FOK!forum / Klaagbaak / bestelling afgeleverd op verkeerd adres
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:15
Mijn bestelling van EUR 1.500,- komt maar niet aan. Na nabellen blijkt het volgende:

Bij verhuizing heb ik een adreswijziging gestuurd aan de verkoper.
Door een dubbel adressysteem bij de verkoper, stond er ook nog een oud adres van ons in het systeem.

Nu heb ik bij mijn bestelling nogmaals correcte adres opgegeven.
Toen in op internet zag dat de bestelling op het oude adres afgeleverd zou gaan worden heb ik nogmaals gebeld om het adres juist door te geven.

Nu heeft iemand op ons oude adres getekend voor het pakket.
Bosbeetlezaterdag 16 oktober 2004 @ 16:16
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef moddereter het volgende:
Mijn bestelling van EUR 1.500,- komt maar niet aan. Na nabellen blijkt het volgende:

Bij verhuizing heb ik een adreswijziging gestuurd aan de verkoper.
Door een dubbel adressysteem bij de verkoper, stond er ook nog een oud adres van ons in het systeem.

Nu heb ik bij mijn bestelling nogmaals correcte adres opgegeven.
Toen in op internet zag dat de bestelling op het oude adres afgeleverd zou gaan worden heb ik nogmaals gebeld om het adres juist door te geven.

Nu heeft iemand op ons oude adres getekend voor het pakket.
weg 1500 euro !?
ASSpirinezaterdag 16 oktober 2004 @ 16:17
neem aan dat hij er wel werk van gata maken, das toch even 1500 euro
trouwens, wat had je gekocht?
T1andonlyzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:17
En nu wil iedereen weten wat je besteld hebt
en ik denk dat je het gewoon terug kan vorderen hoor
SFWzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:17
Ze hebben toch de handtekening van de mensen op het oude adres? Dan zouden ze het pakketje toch wel kunnen terugvorderen aangezien zij niet de mensen waren die het besteld/betaald hadden.
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:18
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, wat had je gekocht?
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:19
het was een bestelling op factuur bij Dell. Er is nog niks betaald, maar de factuur zal inmiddels ook wel naar het verkeerde adres zijn gegaan.
Bob-Bzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:21
Ja jij hebt nix ontvangen, dus je hoeft nix te betalen. Dus dell moet er werk van maken.....lay-back!
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:22
Dat is slordig .. wat een slecht computersysteem hanteren ze daar.

Wat zeiden ze bij de helpdesk/ verkoper ..?

En moet je ver rijden om het eventueel op te halen .. ?
Neem aan dat je z.s.m. wilt computeren .. ehm wat doe je nu eigenlijk.
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:24
ze gaan nu een onderzoek starten samen met ups hoe het verkeerd heeft kunnen gaan.
Een nieuw systeem opsturen zou velen malen sneller gaan, zit nu al twee weken te wachten.

Maar het onderzoek zou maar 48 uur duren, dus ik ben benieuwd.
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:26
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:24 schreef moddereter het volgende:
Maar het onderzoek zou maar 48 uur duren, dus ik ben benieuwd.
Nieuwe laten bezorgen, en de oude is hun zaak toch ..

Onderzoek .. ze weten vast al van de hoed en de rand.

En reken die 48 uur maar zonder het weekend.
Copycatzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:26
De bewoners op je oude adres zullen wel hebben gedacht dat ze zo gratis een mooi Dell apparaat kregen.
Komen nu met die factuur bedrogen uit en zullen heus niet gaan betalen.

Natuurlijk wel eisen dat je een spinternieuw exemplaar uit een hogere prijs/kwailiteitklasse krijgt tegen een fikse korting .
Copycatzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:27
Schakel Felix Meurders' Kassa in!
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:28
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is slordig .. wat een slecht computersysteem hanteren ze daar.

Wat zeiden ze bij de helpdesk/ verkoper ..?

En moet je ver rijden om het eventueel op te halen .. ?
Neem aan dat je z.s.m. wilt computeren .. ehm wat doe je nu eigenlijk.
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.

PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:32
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Dat kan ik mij indenken -tenzij je er echt om zit te springen, maar Dell moet het eigenlijk oplossen idd.
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:34
Ik ga het niet zelf ophalen. Ik wil gewoon een ongeopende doos afgeleverd voor mijn deur hebben, compleet met alle garanties.
Bob-Bzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:35
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.

PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Ja afwegen, is 1,5 uur rijden meer tijdverspilling dan iemand nog een week laten werken op een pc van 4 jaar oud. Zal ook niet opschieten met grafische bewerkingen.
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:35
Jij bent een harde .. zaken zijn zaken.

Ik zou het misschien zelf oplossen.
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:43
Dit is ook een van de redenen dat ik zelf niet de pc ga halen -> URL: brief van koper huis (verborgen gebrek)

Daarbij heb ik het probleem bij hun neergelegd (telefonisch)
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:46
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:43 schreef moddereter het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik zelf niet de pc ga halen -> URL: brief van koper huis (verborgen gebrek)

Daarbij heb ik het probleem bij hun neergelegd (telefonisch)
Ehm inderdaad .. sommige mensen kunnen aardig agressief worden van dit soort zaken.
Hunkus_Extremuszaterdag 16 oktober 2004 @ 16:47
hahaha...dan houden hun nu jou pc vast tot jij de kosten vergoed heb van het verborgen gebrek!
Lekker is is dat.
moddereterzaterdag 16 oktober 2004 @ 16:49
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:47 schreef Hunkus_Extremus het volgende:
hahaha...dan houden hun nu jou pc vast tot jij de kosten vergoed heb van het verborgen gebrek!
Lekker is is dat.
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.
Asicszaterdag 16 oktober 2004 @ 16:56
Wat een eikels daar hee
mijn PC hadden ze van UPS bij de buren afgegeven,
zat er een briefje in de bus
je pakketje ligt bij de buren
randdebielen
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:01
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.
Zitten er ineens een paar zware houten (rotte) balken in..
Anuszaterdag 16 oktober 2004 @ 17:11
lekker handig
dr.dunnozaterdag 16 oktober 2004 @ 17:14
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:

[..]

Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.
lekker handig idd... moeten ze eerst die computer terug gaan vorderen, die wellicht al uit de doos is geweest, daarna zou hij volledig getest moeten worden om te testen of hij ook nu nog goed is, nieuwe verpakking er omheen, ben je ondertussen met gemak 3-5 weken verder

geef maar belletje als je haast hebt ; ik heb 2 weken geleden o.a. bij een erg grote klant van me dell en hp verslagen met onze custom-built CAD / Pro-Engineer systemen (104% sneller dan de snelste van hen voor zelfde prijs), regelen we wel wat binnen een week ofzo
referenties aanwezig

(serieus aanbod)
Catch22-zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:13
erm ze hebben geen bewijs dat jij hem hebt, ze kunnen aan de handtekening wel zien dat jij het niet was toch ?
dr.dunnozaterdag 16 oktober 2004 @ 21:58
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:13 schreef Catch22- het volgende:
erm ze hebben geen bewijs dat jij hem hebt, ze kunnen aan de handtekening wel zien dat jij het niet was toch ?
ze zullen moeten bewijzen dat degene die handtekening heeft gezet een gezinslid is, ouder dan 18 en tekenbevoegd namens opdrachtgever... aan andere kant ben je zelf verantwoordelijk voor correct aangeven naam, adres en nummer (maar dat heeft TS dus gedaan, alleen opdrachtnemer heeft t niet goed doorgevoerd).

dus ja, TS heeft sterk punt, maar recht hebben is niet zelfde als recht krijgen. gelukkig heeft hij nog niet betaald en kan hij dus alle kanten op.
Patrick281zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:03
Misschien is het meest veilige om de hele deal af te blazen met als grond een geleverde wanprestatie.

Een computer die "overal" geweest is (rondsturen is uiteindelijk ook niet echt goed voor de electronica) en die bij mensen gestaan heeft waar je een geschil mee hebt zou ik niet meer vertrouwen of uberhaupt niet nog het risico mee willen nemen dat ze er iets mee gedaan hebben.
Martijn_77zondag 17 oktober 2004 @ 12:23
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:

[..]

Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.
Ben benieuwd of ze dat kunnen gaan leveren?

Moeten ze niet binnen een tijd jou bestelling aan jou leveren?
moddereterzondag 17 oktober 2004 @ 17:34
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze dat kunnen gaan leveren?

Moeten ze niet binnen een tijd jou bestelling aan jou leveren?
Bij bestelling geven ze een verwachte levertijd door. Zal vast wel ergens in de kleine lettertype een voorbehoud op gemaakt zijn. Maar weet wel dat een te lange levertijd (voor zo ver ik weet) wel het recht geeft om te ontbinden. Volgens mij is de regel 2 keer zo lang als afgesproken en dan alleen maar nadat je ze schriftelijk in gebreke hebt gesteld voor de vetraging na de verwachte levertijd.
Must_bezondag 17 oktober 2004 @ 18:08
Dat verhuizen gaat bij jou niet over rozen he.. pff.. good luck, mate!
moddereterzondag 17 oktober 2004 @ 18:17
ik ben er inderdaad niet op vooruit gegaan met die verhuizing , wel een hoop wijzer
moddereterdinsdag 19 oktober 2004 @ 23:04
begin nu wel een beetje boos te worden op Dell.
Nu geven ze aan 10 dagen nodig te hebben om te onderzoeken waarom hun op het verkeerde adres hebben afgeleverd.

Een nieuwe bestelling (normaal gesproken binnen 7 dagen geleverd) kan ook niet.
Anuleren kan ook niet (niet kostenloos).
Kan uberhaubt niet bij de medewerker die ik had, en die wilde me ook niet doorverbinden met diegenen die het wel kan.

Ook een afspraak als niet geleverd voor einde deze week, is kostenloos geanuleerd mag die niet maken.

Dus toen was ik wel een beetje geprikkeld.
Na enig aandringen wil hij het wel aan zijn meerdere vragen of ik kan anuleren

Maar ik mocht hem daar dus niet over terug bellen

Service die ik normaal van hun gewend was, in een klap verdwenen
boskovdinsdag 19 oktober 2004 @ 23:05
Als je iets bestelt bij Dell moet je een afleveradres invullen. Hoe kan dat fout gaan?
moddereterdinsdag 19 oktober 2004 @ 23:07
weet ik ook niet.... had ook klantnummer ingevuld, waarschijnlijk stond die ook in een andere database nog met ons oude adres??
Copycatdinsdag 19 oktober 2004 @ 23:08
Dell heeft zo te lezen een onkundig callcenter zonder bevoegdheid.

Sterkte!
moddereterdonderdag 21 oktober 2004 @ 20:09
Gister, nadat ik Dell in gebreke heb gesteld, en een termijn heb gesteld voor de uiteindelijke levering, willen ze ineens weten of ik weet welk bedrijf er op mijn oude adres zit.

Mannetje langsturen, pc afhalen en hier afgeven, hoeveel werk is dat nu.
Stuur desnoods zo'n figuur die normaal de pc komt repareren, die zou toch binnen 4 uur aktie moeten kunnen ondernemen, tenminste met zo'n contract.

Ik snap nog steeds niet waarom het zo lang moet duren, het zal wel aan mij liggen
Patrick281donderdag 21 oktober 2004 @ 20:37
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:04 schreef moddereter het volgende:
begin nu wel een beetje boos te worden op Dell.
Nu geven ze aan 10 dagen nodig te hebben om te onderzoeken waarom hun op het verkeerde adres hebben afgeleverd.

Een nieuwe bestelling (normaal gesproken binnen 7 dagen geleverd) kan ook niet.
Anuleren kan ook niet (niet kostenloos).
Kan uberhaubt niet bij de medewerker die ik had, en die wilde me ook niet doorverbinden met diegenen die het wel kan.

Ook een afspraak als niet geleverd voor einde deze week, is kostenloos geanuleerd mag die niet maken.

Dus toen was ik wel een beetje geprikkeld.
Na enig aandringen wil hij het wel aan zijn meerdere vragen of ik kan anuleren

Maar ik mocht hem daar dus niet over terug bellen

Service die ik normaal van hun gewend was, in een klap verdwenen
Dit is echt onmogelijk .. jij moet hem niet aan zijn meerdere laten vragen wat kan of niet, maar eisen dat je die meerdere aan de foon krijgt. En als ze het niet even snel oplossen heb jij ook geen enkele plichten meer hoor. Zij blijven in gebreke. Staan er ergens leveringsvoorwaarden waar je accoord mee gegaan bent en waar dit misschien in beschreven staat?

Of heb je inderdaad toch zelf een fout gemaakt in eerste instantie?
moddereterdonderdag 21 oktober 2004 @ 20:59
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
Of heb je inderdaad toch zelf een fout gemaakt in eerste instantie?
Ik zou niet weten welke fout ik heb gemaakt??
Patrick281donderdag 21 oktober 2004 @ 21:21
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:59 schreef moddereter het volgende:
Ik zou niet weten welke fout ik heb gemaakt??
Ik weet niet hoe het bestellen werkt:
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:07 schreef moddereter het volgende:
weet ik ook niet.... had ook klantnummer ingevuld, waarschijnlijk stond die ook in een andere database nog met ons oude adres??
Moet je niet on-line de gegevens controleren en acoord geven voordat je de definitieve bestelling plaatst?
.. en deze dan later nogmaals bevestigen.

Als het compleet aan Dell ligt dan kunnen ze lekker opzouten met die computer..
.. hebben ze geen poot om op te staan lijkt mij.
moddereterdonderdag 21 oktober 2004 @ 21:32
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bestellen werkt:
[..]

Moet je niet on-line de gegevens controleren en acoord geven voordat je de definitieve bestelling plaatst?
.. en deze dan later nogmaals bevestigen.

Als het compleet aan Dell ligt dan kunnen ze lekker opzouten met die computer..
.. hebben ze geen poot om op te staan lijkt mij.
Je bestel en dan voer je je klantnummer in en je adres.
Hier heb ik ons adres ingevuld. Ik kan niet weten dat Dell in hun systemen aan ons klantnummer nog een ander adres heeft staan.

Ik heb bevestigd met mijn eigen adres.
Mercy_symbolvrijdag 22 oktober 2004 @ 08:49
toevallig op radio gehoord,


Easy as Dell Service like Hell
moddereterwoensdag 27 oktober 2004 @ 18:49
Nog steeds geen pc geleverd, maar krijg nu via email wel een bericht dat de betalingstermijn verlopen is. Ik heb niet eens een factuur gehad.

Ik ben dat Dell echt spuugzat

Ze reageren niet op voicemails, email berichten, krijg zelfs bericht dat mijn email ongelezen verwijderd wordt.
postmanwoensdag 27 oktober 2004 @ 18:59
voor zoiets ga je toch niet emailen ? bellen, en net zo lang totdat het allemaal voor elkaar is.
moddereterwoensdag 27 oktober 2004 @ 20:16
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef postman het volgende:
voor zoiets ga je toch niet emailen ? bellen, en net zo lang totdat het allemaal voor elkaar is.
Wat moet je dan als je al dagen gebeld hebt en alleen maar de voicemailbox krijgt.
En als je een andere afdeling belt willen ze je niet helpen en verwijzen ze je weer door naar de persoon die ik al dagen probeer te bereiken.
maartenawoensdag 27 oktober 2004 @ 20:28
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:34 schreef moddereter het volgende:
Ik ga het niet zelf ophalen. Ik wil gewoon een ongeopende doos afgeleverd voor mijn deur hebben, compleet met alle garanties.
En je hebt groot gelijk. Zoniet, dan zijn er wel andere fabrikanten die PC's leveren nietwaar?
maartenawoensdag 27 oktober 2004 @ 20:37
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef moddereter het volgende:
Nog steeds geen pc geleverd, maar krijg nu via email wel een bericht dat de betalingstermijn verlopen is. Ik heb niet eens een factuur gehad.

Ik ben dat Dell echt spuugzat

Ze reageren niet op voicemails, email berichten, krijg zelfs bericht dat mijn email ongelezen verwijderd wordt.
Het wordt de hoogste tijd om naar een andere leverancier te gaan, zo ga je niet met je klanten om. Jij hebt geen PC, dus je betaald niet natuurlijk, zo simpel is het. Ik zou nog 1 keer een voicemail achterlaten, en nog 1 keer een e-mail sturen met de eis: Als ik binnen 3 werkdagen geen spiksplinternieuwe PC op mijn deurmat heb staan dan kun je die hele bestelling vergeten!

HP/Compaq leverd ook mooie systeempjes af op de deurmat. Mischien moet je danwel 100 of 150 euro meer betalen om dezelfde configuratie te krijgen, maar zoals jij tot nu toe behandeld bent is echt onbeschoft gewoon.

Als jij over 3 dagen fijntjes een PC besteld bij de concurrent, dan is het voor hen te laat. Je weigerd dan gewoon de dozen van Dell als ze alsnog komen, want intussen heb je al ergens anders besteld natuurlijk.

Kom nou zeg, laat niet over je heen lopen..... als zei alles kunnen weigeren kun je ook alles dat van hen komt weigeren. Geen produkt = niet betalen, en daar sta je behoorlijk sterk mee hoor Die Dell PC is vast niet zoveel ellende waard. Weg met die Dell!
Patrick281woensdag 27 oktober 2004 @ 21:08
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:16 schreef moddereter het volgende:
Wat moet je dan als je al dagen gebeld hebt en alleen maar de voicemailbox krijgt.
En als je een andere afdeling belt willen ze je niet helpen en verwijzen ze je weer door naar de persoon die ik al dagen probeer te bereiken.
Dan moet je dus iets doortastender worden aan de telefoon..
dr.dunnodonderdag 28 oktober 2004 @ 02:24
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Het wordt de hoogste tijd om naar een andere leverancier te gaan, zo ga je niet met je klanten om. Jij hebt geen PC, dus je betaald niet natuurlijk, zo simpel is het. Ik zou nog 1 keer een voicemail achterlaten, en nog 1 keer een e-mail sturen met de eis: Als ik binnen 3 werkdagen geen spiksplinternieuwe PC op mijn deurmat heb staan dan kun je die hele bestelling vergeten!

HP/Compaq leverd ook mooie systeempjes af op de deurmat. Mischien moet je danwel 100 of 150 euro meer betalen om dezelfde configuratie te krijgen, maar zoals jij tot nu toe behandeld bent is echt onbeschoft gewoon.

Als jij over 3 dagen fijntjes een PC besteld bij de concurrent, dan is het voor hen te laat. Je weigerd dan gewoon de dozen van Dell als ze alsnog komen, want intussen heb je al ergens anders besteld natuurlijk.

Kom nou zeg, laat niet over je heen lopen..... als zei alles kunnen weigeren kun je ook alles dat van hen komt weigeren. Geen produkt = niet betalen, en daar sta je behoorlijk sterk mee hoor Die Dell PC is vast niet zoveel ellende waard. Weg met die Dell!
wat ik eerder al zei:
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 17:14 schreef dr.dunno het volgende:

geef maar belletje als je haast hebt ; ik heb 2 weken geleden o.a. bij een erg grote klant van me dell en hp verslagen met onze custom-built CAD / Pro-Engineer systemen (104% sneller dan de snelste van hen voor zelfde prijs), regelen we wel wat binnen een week ofzo
referenties aanwezig

(serieus aanbod)
ik verbaas me erover dat TS zoveel geduld heeft met Dell om dit af te handelen, zeker omdat naar zijn zeggen nu een van zijn collega's sterk gehinderd wordt in zijn productiviteit; van Dell verbaast me dit gedrag niet, gezien de vele problemen die HCC en de consumentenbond ook met die lui hebben (zelfs na gerechtelijke uitspraken in het nadeel van Dell zeggen ze nog steeds bv dat ze maar een half jaar garantie bieden, evt. vermeerderd met extra garantie die ze krijgen van hun eigen toeleverancier (alsof die klant dat weet en kan achterhalen, in de OEM wereld zijn er genoeg producten met maar 3 maanden garantie zelfs ).

aangetekende brief terugschrijven met ingebrekestelling door niet nakomen van leveringsverplichting om door TS gestelde redenen is voldoende om hem van die problemen af te helpen met dat bedrijf.

en wat die user hierboven ook al zegt, wees eens doortastender en sta op je strepen; je staat volledig in je recht als je nu de handel weigert.
Patrick281donderdag 28 oktober 2004 @ 09:25
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 02:24 schreef dr.dunno het volgende:
en wat die user hierboven ook al zegt, wees eens doortastender en sta op je strepen; je staat volledig in je recht als je nu de handel weigert.
Je moet er toch aan de telefoon wel uitkomen.
Het is niet jouw fout dat die persoon onbereikbaar is, laat hem dan terugbellen .. of wacht(dwingend) net zolang aan de telefoon totdat je wel iemand te spreken krijgt die beslissingsverantwoordelijkheid heeft. Dat je op een gegeven moment wat minder vriendelijk moet worden aan de telefoon om je doel te bereiken is helaas een feit ..

Vraag niet om begrip voor de situatie.. je moet die computer hebben ..
Geduldig ben je al geweest ......