij toch niet de enige die dat vondenwhen is die 9 maandenbeurs dan? en is dat stukken beter dan, dan dit?
Ouch, niet leukquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:10 schreef Angelic1 het volgende:
*kleine update*
Justin loopt nog steeds niet. Hij heeft inmiddels zijn been wel bewogen (wat ik al een hele opluchting vond, want hij leek wel verlamd!), maar loopt dus nog steeds niet. Morgen om 11 uur zitten we dus weer in het ziekenhuis![]()
Daar heb je toch ook drie jaar voor betaaldquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Tja, hij is er 3 jaar geweest. Dus daar mag wel wat tegenover staan hè
Voor zijn verzorging wel jaquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook drie jaar voor betaald
Ik had boterhammen, koekjes, snoepjes en pakjes drinken bij me en ik heb af en toe iets eetbaars naar achteren aangegeven en ze hebben zich prima vermaakt met boterhamballetjes-tussen-koekjes makenquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:15 schreef Karin het volgende:
Pfff coolbabe wat een dag. Ik ben al moe als ik het leesLijkt me vreselijk om met kinderen in de auto autopech te hebben nu heeft die van mij dus absoluut geen geduld in de auto dus stilstaan is brullen
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:07 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik had boterhammen, koekjes, snoepjes en pakjes drinken bij me en ik heb af en toe iets eetbaars naar achteren aangegeven en ze hebben zich prima vermaakt met boterhamballetjes-tussen-koekjes maken
Dat hoopt Clauwheee toch nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Clauwhee krijgt ook een griepje denk ik.Lekker je bed in jij!
Logisch, wie niet?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:21 schreef Neva het volgende:
oei sterkte chalwheee ennuh rewimoik ben verliefd op christan
![]()
Ikquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:26 schreef Rewimo het volgende:
Logisch, wie niet?![]()
Ik hoop dat ze wat kunnen vinden, dan weet ze tenminste iets. Angelic, sterkte!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:54 schreef clauwheee het volgende:
Angelic ik hoop dat ze jullie gerust kunnen stellen!
Jup dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat kunnen vinden, dan weet ze tenminste iets. Angelic, sterkte!!
Ik weet niet meer hoe het kwam maar een vriendin van mij zag laatst een foto van Christan en zei:quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch, wie niet?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:38 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het kwam maar een vriendin van mij zag laatst een foto van Christan en zei:
"Hee, een kleine Viggo Waas!"
Eerlijk gezegd vind ik het nog niet eens zo'n rare reactie...
[afbeelding]
[afbeelding]
(Samen met Peter Heerschop)
[afbeelding]
Ik vroeg me al af waar je uit hing, je was ineens zo stil.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:58 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allemaal! Daar ben ik weer!!! Ben weer even weg geweest.
Rumoerig weekje hier in huis. Allebei grieperig!
Christan kreeg hem ook (nog) niet, want er is een partij vaccin afgekeurd zeiden ze hier op het CB. Maar hij krijgt hem nog wel, ws begin volgend jaar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
hij krijgt zijn laatste prik (dtp). kinkhoestprik krijgtie later want hier wordt niet tegen kinkhoest geent wegens gebrek aan entingen
Nou, voor hem zal het wel een opluchting zijn. Want rondlopen met galstenen is of je met een tijdbom in je lijf looptquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef Kleintje het volgende:
*grijns* Goed doel...
ze halen zijn galblaas er dan uit.
Dus... dan is hij geen galbak meer![]()
Dat zou leuk zijn zeg! Ik moet ook langzaamaan eens beginnen met het zoeken van een afstudeerplek!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb via mijn vriendin gehoord dat er een afstudeerstage Communicatie voor mijn afstudeerperiode wordt aangeboden bij de Openbare Bibliotheek hier in de stad. Ik ben nu dus even een leuk mailtje aan het schrijven voor een degene die er over gaat, ze had dr mailadres aan mn vriendin gegeven!
Ja dat is typisch voor een galsteenaanval, dan kun je niet stil blijven liggen. Mijn moeder herkende het meteen toen ik haar midden in de nacht wakker maakte omdat ik zo'n pijn hadquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Kleintje het volgende:
Dat heb ik wel gemerkt Rewimo. Hij kon geen woord meer uitbrengen en bleef kronkelen van de pijn!
Ja echt wel! Is hartstikke dichtbij ook! Mailtje is wegquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Zabb het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn zeg! Ik moet ook langzaamaan eens beginnen met het zoeken van een afstudeerplek!
Gatverdammequote:Een man kwam afrekenen en zei dat hij last had van diaree.... en hij zei er nog ff bij dat hij zijn bed niet schoon had gehouden!![]()
Ligt aan de persoon heb ik begrepen. Mijn galblaas is er inderdaad uit (gaat tegenwoordig via een kijkoperatie). Ik kan alles eten, heb nergens last van. Mijn moeder daarentegen heeft af en toe last als ze vet gegeten heeft, dan wordt ze echt niet lekker.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Nog ff 1 offtopic vraagje... Rewimo, is bij jou je gal er ook uit?
Moet je daarna nog steeds uit blijven kijken met vet eten? Want chinees/indisch eten is hem sterk afgeraden
Ja das helemaal ideaal! Ik hoop ook echt dat ik bij een leuk bedrijf terecht kom, met een leuke opdracht. Maar dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn, sommigen zoeken wel een half jaar naar een afstudeerplek!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:47 schreef clauwheee het volgende:
Ja echt wel! Is hartstikke dichtbij ook! Mailtje is weg![]()
als het een beetje mee zit kan hij the next day al thuis zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:16 schreef Kleintje het volgende:
Vriendje heeft vorige week ook nog galsteen aanvallen gehad. Hij krijgt 26 (of was het nu 28??) oktober een echo en dan gaan ze kijken wanneer ze hem gaan opereren. Want ze denken wel dat het nodig is
Vind het helemaal niet leuk, wil helemaal niet een paar nachten zonder vriendje slapen!
Ja hier is het ook een drama met zoeken hoor. Daarom ben ik hier ook gelijk maar achteraan gegaan. Nadeel alleen is dat ik denk dat er geen stagevergoeding is. Das wel balen aangezien ik niet bij de Etos kan blijven (denk ik) als ik 40 uur per week stage loopquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:54 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja das helemaal ideaal! Ik hoop ook echt dat ik bij een leuk bedrijf terecht kom, met een leuke opdracht. Maar dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn, sommigen zoeken wel een half jaar naar een afstudeerplek!
Ohja das balen! Ik hoop ook dat er wel een kleine vergoeding aan vast zit!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hier is het ook een drama met zoeken hoor. Daarom ben ik hier ook gelijk maar achteraan gegaan. Nadeel alleen is dat ik denk dat er geen stagevergoeding is. Das wel balen aangezien ik niet bij de Etos kan blijven (denk ik) als ik 40 uur per week stage loop
Nee, met name omdat we ook niet weten waar het pijn doet. Als je op zijn beentje drukt zegt hij nergens au, maar zodra je hem rechtop probeert te zetten brult hij de hele boel bij elkaar. Eerst dachten ze dat het zijn heup was, maar inmiddels kan hij wel op zijn knietjes zitten dus zou het ook kunnen dat het zijn voet of enkel is... Ik word er zooooo moedeloos van! Ik wil gewoon weten wat hij heeft, klaar. Hij beweegt zijn hele been, maar kan niet staan! En in het ziekenhuis zeiden ze dat hij gewoon te jong is om zich aan te stellen, dus dat er echt wel wat is. Het is ook niks voor hem om de hele dag te zitten, want hij is normaliter heel beweeglijk en klimt en klautert wat af. Maar nu zit hij de hele dag stil boekjes te lezen en tv te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef Brighteyes het volgende:Balen Angel!
Kan je iets met midalgan doen of zo, om het soepel te maken? Hebben ze daar nog iets over gezegd, of je de pijn op enige manier kan verzachten voor hem?
Klopt hoor, bij de broer van mijn vriendin ging het net zo. Ene dag erin, volgende dag naar huis.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:54 schreef Martineke het volgende:
[..]
als het een beetje mee zit kan hij the next day al thuis zijn(ik zeg ..kan he) broer van mijn vriend heeft dat laatst ondergaan, werd dinsdags opgenomen en gelijk die dag geopereerd, en woensdagmiddag mocht hij naar huis. en 2 dagen later zat hij al aan de shoarma
nergens geen last meer van gehad nadien..
Justin is verkeerd gesprongen op de trampoline. Hij heeft erg veel pijn, maar er was niets gebroken volgens de foto's. Hij wil echter niet lopen, dus zijn ze terug naar het ziekenhuis met hem om uit te zoeken wat er dan wel aan de hand is.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:27 schreef Luckepuk het volgende:
Ik heb gemist wat er aan de hand is bij Angelic1... iemand die het even in een notendop kan samenvatten of een direct link heeft? het klinkt niet al te best iig.. :'(
Bij jou ook al ?? Kolere zeg, wat ging het tekeer hier . . .quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:02 schreef Lois het volgende:
Mensen wat is het slecht weer. De regen komt hier echt met bakken uit de lucht. Ik hoop toch echt dat het nog even droog wordt, ik heb nog een waslijst aan boodschappen.
Allebei op dezelfde dag ?? Da's ook toevallig, kunnen ze elkaars verjaarjag tenminste niet vergeten . . .quote:Mijn ouders komen vandaag terug van vakantie, en zijn jarig, en ik wilde daar nog wel even bloemen en cadeautjes klaarzetten, melk en brood neerleggen en eventjes opruimen.
Nu pas wakker?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
Oh, en s'middags mensen
Het is ook een enorm klotevirus. Ik hoest er nu nog van, terwijl ik normaal nooit hoef te hoesten (mijn kaakholte is m'n zwakke plek, longen helemaal niet).quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het maar raar hoor, alles aan mn rechterkant doet zeer...hoofd, keel en oor en zelfs mn borst maar aan één kant (ook rechts dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |