Yep, Hema, Kruidvat etc.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:00 schreef myfairlady het volgende:
kan je dat omega-3 spul gewoon bij de lokale drogist halen of moet je er een receptje voor hebben ofzo?
Zonnebank en gewone zon zorgt dat je huid uitdroogt, en dat door je kleurtje je onzuiverheden minder opvallen. Een echt oplossing middel is het dus beslist niet, en van overmatig blootstelling aan de zon, is helemaal niet bevoorderlijk voor je huid.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
even een vraagje over zonnebanken.. helpt dit nou echt tegen de puistjes of lijken ze alleen maar minder omdat je huid bruin wordt..?
maar zon [nepzon?:P] droogt je huid idd uit maar dus ook je puistjes??? zon is bij mij een tijdelijke oplossing; in de zomer als ik veel in de zee heb gezwommen en in de zon heb gelopen voelt het helemaal glad bij mij en zie je er niks van. helaas is na een maand het effect alweer wegquote:Op woensdag 29 december 2004 16:24 schreef DusDat het volgende:
[..]
Zonnebank en gewone zon zorgt dat je huid uitdroogt, en dat door je kleurtje je onzuiverheden minder opvallen. Een echt oplossing middel is het dus beslist niet, en van overmatig blootstelling aan de zon, is helemaal niet bevoorderlijk voor je huid.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef rooierooie het volgende:
Sudocrem werkt vooral bij rode vlekjes van nieuwe puistjes, vind ik. Ik heb ook wat oude, rode vlekjes en die gaan er niet mee weg ofzo. Maar over het geheel genomen ziet je huid er een stuk rustiger uit. En inderdaad, het spul is echt niet duur, je kunt gewoon het kleinste potje nemen en het eens een poosje proberen. Enne... voor het slapengaan opsmeren, niet overdag gebruiken dus.
Nou, ik weet niet wát het is dat heeft geholpen, want ik heb sinds zondag voor het eerst litteken-crème van Biodermal opgesmeerd, verder gisteren ook maar eens benzoylperoxide gekocht en aan het begin van de avond opgesmeerd, voor het na bed gaan sudocrème opgedaan en vanochtend was alles vrijwel foetsie.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:31 schreef rooierooie het volgende:
Nou, ik heb sinds een week ofzo opeens ook weer een outbreak. Grrrr, ik ben dit zoooo zat!
ok, hoeveel % benzyl zit erin? 2.5% of 5%?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:13 schreef rooierooie het volgende:
Nee, je hebt geen recept nodig, je haalt het gewoon bij de apotheek. Ik heb gevraagd om benzoylperoxide. Ik heb nog gevraagd of de tube die ik kreeg van het merk Benzac was, ja zei de apotheekmevroi, maar ik moet zeggen dat ik de hele naam Benzac nergens op het doosje of de tube of de bijsluiter heb gevonden. Maar goed, dat maakt me niet zoveel uit. Het kostte maar 2 euro nogwat trouwens.
benzyl is 5% zonder recept en 10% met recept volgens mijquote:ok, hoeveel % benzyl zit erin? 2.5% of 5%?
dan ga ik namelijk ook ef een tube halen. Is benzyl trouwens in combinattie met inderm te gebruiken en zo ja, in welke volgorde en hoe moet ik dat doen?
De mevrouw van de apotheek vroeg aan mij of ik 5% of 10% wilde, dus ik neem aan dat als ik 10% had gezegd, dat ik het dan gewoon gekregen had (zonder recept dus).quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:02 schreef Colin739 het volgende:
Benzyl is 5% zonder recept en 10% met recept volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |