uhuh en heel veel over zijn borer te weten gekomen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:48 schreef Mellone het volgende:
Omg H is dus echt menselijk, hij werd boos en verloor zijn geduld tegelijkertijd. Gelukkig wel op een beschaafde H manier maar toch. Veel meer emotie hebben we van H nog niet gezien. Strakke aflevering weer \\0//
quote:Hallo RTL,
Een vraagje! Ik ben benieuwd naar wanneer het 5e seizoen van CSI word uitgezonden en wanneer het 3e seizoen van CSI Miami word uitgezonden...
Bij de meest gevraagde vragen staat wel dat CSI: NY in maart 2005 word gestart.. maar niet wanneer de nieuwe seizoenen van beide andere CSI series worden uitgezonden. Daar ben ik best benieuwd naar
Als trouwe kijker alvast grote dank!
Doei Doei!
BlueCurl's echte naam
Ik heb geen e-mail adres van ze. ik heb bij hun een standaard mail form ingevuld... stond geen adres bij!quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:15 schreef Dafje33 het volgende:
Goed werk BlueCur!l
![]()
Ik zocht dus ook eigenlijk een e mailadres, want ik heb een gruwelijke hekel aan bellen!
Kun je mij dat ook sturen, dan mail ik ze ook nog wel.
Dit krijg ik terugquote:Hallo RTL,
Een vraagje! Ik ben benieuwd naar wanneer het 5e seizoen van CSI word uitgezonden en wanneer het 3e seizoen van CSI Miami word uitgezonden...
Bij de meest gevraagde vragen staat wel dat CSI: NY in maart 2005 word gestart.. maar niet wanneer de nieuwe seizoenen van beide andere CSI series worden uitgezonden. Daar ben ik best benieuwd naar
Als trouwe kijker alvast grote dank!
Doei Doei!
BlueCurl's echte naam
maar ik heb nu wel het e-mail adresquote:Goedemiddag,
Momenteel staan er herhalingen in de planning.
In het voorjaar komen er nieuwe delen van CSI New York.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
euhm ik kijk pas vanaf september dus ben niet bekend met H geschiedenisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh en heel veel over zijn broer te weten gekomen...
maaruh mellone? eerste seizoen hiervoor gemist?
ow okayquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:16 schreef Mellone het volgende:
[..]
euhm ik kijk pas vanaf september dus ben niet bekend met H geschiedenis
maak jij ze niet altijd aan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:33 schreef BlueCurl het volgende:
nog 30 posts en we gaan naar het volgende deel. ah toe mag ik hem aanmaken?![]()
danku danku!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Dafje33 het volgende:
Goed werk BlueCurl!!![]()
![]()
Ja, hoor, het volgende CSI topic is (alweervoor jou! Zelf verdiend.
![]()
Poe, ben er weer, kon even een par dagjes niet posten, fok deed raar?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Las Vegas seizoen 5 op Ma om 21:30 op RTL4
CSI: Miami seizoen 3 op Di om 20:30 op Yorin
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
RTL heeft licenties gekregen van CBS Amerika en die gaan pas in vanaf Maart. Daarom heeft het even geduurd!
Idereen weer happy?ik wel
whehehe ik hoop het maar zal wel niet denk ikquote:Op zondag 9 januari 2005 21:26 schreef Dafje33 het volgende:
Als CSI:Miami straks ook bij serie 5 is, krijgen we dan ook twee keer per week herhalingen?
maarja CSI: Miami is mooier vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe ik hoop het maar zal wel niet denk ikHet is nog steeds NL hier en CSI: LV heeft de overhand volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |