Ik rijd (mezelf) ook suv echter met gewoon normale verlichtingquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:08 schreef Jumparound het volgende:
Of die SUV's met die nieuwe lampen... als ze achter je rijden wordt je ook niet vrolijk van die tering lampen in je ogen... omdat ze zo hoog zitten
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:49 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik rijd gelukkig altijd met groot licht en bermverlichting aan, anders zie ik de fietsers zonder licht niet....
Nog nooit een bekeuring voor gehad...
Een hoop mensen op de weg vinden het een goed initiatief...
Ze seinen altijd ff ....
Ik heb trouwens een Polo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:49 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik rijd gelukkig altijd met groot licht en bermverlichting aan, anders zie ik de fietsers zonder licht niet....
Nog nooit een bekeuring voor gehad...
Een hoop mensen op de weg vinden het een goed initiatief...
Ze seinen altijd ff ....
Ik heb trouwens een Polo
eat IS stoerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:02 schreef Rewimo het volgende:
En dan nog al die (overwegend) Golfjes en BMW's met mistlicht aan. Vanmorgen in 10 minuten al 3 stuks. Hebben ze dat nou niet in de gaten of vinden ze het stoer?
Haha, onbezonnen mafkees. (let wel, dat is was ik jou vind) Je kunt namelijk in veel gevallen, en dat zal elke niet-idioot weten, niet zeggen dat iets zo is. (laat dit nou net een van die gevallen zijn) Je kunt wel je mening geven over iets...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:36 schreef tuut84 het volgende:
dat is stoer
Anders wordt je jurist ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:24 schreef Jereon het volgende:
[..]
Haha, onbezonnen mafkees. (let wel, dat is was ik jou vind) Je kunt namelijk in veel gevallen, en dat zal elke niet-idioot weten, niet zeggen dat iets zo is. (laat dit nou net een van die gevallen zijn) Je kunt wel je mening geven over iets...
Jou mening in deze (laat ik even zo vrij zijn jou grove fout te vertalen naar iets wat mogelijk wel aan de orde zou kunnen zijn....) zegt meer dan genoeg over jou (en over de andere die jou bekrompen gedachten delen) is mijn bescheiden mening
Natuurlijk kan je dat gewoon zeggen, ik wil je er dan alleen op wijzen dat je op deze manier onzin uitkraamt. Het is immers niet juist iets tot iets te verheffen, terwijl het enkel je mening betreft....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:14 schreef Jumparound het volgende:
Ja kan ook gewoon zeggen dat die dingen debiel zijn
Gewoon aftuigenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:07 schreef Farao het volgende:
Ik vind 't ook wel irritant als je op een onverlichte snelweg rijdt en d'r rijdt zo'n vrachtwagen achter je met 4 lichten in de bumper, 2 erboven, 2 links boven de voorruit en dan nog 's 4 of 5 daartussen inofzo.
Zo'n rijdende kerstboom met 100 lampen van voren.
Maar je ziet hem welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:07 schreef Farao het volgende:
Ik vind 't ook wel irritant als je op een onverlichte snelweg rijdt en d'r rijdt zo'n vrachtwagen achter je met 4 lichten in de bumper, 2 erboven, 2 links boven de voorruit en dan nog 's 4 of 5 daartussen inofzo.
En over twee maanden heeft ie ook nog een kerstboompje achter zijn voorruitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:07 schreef Farao het volgende:
Jij rijd dus zelf altijd met je mistlichten aan, mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:54 schreef Youp het volgende:
weer zo'n 'huil hier over SUV's, mistlichten en 'slecht afgestelde koplampen' topic'
daar hebben we de afgelopen 2 maanden er pas 5 van gehad
ik ben nog bezig met mn rijbewijs... maar evengoed dan vind ik t niet nodig om constant met mistlicht aan te rijden... ik vind dit soort zeik topics gewoon triest.. en zeker als er over het zelfde onderwerp al tig topics geopend zijn de afgelopen tijd...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef jeucken het volgende:
[..]
Jij rijd dus zelf altijd met je mistlichten aan, mag ik aannemen?
Het ergste is nog wel mensen die mistlichten aan hebben en dan stadslicht...![]()
Afschieten.....stuk voor stuk.
wat nog mooier is zijn de mistlichten die geintegreerd zijn in de koplamp (golf 4 bijv.) zodat t nieteens opvalt dat ze aan staan.. en helemaal mooi zijn de geintegreerde mistlichten EN breedstralers (mercedes vito) die vaak aanstaan zonder dat de mensen die er in rijden het door hebben...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:54 schreef Ridocar het volgende:
Helemaal irritant wanneer de mensen in kwestie niet eens weten welk knopje nodig is om de mistverlichting weer uit te schakelen.
Soms is het niet eens mistverlichting maar heten die dingen bermlichten, om laag over de breedte van de weg bij te schijnen. Dit soort verlichting wordt vaak opgemerkt als zijnde mistverlichting, maar zou niet verblindend moeten zijn.
Ik voer bijna nooit mistverlichting, alleen als het echt noodzakelijk is. En mijn verlichting staat altijd goed afgesteld, kwestie van even aan het knopje draaien wanneer je meer mensen meeneemt. Zo gebeurd.
Nee, tuurlijk rij je niet constant met mistlicht aan rond, het is namelijk verbodenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met mn rijbewijs... maar evengoed dan vind ik t niet nodig om constant met mistlicht aan te rijden... ik vind dit soort zeik topics gewoon triest.. en zeker als er over het zelfde onderwerp al tig topics geopend zijn de afgelopen tijd...![]()
"niet opvalt" LOL hoevaak heb jij van je rijinstructeur al met mistlicht mogen rijden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:01 schreef Youp het volgende:
[..]
wat nog mooier is zijn de mistlichten die geintegreerd zijn in de koplamp (golf 4 bijv.) zodat t nieteens opvalt dat ze aan staan.. en helemaal mooi zijn de geintegreerde mistlichten EN breedstralers (mercedes vito) die vaak aanstaan zonder dat de mensen die er in rijden het door hebben...
Je hoeft ze niet te lezen hoor...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:26 schreef Youp het volgende:
ik ben nog bezig met mn rijbewijs... maar evengoed dan vind ik t niet nodig om constant met mistlicht aan te rijden... ik vind dit soort zeik topics gewoon triest.. en zeker als er over het zelfde onderwerp al tig topics geopend zijn de afgelopen tijd...![]()
Ja, maar dat doe je precies verkeerd... Je moet juist als er tegenliggers aanwezig zijn je mistlampen voeren.... Immers iets dat zo ontzettend stoer is, moet je toch tonen aan je mede-weggebruikers?quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:44 schreef jeucken het volgende:
Ik heb ze zelf ook en ik gebruik ze alleen als er geen wegverlichting is en geen auto's voor me rijden. (dus incl. tegemoetkomers)
quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:35 schreef Jereon het volgende:
Ja, maar dat doe je precies verkeerd... Je moet juist als er tegenliggers aanwezig zijn je mistlampen voeren.... Immers iets dat zo ontzettend stoer is, moet je toch tonen aan je mede-weggebruikers?
Ik vind het echt zonde om zomaar zoiets heeeeeel erg stoers aan helemaal niemand te laten zien...
Daar zijn die dingen toch niet voor gemaakt? Ze zijn er voor om stoer te doen... Dat zie je toch meteen aan die lampen.... Tjee zeg.... oh.... Tjee is niet erg stoer he.... wat zeggen stoere mannen eigenlijk... ipv Tjee... Zal ik es zo'n stoere mistlamp mannetje vragen, van dat volk loopt er toch zat rond... ohnee ze scheuren... maar dan verantwoord he zoals ze zelf meestal zeggen... Toch wel gevaarlijk dan om zo'n scheurend mistlampvoerdertje tot stoppen over te halen om een stoer woordje voor Tjee te vragen....
Owja, een mening over het dagelijkse verkeer van iemand die net een paar lessen achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:26 schreef Youp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel relaxed ja. Die Primera van mijn vader heeft dat ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:15 schreef Repeat het volgende:
Automatische niveauregelingVind et zo vet om te zien hoe ze zich "kalibreren" als je bij het starten je lampen aanzet, dan zie je je lichbundel even omhoog en omlaag zwiepen
![]()
Bij werkt het semi automatisch...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:15 schreef Repeat het volgende:
Automatische niveauregelingVind et zo vet om te zien hoe ze zich "kalibreren" als je bij het starten je lampen aanzet, dan zie je je lichbundel even omhoog en omlaag zwiepen
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef Alcyone het volgende:
want ik rijd BX Muhahaha.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:49 schreef Alcyone het volgende:
Koplampen afstellen met wieltje? Kalibrerende koplampen? Man, die van mij staan ALTIJD goed, want ik rijd BX Muhahaha.
Ha niet dus. Als je je auto zwaarder belast dan voorgeschreven ben je gewoon een eikel. Natuurlijk kan een BX meer hebben dan voorgeschreven, omdat ze daar altijd op getest worden. Heb mijn bak een keer flink zwaar belast (7 mensen + baggage) op een landweggetje in de middle of nowhere. ... Ging ie alleen maar soepeler van veren, maar de wagenhoogte voor & achter bleef normaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
BX hebben wij ook nog gehad, 20 jaar terug ofzo, toen best een fijne auto, maar nu nog steeds? En gooi jij je kofferbak maar eens vol met stoeptegels, wedden dat je neus onwijs de lucht in gaat wijzen? Dat hydractive heeft ook z'n grenzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |