Je weet toch dat ik alleen maar naar het beste van het beste kijk!? ONM! De rest is kut.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:28 schreef babette21 het volgende:
Nou jij bent ook lekker op de hoogte zeg....
Gierige Hollander die je bent! Ook nog merkloze prut schenken!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef babette21 het volgende:
oh ja khad nog wat beloofd:
[afbeelding]
Ach, is je vocabulaire uitgeput?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:45 schreef babette21 het volgende:
en wat zeur jij trouwens, wees blij met wat je krijgt.... lullige limbo'er....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet toch dat ik alleen maar naar het beste van het beste kijk!? ONM! De rest is kut.
Leg uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:16 schreef Iwan1976 het volgende:Ben ik de enige die de dubbele bodem hierin ziet?
Ja, daar heeft ze wel eens last van als ze geen topic mag openen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:33 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer eens op d'r teentjes getrapt?
Dan weet je gelijk hoe je haar uit het volgende topic moet weren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
neuh, dat is het niet, de TT zal haar wel niet aanstaan, terwijl ze zelf ooit gezegd heeft dat het geen flikker uitmaakt hoe een topic heetze heeft Iris de Liefste #3 ook al geboycot.
Wel een beetje wazig, die foto.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:57 schreef Wup het volgende:
je wordt wakker en het eerste wat je ziet is La Claire ....
da's waar, oke weg er maar weer mee....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wel een beetje wazig, die foto.
Dan is het maar goed dat ik ze rap heb gesnaaid!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:09 schreef Wup het volgende:
da's waar, oke weg er maar weer mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |