Oh echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:08 schreef snoopy het volgende:
jongetjes ook![]()
Jah echt wel, het gaat hardquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Sow op die laatste foto zie je goed hoe lang haar beentjes toen al waren![]()
Wat worden kleine meisjes trouwens snel "groot" hè Luchtbelletje?!
Nee niet? Ow okquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik Luchtbelletje![]()
Zo lang je me geen troetelkindje vindt mag hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee niet? Ow ok![]()
Wat een plaatjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef Luchtbel het volgende:
En de 27ste, ik ben wel trotswat lijkt ze daar nog klein
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zo lang je me geen troetelkindje vindt mag het![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
*PROEST* Kom maar bij tante Loena lief Luchtbellekindje
knijpt even in de lekkere appelwangetjes van Luchtbel!
Acrylverf ooit gekocht bij de action, handjes dat is geen succes daarom is ze ook zo groenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:44 schreef snoopy het volgende:
Wat schattig die voetjes van Zoë. Wat voor verf heb je gebruikt?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:05 schreef Lois het volgende:
... Je gaat steeds meer op je moeder lijken
Daar kan ik niks aan doen, jullie hebben hem zo mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:11 schreef Michel het volgende:. Nou bedankt dan.
.
Ze zijn altijd wel zo knuffelig maar kunnen elkaar ook regelmatig in de haren vliegen hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:05 schreef Lois het volgende:
Tom en Jasper, wat zijn jullie lief zo samen! Vechten ze nooit coolbabe? Zijn ze altijd zo knuffelig?
Ach gos, wat is ie daar zielig..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:31 schreef coolbabe het volgende:
Het gaat me te ver om ze allemaal op te noemen want ik loop een topic achtermaar wil wel even zeggen dat alle kindjes en foto`s die ik voorbij zag komen geweldig zijn!
Tom (en een beetje Jasper) spam
Tom was ziek, hier ligt hij met een kruikje te slapen onder een dekentje
[afbeelding]
Tom kan al heel goed zelf eten
[afbeelding]
Zo zitten ze vaak
[afbeelding]
Gekke bekken trekken is cool 8)
Ik vroeg het me ook al af, lijkt wel iets Aziatischquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:20 schreef Reese het volgende:
Nog zo'n lurker, Snoopy, ik ben zo benieuwd wat voor bloed door Morris' aderen stroomt. Wil je dat vertellen? of gaat me dat geen moer aan![]()
Wel een heel mooi kaaskoppie danquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:18 schreef snoopy het volgende:
Morris is een heel gewoon kaaskoppie hoor
![]()
Zijn papa heeft op zich wel een huid die snel bruin wordt in de zon en donker haar maar verder zou ik het niet weten. En gelukkig lijkt ie erg op zijn vader![]()
*wijst naar het grote kleine babytjes topic*quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:59 schreef Luchtbel het volgende:
Suusje, lief meisje. Wat ben je toch altijd lief! Was je soms weer ziekjes? Je kijkt zo bedrukt?
Mmm, ik dacht ook inderdaad iets Aziatisch te zien. Hij heeft een prachtig, 'volwassen' gezichtje!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:18 schreef snoopy het volgende:
Morris is een heel gewoon kaaskoppie hoor
![]()
Zijn papa heeft op zich wel een huid die snel bruin wordt in de zon en donker haar maar verder zou ik het niet weten. En gelukkig lijkt ie erg op zijn vader![]()
Helaas niet, Kaylee woont niet echt in de buurt. Al hoorde ik vandaag van haar moeder dat ze ook naar de 'bloemenschool' wilquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef bixister het volgende:
Christan, dat was een mooie dag zo te zien! hoe vonden ze de traktaties? en komt Kaylee over een tijdje bij jou op school? alvast veel plezier morgen!
quote:Op dinsdag dinsdag 12 oktober 2004 12:43 schreef Karin het volgende:
jammer dat we Wilyan niet in zijn winterjas op de foto zien. Ben zo benieuwd of hij dezelfde heeft als Bram![]()
dat was TC, die phluphy waarschuwde voor dames met boodschappentassen als ze op een meeting zou verschijnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef Kleintje het volgende:
En ik hoorde daniman of TC ook al over boodschappentas. Heren... jullie weten normaal gesproken ook niet waar een boodschappentas voor is. Dus... laat hem nu ook maar staan!
Myrthe!!!! Je bent iddd niet zo'n klein frutje als dat ik dacht! Lekker boekjes lezen met je bolle wangetjes!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:13 schreef poemojn het volgende:
Op verzoek van Luchtbel in het Babietjestopic een foto van Myrthe:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Jessie moet er helemaal vanaf blijven, die heeft zelf al 2 hele cute dames!
Ik ga zo bij de Gamma zo'n grote puinzak halen, je weet wel, zo'n zak die je voor de deur kan zetten voor je afval. Enig idee hoeveel kindjes daarin kunnen
*grijns*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:40 schreef moussy het volgende:
[..]ná donderdag dan ja
Ik blijf het een uitvinding vinden!!! Die blauwe waar Isa in zit die kan net als die van mij versteld worden volgens mij, dus daar kunnen ze in vanaf mini tot minder-mini. Je heb je handen vrij als je ze in bad doet en het is dus minder belastend voor je rug * Anitra gaat badstoeltjes-promo-team maken denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:38 schreef E.T. het volgende:
Voor zo'n stoeltje zou je bijna een bad gaan aanschaffen
ja hij doet het prima als meid. (zelfs op het cb kijken ze je vreemd aan als ik toch echt volhoud dat het een jochie is. Wat volgens mij aan zijn koppie echt wel valt te zien)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:54 schreef bixister het volgende:staat je snoezig JD!
Die pyama heeft Dylan ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:00 schreef bixister het volgende:
Piet vindt zichzelf erg leuk:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:19 schreef snoopy het volgende:
Ja maar Knor, als Jayden spullen met z'n zus moet delen bedoel je toch geen jurkjes hè? Want dan snap ik het CB wel![]()
Lees even mijn vorige postquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:20 schreef Tan het volgende:
die rupspyjamahoe komen jullie daaraan?
Haha, deze post had ik niet gelezen dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef pluisje het volgende:
De pyjama komt uit Amerika, daar hebben ze een hele lijn met Rupsje Nooitgenoeg
En mijn zus neemt dit weekend weer allemaal dingetjes uit die lijn mee
En de anderen niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:44 schreef DIGGER het volgende:
Niet omdat het rijmt, maar Piet is m'n favoriet
Er kan toch maar 1 de absolute favoriet zijn?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:11 schreef dutchie het volgende:
*typische dombo-opmerking maakt*
Doet eens een foto'tje van jullie kanjer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:44 schreef DIGGER het volgende:
Niet omdat het rijmt, maar Piet is m'n favoriet
is het moment al voorbij?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef Catootje het volgende:
Ja, op afstand gaat dat spul echt supersnel...als iemand van baby naar peuter verhuisd ben ik nog steeds stomverbaasd...koop dan ook nog steeds te kleine spulletjes voor die van mij...ik zal es ongegeneerd gaan spammen...moment:!!
Hoe zou dat heten in het engels? Little-catterpillar-never-enoughquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef pluisje het volgende:
De pyjama komt uit Amerika, daar hebben ze een hele lijn met Rupsje Nooitgenoeg
En mijn zus neemt dit weekend weer allemaal dingetjes uit die lijn mee
The Very Hungry Caterpillarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hoe zou dat heten in het engels? Little-catterpillar-never-enough![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:00 schreef snoopy het volgende:
Prachtige foto's Knorretje![]()
misschien kan je voor Jayden ook zo'n klein BCC pakje maken
Ze noemen het The Hungry Little Caterpillar of zoals Luchtbel al zei Very Hungry Caterpillarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hoe zou dat heten in het engels? Little-catterpillar-never-enough![]()
Een verzoekplaatje (blijf in de duimsfeer):quote:Ach snoop, doe eens een fotootje van Morris![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:14 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Dylan een 10 gegeven en alle andere kindjes een 6![]()
Euhm, ik denk dat deze gewoon bij Bart vandaan komt. Helaas kan je van deze serie niet veel kopen in Nederland, terwijl ik het mooi kleurig spul vind en stevig ook. Jolie heeft dit ding er van en een poppetje en dat poppetje vindt ze ook erg leuk. Gelukkig komt m'n tante uit Frankrijk volgende week over en laat het daar nou juist veel in de winkel liggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk ding is dat luchtbel. heb je dat bij de speelgoedwinkel vandaan? ik heb het nog noooit gezien. maar zo te zien vind jolie het geweldig!
]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:00 schreef CarOnline het volgende:Nieuwsgierig zijn ze he!
Een vriendin met een tweeling (die niet op elkaar leken) zei altijd als mensen vroegen of het een tweeling was: 'Nee, een zesling, de rest zit alleen thuis.'
Keken ze ook raar van opMaar dat was meer omdat ze dat gevraag en zo zat was
Een Laraatje voor tussendoor:
[afbeelding]
Speelotheek? Bij mensen op visite gaan met een iets groter kindje en kijken wat ie daar pakt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:55 schreef Belana het volgende:
Jolie, wat heb jij een mooi speelding, mèn!!! Ik vind dat op dit moment heel moeilijk, wat is nou leuk voor Liam... hij kluift eigenllijk alleen maar overal op, echt spelen is het nog niet, maar hij is wel uitgekeken op al zijn spele dingetjes...moeilijk moeilijk...
Ik vind Piet wel leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:27 schreef beefcake het volgende:
PietHij vindt me echt niet leuk
![]()
![]()
Als je wilt spammen, er schijnen nog foto's te liggen van een MODjes minimeet van maanden geleden . . .quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:09 schreef Karin het volgende:
Even een flinke Bramspam, tis alweer een tijdje geleden.
Deze foto is mooi . . .quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:52 schreef poemojn het volgende:
[afbeelding]
Shit helemaal vergeten inderdaad. Sorry.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je wilt spammen, er schijnen nog foto's te liggen van een MODjes minimeet van maanden geleden . . .![]()
![]()
ze is ook echt prachtig!!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:00 schreef Meaghan het volgende:
Nou Belana, uitgehuwelijkt is ze nog niet, maar gegadigden zatZo waren we vandaag bij Toys'R'us en jawel, ze had wederom de volledige aandacht van een jongetje, dit maal Twan van 1,5 jaar. En steeds kusjes willen geven
en papa z'n zoon maar in bedwang proberen te houden
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:04 schreef Belana het volgende:
[..]
ze is ook echt prachtig!!!
Die is echt geweldig!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:04 schreef Lois het volgende:
Dat vestje![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Stak Bram nou z'n tong uit naar BE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |