Klinkt gevaarlijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Onzalige Bossen
Wilde Zwijnen, Teken, Eikels die aan iedere tweede boom hangen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk!
In welke bossen kom je dan vaak?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:54 schreef STENTOR het volgende:
In deze tijd van het jaar zoek ik graag bossen op.
jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:19 schreef STENTOR het volgende:
'Lupa_Solitaria', ' enlightenedwizza', 'citygirl' en 'Pietverdriet'. Hebben jullie ook foto's?
Verkocht! (enne hoezo onzalig?)quote:
Heet nu eenmaal zo. Was vroeger (lang lang geleden) een heel uitgestorven deel van de veluwe, waar het toch al niet bevolkt was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Verkocht! (enne hoezo onzalig?)
Zucht....... ik begin te verlangen naar een lange rustige wandeling door het bos
Die bovenste foto is erg mooi. Verder ziet het er voor mij net iets te bewoond uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Foto's gemaakt in het Bos van Ypey:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik zei, het is meer een park. Maar er zijn ook gedeelten die echt bosachtig zijn, met een zandpaadje erdoor.
Er woont niemand hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:20 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Die bovenste foto is erg mooi. Verder ziet het er voor mij net iets te bewoond uit.
Ik vind dit soort insinuaties ongepast. Gelieve deze in het vervolg voor je te houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:20 schreef wadgem het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen, STENTOR.
Eerst post je iets over hoe je iemand ongemerkt achtervolgt, dan vraag je hoe je de werking van luminol tegen kunt gaan, en dan vraag je naar een locatie waar uren achtereen niemand komt. Ik zou bijna aangifte doen.![]()
Vroeger gingen we daar ook wel heen en het was dan wel speciaal voor die tunnel/grot.Dat was toen heel wat om daar door heen te lopen.Denk dat als ik er nu kom ik er in een paar stappen doorheen ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er woont niemand hoor.Dat ene gebouw is een oud theehuisje dat leegstaat en het houten geval is gewoon een zitplekje, naast een tunnel waar je doorheen kunt lopen en waar het pikkedonker is.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben lees de onderstaande post van STENTOR maar:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:20 schreef wadgem het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen, STENTOR.
Eerst post je iets over hoe je iemand ongemerkt achtervolgt, dan vraag je hoe je de werking van luminol tegen kunt gaan, en dan vraag je naar een locatie waar uren achtereen niemand komt. Ik zou bijna aangifte doen.![]()
zie hier: je frustraties van dit momentquote:Mijn ex. Mag niet meer bij haar in de buurt komen. Frustrerend. Krijg je nog wel.
Waar bemoei jij je mee? Het gaat hier over mooie bossen en verder niets.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:21 schreef Litman het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben lees de onderstaande post van STENTOR maar:
[..]
zie hier: je frustraties van dit moment
Tamelijk vreemd allemaal.
Blij dat ik nog iemand achter me heb.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:21 schreef Litman het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben lees de onderstaande post van STENTOR maar:
[..]
zie hier: je frustraties van dit moment
Tamelijk vreemd allemaal.
Dat hangt er van af of je de enige Robert Koning bent die in Amsterdam woont.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:54 schreef wadgem het volgende:
[..]
Blij dat ik nog iemand achter me heb.
Ik wil eigenlijk aangifte doen, maar ik ben bang dat STENTOR achter mijn adresgegevens komt.![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
Kan het seriemoordenaar achtige gezeik stoppen dames?
Watjuh!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:52 schreef Natalie het volgende:
't Is dat het nu zo hard aan 't regenen is buiten, maar anders trok ik mijn stevige stampers aan en ging ik erop uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |