Ik heb het ook,...... net voorbij de Arenaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:39 schreef Bastard het volgende:
Fable![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het ook,...... net voorbij de ArenaWat een spel ! Ben wel bloedlelijk aan het worden. Krijg klappen bij het leven. In het dorp vragen ze of ik een zak over mijn hoofd wil doen !
Whahaha, dat is droog!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het ook,...... net voorbij de ArenaWat een spel ! Ben wel bloedlelijk aan het worden. Krijg klappen bij het leven. In het dorp vragen ze of ik een zak over mijn hoofd wil doen !
Goh, dat spel is ECHT levensechtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:39 schreef O-Ren het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Goh, dat spel is ECHT levensecht
Hmmmm klinkt goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaJe kunt ook een eenzaam semi-dronken leven volgen zeg maar, zonder ook maar iets te doen of te presteren
..... Zoveel vrijheid in het spel joh
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ohh dat is lekker zeg!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:28 schreef Magneet het volgende:Indonesische avond oftewel de hele avond heeeerlijk eten
Buuuurp, faaart het was idd weer heeeeerlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohh dat is lekker zeg!!
En het megazwijn heeft gesproken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
Buuuurp, faaart het was idd weer heeeeerlijk
eej dat deed ik pas thuis hé en niet daar nogquote:Op zondag 17 oktober 2004 09:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
En het megazwijn heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |