Dat is hier al lang bekend. Moet er nog even niet aan denken, we genieten hier nog even van de herhalingen met!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 schreef para909 het volgende:
ben net terug uit amerika, heb daar 2 nieuwe CSI afleveringen gezien (inclusief de premiere van season 3). De tagline was: a season premiere so intense, one CSI will not survive...
ik zal jullie besparen welke er dood gaat...;-)
hoe zou dat nou komen *kijkt onschuldig*quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dat is hier al lang bekend.
Kijk eens even bovenin dit topic!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:04 schreef Sanneke het volgende:
para kun je dat niet ff tussen spoilertags zetten?
Ha ha, daar weet jij zeker niks van?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:58 schreef blablasjit het volgende:
hoe zou dat nou komen *kijkt onschuldig*![]()
wauw.. daar had ik het gewoon tussen een spoilertag gezetquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:59 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Kijk eens even bovenin dit topic!![]()
nou ik moet zeggen dat ik in deeltje vier hier nergens van af weetquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ha ha, daar weet jij zeker niks van?![]()
ik vind seizoen 1 beter als 2quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef seeya_40 het volgende:
Heb toenet pas de aflevering van gisteren gezien, vond m wel stoer. Vind alleen het 2e seizoen van CSI:Miami beter. Deze verhaallijnen vind ik nog beetje matjes.
Beter DAN, Blabla, foei!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef blablasjit het volgende:
ik vind seizoen 1 beter als 2
jah kijk eens naar me handtekening... vooral dat gedeelte van die taalpuristenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Beter DAN, Blabla, foei!![]()
Na een trouwe fan te zijn van CSI:LV had ik eerst niet zo veel zin om naar een aftreksel van deze serie te gaan kijken. Maar na een paar afleveringen was ik helemaal "om". Persoonlijk vind ik Miami zelfs beter dan LV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik dat dan schreef!?!...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:30 schreef blablasjit het volgende:
jah kijk eens naar me handtekening... vooral dat gedeelte van die taalpuristen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, toch niets in z'n haar gekregen?
T'is net goede tijden, slechte tijden, daar zie je dat vaker, iedere keer een andere.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb het niet extreem goed gevolgd ofzo (misschien dat ik het daardoor bepaalde dingen gemist had ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |