Stickertje, 't zijn eigenlijk blikjes BrEeZaHquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
wat een ongemanierden zeg! kijk net fftjes en wat me bovenal opviel: alleen maar sourcy (=water) blikjes op tafel. schijnheiligen
Juist,eindelijk iemand die zijn verstand gebruikt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:30 schreef Modus het volgende:
We hebben het altijd verkeerd gezien tot nu toe, zij zijn namelijk het slachtoffer. Nu is het duidelijk..
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef Kontiki het volgende:
En op de achtergrond staat een fles Jack Daniels met een kaars erin. Die sourcy-blikjes hebben dus ook weinig effect op de kijker
dat zal dan wel een auto ongeluk worden ofzo. Te opzichtig kan natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef sooty het volgende:
Ik zeg: laten we hier een pool gaan maken: Hoe lang leeft Big Willem nog ? Ik denk dat Wim van Boxtel, net als mijn 'turkey' de kest niet haalt.
wie heeft het lef om jou te weigerenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Laatste gedeelte opgenomen vanwegen verjaardagsbezoek. Maar intimiderend zijn ze.
Ze profileerden zich als heilige engeltjes.
'Ja hallo als wij een kroeg in elkaar slaan komt het omdat we er niet in mochten.'
Ben ook wel eens geweigerd. Ging dan gewoon vroeg naar bed.
Ik zeg van wel, denk dat ze hem niks (kunnen) doen ivm huidig klimaat, verhuisplannen en verdenkingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef sooty het volgende:
Ik zeg: laten we hier een pool gaan maken: Hoe lang leeft Big Willem nog ? Ik denk dat Wim van Boxtel, net als mijn 'turkey' de kest niet haalt.
Yep. Als mijn kerst-gevleugelte had dezelfde pech.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zal dan wel een auto ongeluk worden ofzo. Te opzichtig kan natuurlijk niet meer
Het deed me denken aan een uitspraak van Hans Teeuwen (niet letterlijk gequote):quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Laatste gedeelte opgenomen vanwegen verjaardagsbezoek. Maar intimiderend zijn ze.
'Ja hallo als wij een kroeg in elkaar slaan komt het omdat we er niet in mochten.'
Ah, dat is mooi, want ik zag 3 of 4 keer wat leek op teksten door het beeld flitsen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Laatste gedeelte opgenomen vanwegen verjaardagsbezoek.
Ja, dat zag ik ook, leken foutjes, ben benieuwd wat daar stond.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi, want ik zag 3 of 4 keer wat leek op teksten door het beeld flitsen.
het leken wel sublimale boodschappen. (nee ik ben geen paranoide idioot.)
Als je er ook eentje ziet, zou je dan kunnen proberen het beeld op te zoeken?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:34 schreef pierce het volgende:
[..]
Stickertje, 't zijn eigenlijk blikjes BrEeZaH
Nog gefeliciteerd trouwens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Ben ook wel eens geweigerd. Ging dan gewoon vroeg naar bed.
Ik hoor ze nog steeds roepen op de begrafenis van die drie :quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:05 schreef APK het volgende:
. Echt zo'n aso die totaal doorgesnoven effe je hersens naar God stampt omdat je niet aan zijn moedah of andere vage familieleden, incl brodders, moet komen.
Misschien staat het op 'uitzending gemist'?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:14 schreef pos het volgende:
shit gemist, weet iemand of het nog wordt herhaald?
Lopen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:25 schreef NoSigar het volgende:
Over 500 jaar lopen daar groepen mee die de Hell's Angeles nadoen, zeker weten.
Ken je die 'paard-pakken' waarin iemand een soort pop in de vorm van een paard om zijn middel heeft hangen terwijl hij gewoon loopt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Lopen?![]()
Top bedankt, hij is vanaf morgen ochtend te bekijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien staat het op 'uitzending gemist'?
Tja, vind je het gek?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:36 schreef tong80 het volgende:
De interviewer was erg terughoudend, niks over het prostitueën circuit dat ze hebben niks over de drugshandel niks doorvragen over Sam Klepper. Erg timide allemaal. Ook geen doorvragen over Barend en van Dorp. Veel ja geknik. Het wachten is op het enige echte ware interview dat waarschijnlijk door Peter R. de Vries gehouden zal moeten worden.
Dank voor het niet quoten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:44 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop niet dat ze dit lezen APK.
Doe niet zo achterlijk man, die lui hebben allemaal een grijs kenteken op hun motor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:16 schreef Yakult het volgende:
en vraag ze gelijk eens of ze ook bijtelling voor die motor van de zaak moeten betalen
Dat was inderdaad een mooie open uitnodiging.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:28 schreef At_Fundum het volgende:
maar op zich is het misschien best eens leuk om op de uitnodiging in te gaan om op een dinsdag-club-avond eens langs te komen
Die gozers zijn ooit eens gezellig bij onze motorclub langsgeweest. Onderweg tegengekomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:28 schreef At_Fundum het volgende:
Ik vond het weer een mooie docu van zembla, een simpel voorbeeld van hoe hoor en wederhoor werken, de "engeltjes" zullen blij zijn dat ze hun verhaal kwijt konden en de kijker mag bepalen aan welke kant hij/zij staat.
Persoonlijk vond ik die vice-president een gevaarlijk-slimme man die achteroverleunend de boel goed in de klauwen had, maar op zich is het misschien best eens leuk om op de uitnodiging in te gaan om op een dinsdag-club-avond eens langs te komen
Eh, ja en?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:57 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die gozers zijn ooit eens gezellig bij onze motorclub langsgeweest. Onderweg tegengekomen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:52 schreef tong80 het volgende:
Lig ik al twee uur in bed gooien ze net een paardenhoofd met APK keurmerkstempel op het voorhoofd door m'n raam. Kut van het raam. En hoop niet dat het een slecht voorteken is.
Dat zeiden wij hier thuis ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:05 schreef APK het volgende:
Die gast die het meest aan het woord was kon een Jiskefet type zijn.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:52 schreef tong80 het volgende:
Lig ik al twee uur in bed gooien ze net een paardenhoofd met APK keurmerkstempel op het voorhoofd door m'n raam. Kut van het raam. En hoop niet dat het een slecht voorteken is.
Is met met knokken, want dat is zooooo jaren 80....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:36 schreef keeper het volgende:
Dat jaren'80 thema feestje klonk ook wel gezellig.
Zaterdag 12:15 s'middags op NL 3.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:14 schreef pos het volgende:
shit gemist, weet iemand of het nog wordt herhaald?
Ik mag op de clubavond komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 04:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Eh, ja en?
Ga jij voorop?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:09 schreef NoSigar het volgende:
Dat mag iedereen, wij ook, Sterker nog, we gaan!
'Staat de Sourcy al koud?'quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:50 schreef tong80 het volgende:
Klop klop hallo we komen even op visite.
Ik vond het juist een vrij brutale interviewer. Je kon ook merken dat ze het niet gewend waren tegengesproken/onderbroken te worden. Die Unu kwam niet echt over als een leiderstype, die vice president kwam beter uit zn woorden. Goede uitzendingquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:36 schreef tong80 het volgende:
De interviewer was erg terughoudend, niks over het prostitueën circuit dat ze hebben niks over de drugshandel niks doorvragen over Sam Klepper. Erg timide allemaal. Ook geen doorvragen over Barend en van Dorp. Veel ja geknik. Het wachten is op het enige echte ware interview dat waarschijnlijk door Peter R. de Vries gehouden zal moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |