Nou dat valt mee..... Ik kan dat wel aan ik bedoel ik zit ook elke wedstrijd bij ADO veel erger is t niet (Niet lullig bedoeld jongens) iedereen ziet t als zo erg maar t valt allemaal mee en ik heb een shaaltje gekocht daar van Alianza Lima dus je bent er wel veilig hoor... er staat zelfs in gidjes vermeld '' Het is zeker aan te raden om naar een voetbal wedstrijd van de Local Club te gaan''
quote:
mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe je er zo op bent gekomen om naar lima te gaan, en waar je de reis hebt geregeld? (en misschien ook de kosten)
Ik wil namelijk zelf op korte termijn naar lima, alvast bedankt
Hoe ik er op ben gekomen.... Poeh mijn vader moest er heen voor zijn werk toen ben ik mee gegaan.
De reis heb ik via Brooks Reisbereau laten regelen te kosten die liggen wel erg hoog voor een vliegreisje... wel zo'n 1600 voor een ticket...
Een beetje een hotel in Lima ligt rond de $30 (dollar dus) Maar als je bv in het Sherington gaat (of een ander duur hotel (normaal) !!) Dan kost het rond de $50/60 dollar per nacht....
Eigelijk is Lima niet leuk... als je daar 1 dag bent heb je het al wel gezien... Het is er een rot klimaat heel erg mistig enz..... De wijken zijn niet leuk er is bv een philips midden tussen allemaal verrote panden en golfdak huisjes.....
Zelf kan je aanraden om naar Cusco te gaan een uurtje vliegen van Lima en een ticket is ook niet zo duur....
Dat is daar veel toeristischer en een goede kip maaltijd bv kost daar maar 8 sol (lokale munt) en dan moet je nagaan dat 1 sol dus 25 cent is in Nederland.
Daar is t veel leuker, markten , met de trein naar Machu Picchu (wel $150 dollar p.p maar dat is het waard) en leuke restaurants. Trouwens als je snel bent kan je ook een eigen treinkaartje nemen voor de machu picchu moet je wel snel zijn.... anders moet je bij het reisbureau zijn... maar dan heb je wel een maaltijd bij inbegrepen en een gids die engels spreekt.
Prijs voor een hotel ligt zelfde als Lima.
Aanrader is het Ninos Hotel (gerunt door NLers maar met een goed doel).
Als je meer vragen hebt hoor ik t wel.