Juist de laatste week kom je veel Nederlanders tegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:18 schreef Frenkie het volgende:
Misschien dat ik daarom de afsluitweek meepak..
In VT ontkom je er niet aan. De de laatste week is wel begin mei.. dus dat betekent dat ik dan al drie weken niet meer geskied heb.. rekken die winter!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:44 schreef sniper20 het volgende:
[..]
Juist de laatste week kom je veel Nederlanders tegen.
Op 1 november begint het allemaal weer in Val Thorens. Als er sneeuw ligt tenminste.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef Moeizaam het volgende:
Wanneer gaan de liften eigelijk open?
Ik ga maar ff zoeken, misschien dat we nog wel een weekje kunnen voor de kerst.
Dus je gaat weg uit nederland en dan ga je naar...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:05 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad hier in NL
Aha een Nederlandse enclavequote:DUS Ik wil voor een paar maanden naar VT om te boarden
Boek maar alvast voor volgend jaarquote:Op zondag 12 december 2004 21:22 schreef Cola_Light het volgende:
Nou ik ga het proberen voor een skiweekend. Ik vertrek 3 februari. Als ik het leuk vind ga ik het jaar daarop wat langer.
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik hoor er trouwens alleen maar lovende verhalen over.quote:Op maandag 13 december 2004 12:17 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Boek maar alvast voor volgend jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |