Of Breulsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
Nothing that Firefox cannot fix.
Ja, alleen hier op het forumquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Op fok! allen?
hebben er meer last van na de update...
Ik heb al zeker 10 x gehad dat IE niet reageerde, en ik ben pas een half uurtje op fokquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Tis een bugje na de update vrees ik.
Met Firefox 0x.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 10 x gehad dat IE niet reageerde, en ik ben pas een half uurtje op fok
jajajajajajajaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met Firefox 0x.
Dus met F5 alleen loopt het vast?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Even niet met F5/refresh fokken, maar met de links...Active topics/My active topics
En als je op 'refresh' of 'vernieuwen' klikt dus (maar dat is de functie van F5 lol)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus met F5 alleen loopt het vast?
Volgens mij wel ja, tot nog toe niet anders gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
when you got friends like that, who needs enemy'squote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom heb ik nu plotseling een milde neiging om een grogramma genaamd "Firefox" te downloaden?
Moet... Weerstaan... Microsoft... Is... Mijn... Vriend...
Niet toegeven aan Dat Duivelsche Communistische 'gratis' Firefox. Ook al is het beter, stabieler en veiliger. Niet toegeven! De duivel zal je ziel halen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Moet... Weerstaan... Microsoft... Is... Mijn... Vriend...
probeer het met <ctrl>-N en sluit het oude schermquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb het alleen op Fok! voor de rest loopt alles primaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:06 schreef Georges het volgende:
Heb het ook. Vooral op Fok.
Dit is geen klaagtopic over MS hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Al jaaaaaaren jankt de een na de ander "Ik gebruik dit of dat van BillieSoft, en het werkt niet" .... pfffft leer d'r mee leven, of ga wat anders gebruiken!
Het ging hier net een kwartier wel goed, maar de laatste paar minuten loop ik weer vastquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
Goed dat ik dit even lees![]()
had er ook last van , nu loopt het redelijk
Je snapt de werking gewoon nog niet!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ge-potverdorie-weldig! Ik gebruik Firefox net een kwartier en hij crasht!
Maar goed, in die tijd hoord ik geen rare vervormingen in het Winamp geluid tijdens het surfen zoals ik bij IE krijg.
Gebruik dan ook Internet Explorer ipv dat Firefox zooitjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, in die tijd hoord ik geen rare vervormingen in het Winamp geluid tijdens het surfen zoals ik bij IE krijg.
Prioriteiten stellen, wimmel!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook Internet Explorer ipv dat Firefox zooitje![]()
![]()
![]()
Koop een nieuwe computer. Hier crast hij hooguit 1x x per week bij zeer intensief gebruik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook Internet Explorer ipv dat Firefox zooitje![]()
![]()
![]()
Bij mij gewoon nooitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Koop een nieuwe computer. Hier crast hij hooguit 1x x per week bij zeer intensief gebruik.
Nee hoor. Het werkt precies hetzelfde als een willekeurig MS product. Download, dubbelklik, even wachten en voilà, het crasht.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je snapt de werking gewoon nog niet!
Koop een nieuwe computer. HIer crasht hij nooit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Koop een nieuwe computer. Hier crast hij hooguit 1x x per week bij zeer intensief gebruik.
Hier ook...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:43 schreef Stuart het volgende:
En nu kan regelmatig de pagina niet worden weergegeven
Dat na het posten is weer een andere fout geloof ik (zie http://breuls.fok.nl)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:44 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Hier ook...
Vooral na het posten.
same herequote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat na het posten is weer een andere fout geloof ik (zie http://breuls.fok.nl)
Dat hebben best veel mensen momenteelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik kan nu niet f5en, niet quoten en als ik wil posten krijg ik eerst dat de pagina niet kan worden weer gegeven en dan blijkt later dat mijn post er wel gewoon staat
Ik hoop idd dat de devvers het voor elkaar krijgen, want dit werkt dus echt nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hebben best veel mensen momenteel
Maar wat ik al zei, ik heb vertrouwen in de devvers
same herequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:21 schreef coz het volgende:
en
na het posten ... 'page cannot be displayed'![]()
Met de snelheid van een geplette slak met een rollator.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:22 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom hebben ze geupdate dan? het deed het toch?
Een krat bier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:
ja Q, maar wat heb je liever. een ferrari die steeds afslaat en niet prettig rijd of een ouwe BMW die het WEL deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |