Een Privé detective bekijkt jou vanaf een meter of wat, en roept waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou, wie kopt hem in?
quote:Waar heb je het voor nodig?
ik wil nogmaals zeggen: ik vind het een beetje absurd dat je zoiets wilt LEREN. Waarom DOE je het niet gewoon? Je komt als een intelligent iemand op mij over (met misschien merkwaardige hobby's), maar ik vind het vreemd dat je vraagt om iemand die het je kan LEREN. Dan vraag ik me echt af of je teveel films gekeken hebt ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:11 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Bedankt. Volgens mij ben je de eerste die me niet meteen veroordeelt. Bestaat er misschien zoiets als een opleiding tot privé-detective? Of zou een privé-detective bereid zijn om mij deze tak van het vak te leren?
Uiteraard, want je komt toch aan met bagger argumenten en gaat dan de grote volwassen vrouw uithangen, terwijl je nog met trillende vingertjes en bijtend op je onderlip intypt 'dat het je niets doet'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan wel goed op mezelf passen. Alleen probeer ik het verhaal altijd van twee kanten te bekijken. Maar met jou ga ik niet in discussie
Probeer de Nederlandse Inlichtingendienst eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:34 schreef STENTOR het volgende:
Ja. Ik wil iemand in de gaten houden. Ze mag er niet achter komen dat ik haar volg. Je ziet vaak in films dat mensen geschaduwd worden. Ik wil dat leren. Waar kan dat? Zijn er cursussen voor? Of zijn er ook nog andere manieren. Wie weet het? Dank.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:41 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
[..]
[afbeelding]
Allemachies Adriaan, die man daar achtervolgt ons!
Bewust reacties oproepen d.m.v. provocatie stel ik niet op prijs. Dank.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:22 schreef Obsessive het volgende:
Ach bah wat een gezeur hier.
Net alsof jullie ook niet door zouden zetten als jullie zeker weten dat jij en een vrouw voor elkaar bestemd zijn.
In de "perfecte" relatie houd je van ELKAAR, als zij hem NIET leuk vind dan is het gewoon over sluiten pech. Jammer jongen, tis kut voor maar zo simpel is hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:22 schreef Obsessive het volgende:
Ach bah wat een gezeur hier.
Net alsof jullie ook niet door zouden zetten als jullie zeker weten dat jij en een vrouw voor elkaar bestemd zijn.
Ik wilde je nog wel tips geven...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:24 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Bewust reacties oproepen d.m.v. provocatie stel ik niet op prijs. Dank.
ok, als jij dat geloven wiltquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uiteraard, want je komt toch aan met bagger argumenten en gaat dan de grote volwassen vrouw uithangen, terwijl je nog met trillende vingertjes en bijtend op je onderlip intypt 'dat het je niets doet'.
Die was al ver te zoeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:24 schreef STENTOR in andere bewoordingen het volgende:
Mijn autoriteit, wat doe je?
mail me anders even, of voeg me toe op msnquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:24 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Bewust reacties oproepen d.m.v. provocatie stel ik niet op prijs. Dank.
Hij heeft geen zin om met je te cammen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mail me anders even, of voeg me toe op msn
Drie jaar maar? Hmmmquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:28 schreef Sessy het volgende:
Ohja trouwens ik weet niet of je het interessant vindt of niet maar hier is artikel 285b uit ons Wetboek van Strafrecht.
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
ik had het niet tegen jouquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin om met je te cammen...
goh, ja erg hè. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde Fok!ker geen greintje verstand heeft van de psyche van een ander mensquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Drie jaar maar? Hmmm
Tja, in mijn geval had de vrouw in kwestie nogal problemen (die overigens niet allemaal mij te verwijten waren!!!!) dus ze zag het niet helemaal helder meer...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
In de "perfecte" relatie houd je van ELKAAR, als zij hem NIET leuk vind dan is het gewoon over sluiten pech. Jammer jongen, tis kut voor maar zo simpel is het
Ik wil helemáál niet met jou cammen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou
Dat is heel erg interessant. Minstens zo interessant als alle overige artikelen in het Wetboek van Strafrecht. Maar wat heeft dit met mij te maken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:28 schreef Sessy het volgende:
Ohja trouwens ik weet niet of je het interessant vindt of niet maar hier is artikel 285b uit ons Wetboek van Strafrecht.
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
das dan wederzijdsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wil helemáál niet met jou cammen.
Hoe heb je dat opgelost dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Tja, in mijn geval had de vrouw in kwestie nogal problemen (die overigens niet allemaal mij te verwijten waren!!!!) dus ze zag het niet helemaal helder meer...
En ik ben van mening dat je het dan, na notabene een relatie van 4,5 jaar, niet zomaar opgeeft in verband met enkele probleempjes![]()
Nee. Dat is niet verstandig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mail me anders even, of voeg me toe op msn
dan kom je niet verder.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:33 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet verstandig.
Als je internet kon proeven, dan proefde jouw post naar wanhoop.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
das dan wederzijds
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar familie en vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgelost dan?
Heb jij xebro gestalked?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan kom je niet verder.
Ik ben geïnteresseerd in je verhaal. Denk dat we wel wat gemeen hebben. Maar dat ga ik hier niet op Fok! plaatsen, want je merkt wel wat het niveau is hier.
En jij hebt dat wel? Je kent heel het achteliggende verhaal nog en eens!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, ja erg hè. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde Fok!ker geen greintje verstand heeft van de psyche van een ander mensschaamteloos gewoon
Die lippenstift op mijn deur, dat was jij he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Viking84 het volgende:
Denk dat we wel wat gemeen hebben.
Heb je het nu over de dader of slachtoffer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, ja erg hè. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde Fok!ker geen greintje verstand heeft van de psyche van een ander mensschaamteloos gewoon
Toepasselijk nick overigensquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...
Dat soort dingen komen dus door bekrompen mensen zoals hier
Dus ze weet nog steeds niet dat jullie voor elkaar bestemd zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
Ze is nog steeds in de war, ze wordt ook nog een gehersenspoeld door haar vriendinnen, dus ik mag geen contact meer met haar hebben...
Nogmaals. Provocerende verhaaltjes verzinnen haalt bij mij niks uit. Take your business elsewhere.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:34 schreef Obsessive het volgende:
[..]
En hoe weten we of jouw verhaal niet provocerend bedoeld is?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:36 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Nogmaals. Provocerende verhaaltjes verzinnen haalt bij mij niks uit. Take your business elsewhere.
Jij bent van plan iemand te gaan belagen en zo weet je wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:31 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat is heel erg interessant. Minstens zo interessant als alle overige artikelen in het Wetboek van Strafrecht. Maar wat heeft dit met mij te maken?
Ik stel een vrij onschuldige vraag. Het is de veel te levendige fantasie van anderen die voor het provocerende gedeelte zorgen. Het siert mij dat ik me daar verder niet mee bemoei. Het haalt zo weinig uit. Maar je hebt wel een goed punt. Ik maak me er echter niet zo druk over. Vat het op zoals je zelf wil. Mij maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hoe weten we of jouw verhaal niet provocerend bedoeld is?
Topicstarter kennende rijdt hij haar eerst aan, en treft justitie daarna sperma vlekken aan in de auto.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:42 schreef Obsessive het volgende:
Justitiele stappen zullen ook niet volgen aangezien het achterhalen van de daadwerkelijke huurder simpelweg geen prioriteit heeft bij de politie.
ik vind je vraag niet zo onschuldigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:41 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik stel een vrij onschuldige vraag.
over dader, want iedereen wil zich maar wat graag in de slachtofferrol dwingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je het nu over de dader of slachtoffer?
Zoek dan ook maar zelf uit hoe je dat aan moet pakken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:05 schreef STENTOR het volgende:
Ik moet dit zelf afhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |