Als je internet kon proeven, dan proefde jouw post naar wanhoop.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
das dan wederzijds
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar familie en vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgelost dan?
Heb jij xebro gestalked?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan kom je niet verder.
Ik ben geïnteresseerd in je verhaal. Denk dat we wel wat gemeen hebben. Maar dat ga ik hier niet op Fok! plaatsen, want je merkt wel wat het niveau is hier.
En jij hebt dat wel? Je kent heel het achteliggende verhaal nog en eens!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, ja erg hè. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde Fok!ker geen greintje verstand heeft van de psyche van een ander mensschaamteloos gewoon
Die lippenstift op mijn deur, dat was jij he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Viking84 het volgende:
Denk dat we wel wat gemeen hebben.
Heb je het nu over de dader of slachtoffer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, ja erg hè. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde Fok!ker geen greintje verstand heeft van de psyche van een ander mensschaamteloos gewoon
Toepasselijk nick overigensquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...
Dat soort dingen komen dus door bekrompen mensen zoals hier
Dus ze weet nog steeds niet dat jullie voor elkaar bestemd zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...
Nogmaals. Provocerende verhaaltjes verzinnen haalt bij mij niks uit. Take your business elsewhere.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
En hoe weten we of jouw verhaal niet provocerend bedoeld is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:36 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Nogmaals. Provocerende verhaaltjes verzinnen haalt bij mij niks uit. Take your business elsewhere.
Jij bent van plan iemand te gaan belagen en zo weet je wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat is heel erg interessant. Minstens zo interessant als alle overige artikelen in het Wetboek van Strafrecht. Maar wat heeft dit met mij te maken?
Ik stel een vrij onschuldige vraag. Het is de veel te levendige fantasie van anderen die voor het provocerende gedeelte zorgen. Het siert mij dat ik me daar verder niet mee bemoei. Het haalt zo weinig uit. Maar je hebt wel een goed punt. Ik maak me er echter niet zo druk over. Vat het op zoals je zelf wil. Mij maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hoe weten we of jouw verhaal niet provocerend bedoeld is?
Topicstarter kennende rijdt hij haar eerst aan, en treft justitie daarna sperma vlekken aan in de auto.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:42 schreef Obsessive het volgende:
Justitiele stappen zullen ook niet volgen aangezien het achterhalen van de daadwerkelijke huurder simpelweg geen prioriteit heeft bij de politie.
ik vind je vraag niet zo onschuldigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:41 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik stel een vrij onschuldige vraag.
over dader, want iedereen wil zich maar wat graag in de slachtofferrol dwingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je het nu over de dader of slachtoffer?
Zoek dan ook maar zelf uit hoe je dat aan moet pakken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:05 schreef STENTOR het volgende:
Ik moet dit zelf afhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |