Een paar dagen.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
vraag dan meteen of iemand je wil pijpen daar.. weet je het meteen en kun je dat ziekenhuis achterwege laten, wel ff rekening houden dat je de komende paar dagen wel zeer moeilijk zult lopen..
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg stoer zeg...
quote:
Stoer dat je die mensen kent manquote:Ik ken een paar Prospects.. dat zijn de "rookie's" van de angels.. zeg maar. Die moeten nog nomad worden..
En geloof me nu maar... die mannen zijn alles behalve homo
Voel jij je nu beter? Iets verkeerds gezegd? Denk je dat ik er trots op ben dat ik die ken? Dan had ik er wel een vers topic over geopend.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[..]
Stoer dat je die mensen kent manVoel je je nu beter? Stelletje drugsdealers zijn het. En homo's natuurlijk
![]()
Wat is er nou opeens weer mis met drugsdealers? Beetje ondernemersgeest moet je op juiste waarde schatten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[..]
Stoer dat je die mensen kent manVoel je je nu beter? Stelletje drugsdealers zijn het. En homo's natuurlijk
![]()
Dus om je verhaal samen te vatten... je bent n fag , je hebt n baard , rijd motor en zit in een club met alleen kerels en wil even pijlen of je niet de enigste hier bent?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 07:05 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik denk dat de Hells Angels een verkapte homo club is.
Ik heb absoluut niks tegen homos (in tegendeel zelfs) maar ik vind dat het tijd wordt dat ze eens uit de kast komen.
Is gewoon dom, niet op letten.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:44 schreef Da_DvD het volgende:
Doe es niet zo dom. Snap je niet wat ik bedoel?
en de meeste homofoben zijn homo (of moslim, red.), das trouwens ook algemeen bekendquote:sorry ben je wel en ja ik ben wel tegen homos.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |