Je bent een icoondief!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:25 schreef Laditi het volgende:
Ik vind de muziek die hij met Mental Theo maakte wel oké, maar het is natuurlijk een meer dan doodgebloed concept. Er zit voor hem niets anders op dan stoppen misschien, en hij heeft waarschijnlijk wel ander werk.
Je bent offtopic!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent een icoondief!
wij ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bent offtopic!
Ik ben Petra.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent een icoondief!
En dan over 40 jaar een reunie bij "Goud van Oud Live": Kent u deze nog.. nog.. nog.. Oudjes in de zaal ook helemaal uit hun dak.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Seborik het volgende:
Misschien mag'ie ook tieten kijken voor geld op Veronica zoals Heavy Metal Theo. Ik zou het dan wel weten.
Ook nog es die naam gejat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:28 schreef Laditi het volgende:
[..]
Ik ben Petra.
Hou jij je er ff buiten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bent offtopic!
bron: http://party.snt.utwente.(...)gle/NEWSID/3765.htmlquote:Aanstaande zaterdag wordt de 4e editie van Hard One in Axis Gemert gehouden. Het heeft de organisatie van Hard One heel wat bloed zweet en tranen gekost om Lownoise achter de Gemertse wheels of steel te krijgen en het lijkt erop dat dat net op tijd is gelukt: Lownoise heeft donderdag aangekondigd vanaf 31 december van dit jaar de draaitafels voorlopig even aan de wilgen te hangen.
Ter bevestiging van alle geruchten het volgende;
Charly Lownoise heeft inderdaad besloten om per januari 2005 voor onbepaalde tijd te stoppen als DJ. Na ruim 20 jaren in binnen- en buitenland te hebben gedraaid vind Charly het nu tijd om er even tussen uit te gaan. Wanneer en hoe hij terugkeert weet hij nog niet. Uiteraard is hij de komende maanden nog wel te zien op feesten als onder andere Hardbass en Qlimax.
Hij schakelt vast over op cds of mp3!quote:Lownoise heeft donderdag aangekondigd vanaf 31 december van dit jaar de draaitafels voorlopig even aan de wilgen te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |