Tijd voor een travel-meeting ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:41 schreef StickUpKid het volgende:
Brussel, Bratislava en Echternach zijn niet goed! En de hoofdstad van verwegistan ook niet... helaas.
Ik heb even gecheckt wat foton beweerde en dat is niet waar! (Hint 2 dus...)
Deel 50!! Reden voor een RDS feestje!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef Porto het volgende:
Tijd voor een travel-meeting ?een foto plaatsen van een plek in NL en wie het kan vinden is uitgenodigd
![]()
Hmm jammer dacht het zeker te weten omdat alles er zo fake uitzagquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:27 schreef Vanderdonk het volgende:
Madurodam, Nederland is niet juist
Shit weer niet goed.. kan me ook niet concentreren door je avantarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:09 schreef Vanderdonk het volgende:
Zaanse schans, Nederland is niet juist
miniatuur Walcheren, Middelburg, Nederland is niet juist
Het drankmisbruik in de venen trof de domeneer in het diepst van zijn ziel. Met eigen ogen zag hij de diepe ellende die er uit voort kwam. Het was onvoorstelbaar hoeveel drank er, ondanks de slechte wegen en andere verbindingen, vanuit de Schiedamse brouwerij werd aangevoerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:23 schreef StickUpKid het volgende:
Is dit het dorp waar we de 50e editie van RDS gaan vieren? Degene die deze raad moet de drank meenemen
Hola, [b]geweldig gedaan zeg[b], ik had niet verwacht dat het zo snel gevonden zou worden. Ik kon zelf amper betere plaatjes vinden maar had toch nog wel een paar hints in plaatjesvorm op voorraad (mooi veenpaadje, mooie HQ foto van de molen ...).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:11 schreef rosstek het volgende:
Het drankmisbruik in de venen trof de domeneer in het diepst van zijn ziel. Met eigen ogen zag hij de diepe ellende die er uit voort kwam. Het was onvoorstelbaar hoeveel drank er, ondanks de slechte wegen en andere verbindingen, vanuit de Schiedamse brouwerij werd aangevoerd.
bron
Ik denk dat er al genoeg drank is.![]()
Bewijsquote:KORCULA, a town and port on the north-eastern coast of the island of Korcula, situated on a small peninsula which is connected with the island by a narrow isthmus; population 3,232. The surrounding coastal area is covered with pine forests. East of the port is a small group of islets.
Merhaba Rollufie, hoş geldiniz! Türkiye'da Cumhuriyeti aliyorum?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:13 schreef Rollufie het volgende:
Nou da's ook toevallig , kom ik net terug van me vakantie uit Turkije en zie ik net een foto uit een voorgaande vakantie staan (Hallo allemaal weer trouwens).
Ik zoek er nog 1 dan ga ik plat na weer eens vertraging in Turkije (maar da's standaard....)
Ja ok, maar op het plaatje zie ik meestal ook niets, het kan voor mij bijna overal zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:45 schreef middagdutje het volgende:
Het plaatje geeft de richting aan, google doet de rest.
Op bijv. dit plaatje wordt wel duidelijk dat het niet om Afrika gaat, maar wrs om ergens in Europa. Ik gok zelf ergens op Duitsland/Oostenrijk of oostelijker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ja ok, maar op het plaatje zie ik meestal ook niets, het kan voor mij bijna overal zijn.
lees hier verder over dit gebouw.quote:Das Altpörtel in der Maximilianstraße ist eines der höchsten (55 m) und bedeutendsten Stadttore Deutschlands. 1176 erstmals erwähnt, gehörte dieses ehemals westliche Haupttor zur mittelalterlichen Befestigung der Stadt.
Ensenada, Mexico is goed!quote:
Haha, Speyer ben ik vorig jaar nog geweest, maar nog zie ik het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:37 schreef DutchTrain het volgende:
In dit geval is het Speyer, Duitsland
bewijs
[..]
lees hier verder over dit gebouw.
met de zoekopdracht 'turmuhr -london -prag' op 'afbeeldingen zoeken' in google staat ie op pagina 11
(nadat ik eerst geprobeerd had te zoeken op astronomische Uhr)
Ik zocht op cruiseship harbor en daarna cruiseship Mexico en vond iets wat hier op leek ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zie er dus echt geen reet aan, aan die foto.
Ik snap hoe je eraan komt (foute referentie in google), maar Edinburgh Castle ligt midden in de stad, zoals je op dit plaatje kunt zienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef ChrisJX het volgende:
Mensjes, plaatsen horen erbij
Edinburgh Castle in Schotland?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef middagdutje het volgende:
Ik snap hoe je eraan komt (foute referentie in google), maar Edinburgh Castle ligt midden in de stad, zoals je op dit plaatje kunt zien
Dat snap ik, maar ik heb geen idee hoe ik dan kan vinden waar het moet zijn, kan alleen een beetje kijken waar ik denk dat het is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef ChrisJX het volgende:
Mensjes, plaatsen horen erbij
Edinburgh Castle in Schotland?
Googlenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Dat snap ik, maar ik heb geen idee hoe ik dan kan vinden waar het moet zijn, kan alleen een beetje kijken waar ik denk dat het is.
* middagdutje is out for the rest of the day/night, maar met deze hint moet het te vinden zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:56 schreef ChrisJX het volgende:
GooglenIk heb op 'castle' en elk ei?land dat ik aan dergelijke huisjes kon verbinden gezocht. Maar er kwam niets uit
Bewijs hier.quote:Aalsmeer ligt in de Cariben, nietwaar?! Oude Nederlandse bussen zie je veel in Cuba. Dit is in Trinidad, Cuba
Geweldig, die is inderdaad helemaal juist.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:28 schreef rosstek het volgende:
Bewijs hier.
... kan nog steeds geen opgave plaatsen,
off topic:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:31 schreef ChrisJX het volgende:
Das richtige Antwort
Zoekterm: oude bus. En zie, op de derde pagina vinden we onze gezochte bus.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:13 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
...
Had wederom niet verwacht dat iemand hem zo snel zou vinden.
...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
is niet juist (welk land?)
Niet goed.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:15 schreef Leatherface het volgende:
Kuala lumpur, Maleisie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Phoenix, Arizona?
I'm a wild girlquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef maartena het volgende:![]()
Dat is wel een heel wilde gok, niet?
Pepsi-city?? waar zie je dat danquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef DutchTrain het volgende:
(alhoewel dat een CocaCola land is en geen Pepsi, maar dat kan veranderd zijn)
Jah dat zag ik ook al.... maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.... Ik zoek weer verderquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:27 schreef antara het volgende:
helemaal onderaan op witte gebouw staat een Pepsi reklame
http://www.oligopolywatch.com/2003/04/20.htmlquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:29 schreef maartena het volgende:
Jah dat zag ik ook al.... maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.... Ik zoek weer verder
Meer hierquote:Guanajuato is a city of incredible charm, as is almost immediately obvious on entering it by way of its subterranean main street. The street (right and below, left) follows the original course of the Guanajuato River, running beneath the city for almost 3 kilometers.
The river used to flood the downtown area with alarming frequency until a dam was built in the 1960's to contain it. This is one of only two major streets in downtown Guanajuato - this one coming into town, the other going back out.
Komt niet geheel als een verrassingquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:53 schreef treinreiziger het volgende:
Dar es Salaam, Tanzania is niet correct.
(Fort Zeelandia) Zeelandia (Tainan) Taiwanquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:18 schreef treinreiziger het volgende:
Melaka, Maleisië is niet correct.
Hint #1:
...... maar de te raden stad heeft net als Melaka een tintje Nederlands......
quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:37 schreef middagdutje het volgende:
Uw zoekbewerking - urkerdijk - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "urkerdijk".
Bewijs hier.quote:CASTELO DO BODE dam is located on the river Zêzere, near its mouth, a few kilometers from the town of Tomar.
The concrete dam, founded in gneiss and micaschist formations, is a thick arch dam with a spillway incorporated in the left bank section and formed by two openings.
The reservoir is 60 km wide, the largest in the country, in terms of capacity. In addition to the production of energy, it is also designed to regulate the floods of the Tagus River and to supply water to the Lisbon region. Having a catchment area which extends up to the massif of Serra da Estrela, it takes advantage of the important rainfall and thaw occuring there.
The powerhouse incorporated in the dam is equipped with 3 units providing a total installed capacity of 139 MW, the annual average capability being 429 GWh.
Invercargill, Nieuw - Zeeland?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:59 schreef Rollufie het volgende:
En omdat ik de volgende foto persoonlijk een mooie vind van dezelfde stad , doe ik die er ook nog bij:
[afbeelding]
Toch is het ergens anders (en ook niet in Mons.) Het werelddeel is wel goedquote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:43 schreef Vanderdonk het volgende:
Ik zeg IBA Duisburg, Duitsland
Bewijs moet ik nog zoeken ...
Nee kan zo niks vinden waar die driehoeken zo allemaal op staan, maar qua kleur en die schoorstennen vind ik het er wel op lijken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |