abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:15:43 #26
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22729982
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:13 schreef MartiniRosso het volgende:
een goede huidverzorging, vetarm dieet en eventueel Diana R pil, willen helpen om jeugdpuistjes te bestrijden.
Zegt wie?

Wat heeft een vetarm dieet met acne te maken?
pi_22729984
Hou het svp wel ontopic.
Er is al een centraal topic over bestrijding van puistjes en acne!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:17:08 #28
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_22730010
Bij mij was de acne altijd een paar dagen minder na middagje zwembad.
pi_22730059
je kunt van de huisarts een antibiotisch tonicum krijgen wat ERG goed helpt tegen acne. Je smeert het 's ochtends op je gezicht en in een paar dagen ben je overal vanaf. Zit ook in het ziekenfonds. Toen ik jonger was had ik veel last van puistjes en ik heb het een tijd gebruikt.

Het enige nadeel is net als met veel antibiotica: Het werkt een week of zes, dan houdt het op met werken omdat die pest bacterien in je huid die er voor zorgen dat je huid gaat ontsteken (en er dus puistjes komen), wennen aan het spul dat ze doodmaakt, en er resistent tegen worden. Dus mag je het weer een week of zes niet gebruiken waardoor je weer anderhalve maand helemaal onder de puisten zit, en dan mag je het weer zes weken gebruiken..
pi_22730071
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:17 schreef Phat Lip het volgende:
Bij mij was de acne altijd een paar dagen minder na middagje zwembad.
Kan ik bevestigen ... alleen dan jammer dat ik dan niet zovaak zwem ... maar das wat anders.
Krijg altijd een onwijs droge huid na t zwemmen. In de zomervakantie zo beetje wel om de dag gezwommen, en t was echt goed te merken dat t veel minder was!

( of misschien was t de zon? )
Who is it?
pi_22730090
Die persoon die zon aanraadde heeft het juist en niet juist, het vermindert wel tijdelijk acné, maar de huid wordt er dikker door, waardoor acné uiteindelijk verergert.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_22730157
Acne komt door verstopte porien. Door zwemmen in zee of chloorwater wordt je huid schoner dus minder puisten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:25:01 #33
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_22730183
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Acne komt door je hormoon huishouding. Een stabiel sexleven doet zodoende wonderen.
Godskolere Piet! Ik wist dat je een ouwe uitgedroogde zuurpruim eersteklas was (geen dank ) maar dit fabeltje uit grootmoeders tijd gaat wel errug ver!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_22730238
Het is moeilijk bewijzen of een stabiel seksleven alleen geestelijk wonderen doet of niet. Als test zou je bijvoorbeeld een jonge vent eerst 3 maanden lang laten neuken door een hete jonge meid en dan 3 maanden lang kunnen laten verkrachten door een vieze ouwe oma. Kijken of het verschil maakt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_22730261
Dan maar zo
Topic wordt gemerged met: Het middel tegen puistjes (Deel 15)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 20 oktober 2004 @ 10:58:49 #36
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22743259
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:24 schreef Deetch het volgende:
Acne komt door verstopte porien. Door zwemmen in zee of chloorwater wordt je huid schoner dus minder puisten.
Puistjes worden zowel beinvloed door factoren van binnenuit (hormoonhuishouding) als van buitenaf (omgeving). Ook mensen met een relatief droge en gevoelige huid kunnen acne krijgen, veelal gepaard met allerhande onderhuidse ontstekingen.
Van verstopte porien krijg je meeters die kunnen ontaarden in puistjes. Maar die porien raken voornamelijk verstopt door - overmatige - talgproductie, en lang niet alleen door vervuiling van buitenaf. Dat verergert de boel, maar is niet de eigenlijke oorzaak.

Je zou kunnen zeggen dat alles wat invloed heeft op je hormoonhuishouding, dat ook zou kunnen hebben op puistjes. Dat geldt voor stress, hormonale veranderingen of instabiliteit (zoals puberteit, menstruatie, hormonale schommelingen), bij sommigen ook voeding, etc etc. De stelling dat veel seks zou werken zou (voor sommigen) dan ook kunnen opgaan. Veel seks heeft namelijk invloed op je hormoonhuishouding, al is het niet erg veel en verschilt dat per persoon. Het hoeft ook niet perse positief te zijn! Vandaar ook dat moeders in de jaren 50 er heilig van overtuigd waren dat hun puisterige zoontjes wel te veel zouden masturberen.....

Verder is het zo dat zon en zeezout een desensitiverende en genezende werking op de huid hebben, mits met mate. Elke dag zonnebanken of een bad in dode zee zout nemen is dus niet goed voor je huidbalans, bovendien zou dat je huis een stuk sneller verouderen. Onbeschermd in de zon bakken kan ook kanker veroorzaken, dus je moet het zeker niet overdrijven.

Chloor en de zuren die in verschillende reinigende middelen zitten, drogen je huid (dus ook de puistjes) uit en hebben een antibacteriele werking. Prima als je een vette huid hebt, maar ook hier geldt: overdrijf het niet. Een rode huid met allemaal schilfertjes en velletjes ziet er namelijk niet beter uit dan een puisterige huid. En van te veel uitdroging en een gebrek aan hydratatie kan de huidbalans zodanig verstoord raken dat er juist nog meer talg geproduceerd wordt door de huid in een poging de balans te herstellen. En dan krijg je op den duur dus nog meer puisten....

Verder kunnen stoffen als zink een goede uitwerking op het menselijk lichaam, end an met anme de huid, hebben. Dat is echter niet voor iedereen en elke huid effectief, en veel zaken blijven zo toch echt een kwestie van uitproberen.

Je kan puistjes bestrijden door je huid goed gereinigd te houden, de vochtbalans op peil te houden, de talgproductie te reguleren met allerlei (bacterienwerende) middeltjes, en je kan proberen dingen te slikken die ontstekingsreacties verminderen. Je kan stress en vervuiling vermijden, gezond leven, en desgewenst puistjes uitdrogen. En je kan zelfs medicijnen slikken die invloed hebben op je hormoonhuishouding.
Maar (zeker voor de pubers): je kan je hormoonhuishouding slechts in bepaalde mate beinvloeden, en zo ook de puistjes. Het klinkt een beetje lullig, maar het is zo
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22743791
Correlatie tussen ejaculatie en T levels bij het mannelijke geslacht:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)t&list_uids=12659241
quote:
J Zhejiang Univ Sci. 2003 Mar-Apr;4(2):236-40. Related Articles, Links

A research on the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men.

Jiang M, Xin J, Zou Q, Shen JW.

Department of Life Science, Hangzhou Normal College, Hangzhou 310020, China. jiangmy@mail.hz.zj.cn

The purpose of this study is to gain understanding of the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men. The serum testosterone concentrations of 28 volunteers were investigated daily during abstinence periods after ejaculation for two phases. The authors found that the fluctuations of testosterone levels from the 2nd to 5th day of abstinence were minimal. On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline ( P < 0.01). No regular fluctuation was observed following continuous abstinence after the peak. Ejaculation is the precondition and beginning of the special periodic serum testosterone level variations, which would not occur without ejaculation. The results showed that ejaculation-caused variations were characterized by a peak on the 7th day of abstinence; and that the effective time of an ejaculation is 7 days minimum. These data are the first to document the phenomenon of the periodic change in serum testosterone level; the correlation between ejaculation and periodic change in the serum testosterone level, and the pattern and characteristics of the periodic change.

Publication Types:
Clinical Trial
Randomized Controlled Trial

PMID: 12659241 [PubMed - indexed for MEDLINE]
pi_22757074
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:25 schreef mwuhaha het volgende:
Correlatie tussen ejaculatie en T levels bij het mannelijke geslacht:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)t&list_uids=12659241
[..]
can you translate that please?
mijn engels is erg goed maar dat gaat mijn boekje te buiten
en het interesseert me wel erg.
Is het testosteron gehalte nu hoger als je 7 dagen niet klaarkomt of net omgekeerd?
Ik meen te verstaan dat het hoger was.
En welke invloed heeft dat op je acne?
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_22757254
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 10:58 schreef merdeka het volgende:

[..]

verhaal

Je moet er boeken over schrijven

Ik heb me de Garnier Pure lijn aangeschaft.
's ochtens een reiniging, lotion erop, daarover de dagcreme
een roa 10 en 2 biergistpillen
's avonds een reiniging, lotion erop, daarover de benzylperoxide of garnier talgcontrole
het word wel wat veel, I feel like such a fag
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
pi_22763631
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:05 schreef Clyde96 het volgende:

[..]

can you translate that please?
mijn engels is erg goed maar dat gaat mijn boekje te buiten
en het interesseert me wel erg.
Is het testosteron gehalte nu hoger als je 7 dagen niet klaarkomt of net omgekeerd?
Ik meen te verstaan dat het hoger was.
En welke invloed heeft dat op je acne?
Ze kregen dus een 1-dag testosteron piek, 7 dagen na de laatste ejaculatie.

Hoeveel invloed dit op acne heeft, weet ik niet. Dit is in deze studie ook niet onderzocht. Ejaculatie zou misschien ook via andere wegen kunnen zorgen voor acne. Maar een verhoging van testosteron kan wel zorgen voor een verhoging van de talgproductie.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:36:59 #41
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_22774440
Ik heb een aantal gewone puisten, maar ook een lading van die kleinere die eigenlijk al heel lang op dezelfde plek zitten en niet weggaan (zijkanten van gezicht zegmaar). Is hier ook nog iets aan te doen? gebruik alleen reinigende zeep op dit moment. Of ben ik hopeloos verloren
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_22792223
ik ga echt niet minder pompen om puistjes te voorkomen hoor
pi_22798077
Uit gesloten topic (B5 tegen Acne):
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 12:32 schreef Rubentjuh het volgende:
Ik heb B5 bestelt bij Vitaglo.com. Dat is tegen acne.

Nu heb ik dus 4 potten van dat poeder, die ik dus moet oplossen in water.
Maar dat spul is zo ranzig als de pest! Lijkt wel of je slootwater drinkt!

Mijn vraag is hoort dat zo? Of Ligt dat aan dat spul?

Iemand ervaring?

vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:28:33 #44
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_22806209
Ok, sinds vandaag ben ik begonnen met benzoylperoxide, toenet voor het eerst opgedaan ! Hebben mensen hier meer ervaringen mee ? Werkte het goed ? Hoe lang ? Ik ben best wel nieuwschierig eigenlijk ..
And there are still no americans in Bagdad !!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 01:59:51 #45
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_22812202
Ik heb verschillende reacties gehoord eigk over dat spul, benzoylperoxide
Bij de 1 werkte het wel, bij de ander weer juist niet en het schijnt ook agressief te zijn, denk aan je huid die droog word etc. En ik denk ook wel dat het per persoon verschilt of het goed werkt.
Ik denk dat het een maandje duurt voordat je weer een gladde huid hebt. Althans, van verschillende mensen gehoord die het gebruiken/gebruikten.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_22814042
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 00:57 schreef mwuhaha het volgende:
Maar een verhoging van testosteron kan wel zorgen voor een verhoging van de talgproductie.
Idd. En die verhoging van testosteron treed dus op als je 7 dagen niet ejaculeert, dus je moet volgens dit artikel juist wel af en toe "ejaculeren" (sex of het zelf doen ), omdat zo je testosteron level laag blijft.
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:24 schreef Billy_Mack het volgende:
ik ga echt niet minder pompen om puistjes te voorkomen hoor
Anders lees je ff.
quote:
On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline ( P < 0.01).
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:01:12 #47
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_22814543
Zo, net wakker . En het resultaat is al een beetje te zien ! Mooi spul
Mn Huid is nu veel rustiger geworden.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_22818447
enige wat bij mij helpt is minocycline probleem is dat ik dat nu niet meer mag gebruiken omdat ik door me kuur zit en het nu weer is net zoals voor de kuur
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22823875
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef IntelliEye het volgende:

[..]

Idd. En die verhoging van testosteron treed dus op als je 7 dagen niet ejaculeert, dus je moet volgens dit artikel juist wel af en toe "ejaculeren" (sex of het zelf doen ), omdat zo je testosteron level laag blijft.
[..]

Anders lees je ff.
[..]
nou en
pi_22824468
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:47 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

nou en
een verhoging van testosteron kan wel zorgen voor een verhoging van de talgproductie
meer talg = meer acne = 7 dagen niet ejaculeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')